Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-17 godz: 20:19Publiczna
Zamknięta
ZWROT PIENIĘDZYDnia 30.07.2024 r zamówiłam sukienki na kwotę 939,97 zł. Dostałam informację, że zwrot został przyjęty a do tej pory pieniędzy brak. Dziesiątki maili, pismo nic nie pomogło...Dostałam dwa razy informację, że zwrot został zlecony na moje konto lecz nie zostało to zrealizowane. Po raz kolejny upraszam się o zwrot pieniędzy! To bardzo nieprofesjonalne z Państwa strony.
2025-06-17 godz: 14:34Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.L.
Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy po upływie 14 dniDzień dobry. Mija już prawie miesiąc odkąd odesłałem kurtkę i odstąpiłem od umowy i do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Wymieniam korespondencję mailową oto jedna z nich aby pokazać z czym się mierzę: "[dane usunięte przez moderatora] 30 May 2025 at 16:19 Dzień dobry Panie [dane usunięte przez moderatora], dziękuję za wiadomość, chętnie pomogę. Ze względu, ze w poprzednim zgłoszeniu kontaktował się Pan w języku polskim, udzielę Panu odpowiedzi w danym języku. Po weryfikacji przelewu uprzejmie informuję, że automatyczny przelew nie zaksięgował się poprawnie za co bardzo przepraszam. W zaistniałej sytuacji ponowiłam zwrot ręcznie. Księgowanie standardowo trwa do 3 dni kalendarzowych, jednak aktualnie księgowość ma opóźnienia i zwroty realizowane będą od dnia 02.06, zatem środki wpłyną na Pana konto najpóźniej do dnia 05.06 włącznie. W razie pytań zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]" Oczywiście nie zrobiono tego przelewu i po tym czasie kontaktowałem się kilkukrotnie i nawet telefonicznie to poprzez rozmowę telefoniczną pani konsultantka zachowywała się tak jak by miała gdzieś co ja do niej mówię więc w tym samym dniu napisałem maila z upomnieniem i ponownie otrzymałem wiadomość że mają problemy techniczne i mam czekać... Ile mogę czekać jak mija miesiąc a oni w kółko odpisują oraz mówią to samo. Proszę o pomoc. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2025-06-17 godz: 12:19Publiczna
Zamknięta
Odrzucony zwrot W dniu 29.05 zamówiłam na stronie pakuten.pl ubrania. Odzież jakości słabej. Jedna rzecz przyszła z plamą. 2/3 rzeczy zgłosiłam zwrot, odesłałam. Dostałam odpowiedź że nie przyjmują zwrotu uplamionej rzeczy. Tylko że to w takim stanie do mnie przyszło, rzeczy są z metkami. To nie jest żadne zabrudzenie tylko plama , jakby odbarwienie materiału. Państwo jeszcze żądają ode mnie pieniędzy aby odesłać towar do mnie z powrotem. Jestem rozczarowana, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji, niestety nie jestem influencerką, nie nagrywam gdy otwieram paczki ale widocznie powinnam zacząć.
2025-06-17 godz: 12:16Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za biletyBrak zwrotu za bilet w dn. 08.03.2023 r. zakupiłam bilety na festiwal Trapeton Summer Bash, który miał się odbyć w dniach: 14.07.2023 ─ 15.07.2023, miejsce: Plaża Stogi, ul. Wydmy 1, 80-656 GDAŃSK, Polska. Dnia 11 lipca 2023 r. Eventim wysłała e-mail z informacją, że festiwal jednak się nie odbędzie. Po wielu próbach kontaktu z Eventim (mailowo, poprzez formularz zwrotu, telefonicznie) do dnia dzisiejszego brak zwrotu środków. Bilety zostały odesłane wedle wytycznych do zwrotu środków. Oczekuję zwrotu pełnej wpłaconej kwoty za bilety.
2025-06-17 godz: 08:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.L.
