Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-27 godz: 13:10Publiczna
Zamknięta
GarażWitam zakupiłem w ww firmie garaż okazało sie iż po pierwszych duzych śniegach zawalił sie pod ciężarem śniegu. Na co zgłosiłem reklamację. Poproszono mnie o dosłanie zdjęć uszkodzonego garażu następnie poproszono mnie o zdjęcia przed uszkodzeniem ( dobrze że takie posiadałem). Po rozpatrzeniu stwierdzono iż jest błąd montazu z dokumentacji fotograficznej. Jak dla mnie konstrukcja sama w sobie jest bardzo niskiej jakości. Po poproszeniu ww firmy o dostosowanie garażu do naszych warunków atmosferycznych dostałem jakies badania z chin po angielsku niby certyfikat. Poprosiłem o wersję z jezyku polskim na co dzis dostałem odpowiedz iże jest to niemożliwe.
2025-02-27 godz: 12:27Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] na na sprzedaż butówWitam, Zakupiłam buty od firmy chuanghao-pol, zamówiłam inne i inne przyszły, zupełnie nie przypominały tych zamówionych, dosyć szybka obsługa, płatność tylko za pobraniem, ale przepadło 210 zł. Napisałam maila z reklamacja, wysłałam zdjęcie etykiety z paczki, zdjecia butów jakie przyszły i jakie miały przyjść. Jaka jest szansa ze ludzie którzy to robią poniosą jakąś odpowiedzialność?
2025-02-27 godz: 09:46Publiczna
Zamknięta
Dres od polskiej firmy Stone-SkirtsProdukt - dres zamówiony 5 grudnia 2024 (Zamówienie #1500052116), przesyłka do konsumenta dotarła 12.12. W dniu 27.12 zgłoszenie mailowe do Stone-Skirts o decyzji zwrotu (towar także uszkodzony, co zostało opisane w formularzu) i odstąpienia od umowy. Dres został zakupiony na prezent, nie był rozpakowywany wcześniej, okres świąteczny stanowił również utrudnienie wysłania paczki wcześniej. Paczka nadana dnia 30.12 i dostarczona sprzedawcy. Od tamtej pory brak zwrotu środków pieniężnych. Kontakt z firma tylko mailowy i składanie obietnic bez pokrycia. Zamiast przeprosin oczekuję tylko zwrotu pieniędzy za towar.
2025-02-27 godz: 09:40Publiczna
Zamknięta
Opłata parkingowa26.02.2025 przyjechałem na parking dworcowy w Legionowie odprowadzając córkę. Parking płatny z czasem darmowym 30 min. potwierdzony wydrukiem parkomatu. Nie było wolnych miejsc, więc w celu uzyskania wydruku z parkomatu zatrzymałem się w miejscu nie kolidującym z ruchem ani nie blokującym parkujących aut. Po powrocie do samochodu spotkałem kontrolerkę, która wystawiła wezwanie do zapłaty dodatkowej 95,- zł. Przesłałem opis okoliczności i kopię biletu park. Firma odmówiła uznania reklamacji, podtrzymując wezwanie do zapłaty.
2025-02-27 godz: 09:23Publiczna
Zamknięta
Brak butów i pieniędzy Zamówiłam dużą paczkę z butami. Niestety nie podpasowały i zostawiłam 2 szt. Resztę zwróciłam. Paczka była duża i zwrot zrobiłam przez paczkomat - dzieląc na 3 paczki, dosłownie kilka dni po otrzymaniu przesyłki . Dwie paczki wróciły bardzo szybko. Jedna nie dotarła. Kontaktowałam sie ze sklepem i kurierem InPost. Okazało się że paczka zaginęła. InPost szukał paczki i w końcu znalazł kiedy złożyłam reklamację. Paczka się znalazła i została dostarczona do sklepu. Sklep nie przyjmuje zwrotu bo czas już minął. Jednak InPost wspomniał w razie zagubienia i znalezienia paczki powinni zwrócić pieniądze . Aktualnie sklep w ogóle się nie interesuje sprawą. Nie odpowiada na maile. Dzwoniłam ostatnio odebrał pan , powiedział że sprawdzi i ucichło . Pisałam wiadomość brak odpowiedzi . Zero kontaktu ze sklepem. Nie mam ani paczki z butami ani pieniędzy ( około 300zl) . Nic nie jest z tym robione a ja jestem dużo na minusie . Proszę by sklep oddał pieniądze - nie chce od nich nic. Widzę że nie ma możliwości wystawienia nigdzie opinii sklepowi .
2025-02-27 godz: 08:25Publiczna
Zamknięta
Ostrzegam ! Hurtownia nie wystawia faktury , są bardzo nie przyjemni wyzywają od „niepoważnych” kiedy klient chce zwrócić towar . Towar zwrócony ponad 1,5 miesiąca temu pieniędzy dalej brak ! Zero kontaktu telefonicznego od samego początku . Mimo zgłoszenia sprawy do rzecznika zero współpracy ze strony hurtowni odradzam !!!
