PGG SKLEP MACIEJ WNĘK

PGG SKLEP MACIEJ WNĘK

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-10-17 godz: 14:07
Od
avatar-urlK.M.
Publiczna
Otwarta

Brak dostawy

W dniu 08.08.2025 zamówiłem 2t groszku, za który zapłaciłem 2300. Po dwóch tygodniach spróbowałem się kontaktować - dostawca nie odbierał telefonu, odpisał sms i na e-mail, że w przyszłym tygodniu jest planowana dostawa. Po tygodniu miałem informację że dostawa będzie w kolejnym tygodniu bo są opóźnienia na kopalni i tak co tydzień. Po 30.09. przestał odpisywać i ma wyłączony telefon - Abonent jest czasowo niedostępny slyszę przy próbie zadzwonienia. Domagam się zwotu zapłaty.(czytaj więcej)

2025-09-23 godz: 12:01
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

Problem ze sklepem pgg.com - brak kontaktu

W dniu 24.08 złożyłam zamówienie na paletę ekogroszku oraz zapłaciłam internetowo kwotę 1150zł. Na stronie pgg.com była informacja na temat realizacji w ciągu 14 dni, więc cierpliwie czekałam. Minęło 14 dni i zadzwoniłam pod numer znajdujący się na stronie sklepu pgg.com, Pan odebrał, przekazał informację, że wysyłka będzie w piątek, był to 12.09. Wysyłka nie nastąpiła, dlatego zadzwoniłam pod ten sam numer w poniedziałek (15.09), Pan odpisał, że w piątek będzie wysyłany. Minął kolejny piątek towar nie został wysłany. Od tygodnia jedyny numer do kontaktu ze sklepem jest wyłączony/ nie odpowiada. Pisałam również maile z wyznaczeniem konkretnego terminu wysyłki lub zwrotu pieniędzy jeżeli wysyłka nie jest możliwa - i nadal brak odpowiedzi. Telefon wciąż jest wyłączony, a na maile nikt nie odpowiedział. Podejmuje codzienne próby kontaktu, lecz bezskutecznie. Ostatecznie poprosiłam wczoraj mailowo i sms o zwrot pieniędzy, z ponowieniem w dniu dzisiejszym i nadal brak odpowiedzi. Bardzo proszę o wsparcie i pomoc w odzyskaniu pieniędzy. (czytaj więcej)

2025-09-21 godz: 09:59
Od
avatar-urlK.W.
Publiczna
Otwarta

Zakup węgla brak dostawy i kontaktu

Zakupiłem w tej firmie eko groszek w dniu 21.08.2025 Planowany czas dostawy do 14 dni roboczych Po upływie czasu liczne próby kontaktu zostałem zapewniony że węgiel dotrze na 12.09.2025 Oczywiście węgiel nie dotarł i urwał się kontakt telefon ciągle wyłączony na maile też brak odpowiedzi Po zagłębieniu się w opinie z internetu to jest oszust dużo ludzi miało ten sam problem Oczekuję zwrotu pieniędzy i udaje się na policję Proszę konsumersi też o pomoc (czytaj więcej)

2025-09-16 godz: 12:55
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

ecowegiel.com [tytuł zmodyfikowany przez moderatora]

Po 3 miesiącach oczekiwania na zamówiony i opłacony ekogroszek oczywiście brak dostawy mimo kontaktu i zapewnień, że będzie dostarczony. Zgłoszenie problemu i anulowanie przez pracownika zamówienia po czym brak zwrotu gotówki. Brak kontaktu telefonicznego i mailowego.(czytaj więcej)

2025-02-25 godz: 11:37
Od
avatar-urlL.G.
Publiczna
Zamknięta

brak dostawy węgla i zwrotu zapłaty

Po interwencji na portalu Konsumersi otrzymałem zwrot pieniędzy (1300zł.) za niezrealizowaną i anulowaną przez sprzedawcę umowę internetową. Zgodnie z regulaminem Sprzedawcy w pkt.III ust.14 w przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego art. 493-495 w szczególności dotyczy obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta. Interweniowałem, ponieważ w mojej ocenie sprzedawca był [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora](niezrealizowane kilkukrotnie terminy dostawy) oraz brak realizacji zwrotu opłaty.(czytaj więcej)

2024-06-04 godz: 11:32
Od
avatar-urlB.Z.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówienia

