Zwrot pieniędzy Dzień dobry proszę o pomoc 17.02.2025 zwróciłam dwa dresy do firmy Stone Skirts na łączna kwocie 569,00zl i do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniędzy. Minęły już dwa miesiące. Wysłałam już z pięć maili i na każdy z nich odpowiadali że wyślą pieniądze jak najszybciej. Bardzo proszę o pomoc.
Wprowadzenie w błąd i odmówienie możliwości zwrotuZamówiony towar mocno różni się od tego na zdjęciu, co jest jawnym wprowadzaniem klienta w błąd. Kiedy zgłosiłam sprawę dostałam odmowę możliwości zwrotu, a obsługa sklepu jest bardzo nieprofesjonalna i niemiła. Np. Zostało zasugerowane, cytuje "to nie wina sklepu że nie wygląda się jak modelka na zdjęciu". Żadna próba kontaktu nie pomaga, wciąż dostaję zbywające i mocno obraźliwe odpowiedzi. Oczekuję pełnego zwrotu kosztów od firmy.
Zwrot pieniedzyDzień dobry.Prosze o pomoc w odzyskaniu pieniędzy po zwrocie towaru do firmy Fasardi.Towar został odesłany do firmy już w lutym i do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniędzy.Prosze o zwrot pieniędzy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.Kwota która chce odzyskać to 216.44zł
Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniedzyWitam, zamówilem w firmie Gebe traktorek elektryczny w kwocie 1194zl. Wplacilem pieniadze blikiem po czym kontakt z firma sie urwal a nie otrzymalem zamowienia. Wyslalem rezygnacje z umowy by odzyskac chociaz pieniadze , tez sie nie udalo i nie ma kontaktu z firmą (z umowy wynikalo ze pieniadze odesla po 30dniach roboczych ktore dawno minely). Wyslalem reklamacje do banku ale tez nie zwrocili mi pieniedzy. W zalaczniku wysle potrzebne informacje. Prosze o pomoc w odzyskaniu moich pieniedzy.
Brak pieniędzy za zwrot towaru26 marca 2025r Kupiłam sukienkę, 27 marca zgłosiłam mailowo że chcę oddać sukienkę i tego dnia wysłałam zwrot. 1 kwietnia otrzymałam maila że zwrot doszedł do sklepu i że wypłacą mi pieniądze do 14 dni. Niestety do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy - 299 zł
14 i 15 kwietnia napisałam maile do sklepu z upomnieniem, niestety nie dostałam odpowiedzi.
Oczekuję na zwrot pieniędzy 299 zł
Nie przyjęto mi zaplombowanego nieuzywanego towaruKupiłam aspirator do nosa dla dziecka. Mam 2 letnie dziecko, które zachorowało a aspirator mi się zepsuł. Kupiłam w media expert jedyny jaki był choć wiedziałam, ze jest bardziej dla niemowląt. Mimo wszystko wziełam wiedząc, ze mogę oczywiście zwrocic. Wszedzie w internecie jest ze mozna towar zwrocic- oficjalna wersja. Natomiast gdy pojechałam go zwrocic bo udało mo się przejąć mocno ssący od siostry.. okazało się, ze nie przyjmą zwrotu. Zaplombowany, bieuzywany, kupiony dwa dni wczesniej.. Jeszcze Pan powiedzial, ze moge i towar juz byl zwracany a za jakis czas mowi do mnie ze jedna nie bo kupilam na miejscu a nie przez internet… co mnie bardziej wnurowalo bo moglam kupic na i ternecie s mimo wszystko jechalsm do sklepu zeby bez problemu zwrocic jak cos. Jestem zawiedzions. Nigdy wiecej nic tam nie kupie. Nigdy
Oczekuję od firmy abym pomimo wszysko mogła zwrocic przedmiot. Dla mnie te niecale 200 zl to duzo. Mam male dziecko.
Oszustwo internetoweSzymon Manowski reklamuje się od długiego już czasu w internecie jako sklep internetowy i stacjonarny, pod adresem w Niderlandach. Oferuje m.innymi odzież wysokiej jakości. W rzeczywistości sklep stacjonarny nie istnieje a przesyłana jest tania odzież z Chin ,dostępna za 1/3 ceny na portalu sprzedażowym "Temu". Okazuje się nagle że to nie Szymon Manowski z Niderlandów a ktoś z Chin przysyła towar i tam można go odesłać na własny koszt ,co równa się cenie towaru. Pod podanym adresem w Chinach również nie mieści się żadna firma czy sklep a tylko skrzynka pocztowa na prywatną osobę. Na odzyskanie pieniędzy nie ma szans i prawdziwych danych kontaktowych nie ma możliwości uzyskać. Pomimo masowych reklamacji i opinii negatywnych, oszukanych ludzi na fb ,trustpilot i innych, portalach internetowych, oszust ciągle działa i reklamuje się jako sklep a nawet odpowiada na maile co do niczego jednak nie prowadzi. UOKiK jest bezradny , prokuratura nie jest zainteresowana a oszustwo zbiera nadal żniwo. Nie oczekuję już zwrotu pieniędzy ale chciałbym, aby ktoś się tym jawnym oszustwem zajął.Bezczynność państwa(nie tylko polskiego) jest porażająca.
Pozdrawiam
Brak pieniędzy za zwrot towaruZamówione sukienki zwrócone. Potwierdzenie odbioru przez firmę.
Po upływie 14 dni od doręczenia brak zwrotu pieniędzy na podane konto. Brak odpowiedzi na emaile do firmy.
Oczekuje od firmy zwrotu pieniędzy.
Sprawa nr 4911 [tytuł zmieniony przez moderatora]Złożyłam łącznie 3 zamówienia. Opłaciłam je. Prosiłam o anulowanie i zwrot pieniędzy. Zero odzewu. Dzwonię, pisze nic. Zgłoszę sprawę do państwowej inspekcji handlowej i na policję. Zgłoszę gdzie się da
Brak produktu , brak zwrotu pieniędzy Ta ,, firma „ to jedna wielka pomyłka …
Zamówiłam 08.03.2024 kombinezon o kwocie 250 zł , po tygodniu zapytałam co z zamówieniem bo nie ma żadnej informacji , dostałam odpowiedź zwrotną ,że jest w trakcie przygotowania , poprosiłam o jak najszybszą realizację bo potrzebuje na już produktu , dostałam odpowiedź ,że zamówienie będzie wysłane najszybciej jak mogą … Po blisko miesiącu i wysyłanych mailach dostałam odpowiedź ,że produkt jest niedostępny (abstrakacja! Na stronie przy zamawianiu było napisane,że jest dostępny , pisząc mejle dostawałam odp zwrotną ,że zamówienie jest szyte )
Poprosiłam o zwrot gotówki by jak najszybciej zamówić produkt od kogoś innego , odpowiedziano mi ,że zwrot dostanę w ciągu 14 dni . Dzisiaj mija termin a ja jeden bez produktu i bez zwrotu pieniędzy …
Żałuję straconego czasu,nerwów i pieniędzy na tą ,,firmę”
Liczę ,że pieniądze wrócą do mnie.
Nie zamierzam tak odpuścić tej sprawy i gdzie będzie to tylko możliwe zostawię negatywną opinię i ostrzegę innych [słowa usunięte przez moderatora].