Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-12 godz: 12:50Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za odwołany koncertDzien dobry, sprawa pewnie juz wam znana ponieważ mnóstwo ludzi czeka na swój zwrot już od długiego czasu. Zakupu biletów dokonałem 26.04.2024r na koncert który miał się odbyć 1.12.2024r „muzyka filmowa bajkowa” bo licznych e mail z firmą i odpowiedzią żeby kontaktować się z panem [dane usunięte przez moderatora] który jest odpowiedzialny za zwrot kosztów nie mam żadnej odpowiedzi czy można coś z tym zrobić ? Dziękuję bardzo za możliwość zgłoszenia sprawy.
2025-06-12 godz: 11:16Publiczna
Rozwiązana
Nieuczciwa praktyka związana z reklamacją towaru W dniu 1.12.2024 zamówiłam w owym sklepie komplet biżuterii. Nosiła się bardzo dobrze, natomiast po pewnym czasie w jednym z kryształów górskich umieszczonych w biżuterii zaczęły pojawiać się zielone tony. 7.05.2025 napisałam do firmy maila z reklamacją, którą uznano bez problemu i niezwłocznie odesłałam towar na podany przez firmę adres. Reklamacja z 14 dni roboczych przedłużyła się bardzo i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam swojej własności. Na pytania kiedy otrzymam zwrot naprawionej biżuterii odpowiadano „w kolejnym tygodniu planowana jest wysyłka”, „w dniu jutrzejszym zostanie dostarczona”. W późniejszym czasie obsługa klienta przestała odpowiadać na moje zapytania, a towaru dalej nie otrzymałam. Oczekuję zwrotu wysłanej biżuterii w stanie naprawionym lub zwrotu środków pieniężnych, jeśli jej naprawa jest niemożliwa.
2025-06-12 godz: 10:26Publiczna
Zamknięta
Reklamacja pościeli W marcu dokładnie 8 marca kupiłam 4 pościele z czego 2 okazały się bardzo krzywo uszyte. Kontaktowałam się wielokrotnie z biedronką w tej sprawie, miał odezwać się producent i wymienić pościel jednak kontakt nie nastąpił a Biedronka bagatelizuje sprawę.
2025-06-12 godz: 09:17Publiczna
Zamknięta
zwrot za biletyW maju 2023r zakupiłem na stronie www 2 bilety na kocert W. Kilara w Spodku. Koncert się nie odbył. Pomimo wysyłania 10 maili do Firmy Trinity oraz sms do Pana [dane usunięte przez moderatora], do dnia dzisiejszego nikt mnie nie poinformował jak będzie załatwiona sprawa. To już nie chodzi o te pieniądze ale o to. że Ten pan nadal sprzedaje bilety na koncerty. Wartość zakupu biletów wynosi 278 zł. Oczekuję, że może państwo przekonacie Pana [dane usunięte przez moderatora] aby zwrócił pieniądze.
2025-06-12 godz: 09:05Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.K.
Brak potwierdzenia zwrotu 24.04 został wysłany zwrot obuwia. Kupiłam 2 pary butów z czego jedne okazały się być za duże więc zgłosiłam zwrot do sklepu. Zwrot został wysłany w terminie ale w aplikacji widnieje jako zwrot w drodze (gdzie pan który pracuje na infolinii zapewniał że tak zwrot dotarł do nich). Płatność odbyła się przez PAYPO. Przez brak potwierdzenia zwrotu w aplikacji ,paypo żąda zapłaty całej kwoty , nie pomniejszonej o zwrot. Zgłaszałam że zrobiłam zwrot w aplikacji pay po aale czas na odzew ze strony sklepu minął a ja dostaję ponaglenie zapłaty. Oczekuje potwierdzenia otrzymania zwrotu przez sklep , by móc zapłacić za towar który zdecydowałam się kupić.
2025-06-12 godz: 08:47Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.K.