W dn. 09.04.2024 złożyłem zamówienie na zakup i dostawę 3 t węgla workowanego. Zamówienie opłaciłem przelewając na konto bankowe sklepu kwotę 3900 zł (załącznik nr 1). W tym samym dniu – drogą elektroniczną – otrzymałem Fakturę (FAKTURA 2024-04-09 #FV000098 ) potwierdzającą w/w zakup, numer zamówienia : GFCABWFIB , płatność zaakceptowana, (załącznik nr 2). W dniu 20.04.2024 – drogą elektroniczną - otrzymałem od sprzedającego informację cyt. „Wysyłka w środę najbliższą.”, czyli dnia 24.04.2024. W dniu 23.04.2024 – drogą elektroniczną – otrzymałem od sprzedającego informację cyt. „Dzień dobry, ekogroszek oczekuje na odbiór przez kuriera dziś.” Niestety, w dniu 24.04.2024 spodziewanej dostawy węgla nie otrzymałem, sprzedawca w tym dniu przekazał mi jednak informację, że cyt. „Wysyłka w piątek.”. W piątek , tj. 26.04.2024 sprzedawca nie zrealizował mojego zamówienia. Po wielu bezowocnych próbach telefonicznego skontaktowania się ze sprzedającym poinformowałem go (drogą elektroniczną), że niedotrzymanie kolejnego terminu dostawy będzie skutkowało moją interwencją u Rzecznika Praw Konsumenta. W tym samym dniu – tj. 26.04.2024 - otrzymałem drogą elektroniczną informację, że cyt. . „Zamówienie jest w realizacji i będzie do 3-4 dni roboczych” - a w niespełna 2 godziny później - drogą sms – dostałem informację, że cyt. „ wysyłka w poniedziałek będzie”. W poniedziałek, tj. 29.04.2024 po raz kolejny spodziewanej dostawy zamówionego węgla nie otrzymałem, wówczas - dotychczasowy przebieg realizacji mojego zamówienia skomentowałem na stronie Trustpilot, Ecowegiel Recenzje – nie polecając tego sprzedawcy. W dniu 29.04.2024 otrzymałem od sprzedającego informację: cyt. „Witam, nadmienię, że termin realizacji zamówienia nie minął 14 dniowy roboczych. Zamówienie zostało anulowane i nie będzie realizowane. Proszę o wskazanie numeru konta do zwrotu. Przeciwko Panu zostanie skierowany prywatny akt oskarżenia z powodu negatywnego komentarza, który nie jest prawdą, gdyż termin realizacji nie minął.” Otrzymałem też dokument anulujący moje zamówienie (załącznik nr 3). W dniu 29.04.2024. przekazałem sprzedawcy nr mojego konta bankowego celem dokonania zwrotu przesłanych pieniędzy. Jak dotychczas zwrotu pieniędzy nie otrzymałem pomimo upływu 20 dni roboczych od czasu anulowania przez sprzedającego mojego zamówienia. Nie uzyskałem również od sprzedającego – pomimo licznych próśb – rzetelnej informacji kiedy zwrot pieniędzy zostanie zostanie zrealizowany. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty 3900 zł. Poinformowałem sprzedającego, że zgłoszę sprawę na Policję w przypadku dalszej zwłoki ze zwrotem wpłaconych pieniędzy. Zał. nr 1. Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA www.pkobp.pl tel. 800 302 302 lub +48 (81) 535 60 60*/** * informacje są dostępne po poprawnym zalogowaniu w serwisie telefonicznym ** opłata zgodna z taryfą operatora właściciele: data wydruku: 2024-05-08 g.17:02 Przelew z rachunku Szczegóły transakcji Numer rachunku [dane usunięte przez moderatora] .... Data waluty 2024-04-09 Data operacji 2024-04-09 Opis Rachunek odbiorcy : [dane usunięte przez moderatora] Odbiorca : [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]Tytuł : PAYMENT FOR ORDER 5208 Typ transakcji Przelew z rachunku Kwota -3900,00 PLN Dokument elektroniczny sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U. Nr 140 z 1997 roku, poz. 939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga pieczątki ani podpisu. strona 1/1 pko_trans_details_20240508_170248.pdf Zał. nr 2. Adres dostawy : Numer faktury Data faktury Numer zamówienia Data zamówienia #FV000098 2024-04-09 GFCABWFIB 2024-04-09 Indeks Produkt Stawk a poda tku Cena jedn. (netto) Ilość Razem (netto) KARLIK EKOGROSZEK Paleta 1000 kg (50 worków x 20 kg) 23 % 1 056,91 zł 3 3 170,73 zł Ogółem VAT Stawka podatku Cena podst awowa Razem VAT Produkty 23.000 % 3 170,73 zł 729,27 zł Razem produkty 3 170,73 zł Koszty wysyłki Darmowa dostawa Suma (netto) 3 170,73 zł Razem VAT 729,27 zł Razem 3 900,00 zł Metoda płatności Montonio 3 900,00 zł Przewoźnik Kurier Zał. nr 3. Witaj B. Z. Numer zamówienia GFCABWFIB - Zamówienie anulowane Twoje zamówienie o numerze GFCABWFIB z EcoWegiel zostało anulowane przez pracownika. Przejdź do swojego konta klienta, aby dowiedzieć się więcej na ten temat. Jeśli posiadasz konto gościa, możesz śledzić swoje zamówienie na stronie Śledzenie Zamówienia w naszym sklepie. EcoWegiel Powered by PrestaShop(czytaj więcej)