Firma nie chce przyjąć zwrotu Szanowni Państwo, niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, dotyczącej zakupu towaru z zamówienia nr 50112. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.), jako konsument mam prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Towar został odesłany w terminie ustawowym, nie nosi śladów użytkowania, jest w stanie nienaruszonym oraz kompletnym, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w ustawie. Pragnę zaznaczyć, że mój pierwszy wniosek o odstąpienie od umowy został bezpodstawnie odrzucony przez Państwa firmę, argumentując, że produkt był używany. Obuwie zostało jedynie przymierzone w warunkach domowych, nie posiada żadnych śladów użytkowania co zostało udokumentowane przeze mnie na zdjęciach przed odesłaniem zamówienia. W związku z powyższym ponawiam prośbę o dokonanie zwrotu środków pieniężnych. Sklep nie chce przyjąć zwrotu pomimo tego że produkt jest w stanie nie naruszony.Obuwie było tylko przymierzone,mimo to próbują mi wmówić że są używane.w załączniku przesyłam zdjęcia
2025-06-16 godz: 15:16Publiczna
Zamknięta
Odrzucona reklamacjaW maju złożona została reklamacja na materac kontynentalny zakupiony w lutym 2024 r. W materacu powstały odkrztalcenia po bokach, zaś środek pozostał bez zmian. Oględziny mierzone przez pracowników metrówką i poziomicą wykazały iż są to wgłębienia na wysokość 2 cm a w karcie gwarancyjnej jest podobno zapis, że te materace mogą odkrztałcać się na wysokość 10 cm. Niestety ale wgłębienia czuć dopiero gdy się człowiek położy lub usiądze a nie przyłoży metrówkę i jest uciążliwe spanie na takim materacu. Dwa razy Agata Meble odrzuciło reklamację uznając za nieuzasadnioną. Próbowałam dojść do jakiegoś konsensusu jednak ta firma odrzuciła odwołanie do reklamacji. Oczekiwałabym wymiany ewentualnie zwrotu środków.
2025-06-16 godz: 14:34Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.S.
Brak towaru 3 czerwca złożyłam zamówienie na stronie firmy zamówiłam doniczkę możliwość płatności tylko przelewem zrobiłam przelew czas oczekiwania był do 5 dni roboczych dostałam Emila że wysyłka opóźni się 1 lub 2 dni dziś po 2 tygodniach chciałam zadzwonić do firmy numer nie odpowiada strona nie istnieje
2025-06-16 godz: 12:10Publiczna
Rozwiązana
Brak pieniędzy po zwrocie towaruZakup zrobiony przez FB na stronie Inabell. Ze względu na niedopasowanie towar zwrócony 16.05.2025. Kwota zwrotu 199 zł. Sprzedawca ciągle obiecuje zwrot, twierdzi, ze jakieś problemy z systemem itp. Zwykłe [słowo usunięte przez moderatora]. Korespondencja z firmą prowadzona przez messenger. Oczekuję pomocy w odzyskaniu pieniędzy
2025-06-15 godz: 21:14Publiczna
Zamknięta
odwołanie od decyzji sprzedawcy W dniu 13.05.2024 zakupiłem buty za kwotę 549,99zł, które w niecały rok rozkleiły się. W dniu 23.04.2025 w ramach rękojmi złożyłem reklamację nr 86/4/25, która w dniu 28.04.2025 sprzedawca odrzucił zrzucając winę na mnie. Mie przyjął również odwołania kierując mnie bezpośrednio do Rzecznika Pra Konsumenta. Oświadczam, że obuwie czyściłem i konserwowałem prawidłowo poprzez ręczne mycie obuwia w delikatnych środkach czyszczących i w letniej wodzie. Wada fizyczna obuwia polegająca na odklejeniu podeszwy od cholewki z przodu oraz bokach butów może być ukrytą wadą materiałową, za którą odpowiada sprzedawca w ramach rękojmi – art. 556, 559 i 568 § 1 ustawy z dnia 23.04.1964 r Kodeks cywilny Dz. U. z 2014 r, poz. 121 ze zm. W związku z tym występuję o ponowne rozpatrzenie i uznanie zasadności mojej reklamacji tym bardziej, że wada fizyczna w obuwiu ujawniła się przed upływem roku od wydania towaru, co zgodnie z art. 556 (2) kc stanowi domniemanie, że wada ta lub jej przyczyna istniała już w chwili wydania towaru konsumentowi. Na podstawie art. 561 § 1 kc (ustawy jw.) żądam wydania nowej pary obuwia jw., pozbawionej wad lub zwrotu pieniędzy. Proszę o odpowiedź.
2025-06-12 godz: 22:31Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu kosztów z reklamacji Zamówienie było przez nr telefonu, w trakcie rozmowy i w wiadomości SMS było anulowane zamówienie. Pomimo to towar został wysłany i odebrany przez domownika który nie był świadomy sytuacji. Na drugi dzień nie otwarta paczka została odesłana do sprzedawcy. Do tej pory nie ma zwrotu środków, do tego brak kontaktu.