2025-02-27 godz: 00:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.B.
Brak zwrotu pieniędzy W sierpniu 2024 roku kupiłam sukienkę, która okazała się wadliwa. Polecono mi bym ją odesłała i miałam otrzymać zwrot pieniędzy. Pomimo wielokrotnego kontaktu mailowego i próźb by się ze mną rozliczyć, otrzymywałam zwodzące informację, że sprawdzą w księgowości co się zadziało i natychmiast zlecą zwrot, co do dnia dzisiejszego nie nastąpiło. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
2025-02-26 godz: 21:12Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówienia Zamówiłam produkty na stronie, które miały zostać dostarczone w 7 dni, termin nie został dotrzymany. Próbowałam kontaktować się wcześniej czy jest możliwość przyspieszenia wysyłki, ale nie dostałam odpowiedzi. W związku z niedotrzymaniem terminu i braku informacji że zamówienie zostało wysłane albo spakowane wysłałam maila z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy, nie dostałam żadnej odpowiedzi na maila.
2025-02-26 godz: 19:54Publiczna
Zamknięta
Snoopy-Sprawa nr 4421 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówienie złożone 12 stycznia. Dziś jest 26 luty. Do dziś brak zamówionego towaru. Ciągle przeciąganie sprawy zbywanie na coraz to nowe adresy e-mail w celu reklamacji. Brak reakcji na próbę zwrotu pieniędzy. Ja rozumiem wszystko ale [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi kosztem ich dzieci to już jest obrzydliwe. Sprawa została zgłoszona do instytucji zajmującej się [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]w internecie CERT Polska która już zajmuje się ta [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmą. CERT zasugerował zgłoszenie sprawy na policję tak też uczyniłem. Pieniędzy nie odzyskam tego jestem pewien ale mam nadzieję że ktoś w końcu dobierze się tej [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmie [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]I nie zdążą więcej nikogo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Przestrzegam przed zakupami u nich. Dziś zauważyłem że na stronie nawet nie ma nr telefonu. To już o czymś świadczy prawda. Oszczędźcie rozczarowania swoim dzieciom i kupujcie w sklepach z prawdziwego zdarzenia.
2025-02-26 godz: 17:53Publiczna
Zamknięta
Reklamacja LACANTENa podstawie art. 556 oraz 560 Kodeksu cywilnego składam reklamację dotyczącą zakupionej przeze mnie w Państwa firmie kanapy LACANTE. Produkt ten był już trzykrotnie reklamowany z różnych powodów, co świadczy o jego niskiej jakości i niezgodności z umową. Wady ujawniające się w kolejnych okresach obejmowały: 01.09.2023 – zaakceptowana naprawa, pomimo upłynięcia terminu 14 dni – usterki: pęknięcie pojemnika na pościel, uszkodzenie kółka, przekoszenie elementu konstrukcyjnego łączącego kółko z ramą łóżka, niedomalowania i liczne inne uszkodzenia 04.10.2023 – część usterek została naprawiona, dodatkowo pojawiły się nowe np pęknięcie plastikowej blendy osłony siłownika, źle zamontowany materiał obiciowy Podkreślam, że za pierwszym razem upłynął termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, jednak wykazałam dobrą wolę i zgodziłam się na naprawę. Obecnie jednak produkt ponownie wykazuje wadę – załamanie konstrukcji prawej leżanki mimo prawidłowego użytkowania. Biorąc pod uwagę liczne problemy z produktem, dalsze naprawy są bezcelowe, ponieważ kanapa nie spełnia swojej funkcji. Na podstawie art. 560 § 1 oraz § 3 Kodeksu cywilnego oraz w związku z powtarzającymi się wadami produktu, niniejszym składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży kanapy. Reklamuje tę kanapę już trzecie raz. Obecna wada – załamanie konstrukcji prawej leżanki mimo prawidłowego użytkowania – ma charakter istotny i stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników. Tego rodzaju usterka może prowadzić do nagłego zapadnięcia się konstrukcji, co grozi urazami kręgosłupa, kończyn lub innych części ciała w przypadku użytkowania kanapy. Co więcej, wady konstrukcyjne mogą również stwarzać ryzyko dla dzieci, które mogą nieświadomie narażać się na niebezpieczeństwo, korzystając z wadliwego mebla. Zgodnie z art. 560 § 3 Kodeksu cywilnego, jeżeli rzecz była już reklamowana, sprzedawca ma obowiązek dostosować się do żądania konsumenta i nie może narzucać kolejnej naprawy. Uprawnienia konsumenta rozszerzają się przy kolejnej reklamacji, nawet jeśli wada jest inna niż poprzednio. Potwierdza to również ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.). W związku z powyższym żądam zwrotu pełnej kwoty zakupu.