Zamówienie W dniu 16.01 zamówiłam w firmie Zara ubrania,które wg informacji miały przyjść 21.01.W tym samym dniu otrzymałam informację o aktualizacji zamówienia na datę 23-24.01.Dzisiaj jest 28.01,niestety przesyłka nie dotarła.Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą Zara,niestety wszystkie moje wiadomości zostały bez odpowiedzi .Nie mam możliwości śledzenia przesyłki,została wyłączona.W tym momencie chciałabym zwrot kosztów.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar05.12.2024 r. Zwrócony towar został odebrany przez pracownika firmy. Do dnia dzisiejszego brak pieniędzy za odesłany towar. Żaden dokument sprzedaży nie został wystawiony do sprzedawanych rzeczy stąd metoda identyfikacji to rozmowy na Messengerze. Firma parokrotnie pisała, że pieniądze zostały wysłane co oczywiście jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy w przeciwnym razie sprawę zgłaszam na Policję, do UOKiK oraz do urzędu skarbowego.
Brak kontaktu ze sprzedawcą w celu zwrotu towaru Zakupiłam buty, lecz okazały się inne niż na zdjęciu i nie odpowiedni rozmiar, chciałam skontaktować się ze sprzedawcą wysyłając e-maile i próbując się dodzwonić przez znaleziony nr na jednej z opinią innych klientów niestety numer już nie istnieje a sprzedawca nie odpisuje na e-maile. Wysłałam list polecony z formularzem zwrotu i prośba o kontakt oraz dane adresowe do odesłania butów oraz zwrot kosztów butów 299.00 zł dla mnie to duża kwota. Kontakt próbowałam podjąć z nimi już w tym samym dniu w którym otrzymałam buty a jutro mija dwa tygodnie od ich dostarczenia a kontaktu nadal brak. Bardzo proszę o pomoc, chce odesłać te buty i odzyskać pieniądze
Brak zwrotu pieniędzy i towaru14.12.2024 Zamówiłam towar na stronie joanabutik.pl kilkukrotnie pisałam żeby zapytać kiedy zostanie wysłany początkowo był kontakt i 4.01.2025 wysłano mi cześć zamowieni (1 rzecz z 3 zamówionych). Rzecz tą odesłałam 14. 01.2025 i miałam dostać zwrot do piątku 24.01.2025 bo zamówienie nie zostało zrealizowane. Żądałam zwrotu pieniędzy jednak teraz wszystko pozostaje bez odpowiedzi. Po 28.01.2025 mija 14 dniowy termin zwrotu. Po tym terminie zgłaszam sprawę na policję.
Sprawa nr 4022 [tytuł zmieniony przez moderatora]Proszę o kontakt osoby [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę nawgum lub nikand sp z o o . Podaję maila: [dane usunięte przez moderatora]
Zwrot pieniędzy 15.11.2024 zamówiłam w sklepie internetowym dres welurowy Cristin Sand za kwotę 299,40. Zamówienie otrzymałam 13.12, a 18.12 nadałam na poczcie zwrot dresu ponieważ okazał się za mały (mam potwierdzenie nadania). Do dziś nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Firma mnie zwodzi i najpierw obiecuje, że zwrot nastąpi do 15.01.2025, a następnie że w ciągu najbliższych dni. Jest już koniec stycznia a pieniędzy nie ma. Oczekuję natychmiast zwrotu środków
Zwrot towaru Brak kontaktu z firmą w sprawie otrzymania adresu zwrotu zakupionych butów. Brak numeru telefonu kontaktowego do firmy, a na wiadomości nikt nie odpowiada.
Brak zwrotu pieniędzyW październiku zakupiłam w firmie najpierw jedną sukienkę, którą wymieniłam na inny rozmiar. Miałam mało czasu (sukienka na wesele) więc oprócz wymiany na inny rozmiar postanowiłam zamówić jeszcze jedną z tego samego modelu,w jeszcze innym rozmiarze. Niestety żadna z sukienek nie pasowała na mnie, okazało się, że nie wyglądają dobrze i rozmiary, mimo skorzystania z tabeli, nie pasują. Do tego ozdoba, którą miała sukienka, wyglądała inaczej na zdjęciach. Zwróciłam sukienki. Zwroty zostały zweryfikowane i do stycznia nie otrzymałam pieniędzy. Napisałam więc maila do firmy, otrzymałam jeszcze raz informację o weryfikacji zwrotów oraz zwrocie pieniędzy w ciągu kilku dni, jednak nie doszło do zwrotu pieniędzy. Pisałam do firmy jeszcze dwa razy i otrzymałam odpowiedzi, jednak moje oczekiwania nie zostały spełnione. Jest to trzeci miesiąc od zwrotu. Oczekuję jak najszybszego zwrotu pieniędzy za dwie zwrócone sukienki.
Brak zwrotuZamowilam bluzke przez chińska strone internetowa Shein. Otrzymałam inny produkt i kazali mi go zwrocic. Teraz twierdza że nie otrzymali paczki zwrotnej mimo ,że zostala ona nawet rozpakowana. Prosze o pomoc
Sukienka Od 12.11 czekam na zwrot gotówki za sukienkę w kwocie 85.99 firma Fasardi wogle nie odbiera telefonów i nie odpisuje na e-maile.