Sinsay (LPP S.A.)

Sinsay (LPP S.A.)

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-12-25 godz: 13:11
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Otwarta

Zwrot produktów

zwróciłam 6 produktów z tego zamówienia (4 produkty zostawiłam). Zwrot na 6 produktów został odrzucony ale został uznany zwrot na 5 produktów. Nie wiem dlaczego nie został uznany zwrot na 1 produkt. Płaciłam za pośrednictwem Klarna. Jeśli zwrot nie został uznany na 1 produkt to domagam się zwrotu tego produktu, skoro muszę za niego zapłacić a nie mam go fizycznie. Produktem byłam piżama, która została dostarczona bez opakowania. Z tej piżamy zmierzyłam tylko spodnie. Proszę Sinsay o zwrot tej piżamy. Albo uznanie zwrotu. Nie jest fair żebym zapłaciła za towar, którego nie mam. (czytaj więcej)

2025-12-02 godz: 08:10
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Problem z odbiorem zamówienia

Zamówiłam produkty z odbiorem w sklepie i po otrzymaniu informacji że jest już gotowe do odbioru udałam się do salonu ale niestety poinformowano mnie że nie mają go, ponieważ rozpakowano towar na sklep. [usunięte przez moderatora] nie było szansy na jakikolwiek kontakt. Zamówienie nie mogło zostać przedawnione ponieważ czekałam na nie 6 dni i po odbiór udałam się od razu po informacji. Teraz nie mam ani zamówienia ani pieniędzy. Zero kontaktu ze strony BOK. Ciągle piszę maile o ponowne wysłanie paczki jednak od tygodnia cisza. Chyba czas udać się na policję. (czytaj więcej)

2025-10-01 godz: 13:05
Od
avatar-urlA.M.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu gotówki za zwrot towaru

Po zrobieniu zwrotu całego zamówienia nie uznano w zwrocie prześcieradła , które było zapakowane i nawet nie otwierane przeze mnie. Zwrot gotówki dostałam pomijając te prześcieradło. Prześcieradła także nie dostałam . Sprawę zgłosiłam do Sinseya przez e-mail i do tej pory nie udzielono mi żadnej konkretnej odpowiedzi czy dostanę zwrot pieniędzy za prześcieradło czy zwrot prześcieradła. Proszę o zwrot gotówki za prześcieradło. (czytaj więcej)

2025-09-24 godz: 09:58
Od
avatar-urlW.B.
Publiczna
Otwarta

Wydluzony czas dostawy brak kontaktu z sklepem

Witam w dniu 10.09 zlozylam zamowienie internetowe w sklepie sinsay do dnia dzisiejszego tj. 24.09 nie mam mojej przesylki . Kontakt z ich infolinia jest niemozliwy nikt nie odbiera nie odpisuje na moje maile ich czat bot upiera sie caly czas ze paczka dotrze do mnie miedzy 12.09-15.09 . W aplikacji sinsay paczka widnieje jako wyslana . Żądam zwrotu pieniedzy lub wyslania do mnie paczki .(czytaj więcej)

2025-03-19 godz: 15:05
Od
avatar-urlM.N.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu po 14 dniach

Witam zamówiłam kurtkę lecz rozmiar okazał się za duży zgłosiłam zwrot 27 lutego kurtkę odesłałam do Sinsay została paczka dostarczona 6 marca bo mam historię w śledzeniu do tej pory nie odpisują na moje e-maile i wiadomości na każdym możliwym kanale. Nie wiem już w jaki sposób się z nimi skontaktować bo minęło 14 dni na zwrot .(czytaj więcej)

2025-02-28 godz: 11:26
Od
avatar-urlS.S.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu za zwrócony towar

Zwróciłam do firmy Sinsay w paczce 2 sztuki spodni - oddali za jedną sztukę (tańszą) płatność. Druga jest jak by nie istniała. Zwrot zmienili status na odrzucony - bez żadnej informacji nie mogę się doprosić o jakkolwiek sprawdzenie i zwrot za oddany towar.(czytaj więcej)