Reklamacja obuwiaKupiłam buty rzekomo Adidas samba 10.09.2024, po krótkim użytkowaniu obuwia zauważyłam uszkodzenie, postanowiłam złożyć reklamacje do sklepu dnia 21.05.2025. nie uzyskałam żadnej odpowiedzi od firmy czy reklamacja jest uwzględniona i wogole jakie się dalsze postępowania, telefon widoczny na stronie internetowej nie odpowiada. Po następnych mailach do firmy z prośbą o odpowiedzieć została mi wysłana faktura za nowe obuwie na kwotę 619zl (buty które zakupiłam kosztowały 319zl) bez odpowiedzi co to wogole jest. Po kolejnych próbach uzyskania informacji o co chodzi dowiedziałam się że idzie do mnie paczka z nowymi butami, czas dostawy wynosi od 5-14 dni. Termin dostawy paczki oczywiście minął, Stasia paczki w in Post nadal nie ulega zmianie. Firma milczy. Oczuje zwrotu pieniędzy. Podejrzewam również że forma nie sprzedaje oryginalnych butów ponieważ jakością znacznie odbiegają od oryginałów.
2025-06-11 godz: 17:44Publiczna
Zamknięta
WADLIWY PRODUKTW dniu 10/06/2025 zostala do mnie dostarczona kanapka, po dokaldnym obejrzeniu w dniu 11/06/2025 dostrzegla. Dziurke w widocznym miejscu z przodu sofy oraz zmechacenia materiału w jednej z jej czesci, zarowno na siedzisku jak I oparciu.Reklamacja zgloszoma z zadaniem usuniecia wad lub wymiany sofy na towar zgodny z umową czyli bez zadnych wad. Oczywiście odbiór wadliwego towaru jak i dostarczenie nowego na koszt Agata Meble. DODAM że realizacja mojego zamówienia miała być pod koniec czerwca lub na początku lipca, więc nie wiem czy usiłują wepchnąć mi towar, którego nie przyjął ktoś inny ze względu na ww uszkodzenia czy wyrpdukowlai wadliwy. Sofa za 2700 i wadliwa!!!!!
2025-06-11 godz: 08:30Publiczna
Zamknięta
Zwrot za biletyDzień dobry, zakupiłam bilety na koncert Ekipa festiwal w Krakowie ,plus bilety na meet and greet, koszt biletów to ponad tysiąc złotych. Chciałam zwrócić bilety i odstąpić od umowy , ponieważ dziecko skręciło kostkę i nie jesteśmy w stanie pojechać do Krakowa. E bilet twierdzi ,że nie ma takiej możliwości. Nie wiem co zrobić w tej sytuacji ,jednak pieniądze są duże.
2025-06-11 godz: 05:24Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotuWitam, Zamówiłam sukienkę, kiedy w podanym czasie nie przyszła przesyłka zaczęłam pisać wiadomości mailowe, na instagramie i na mesengrze. Żadnej odpowiedzi, zero kontaktu. Telefon jest wyłączony. Na mesengerze mnie zablokowali. Musiałam kupić córce inną sukienkę. Mimo, wielu wiadomości, że jestem już tylko zainteresowana zwrotem nie sukienką, pojawiła się informacja o wysłce. Paczki oczywiście nie odebrałam i została zwrócona do sprzedawcy. Żądam natychmiastowego zwrotu wpłaconej kwoty 404,98 zł.
2025-06-10 godz: 21:19Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Zakupiłam hulajnogę elektryczna dałam się [słowo usunięte przez moderatora]!!! Właśnie czytałam opinie paczka miała być wysłana w ciągu 24 godzin dalej cisza ludzie piszą że czekają na paczki po 2-3 miesiące dodatkowo trzeba opłacać cło bo paczki idą nie wiadomo z kad oszuści nie odbierają tel nie odpisują chce odstąpić od umowy i zwrot gotówki jak najszybciej !