- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Friendzstore

Dnia 31.07.2025 złożyłam zamówienie na bluzę w kwocie 279,99 zł. 26.08.2025 bluza dotarła, niestety nie była odpowiednia więc dokonałam zwrotu produktu poprzez InPost na adres podany na stronie internetowej zgodnie z wskazówkami. 28.08.2025 nadałam przesyłkę i została doręczona 29.08.2025 -mam potwierdzenie. Czekałam 2 tyg na zwrot pieniędzy ale do tej pory nie mam. Wysyłałam maile i tylko były odpowiedzi automatyczne takie same a potem już ich brak. Zaczęłam szukać kontaktu z właścicielami firmy przez Instagram. Znalazłam na stronie złe komentatorze i wiele osób piszących o swoich problemach z zamówieniami. I wtedy zobaczyłam, że nie jestem jedyną osobą oszukaną. Nikt z firmy nie odpowiada na moje maile i wysłane wiadomości. Oczekuję zwrotu pieniędzy na konto, z którego był robiony przelew za zakupioną bluzę (czytaj więcej)