Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-13 godz: 09:44Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.R.
Złe rozliczenie zwrotuDokonałam terminowego zwrotu 3 z 4 par zamówionego obuwia i odesłałam produkty. Po rozliczeniu okazało się że zwrócono mi środki tylko za 2 z 3 zwróconych par. Wówczas sprawdziłam że zwrot w aplikacji uwzględniał 2 a nie 3 odesłane pary. Wierzę, że dostali 3 do magazynu zwrotu, są tam kamery więc powinni zwrócić mi za 3 odesłane produkty. Zakup 23.04, po majówce zaczęłam ich ścigać mailowo o wyprostowanie sprawy, wspiera mnie w tym PayPo które rozlicza te płatność, ale pierwszeństwo rozwiązania leży po stronie sklepu. Na telefonie nie można się dodzwonić.
2025-05-13 godz: 09:38Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlW.W.
Brak przesyłki Zamówiłam buty 14 kwietnia, codziennie od tamtej pory przychodzi mi wiadomość, że problemy logistyczne albo za dużo zamówień i nie są w stanie mi wywalać butów. I tak jest codziennie dostaję kod przeprosinowy 5% lub 10% rabatu. Ja nie potrzebuję tego rabatu. Przyszło, że kurier nadał numer przesyłki GLS ale nadal nie została przekazana. Zaraz mija miesiąc. Kontakt z tą firmą telefoniczny, e-mail lub na fb tragedia, automatyczna sekretarka i nic więcej. Oczekuję wysłania butów albo zwrotu pieniędzy
2025-05-13 godz: 09:04Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.I.
brak zamówionego towaruDzień dobry w dniu 10.04.2025 roku zamówiłam koszulki, bluzę ze sklepu internetowego Szafa medyka towar został w tym dniu opłacony a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam rzeczy zamówionych brak aktualnego tel na stronie tej firmy, wysłałam 2 maile na które otrzymałam odpowiedz że kurier nie odebrał towaru od firmy jawne [słowa usunięte przez moderatora] a ze strony tej firmy zamówienie było na kwotę 393,42 zł. Oczekuję zwrotu kwoty, którą wpłaciłam za te rzeczy
2025-05-13 godz: 08:38Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu płatności i brak produktu Zakupiłem dwie pary obówia w sklepie amazon, z powodu niepasujących rozmiarów produkty zostały zwrócone przez formularz na stronie za pośrednictwem firmy inpost (nr paczki 645720909541208022144585). Według numeru przesyłki paczka dotarła do magazynu 03 kwietnia br. Ale amazon twierdzi, że paczka została mi zwrócona co jest nieprawdą bo paczki nie otrzymałem ani nie otrzymałem żadnej informacji o jej ponownym wysłaniu do mnie. Oczywisćie dział obsługi klienta za każdym razem umywa ręce twierdząc, że paczkę mam wysłać ponownie, tej której nie mam. Tak więc póki co jestem bez zamówionego towaru i bez wydanych pieniędzy. Kontaktowałem się zaraz po 14 dniach od odesłania/dostarczenia paczki, po czym otrzymałem informację, że mam czekać do 2 maja. Po 2 maja napisałem, że zwrotu gotówki dalej nie mam i jak już wyżej pisałem amazon bezpodstawnie twierdził, że paczka została mi zwrócona i mam ją odesłać ponownie. Pisałem kilkaktrotnie dp działu obsługi klienta ale za każdym razem otrzymuję tą samą odpowiedź. Oczekuję zwrotu wydanych środów w sklepie.
2025-05-12 godz: 14:54Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry Dnia o2.05 zostało zwrócone zamówienie nr 91830595435, które zostało odebrane przez w)w firmę Do dziś nie ma zwrotu środków i kontaktu z firma
2025-05-12 godz: 13:21Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlE.P.
brak zwrotu pieniędzyPo odstąpieniu od umowy przez internet i zwrocie obuwia (zwrot uznany przez sklep 04.04.2025 potwierdzony e-mail) i wyslaniu wezwania do zaplaty firma nie zwróciła pieniędzy 289,00 zl .Telefon kontaktowy nie odpowiada
2025-05-12 godz: 12:39Publiczna
Rozwiązana
Niewywiązanie się z umowy sprzedaży Dnia 29 marca 2025 roku złożyłam zamówienie na stronie internetowej Pilkomania na produkt Laser krzyżowy DeWALT DW089LG z akumulatorem. Dnia 31 marca 2025 roku otrzymałam informację, że przesyłka została wysłana. Do dnia dzisiejszego, tj. 12 maja 2025 roku, przesyłka nie dotarła. Wybrana metoda dostawy to InPost, a deklarowany przez Państwa czas dostawy wynosi 5–15 dni roboczych. Od rzekomego nadania przesyłki minęło 42 dni, co znacznie przekracza ten termin. Pomimo moich prób kontaktu otrzymuję jedynie lakoniczne i nieprawdziwe informacje. Uznaję, że doszło do niewywiązania się z umowy sprzedaży. W związku z powyższym żądałam natychmiastowego, pełnego zwrotu kwoty 309,98 zł Dostaję jedynie odpowiedzi abym skontaktowała się z odpowiednim działem .Od kilku dni nie otrzymuję informacji zwrotnej. Nie wiem gdzie jeszcze mogłabym zgłosić tą sprawę oprócz Policji. Takie traktowanie klientów to jawne [słowo usunięte przez moderatora]. Nie rozumiem dlaczego jeszcze nikt się nie zajął tą stroną.Liczę na pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-05-12 godz: 09:16Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.Ś.
