Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-14 godz: 19:10Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu kosztów Towar który został zakupiony nie został wysłany w terminie. Nie zostałam również poinformowana o opóźnieniu odstąpiłam od umowy. Dostałam krorekte faktury ale po dzień dzisiejszy nie dostałam zwrotu pieniędzy. Kontakt jest fatalny. Państwo albo nie odpisują albo twierdzą że został wykonany przelew. Ale fizycznie go po dzień dzisiejszy nie ma. Telefon również nie odpowiada.
2025-05-14 godz: 15:31Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 5084 [tytuł zmieniony przez moderatora]chuanghao-pol Dziś otrzymałam zamówienie z tej strony jak się okazuje jest to [słowo usunięte przez moderatora]. Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy?
2025-05-14 godz: 11:43Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków pieniężnychW dniu 17.03.2025 r. dokonałam zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego www.stoneskirt.pl. Po otrzymaniu zamówienia postanowiłam skorzystać z prawa do wstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrócić towar w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. W dniu 1.04.2025 r. otrzymałam informację mailową, że mój zwrot został przyjęty i środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni. W dniu 14.04.2025 r. skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem maila z pytaniem kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. Otrzymałam wówczas informację, że przelew zostanie zlecony następnego dnia (tj. 15.04.2025 r.). W dniu 16.04.2025 r. otrzymałam maila z prośbą o podanie numeru rachunku bankowego na który ma zostać zlecony zwrot środków. W dniu 17.04.2025 r. otrzymałam kolejną informację, że numer rachunku został już przekazany do działu księgowego. W dniu 22.04.2025 r. ponownie skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem poczty elektronicznej, w celu uzyskania informacji kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. W odpowiedzi otrzymałam gotową regułkę: "Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 02.05.. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od maja system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts". W dniu 29.04.2025 r. napisałam kolejnego maila z pytaniem czy firma zamierza wywiązać się z danego słowa i zwrócić środki w terminie oraz opisałam całą sytuację, która mnie spotkała, jednak do chwili obecnej nie otrzymałam zarówno odpowiedzi na maila jak i zwrotu środków. W związku z powyżej opisaną sytuacją zwracam się z prośbą o pomoc w odzyskaniu środków.
2025-05-14 godz: 11:28Publiczna
Rozwiązana
Brak realizacji zamówienia oraz brak zwrotu pienięPo złożeniu zamówienia na spodnie oraz marynarkę na stronie Joana butik firma nie wywiązała się z terminu dostawy. Po kontakcie smsowym zostałam poinformowana, że nie ma mojego rozmiaru spodni na stanie. Anulowałam zamówienie, pieniądze miały być zwrócone w ciągu 4 dni. Termin minął, zwrotu brak. Jestem zwodzona i dostaje smsy o kolejnych terminach zwrotu pieniędzy. Dziś firma już wogole nie odpisuje. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Niestety jest to tylko pisanie o tym, ze zwrot bedzie jutro, zwrotu nie mogę odzyskać. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu pieniędzy za całe niezrealizowane zamówienie w kwocie 431.80 zł.
2025-05-14 godz: 11:19Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.K.
Zwrot środkówDokonałem zwrotu zakupionych przez internet butów w firmie Zalbut (ArturoVicci). Zwrot dotarł do firmy 10.04.2025. i do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Ustawowe terminy zostały już przekroczone. Kilkukrotnie zwracałem się z prośbą o zwrot poprzez email. Dostępny na stronie firmy telefon do kontaktu cały czas milczy. Oczekuję zwrotu środków w kwocie 558 zł. Kontakt z firmą jest aktualnie niemożliwy. Proszę o zajęcie się moją sprawą. Pozdrawiam
2025-05-14 godz: 09:39Publiczna
Zamknięta
