- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Zalando

Szanowni Państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie pomocy w rozwiązaniu sporu konsumenckiego z firmą Zalando SE, dotyczącym niewłaściwego rozliczenia zwrotu towaru w ramach zamówienia nr 10903128139344. Dnia [data nadania przesyłki] dokonałam zwrotu dwóch kurtek, zapakowanych razem w jedną przesyłkę zwrotną, zgodnie z instrukcją zwrotu udostępnioną przez Zalando. Zwrot został nadany kurierem DPD, numer przesyłki: 13030109522774. Po kilku dniach otrzymałam od Zalando informację, że w paczce znajdowała się jedynie jedna kurtka, a druga (o numerze TH322T005-Q14, rozmiar S) rzekomo nie została odesłana. W związku z tym firma domaga się zapłaty za brakujący produkt. Pragnę podkreślić, że: obie kurtki zostały spakowane do tej samej paczki, przy pakowaniu i nadaniu przesyłki obecny był świadek, który może potwierdzić ten fakt, przesyłka została prawidłowo nadana i odebrana przez kuriera DPD. Złożyłam reklamację do Zalando, jednak została ona odrzucona, mimo że przedstawiłam powyższe informacje i dowody. Nie mam wpływu na to, co mogło wydarzyć się z przesyłką w trakcie transportu lub w procesie przyjmowania zwrotu przez magazyn Zalando. W związku z powyższym zwracam się z prośbą o: pomoc w wyjaśnieniu sprawy, ewentualne skierowanie zapytania do Zalando SE oraz firmy kurierskiej DPD, wsparcie w dochodzeniu moich praw jako konsumenta, który zwrócił towar zgodnie z zasadami i nie powinien ponosić odpowiedzialności za ewentualne błędy po stronie sprzedawcy lub przewoźnika.(czytaj więcej)
W dniu 30.06.2025 zgłosiłam reklamację bluzki do Zalando. Firma ta odpisała mi, iż mam odesłać reklamowaną bluzkę. Została ona odesłana w dniu 30.06.2025 (dotarła do magazynu w dniu 01.07.2025). Do dnia dzisiejszego nie odzyskałam od Zalando pieniędzy w wysokości 349 PLN . Zalando twierdzi, iż nie mogą oddać mi pieniędzy ponieważ otrzymali paczkę 1 lipca lecz "nie otrzymali produktu zgłoszonego jako zwrócony". Dodatkowo w @ z dnia 31.07.2025 godz. 09;41 Zalando pisze: "Ponadto, przewoźnik nie zarejestrował żadnego incydentu z Twoją paczką podczas transportu i zakładamy, że dotarła do nas w akceptowalnym stanie, ze wszystkimi produktami dołączonymi do przesyłki" Na moje zadane konkretne pytania - co było w paczce? , czy paczka była pusta? - nie otrzymałam odpowiedzi. W związku z powyższym wnoszę o pomoc w odzyskaniu kwoty w wysokości 349 PLN. (czytaj więcej)
Witam Nadałam paczkę ze zwrotem do partnera Zalando w dniu 30.07.2025 . Posiadam potwierdzenie nadania . Firma przewozowa dostarczyła paczkę do partnera Zalando w dniu 1.08.2025 czyli do Duchnice Ożarowska 40/42 hala G . Paczka została oczywiście wcześniej zważona . Zalando upomina się o zapłatę , gdyż po kontakcie z partnerem uzyskał informację , że nie otrzymali produktu. Czuje się bardzo pokrzywdzona i posądzona niesprawiedliwie o oszustwo gdyż produkt zwróciłam .Partner Zalando nie cieszy się zbyt dobrą opinią i nie ma do niego żadnego kontaktu . Proszę o pomoc (czytaj więcej)
Dzień dobry, złożyłam reklamację na obuwie dziecięce zakupione poprzez zalando w dniu 23.09.2024. Zgodnie z instrukcją obuwie zostało odesłane do zalando a reklamacja została odrzucona bez podania konkretnej przyczyny. Mimo licznych odwołań, zalando przesyła odpowiedź mailową na zasadzie "kopiuj wklej" a wadliwe obuwie zostało zwrócone do mnie. Przykładowe maile w odpowiedzi od zalando w załączeniu. Oczekuje zwrotu pieniędzy za wadliwe obuwie.(czytaj więcej)
Zareklamowałem buty. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, odesłałem buty korzystając z etykiety którą otrzymałem od firmy Zalando, jednak jak się okazało twierdzą, że w przesyłce nie było zareklamowanych butów. Nie mam ani butów, ani pieniędzy. Firma umywa ręce. Żądam zwrotu środków lub wymiany na nowe buty.(czytaj więcej)
