Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-11 godz: 14:21Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 4538Zamówiłam buty na portalu Facebook dostałam chińskie buty niezgodne z zamówieniem oraz z ceną.Przesylka od ChuangHao-pol 1012598322707U, kurier Damian [dane usunięte przez moderatora] za pobraniem 210 PLN. Plac karta za pobranie.. Dostawa dzis. Zarzadzaj paczka w aplikacji DPD Mobile.
2025-03-11 godz: 13:14Publiczna
Zamknięta
Ubezpieczona przesyłka uszkodzonaByłam zleceniodawcą przesyłki - zastawy stołowej. Mój sprzedawca - nadawca przesyłki wysłał paczkę, jednak paczka dotarła do mnie - odbiorcy - uszkodzona z jednodniowym opóźnieniem. Sprzedawca upiera się, że paczka była dobrze spakowana. Otrzymałam od sprzedawcy oświadczenie podpisane przez kuriera odbierającego paczkę, że była ona poprawnie zapakowana i oznaczona. Paczka była też ubezpieczona na wypadek uszkodzenia w transporcie. Od sprzedawcy dostałam informację, że naczynia były całe, nieuszkodzone, gdy je wysyłał. Reklamacja była zlozona do Fedex przez posrednika Globkurier, gdyż za ich pośrednictwem zlecałam przewiezienie paczki. Reklamacja została odrzucona z powodu, według informacji, które uzyskałam od Globkurier, nadawca paczki źle zapakował i oznaczył paczkę. Zrobiłam odwołanie od decyzji Fedex podając w argumentacji oświadczenie kuriera odbierającego paczkę oraz fakt, że paczka była ubezpieczona. Fedex nie zmienił zdania. Nie wiem co zrobić by odzyskać pieniądze za zniszczoną paczkę. Byłam zleceniodawcą paczki, ja wybrałam przewoźnika a nie sprzedawca, od sprzedawcy nie mogę domagać się rękojmi, zresztą on nie odbiera ode mnie telefonów i maili. Fedex odmówił uznania reklamacji ubezpieczonej przesyłki. Globkurier stwierdza, że to nie oni są stroną tego zlecenia tylko Fedex. Ja chcę odzyskać pieniądze, gdyż zastawa została w ponad 50% zniszczona i jest to zastawa z lat 90. Kosztowała mnie 400 zł plus koszty wysyłki i ubezpieczenia. Cena była okazyjna. Na rynku jest nie wiele takich zestawów a te które są w sprzedaży na rynku wtórnym są zdecydowanie droższe. Wersja podstawowa na 12 osób zestawu obiadowo-kawowego to koszt około 1000 zł, już nie wspominając o dodatkach, których nie mogę spotkać na rynku. Chętnie udostępnię całą dokumentację ktorą mam w tej sprawie. Doradca prawny przy urzędzie miasta stwierdził, że niewiele można w tej sprawie zrobić, gdyż na rękojmie nie mam co liczyć a z Fedex to bardzo trudna sprawa i raczej nie opłacalna finansowo, bo to tylko około 450 zł z kosztami przesyłki.
2025-03-11 godz: 12:21Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produktIdentyfikacja przez nr przesyłki, w sklepie Iman nie ma chyba czegoś takiego jak paragon czy numer klienta. Zamówione zostały 3 kamerki za 300zł + przesyłka 35zł. Korzystanie z kamerek nie było możliwe, ponieważ żeby się połączyć trzeba było wpisać w aplikacji albo jakiś numer z routera(!), albo połączyć się przez podejrzaną, nie zabezpieczoną sieć, która się pojawiała po włączeniu kamerki. Nawet jak się zaryzykowało i spróbowało połączyć sposobem drugim czyli z siecią i tak nie można było z kamerki korzystać. Inna sprawa, że w Internecie, takie kamerki można kupić za jakieś 40zł. Zamówienie miało miejsce 24.01.2025, firma zadzwoniła 27.01.2025 by potwierdzić zamówienie, a 30.01.2025 zamówienie doszło i je odebrano. Napisaliśmy 01.02.2025 maila do imanmanagerpl@gmail.com, z informacją o chęci zwrotu. Dostaliśmy informację 03.02.2025 gdzie można przesyłkę odesłać, podali w mailu adres: Sokołowska 10 brama 17, 05-090 Puchały W innych sprawach widziałam, że piszą o wysyłce na zły adres, bo nie na Puchały, a na Wypędy. Dam załącznik gdzie widać te niezgodności. W tym czasie nie zauważyliśmy tych informacji wprowadzających w błąd i wysłaliśmy tam, gdzie podali w mailu czyli na Puchały. Zwrot wysłano 05.02.2025, a informację o zwrocie z załącznikiem potwierdzenia nadania 11.02.2025. Tego samego dnia odpisali: "Dzień dobry Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe" i od tego czasu brak odezwu z ich strony, mimo przypominania się.
