Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-13 godz: 13:02Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlO.S.
Wyzwania do zapłaty Firma Euro-paka Zalega mi w płatności 3300 tys.zł.dotyczącego złecenia 586636 dnia 28.10.2024 termin platności upłynął dnia 02.12.2024 do chwili obecnej nie odnotowałam wpłaty na wskazane konto!!! Wyslane wezwanie do zaplaty za zwrotnym potwierdzeniem odbioru!! Zgłoszone na policję! Potrzebuje pomocy wyregulować moje problem z firmą!!
2025-03-13 godz: 12:49Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotu pieniędzyOtrzymałam w dn. 30-10-2024   lokówkę-suszarkę  esperanza. Towar nie zgodny z zamówieniem, które zostało złożone przez internet w reklamie (Youtube). Nie tak się umówiliśmy , miała być obrotowa, dwie końcówki. Przez telefon [dane usunięte przez moderatora] namówiła mnie Pani na droższą i  lepszą, tymczasem dostałam tanią za ok 40zł, obracać sobie mogę tylko kablem, szczotka cienka a gdzie gruba do podnoszenia włosów. To jakaś kpina za 159,99 zł. [słowa usunięte przez moderatora] pieniądze. Nadmieniam, że nie otrzymałam żadnej faktury/paragonu. Wysyłam towar na adres ten co jest na etykiecie Inpostu zgodnie z tym co mi Pani sugerowała przez telefon. Zwrotu towaru dokonałam 31.10.2024r Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a zapewniano mi że dokonują wpłaty. W załączeniu dokumenty (maile)
2025-03-13 godz: 12:32Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlE.Z.
Trudności ze zwrotem towaruZamówiłam buty, niestety okazały się niewłaściwym zakupem, chcę zwrócić towar, aby to zrobić trzeba napisać maila aby dostać adres do zwrotu, tak zrobiłam, pisałam kilka razy o adres, sprzedawca nie chce mi go podać, mam prawo zwrócić nietrafiony przedmiot, sprzedawca mi to utrudnia. Chcę móc normalnie zwrócić te buty i odzyskać pieniądze.
2025-03-13 godz: 09:52Publiczna
Zamknięta
Dopłata do paczki Dzień dobry, w październiku zamówiłam kuriera do odbioru paczki. Skorzystałam ze strony taniapaczka.pl. Za pośrednictwem kalkulatora na stronie wyceniłam przesyłkę, był to zwrot więc porównałam parametry z tymi od nadawcy i wszystko się zgadzało. Usługę opłaciłam, niestety kurier pojawił się dopiero po zgłoszeniu monitu do firmy taniapaczka.pl, czyli po około 10 dniach. Paczka została odebrana a dziś, czyli po 4 miesiącach dostałam z tej firmy wezwanie do zapłaty, na kwotę 95.43 zł, z tytułu nie dopłaty spowodowanej błędną wyceną przesyłki. Przesyłka faktycznie była w konkurencyjnej cenią ale parametry się zgadzały więc nie budziło to moich wątpliwości, jednak w sytuacji dodatkowej dopłaty cena już nie jest korzystna. Uważam że firma celowo błędnie wycenia transport a następnie żąda dopłaty, wnioskuje to po komentarzach innych klientów umieszczonych w internecie, skarżących się na podobną sytuację. Ponadto uważam, że celowo paczki nie są odbierane w terminie licząc na to, że klient rozmyśli się lub nada paczkę w inny sposób. A przy czasami niewielkich kosztach nie będzie domagał się zwrotu za niezrealizowane zamówienie. Oczywiście uiszcze opłatę z tytułu windykacji, jednak proszę o przyjrzenie sie opisanej sytuacji, z informacji zamieszczonych w internecie że nie jest to pojedynczy incydent, a działania firmy są [słowo usunięte przez moderatora].
2025-03-13 godz: 09:51Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlT.K.
