zamówienieDokonałam zamówienia w sklepie KARKO na kwotę 730,24 05.03.2025, do dziś brak realizacji. Podjęte próby kontaktu e-mail, telefon bezskuteczne. Informacje na temat sklepu które znalazłam w internecie niestety nie są dobre.
Obawiam się że zostałam oszukana.
Żądam zwrotu pieniędzy.
zwrot pieniedzywitam zrobiłam zwrot spodni w firmie la sagil nie chcą mi oddać pieniędzy ani spodni kontakt z nimi tragiczny moze odpisali mi na 4 emalie wymigując się ze nie maja formularza do zwrotu co jest bzdura bo robiłam zwrot przez wygodne zwroty później ze przekazali do księgowej a teraz ze nie maja mojego nr konta sprawa ciągnie się od stycznia oczywiście sami z siebie nie napisali ze coś im brakuje .wysłałam im wiele wiadomości. proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy to jest nie wiele ale to są moje pieniądze ja towar zwróciłam.17.01.2005 nadałam paczkę otrzymali ja20.02.2025
Towar niezgodny z zamówieniemKorzystając ze strony internetowej na FB- HYFYL zamówiłam obuwie sportowe. Otrzymałam po 2 dniach obuwie zupełnie niezgodne z opisem. Brak kontaktu telefonicznego. Po dodaniu negatywnej opinii strona internetowa natychmiast zniknęła- zostałam zablokowana. Na maila nie odpowiadają
brak zwrotu środków za zwrot towaruDzień dobry
21.02.2025 dokonałam zwrotu sukienki Sukienka Anastasia maxi wieczorowa rozkloszowana ekskluzywna dekolt serek koronka butelkowa zieleń - 52 zakupionej zamówieniem nr 137432 z dnia 2025-02-18
Zwrot został odebrany przez CATALINA 24.02.2025 r (potwierdzenie w aplikacji InPost).
W ostatni podziałek 10.03.2025 minęły 2 tygodnie, jakie wg polityki zwrotów firma ma na zwrot środków. Niestety - firma nie zwraca środków, nie odpowiada na maile i jedyny podany na stronie nr telefonu jest nieaktywny.
https://modacatalina.pl/kontakt/
Internet jest pełen negatywnych opinii w sprawie zwrotów.
W załączeniu zrzut opinii dotyczących zwrotów oraz potwierdzenie z systemu InPost odebrania przez firmę przesyłki ze zwrotem.
Wysłałam maila z zapytaniem o zwrot środków, próbowałam się dodzwonić do firmy, obecnie po bezskutecznych próbach kontaktu przeszukałam internet - jedyne co znalazłam, to morze negatywnych komentarzy.
Oczekuję od firmy
ModaCatalina
CATALINA sp. z o.o.
Bylew 17
62-563 Licheń Stary
natychmiastowego zwrotu środków.
Sprawę zgłaszam również na policję i do urzędu skarbowego.
Niemniej proszę także Państwa o pomoc.
Brak zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówienia.W dniu 04.02.2025r. złożyłem zamówienie na kwotę 142.59 zł w sklepie internetowym camoshop. W związku z nierzetelnością firmy camoshop co do obsługi klientów, zapoznaniem się z komentarzami na temat w/w sklepu zaszło duże prawdopodobieństwo że mogłem zostać oszukany. W związku z powyższym w dniu 10.02.2025r podjąłem decyzję o anulowaniu zamówienia i zwróciłem się z prośbą o zwrot należnych środków na łączną kwotę 142.59 zł. Po upływie 14 ustawowego terminu na zwrot pieniędzy oraz licznych prośbach (korenspondencja e-mail od dnia 04.02.2025r.) do dnia dzisiejszego nie otrzymałem należnych mi pieniązków.
Oczekuję od sklepu camoshop zwrotu należnej kwoty 142,59 zł wraz z ustawowymi odsetkami naliczanymi od dnia 24.02.2025r. na wskazany w e-mailu nr konta bankowego.
