Zwrot pieniędzy za zamówienie Dnia 30.07 zwrot mojego zamówienia został rozpatrzony pozytywnie, na co otrzymałam potwordzenie mailowe. Dnia 13.08 otrzymałam fakturę korygującą. Na tym kontakt z firmą ucichł, nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócona sukienkę. Po próbie kontaktu otrzymałam wiadomość, o problemach z księgowością, natomiast po kolejnych dniach i próbach kontaktu, zaczęłam otrzymywać informacje iż moje maile są odrzucane przez odbiorcę, na telefony nikt nie reaguje. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towartuNa stronie Haia.pl zamówiłam 4 sukienki, z których 3 odesłałam. Odesłałam je w dn. 16.07.24 i dzień później, w dn. 17.07.24 firma odebrała paczkę. Na dzień 19.08.24 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za oddany towar (339,97zł). Pisałam maila do firmy, ale nie ma żadnego kontaktu. Próbowałam dzwonić, natomiast numer nie istnieje. Bardzo proszę o pomoc.
Z poważaniem
Zwrot pieniędzy W dniu 18.07.2024 w sklepie internetowym Babyboom zostało złożone zamówienie (artykuły dziecięce). W związku z brakiem wysyłki, 8 lipca zamówienie zostało anulowane, a pieniądze do chwili obecnej nie zostały zwrócone. Napisałam wiele e-maili do nich, firma początkowo pisała, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu tygodnia, ale od 22.07.2024 nie było żadnych transakcji.
Proszę o zwrócenie uwagi na tę firmę (APE GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) , gdyż wielu klientów ma z nią problemy w związku z wysyłką zamówień czy zwrotem pieniędzy.
NIP: 7312079305
REGON. 523891936
KRS. 0001007156
Oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie Zamówienie zostało złożone dnia 20.06.2024r. Mimo próśb o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy (z uwagi na ciągłe przeciąganie wysyłki i niesłowność) wysyłka została dostarczona 08.08. Zgodnie z ustaleniami nie odebrałam przesyłki od kuriera i do tej pory tj. 19.08 czekam na zwrot pieniędzy, brak kontaktu ze sklepem. Kontakt możliwy tylko poprzez e-mail, odpowiedzi po czasie, ciągłe przeciąganie sprawy.
Oszustwo/wyłudzenie Dnia 5 sierpnia została zamówiona huśtawka 18834_20240612165102 | FOTEL WISZACY KOSZ KOKON BUJANY HUSTAWKA BUJAK
BRAZOWY | 499,00 zt - 1 szt.
Catkowita wartos zamówienia: 559,00 zi
Zamówienie zostanie prekazane do realizacji po otrzymaniu ptatnosci Twojego zamówienia.
Produktu niestety nie otrzymała do dnia dzisiejszego, pieniędzy również.
Próbowałam dodzwonić się na numer telefonu bardzo dużo razy, niestety na nic. Sygnał jest natomiast nikt nie odbiera telefonu. Będziemy wraz z mężem zgłaszać sprawę na policję. Proszę serdecznie o pomoc.
Z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora]
Brak wysyłki towaruW dniu 3 sierpnia w Sklepie Szafa Medyka zamówiłem Koszulke na prezent opiekunka medyczna,nr zamówienia ;8849 ,zapłaciłem Blikiem,do dnia 18 sierpnia 2024 ,nie otrzymałem zamówionego towaru,dzwoniłem na numer podany na stronie,abonent niedostępny stale komunikat,pisałem kilka maili z zapytanie o wysyłkę zamówienia,za każdym razem odpowiedż ,mamy opóżnienie,towar wyślemy za dwa ,trzy dni robocze i tak od ponad dwóch tygodni.
Projektor 5 sierpnia zakupiłam projektor(139,99zl) który wyświetlił mi się na portalu społecznościowym Tik Tok kiedy to pisze jest 18 sierpnia brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedającym i informacji na temat projektora. Czuję się oszukana i domyślam się,że zostałam okradziona z tych 140zl. Pisałam na maila jaki był podany do kontaktu lecz tam też brak wiadomości zwrotnej. Mam nadzieję że pieniądze zostaną mi zwrócone.
