- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Arlento

W lipcu 2025 zamówiłam 3 pary butów. Z racji iż nie mogłam być w dniu ich dostarczenia ( data nie była dokładni podana przez sklep) , nie odebrałam przesyłki i wróciła ona spowrotem do sklepu. Do tej pory nie mogę uzyskać zwrotu środków , a jest to kwota na ponad 400zł. Cały czas mailowo mnie zbywają, mimo oficjalnych pism takich jak "zwrot", ponaglenia. Telefonicznie skontaktować się z działem obsługi klienta graniczy z cudem. Niestety maile pierwsze, gdzie było składane zamówienie zginęły mi na poczcie . Mam tylko maile już z czasów korespondencji od września cele odzyskania środów . Posiadam je, dowód wpłaty z konta, nr przewoźnika z fotką na której mam datę przyjęcia mojego zamówienia i kiedy została dostarczona pod mój adres ( pod którym mnie nie było). Oczekuję oczywiście zwrotów środków , choćby tyle za stres na który mnie narażają, bo kwota 433,38 zł jest dla mnie kwotą olbrzymią. (czytaj więcej)