wcześniejsze rozwiązanie umowyTemat: Wniosek o pomoc prawną w związku z wcześniejszym rozwiązaniem umowy z Netią panie i panowie Proszę o pomoc w sporze z Netią dotyczącym wcześniejszego rozwiązania umowy o świadczenie usług Internetu. 1. Opis sytuacji W dniu 28 lutego 2025 roku przeprowadziłem się do nowego mieszkania i skontaktowałem się z Netią w celu przeniesienia usługi Internetu na nowy adres. Dostałem jednak informację, że technicznie nie mogą świadczyć usługi w nowej lokalizacji (mimo, że w mieszkaniu jest router Netia od innego właściciela i dostęp do światłowodu). W trakcie rozmowy telefonicznej pracownicy Netii poinformowali mnie, że nie mogę rozwiązać umowy wcześniej tylko dlatego, że się przeprowadzam. Powiedziano mi, że nie ma znaczenia, czy korzystam z internetu, czy nie – muszę płacić do końca umowy. Obecna umowa obowiązuje od 2 stycznia 2025 roku na okres 24 miesięcy. W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy Netia zażądała kary umownej w wysokości 1000 zł. 2. Co już zostało zrobione? Napisałem do Netii oficjalne pismo z prośbą o wcześniejsze rozwiązanie umowy bez kary, powołując się na niemożność świadczenia przez Netię usług pod nowym adresem. Netia odpowiedziała, że ​​wyłączenie usług nastąpi w kwietniu, jednak wysokość kary za rozwiązanie umowy nie została jeszcze określona. Analizowałem regulację „Netii”, która stanowi, że w przypadku niewykonania usługi abonent ma prawo natychmiastowego rozwiązania umowy. 3. Czego oczekuję od Netii? Natychmiastowe rozwiązanie umowy bez kary, jeżeli Netia nie wywiąże się ze swoich zobowiązań i nie będzie w stanie świadczyć usługi zgodnie z umową. Z uwagi na to, że nie korzystam z usługi, zrzekam się wszelkich dodatkowych opłat, w tym dodatkowej opłaty miesięcznej. Jasna i pisemna odpowiedź dotycząca podstawy prawnej decyzji o nałożeniu kary. Przeanalizuj moją sytuację i wskaż, jakie kroki prawne mogę podjąć. Korespondencję z Netii oraz ważne dokumenty przesyłam w załącznikach. Z góry dziękuję za pomoc.
2025-03-13 godz: 09:27Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków 22 stycznia 2025 kupiłam komplet dresowy za 259zl. Zamówienie dotarło bardzo szybko, ale okazało się, że nie spełnia moich oczekiwań. Odesłałam paczkę i 29 stycznia dostałam maila, że mój zwrot został przyjęty. Zgodnie z regulaminem pieniądze powinny zostać zwrócone do 14 dni, ale tak się niestety nie stało. 19 lutego napisałam maila z prośbą o informację (na podany nr tel. nie można się dodzwonić) . Dostałam odp. 20 lutego, że bardzo przepraszają za opóźnienie i że potrzebują trochę więcej czasu na finalizację mojej sprawy. Kolejnego maila wysłałam 11 marca prosząc o natychmiastowy zwrot pieniędzy. Dzień później dostałam odp., że w dalszym ciągu potrzebują więcej czasu, ale dziękują za moją cierpliwość i zdają sobie sprawę, że sytuacja może być frustrująca. Na tego maila odpisałam w tym samym dniu czyli 12 marca dając im 2 dni na zwrot i jednocześnie informując, że po tym czasie sprawę zgłoszę do Rzecznika Praw Konsumenta i na Policję. Na tego maila dostałam odp. w dniu dzisiejszym (13.03.2025): "Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 21.03. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od marca system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie." Na maila odpisałam, że to tylko gra na zwłokę i nie będę dłużej czekała.
2025-03-13 godz: 09:17Publiczna
Zamknięta
towar niezgodny z zamówieniemNa facebooku zamówiłam skórzane buty firmy Rieker ,rozmiar 37,5 na kwotę 210 zł. za pobraniem. Kurier dostarczył przesyłkę , którą opłaciłam. Po otwarciu okazało się , że otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem - szmaciane wciągane buciory w rozmiarze 39. Proszę o podanie dokładnego adresu w celu zwrotu towaru i oczekuję zwrotu kosztów zakupu .
2025-03-13 godz: 08:43Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.M.
Brak pieniędzy za zwrot zamówienia 17.02.2025 firma la sagil zarejestrowała w swoim systemie mój zwrot zamówienia - otrzymałam maila z informacją. Do dziś nie otrzymałam zwrotu gotówki za zwrócone zamówienie i proszę o zwrot należnej kwoty 212,40zł. Pisałam do nich maila z prośbą o wyjaśnienie i nie otrzymałam odpowiedzi. Od tygodnia codziennie kilkakrotnie próbuje się do nich dodzwonić i niestety bezskutecznie. Oczekuję zwrotu należności za odesłane zamówienie.
2025-03-13 godz: 08:37Publiczna
Zamknięta
Niewłaściwy towarZamówiłam buty za 210 zł a otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem. Oczekuję zwrotu pieniędzy to odeślę towar. Banalne [słowo usunięte przez moderatora]
2025-03-13 godz: 07:35Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.Ł.
Brak pieniędzy za zwrócony towarW dniu 10.01.2025 wysłałam zwrot zakupionego towaru. W dniu 15.01.2025 otrzymałam informację, że sprzedawca otrzymał zwrot i w ciągu 14 dni dokona przelewu na moje konto. Termin zwrotu 29.01.2025. Dziś jest 13.03.2025 i wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Pomimo wielokrotnego przypominania wciąż przelewu nie otrzymałam.