Brak zwrotu pieniędzy Firma łamie prawo konsumentów do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni. Po odstąpieniu od umowy, zwrocie towaru kontakt z firmą się urwał. Do dzisiaj nie odzyskałem pieniędzy za zwrócony towar. Niestety za późno przeczytałem opinie w internecie na temat tej firmy, bo już wiem, że poszkodowanych jest bardzo dużo osób. Firma prowadzi kilka sklepów internetowych np funeralny24.pl, funeri.pl i inne...
IPR13402909 nmr zgłoszenia Witam,mam problem z firmą odnośnie zwrotu kosztów i odszkodowania za niedoręczoną paczkę.Paczka miała być doręczona 13stycznia i ślad po niej zaginął,po moim telefonie i zgłoszeniu reklamacji zażądałam odszkodowania i zwrotu kosztów paczki.Oczywiście miałam czekać 14dni,po tym czasie dalej cisza po czym znowu zadzwoniłam to kazali czekać 14dni,w tym czasie dostałam maila odnośnie co było zawartością paczki (próbki perfum z Firmy Mini Flakon)koszt paczki i jakie odszkodowanie mnie satyskfacjonuje, wszystko odesłałam łącznie z nmr konta na które mają wszystko zwrócić i dalej cisza.Pisałam maila odnośnie sprawy i prośby zwrotu kosztów i nic,13 marca mija dwa miesiące paczka nadal wisi jako wydana do doręczenia,a informacji brak.Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.
zwrot pieniędzy za zwrócony towar W dniu 10.02.2025r zakupilam towar (spodnie) w tej firmie ,przesyłka została odebrana przezemnie 12.02.25r.niestety okazały się za długie i korzystając ze mogę je zwrocic to zwróciłam ją kurierem do sklepu la sagil.W dniu 17.02.25r.paczka została odebrana w firmie.Jednak nie otrzymałam zwrotu za towar.24.02.25r.napisalam maila z zapytaniem jak długo mam czekać na pieniądze? odpisali ze maja 14 dni a minął dopiero tydzień. Ponownie napisałam maila 07.03.25r.i 10.03.25r.z prośbą o zwrot pieniędzy, niestety brak informacji zwrotnej i pieniędzy.Prosze o pomoc w załatwieniu sprawy .
Pakiet maxMiesiąc temu zawarłam internetowo umowę na światłowód i telewizję z Play.
Oferta telewizji miała zawierać dodatkowo skyshowtime, viaplay, canal+, pakiet max.
W momencie, gdy zapoznałam się z umową w pakiecie usług dodatkowych został też wymieniony pakiet max na cały okres trwania umowy. Gdy czytałam informację na stronie firmowej Play, była tam zawarta informacja, że pakiety max to kanały hbo i kanał streamingowy max. Gdy rozmawiałam z pracownikami na infolinii Play, wszyscy zgodnie twierdzili, że powinnam mieć dostępny kanał streamingowy max. Tymczasem gdy, chciałam włączyć kanał streamingowy max, był on niedostępny dla mnie. Składając dwukrotnie reklamację w tej sprawie, pracownicy działu reklamacji tłumaczyli mi, że pakiet telewizji steamingowej mi się nie należy, gdyż stwierdzenie pakiet max dotyczy telewizji max w tym kanałów hbo i tvn a nie pakietu telewizji streamingowej max. Gdyby było inaczej, to bym w umowie miała informację, który dokładnie pakiet max uwzględnia moja umowa. Tymczasem ja cały czas wpisując na stronie Play pakiet max mam informację, że pakiety max to pakiety hbo i kanał streamingowy max.
Chciałabym, aby Play dotrzymał warunków umowy, którą ze mną zawarł tzn włączył pakiet streamingowej max na cały okres trwania mojej umowy. Nie chcę powoływać się na paragraf 491 k.c. i rezygnować z umowy, którą podpisałam. Chcę mieć ten kanał max np. standardowy bezpłatnie zgodnie z zapisami umowy.
Niezrealizowane zamówienie, niezwrócone pieniądze3 lutego złożone zamówienie w sklepie internetowym Szafa Medyka na kwotę ponad 500zł, opłacone, do chwili obecnej niezrealizowane. W ofercie sklepu, czas realizacji 24h. Brak kontaktu z firmą, nie odpowiadają na wysyłane wiadomości, podany nr telefonu niedostępny. Ewidentne oszustwo i wyłudzenie pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.