żle rozpatrzona reklamacjaZakupiłam telewizor z montażem na ścianie (98 cali). telewizor był sprawny. Po montażu na ścianie, wieczorem w górnym rogu zauważyłam małą plamkę,która z biegiem czasu coraz bardziej się powiększała. Na zdjęciach które zrobili montażyści tej plamki nie widać, bo nie jest to zdjęcie całego ekranu telewizora. Obecnie jest to dużo plamek koloru czarnego na górnej części telewizora, gdzie bez drabiny nie ma możliwości się dostania. Montażyści przed montażem położyli telewizor na podłodze , może to jest przyczyną. Media Ekspert odbija piłeczkę i jak do tej pory ( dwa miesiące nikt nie pofatygował się do mnie, aby sprawdzić na miejscu uszkodzenie, tylko za każdym razem oddalają reklamację. Proszę o pomoc, bo to jest zwykłe [słowo usunięte przez moderatora]. Wcześniejsze reklamacje miały numer 67158026 i 17458283
2025-05-11 godz: 15:36Publiczna
Zamknięta
Reklamacja obuwia marki GantW dniu 10 marca br dokonałam zakupu obuwia marki Gant rozmiar 39. Buty podobały mi się więc po zmierzeniu stwierdziłam że je zostawiam bo wydawało się że wszystko będzie ok Kiedy zrobiło się ciepło założyłam buty i poszłam do pracy. Niestety ból palców był tak duży że nie byłam w stanie wytrzymać w tych butach kilku godzin więc je zmieniłam na inne. Po tym zdarzeniu podjęłam jeszcze kilka prób rozchodzenia obuwia z nadzieją że materiał ulegnie zmiękczeniu. Ale niestety. Każda kolejna próba kończyła się tak samo. Ból palców utrzymujący się przez następny dzień i utrudniający założenie innych butów. W związku z tym 2 maja br. złożyłam reklamację z powodu wadliwego wykonania butów, tj bardzo niskich nosków które wywołują tak silny nacisk na palce że nie można wytrzymać w nich nawet godziny. Reklamacja mailowa po kilku minutach została odrzucona i wskazano na brak podstaw do reklamacji pomimo tego że wadliwe wykonanie obuwia jest jedną z przesłanek do składania reklamacji. Napisano że wygoda nie jest podstawą reklamacji. W związku z tym po tygodniu od zdarzenia nieuznanej reklamacji ponownie podjęłam kolejną próbę rozchodzenia butów. W dniu 9 maja wyszłam z córką na spacer i niestety podczas powrotu zaczął padać deszcz. Po powrocie do domu i zdjęciu butów okazało się że skarpetki i stopy zafarbowały mi od butów. W związku z tym ponownie złożyłam reklamację w dniu 10 maja br. I po kilku godzinach dostałam informację że reklamacja odrzucona bowiem to że buty farbują nie jest wynikiem wady materiałowo-produkcyjnej. Podjęłam próby ustalenia co jest wynikiem tego że buty farbują niestety bezskuteczne. W obecnej sytuacji nie dość że buty wywołują silny ból palców to jeszcze farbująca zatem kompletnie nie spełniają warunków które powodują że nadają się do chodzenia. Od firmy oczekuję rozwiązania umowy bo to nie jest produkt który nadaje się do użytkowania. Te buty mogą jedynie stać na półce i ładnie wyglądać bo do chodzenia one się nie nadają. A od firmy dostaje każdorazowo sztampowe odpowiedzi bez wskazania uzasadnienia z jakiego powodu buty farbują po kontakcie z wodą ( nawet znikomym bo deszcz był niewielki). Niewłaściwy kształt buta prowadzący do deformacji, bolu i odcisków jest jedną z wad konstrukcyjnych buta ale dla producenta to kryterium nie jest istotne najważniejsze by sprzedać. Ale to krótkotrwała strategia. Nigdy więcej nie sięgnę po nic co wypuszczą Marka Gant i będę przestrzegać przed tym innych.
2025-05-11 godz: 15:05Publiczna
Rozwiązana
Zwrot płatności za zwrot towaruDokonałam dwóch zakupów na stronie joannabutik.pl. Towar nie pasował więc dokonałam zwrotu towaru w dniu 14.04.2025 (kurtka) i 23.04.2025 (sukienka). Do chwili obecnej, mimo przypomnień za pomocą e-mail nie otrzymałam zwrotu za płatności ( 194,10 zł i 98 zł).