Niedostarczone zamówienieDzień dobry, odbijam się od Uber Eats i jeżeli odpuszczę, to inni Klienci też będą [słowo usunięte przez moderatora]. Numer zamówienia to B3AE3 Problem dotyczy zamówienia z 28 lutego. Klasyczne zamówienie. Jednak nie zostało dostarczone. Pierwszy zbieg okoliczności, to brak w aplikacji możliwości śledzenia trasy kuriera. Kolejny - dostawca do mnie zadzwonił, jednak po odebraniu połączenia nastąpiło jego rozłączenie. Gdy ja dzwoniłem do dostawcy, odebrała osoba o innym imieniu i nic nie wiedziała o dostawie pod mój adres. Uber Eats odrzuca reklamację, bo kurier czekał 7 minut zgodnie z procedurami. Nie jest to prawdą, ponieważ ja czekałem pod blokiem a żona w mieszkaniu. Nie jest to słowo przeciwko słowu, bo blok ma monitoring. Uber Eats idzie w zaparte - był, czekał (nie wiemy gdzie), dzwonił (nie wiemy dlaczego po odebraniu połączenia nastąpiło rozłączenie) - reklamacja odrzucona. Pisząc z obsługą klienta Uber Eats nie uzyskałem odpowiedzi na pytania: 1) Dlaczego dostawca miał wyłączony lokalizator i nie było możliwe śledzenie jego trasy. 2) Dlaczego gdy dostawca dzwonił i odebrałem połączenie, natychmiast doszło do jego rozłączenia. 3) Dlaczego gdy dzwoniłem na podany nr dostawcy, odebrała osoba o innym imieniu i nic nie wiedziała o dostawie na ul. Polną. 4) W którym miejscu dostawca czekał 7 minut. 5) Dlaczego dostawca czekał a nie dostarczył zamówienia do mieszkania? Adres był prawidłowy. Domofony działały bez zarzutu. 6) Dlaczego Uber Eats nie chce obejrzeć nagrań z blokowego monitoringu (Spółdzielnia Mieszkaniowa udostępni - potwierdziłem)? Z poszanowaniem
2025-05-13 godz: 18:48Publiczna
Rozwiązana
Nieotrzymana paczkaDnia 2 maja 2025 roku złożyłam zamówienie na stronie internetowej Pilkomania na produkt APARAT FOTOGRAFICZNY POLAROID DLA DZIECI Z DRUKARKĄ + KARTA 32 GB Dnia 7 maja 2025 roku otrzymałam informację, że przesyłka została wysłana. Do dnia dzisiejszego, tj. 13 maja 2025 roku, przesyłka nie dotarła.,mimo zapewnień ,że dotrze na czas jako prezent urodzinowy dla dziecka! Wybrana metoda dostawy to InPost, a deklarowany przez Państwa czas dostawy wynosi 5 dni roboczych. Przesylka nie dotarła do dnia dzisiejszego! Odstępuję od umowy. Uznaję, że doszło do niewywiązania się z umowy sprzedaży. W związku z powyższym żądałam natychmiastowego, pełnego zwrotu kwoty 159,99 złotych i koszt przesyłki 19,99 złotych ,czyli razem 179,98 złotych !!! Liczę na pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Z góry dziękuję
2025-05-13 godz: 14:53Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.S.
Brak zwrotu gotówki za odesłane sukienkiDnia 9.04.2024r zamówiłam towar w firmie Karko .odesłałam sukienki i 18.04.2024 otrzymałam odp ze rozpatrzono pozytywnie mój zwrot ale do dziś nie otrzymałam gotówki .Wyslalam wiele wiadomosci z żądaniem zwrotu o 20.05.2024 wezwanie do zapłaty, które otrzymali 21.05.2024.Żądam natychmiastowego zwrotu gotowki
2025-05-13 godz: 12:13Publiczna
Zamknięta
zwrot towaruDzień dobry zakupiłam buty w sklepie internetowy, chcę zrobić zwrot i pisałam do sklepu kilkakrotnie o adres gdzie mam odesłać towar, ale jest brak odpowiedzi. Telefon ich jest głuchy. Bardzo proszę o pomoc. Zakupione buty odesłałam na adres firmy w Warszawie Natury Sp. z.o.o, Aleja Jana PawłaII 27, 00-867 Warszawa
2025-05-13 godz: 11:02Publiczna
Zamknięta
Utrudnienie w możliwości rezygnacji z zakupuKorespondecja z firmą Saway toczy się od złożenia pierwszego zamówienia, konkretnie od dnia 08.05.2025, w ktorym po moim dopytywaniu się o datę wysyłki, otrzymałam informację o opóźnieniu wysyłki. Korespondecja toczy się nadal, odpowiedzi z firmy na temat dostawy nadal nie ma - piszą "postaramy się wysłać w przyszłym tygodniu", "staramy się". Wczoraj poprosiłam o anulowanie obydwu zamówień i zwrot pieniędzy za nie. Okazuje się, że to też jest problem. Poniżej przesyłam ostatnią informacją, która dziś będę wysyłać do Saway: 1. Napisałam do Państwa w temacie 2 zamówień (nie jednego): 777686958 (złożone 05.05.2025) oraz 777691488 (złożone 09.05.2025).  2. Obydwa zamówienia zostały przeze mnie opłacone natychmiast po ich złożeniu. 3. Produkty z obydwu zamówień nadal są dostępne na stronie internetowej z informacją o wysyłce w 24 h - w załączniku "saway-oszust" informacja 4. Od momentu złożenia zamówienia nie jest podana ani data wysyłki, ani data dostawy produktu - dla obu otrzymałam informacje jak w załączniku "saway" 5. Czas realizacji zamówień, który objęty jest tajemnicą i niezgodny z tym co deklarują klientom na stronie, nie odpowiada mi. 6. Proszę NATYCHMIAST anulować zamówienia i NATYCHMIAST zwrócić mi pieniądze.