2025-03-11 godz: 08:54Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków po anulowaniu zamówieniazakupiłem na stronie lotnikshop.pl (Piotr Tokarczyk, Sokola 37/7, 26-110 Skarżysko Kamienna, NIP: 7352705335) deskę snowboardową wraz z wiązaniami w dniu 13.02.2025. Okazało się, że mimo deklaracji wysyłki w ten sam dzień, produkt nie został wysłany przez kolejne kilka dni, zatem po rozmowie telefonicznej z właścicielem sklepu dnia ,19.02.2025 poprosiłem o anulowanie zamówienia. Mimo potwierdzenia anulowania, status na stronie nie zmienia się a sklep przez kolejne 14 dni nie zwrócił mi środków. Dnia 06.03.2025 napisałem przedsądowe wezwanie do zapłaty, właściciel zapewnił, ze ureguluje zobowiązanie czego dalej nie zrobił. Prośba o wsparcie w wyegzekwowaniu należności, dokumenty w załączniku.
2025-03-11 godz: 07:03Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Zwróciłam towar, informację o dostarczeniu zwrotu dostałam 17.02 i do tej pory nie mam pieniędzy ze zwrotu choć termin upłynął po 14 dniach. Pomimo korespondencji i ponagleń mailowych pieniędzy do dnia dzisiejszego nie otrzymałam.
2025-03-10 godz: 17:32Publiczna
Zamknięta
zwrot niewykorzystanego towaruZakupując płytki podłogowe w sklepie w Katowicach spytałem czy jest możliwość niewykorzystanego towaru. Usłyszałem, że tak ale tylko pełne paczki. Kiedy chciałem zwrócić płytki które mi zostały (pełne paczki) usłyszałem w sklepie że należało to zrobić w ciągu 14 dni od zakupu. W momencie zakupu nikt mi o tym nie powiedział podobnie jak o jak o bezterminowym zwrocie po wpłaceniu 39 zł. Od grudnia prowadzę korespondencję mailową z Firmą z której nic nie wynika. na ostatni mój mail z 8 lutego nie otrzymałem do dziś odpowiedzi. Proszę o umożliwienie mi zwrotu czterech pełnych paczek płytek, jeżeli trzeba mogę wpłacić teraz 39 zł.
2025-03-10 godz: 17:04Publiczna
Zamknięta
zwrot od sferisWitam 31.01.2025 zakupiłem w sklepie sferis zasilacz + procesor do komputera (na raty) W ciagu 14dni odesłałemim procesor. 03.03.2025 sprawa została rozpatrzona wystawiona f.korygujaca i po moich upomnieniach odpisano że 3.03 zwrócono pieniadze Niestety ani na moim koncie ani na koncie banku który udzielił kredytu (CA) nie ma pieniażków. Mimo wielu próśb o zwrot pieniedzy i przesłanie dowodu zwrotu cisza ze strony sklepu. Proszę o szybka interwencję.
2025-03-10 godz: 15:08Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za zamówienie W dniu 24 września 2024 roku dokonałam zwrotu zamówienia nr 327949 poprzez wygodne zwroty dostawca DPD , otrzymałam od firmy informację, iż przesyłka dotarła do nich w dniu 30 września. Płatność za zamówienie dokonana była poprzez opcję PayPo. Pomimo zwrotu w terminie musiałam spłacić zamówienie, które zwróciłam. Pisałam wielokrotnie do tej firmy mailowo bo tylko taka jest jedyna forma kontaktu, telefonów nie odbierają. Na maila odpowiada automat, zero kontaktu. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy, za zamówienie
2025-03-10 godz: 13:12Publiczna
Zamknięta
Opłacone zamówienie, brak dostawy zamówieniaZamówienie dotyczące butów złożyłam 26.02.2025, zostało ono od razu opłacone. Pisałam do firmy meila odnośnie tego kiedy paczka zostanie nadana ponieważ przez kilka dni od opłacenia zamówienia, jego status nie zmieniał się, widniał jako opłacony. 1 marca dostałam odpowiedź od firmy że zamówienie zostanie wysłane w poniedziałek tzn 3 marca. Od tamtej pory paczka nie dotarła do mnie. Z firmą nie mogę się skontaktować w żaden sposób, nie odpowiadają na meile, telefonicznie również nie można się z nimi skontaktować ponieważ pod wskazanym numerem telefonu, linia jest cały czas zajęta. Zero odzewu z ich strony. Od firmy oczekuję tego aby przesyłka w końcu dotarła do mnie a jeżeli jest z tym jakiś problem proszę o zwrot pieniędzy.
2025-03-10 godz: 12:20Publiczna
Zamknięta
zwrot pieniedzyponad dwa miesiace czeksm na zwrot pieniedzy, co chwile przychodza odpowiedzi, ze wysla pieniadze, ktorych nie na nadal