Sklep odmawia przyjęcia zwróconego produktu30.06.2024 roku zgłosiłem zwrot butów zakupionych w sklepie Footlocker 04.06.2024. Po odesłaniu produktu i dostarczeniu go, otrzymałem od sklepu maila o takiej treści: "Niestety, nasz zespół magazynowy poinformował nas, że zwrot nie spełnił niezbędnych warunków do akceptacji. Dział Jakości podał jako powód: "Klient odesłał buty, które były noszone, nie zgłoszono żadnej reklamacji w Dziale Obsługi Klienta z powodu wady produkcyjnej, buty nie nadają się już do sprzedaży. Podeszwy są brudne i mają ślady użytkowania."".
Problem polega na tym, że buty nie były przeze mnie używane przed zwróceniem, nie powstały na nich żadne ślady użytkowania oraz nie były brudne kiedy je odesłałem.
Buty z całą pewnością odesłałem w stanie takim samym, w jakim je otrzymałem od sklepu po zakupie.
Kiedy poinformowałem o tym sklep za pośrednictwem e-maila, zostało to w gruncie rzeczy zignorowane i opatrzone jedynie odpowiedzią, że decyzja jest ostateczna. W związku z tym napisałem, że chcę złożyć reklamację produktu, ponieważ wychodzi na to, że otrzymałem po zakupie produkt już uszkodzony (uszkodzony w takim sensie, w jakim interpretuje to sklep, z czym jednak nie zgadzam się, ponieważ nie widzę na bucie zabrudzeń ani śladów użytkowania).
Kierując się zatem logiką sklepu, który rzekome uszkodzenia zauważył i odrzucił zwrot, jak już wspomniałem chciałem dokonać reklamacji produktu, ponieważ sklep wysłał do mnie produkt, którego sam w niezmienionym przeze mnie stanie nie chce przyjąć w terminowym czasie zwrotu. W pierwszym e-mailu sklep sam napisał, że "nie zgłoszono żadnej reklamacji w Dziale Obsługi Klienta z powodu wady produkcyjnej”. Nie zgłosiłem reklamacji, tylko zwrot, ponieważ nie byłem świadom rzekomych wad (których ja nie widzę na produkcie). Po poinformowaniu sklepu, że w takiej sytuacji chcę zgłosić reklamację, odmówiono mi wspominając jedynie, że nie przyjmą reklamacji, jeżeli odrzucili już zwrot. Jest to wręcz absurdalna sytuacja.
Wobec tego, zostałem ewidentnie oszukany bez możliwości wyjaśnienia sytuacji i domagania się swoich praw jako konsument. Jeżeli otrzymałem uszkodzony towar, czego nie byłem świadom i zwróciłem go, to przecież sklep nie może zignorować mnie i odmówić reklamacji, jest to wyjątkowo nieuczciwie zachowanie.
Przedstawiciele sklepu, z którymi miałem kontakt mailowy, byli zupełnie niepomocni w całej sprawie.
Oczekuję od sklepu przyjęcia reklamacji produktu i zwrócenia mi pieniędzy. Nie wpłynąłem w żaden sposób na uszkodzenie produktu, jeżeli sklep uważa, że buty są uszkodzone, to takie otrzymałem po zakupie i powinni przyjąć moją reklamację.
Brak zwrotu środków w związku ze zwrotem towaru16.07.2024 minął ustawowy termin zwrotu za odesłany towar. Firma przyjęła zwrot i wystawiła fakturę korygującą i na tym koniec. Pisałam kilkanaście maili z wezwaniem do zwrotu środków, kilka razy sklep odpisał że przekaże pilną prośbę do księgowości i tyle. Teraz już nie odpisują na maile, dodzwonić też się nie można. Po ostatnich komentarzach widzę, że nie tylko ja mam taki problem.
Zamówienie vision-xPrzepraszam bardzo ile można czekać na zwrot kosztów bez przesady.
W tym momencie czuje się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]paczki nie ma pieniędzy nie ma.
Nie interesuje mnie jakaś przedsprzedaż bo wciskacie mi kit.Proszę jak najszybciej zwrócić pieniądze.