Brak zwrotu poniesionych kosztow16 mają zamówiłam dwa wiszące fotele (kokony,),których do dnia dzisiejszego nie otrzymałam.Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedawcą.Brak zwrotu pieniędzy.Sprawa w dniu dzisiejszym zgłoszona na policję.
problemy ze zwrotem towaru i zwrotem platnoscizamówiony towar nie odpowiada prezentowanemu na zdjęciu przy zakupie produkt jest zupełnie inny niż prezentowany na zdjęciu
w przesyłce brak formularza zwrotu nie wiadomo gdzie dokonać zwrotu
wysłałam e-maila zgodnie z informacją sprzedawcy cisza żadnej odpowiedzi
oczekuję zwrotu pieniędzy za towar który nie odpowiada jego cenie i.j
Zamówienie projektora CineProWitam
Dnia 25 lipca zamówiłem projektor na stronie - cine-pro.pl, odrazu opłaciłem 139,99 za projektor, 11.99 za przesyłkę ( która miała być rzekomo darmowa ) do paczkomatu, łącznie 151,98 zł, na co mam potwierdzenie. Po czym 26 lipca dostałem wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, i dalej cisza, po wysłaniu paru wiadomości z prośbą o informacje odnośnie mojego zamówienia, na adres podany na stronie - kontakt@cinepro.fun, też niestety żadnej odpowiedzi.
Liczę na rozwiązanie tego problemu, może tutaj się uda, bo czuję się po prostu perfidnie oszukany, nie są to jakieś duże pieniądze, no ale jednak.
Zasięg sieciChcę wyjaśnienie dlaczego jest słaby zasięg 4g LTE i dlaczego co miesiąc po parę złotych z konta T-Mobile mi znika mam bezpłatne usługi i tylko jeden płatny pakiet 39zl oczekuje zwrot nadpłaty doładowania konta
Zwrot pieniedzy 07.07.2024r. Kupilem sukienki w sklepie Catalina na laczna kwotę 1.525,00zł. Dokonalem ich zwrotu zgodnie z formularzem zwrotu ze strony sklepu odziezowego w dopuszczalnym terminie i wymogami formy. Firma Catalina odebrala zwrot 19.07.2024r. a 22.07.2024r. poinformowala mnie mailowo ze moj zwrot jest w trakcie przetwarzania. Na zwrot firma ma 14 dni. Nie otrzymalem zwrotu pieniedzy na konto. Firma nie odbiera telefonu podanego na swojej stronie , jest on niedostpeny wogóle, nie odpowiada na maile. Chce odzyskać swoje pieniądze. Towart mogłem zqrocic i tak zrobilem ale nie odzyskalem swoich pieniedzy.
Brak zwrotu wpłaty za odesłane produkty27 czerwca 2024 r. zakupiłam trzy produkty w sklepie internetowym StyleKingButik, którego właścicielem jest [dane usunięte przez moderatora] (adres internetowy https://stylekingbutik.com/). Paczkę zwrotną zawierającą zwracane produkty, paragon oraz formularz odstąpienia od umowy wysłałam 6 lipca 2024 r. Sprzedający otrzymał paczkę 9 lipca 2024 r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za odesłany towar tj. 419,97 zł.
Brak zwrotu środków po zwróceniu zamówieniaWitam, zamówiłem w firmie JOY-BOX klocki dla dziecka za 498,98 zł, zrezygnowałem z zamówienia. Klocki i tak otrzymałem dopiero po 40 dniach. Skontaktowałem się z firmą, zrobiłem zwrot tak jak poprosili. Od tamtej pory są same problemy z kontaktem. firma JOY-BOX zrzuca winę na inną firmę i karzą się kontaktować z : reklamacjeecomm@gmail.com
Jednak mail ten od kilku dni nie odpowiada, na początku przekazałem im wszystkie dane i numer konta do przelewu i kontakt się urwał.
Mija już prawie miesiąc od zwrócenia towaru, a ja nadal nie wiem czy kiedykolwiek odzyskam swoje pieniądze. Oczekuje zwrotu pełnej kwoty zakupu!
FOTEL WISZĄCY OGRODOWY KOSZ KOKON PODWÓJNY CZARNYDnia 17 lipca 2024 r. zamówiłam kokon ogrodowy o wartości 499 zł. Całkowita wartość zamówienia 559 zł. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. W żaden sposób nie mogę skontaktować się z powyższą firmą. Bardzo proszę o dostarczenie zamówionego towaru lub zwrot kosztów.
Kokon ogrodowyZamówiłam kokon 14 maja. Opłaciłam i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Pisałam dzwoniłam wysyłałam pisma i nic. Ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy. Koszt to 499zl. Oszustwo . Czekam na zwrot pieniędzy.
Zwrot pieniędzyDnia 18 lipca zamówiłam w sklepie Birkenstock.com klapki które kosztowały 425 zł. Tego samego dnia otrzymałam e-mail z potwierdzeniem zamowienia. Dnia 19 lipca otrzymałam wiadomosc że moje zamowienie zostało wysłane i terminu dostawy mogę się spodziewać w przeciągu 2-3 dni. 22 lipca dostałam email z linkiem do śledzenia przesyłki i informacją "Śledzenie przesyłki zostanie aktywowane, gdy Twoje zamówienie dotrze do centrum paczkowego DHL".Przez kilka dni wchodziłam w otrzymani link jednak żadne postępy w dostawie nie były widoczne. Postanowiłam zadzwonić na infolinię, Dowiedziałam się że moje zamowienie zostało wysłane 19 lipca I muszę cierpliwie czekać. Po upływie kolejnych dni postanowiłam zadzwonić kolejny raz, poinformowano mnie ze skoro buty do mnie jeszcze nie dotarły to najprawdopodobniej zostały zgubione. Zażądałam zwroty gotówki. Powiedziano mi że pieniądze wrócę na moje konto w poniedziałek 29 lipca Poproszono dodatkowo o wysłanie w ten dzień maila przypominającego o zwrot, gdy to zrobiłam wiadomość została zablokowana. Postanowiłam zadzwonić po raz kolejny, zapewniono mnie ze pieniądze zostaną zwrócone do piątku- 2 sierpnia. Niestety tak się nie stało. 5 sierpnia skontaktowałam się po raz kolejny z ową firmą, niestety po raz kolejny zostałam zbyta i poinformowana że pieniądze powinny wrócić w ciągu kolejnych 8 dni. Obawiam sie że może być to próba oszustwa dlatego chcę podjąć jakieś działania za wczasu.