W dniu 31.12.2024 r. w punkcie nadawczym w sklepie Żabka odesłałam do firmy zalando produkt znajdowała się tam kurtka puchowa marki The North Face która kosztowała 1600zl. Po 14 dniach od firmy zalando nie otrzymałam żadnej informacji o zwrocie środków za odesłany produkt więc skontaktowałam się z nimi mailowo jak i telefonicznie. Firma zalando po upływie już 14 dni stwierdziła, że nie otrzymałam w przesyłce żadnego produktu. Posiadam również zdjęcie z centrum paczek DPD i tam zawartości była jeszcze w środku. Co do firmy zalando to już nie pierwsza taka sytuacja w dniu dzisiejszym znów to samo oddałam spodnie marki Levis dwie pary i dalej twierdzą, że nie było w paczce zawartości. Nie chcą również wysłać nagrań z kamer w miejscu odbioru paczek i twierdzą, że z nich strony to wszystko i nic nie mogą zrobić a ja nie mam ani produktu ani pieniędzy za zwrócony towar. Oczekuję od firmy zalando zwrotu środków za odesłane produkty. (czytaj więcej)
Otrzymałem od sklepu produkt błędny . Jest to również kurtka , również marki diesel ale inny model zupełnie Po zgłoszeniu tego na mailu jak i na infolinii została przyznana mi racja i przeprosiny i nakaz zwrotu produktu - nagle po zwrocie sklep twierdzi że nie może przyjac zwrotu ponieważ odesłałem błędny produkt. Oczekuję uznania zwrotu i zwrotu środków (czytaj więcej)
W dniu 29 grudnia zwróciłem sukienkę która była prezentem na święta. Prezent otrzymała moja siostra po wyjęciu sukienki z opakowania stwierdziła że materiał jej nie pasuje i zrezygnowała z prezentu pytając czy mogę go zwrócić. W tym samym zamówieniu była rownież inna sukienka dla mojej żony. Sukienkę tą odesłałem i dostałem zwrot pieniędzy. Sukienkę na prezent zwróciłem zgodnie z polityką Zalando i dostałem odpowiedź, że była używana i zwrot mi się nie należy. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] ponieważ sukienka nie została nawet przymierzona na ciało, a produkt został odesłany w takim stanie jakim dostałem. Oczekuję zwrotu pieniędzy za towar który zwróciłem zgodnie z regulaminem i polityką firmy. (czytaj więcej)
Dotyczy: Skarga na Zalando Polska w sprawie nierozwiązanej reklamacji zwrotu zamówienia nr 10903119848384 Szanowni Państwo, Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z firmą Zalando Polska. Sprawa dotyczy nierozwiązanej reklamacji zwrotu zamówienia nr 10903119848384, zrealizowanego w ramach usługi „Przymierz teraz, zapłać później”. Towar został przeze mnie zwrócony w dniu 21 listopada 2024 r., co potwierdza załączone przeze mnie potwierdzenie nadania przesyłki. Do tej pory Zalando nie rozwiązało sprawy, informując jedynie, że zgłoszenie zostało przekazane do działu wewnętrznego. Otrzymane od Zalando informacje nie wskazują na konkretne kroki ani termin zakończenia sprawy. 3 stycznia zostałam poinformowana przez firmę Intrum, że należność za zamówienie została przekazana do windykacji. Zalando zaleca mi zapłacenie za produkt, który został odesłany, co uważam za niedopuszczalne. Pragnę zaznaczyć, że zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, sprzedawca ma obowiązek zwrócić konsumentowi środki w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Tymczasem od odesłania przesyłki minęło ponad 1,5 miesiąca, a sprawa nadal pozostaje nierozwiązana. W związku z powyższym zwracam się z prośbą o interwencję w moim imieniu oraz pomoc w: Przyspieszeniu rozwiązania sprawy przez Zalando; Zobowiązaniu Zalando do przestrzegania ustawowych terminów zwrotów pieniędzy i zakończenia sprawy w rozsądnym czasie. Będę bardzo wdzięczna za Państwa pomoc i wsparcie w tej sprawie. Z poważaniem (czytaj więcej)
Paczkę zwróciłem od razu po przyjęciu mam dowód na to że paczka dotarła mija 3 miesiące i dalej nie mam zwróconych środków jest to kwota 620 zł (czytaj więcej)