Brak realizacji zamówienia 22 stycznia złożyłam w sklepie internetowym techonic.pl zamówienie nr
131058 za pośrednictwem InPost Pay (w mailu potwierdzającym zamówienie otrzymałam również informację z adresu sklepjustbuy@gmail.com o złożeniu zamówienia nr 732701058 z linkiem umożliwiającym monitorowanie zamówienia)
Podczas składania zamówienia na stronie widoczna jest informacja o wysyłce w najbliższy dzień roboczy.
Zamówienie zostało złożone 22.01.2025 r. o godz 2:17, jednak do dziś (27.01.2025 r.) nie zostało wysłane.
Numer telefonu wskazany do kontaktu jest wyłączony oraz pojawia się informacja o pełnej skrzynce pocztowej.
Sklep nie odpowiada na wiadomości kierowane na podane w zamówieniu adresy e-mail. Strona internetowa sklepu została wyłączona.
Oczekuję od firmy zwrotu zapłaconej kwoty za niedostarczony towar.
Brak towaru i pieniędzy Zamówiłam towar w grudniu, który nie wyszedl. Obiecali wysłać drugi i dalej nic. Teraz obiecali trzeci i rekompensatę i dalej nic. Nie mam ani towaru ani pieniędzy
Zwrot pieniędzy za odesłany produktW dniu 29 grudnia zwróciłem sukienkę która była prezentem na święta. Prezent otrzymała moja siostra po wyjęciu sukienki z opakowania stwierdziła że materiał jej nie pasuje i zrezygnowała z prezentu pytając czy mogę go zwrócić. W tym samym zamówieniu była rownież inna sukienka dla mojej żony. Sukienkę tą odesłałem i dostałem zwrot pieniędzy. Sukienkę na prezent zwróciłem zgodnie z polityką Zalando i dostałem odpowiedź, że była używana i zwrot mi się nie należy. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] ponieważ sukienka nie została nawet przymierzona na ciało, a produkt został odesłany w takim stanie jakim dostałem. Oczekuję zwrotu pieniędzy za towar który zwróciłem zgodnie z regulaminem i polityką firmy.
Brak zwrotu wpłaconych pieniędzy Po kilkukrotnym przesuwaniu przez sklep terminu wysyłki za którą czekałem 3 tygodnie, postanowiłem zrezygnować z zamówienia. Pieniądze miały wrócić na moje konto po upływie 14 dni. Po tym czasie wielokrotnie pisałem maile kiedy otrzymam zwrot, na co sklep znów wymyślał powody braku wysłania pieniędzy. Dziś mija ponad miesiąc od czasu złożenia rezygnacji i nadal nie otrzymałem swoich środków.
Usługa naprawySprawa dotyczy firmy AudioLabs.pl Sprzęt- baza do kierownicy thrustmaster wysłany do naprawy w październiku 2024 do tej pory czyli 26 01 2025 nie odesłany mimo opłacenia faktury i licznych telefonów. Firma obiecuje wysyłkę a jej nie realizuje.
Brak zwrotu środków za towarDres zamowiony 5.10 w sklepie stone skirts i od razu opłacony dotarł po ponad miesiącu.Zwrócony po kilku dniach.13.12 info od firmy że zwrot dotarł i w ciagu 2 miesięcy zwrocą środki.Do teraz mimo maili środki nie zostały zwócone .
Brak zwrotu środków Firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] klientów, zamówiłam na początku października odzież, z terminem realizacji 14 dni, w tym terminie nie udało się zrealizować zamówienia więc wystąpiłam o zwrot środków, poinformowali mnie 31.10.2024 że zwrot otrzymam w ciągu 14 dni. 28.11.24 zamiast opóźnionego zwrotu przysłali mi pierwotne zamówienie. Niezwłocznie dokonałam zwrotu, firma wytłumaczyła to pomyłka. Dokonałam zwrotu odzieży a pieniędzy dalej nie otrzymałam. W międzyczasie po kolejnym kontakcie otrzymałam wiadomość o zwrocie najpóźniej 15.01.25, oczywiście nie dotarły, po kolejnej wiadomości dostałam wiadomość że zwrócą niezwłocznie bez podania kolejnego terminu. To sprawa która jest niewytłumaczalna. Firma wprowadza w błąd konsumentów [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
Brak paczki od miesiąca Chciałbym zrezygnować z zamówienia, paczka idzie ponad miesiąc, odpowiedzi mailowe od firmy są bardzo lakoniczne i nie ma temat.
W jaki sposób mogę przeprowadzić zwrot paczki oraz uzyskać zwrot pieniędzy? Prawdopodobnie nie będę miał nawet możliwości odebrania paczki od kuriera. Proszę o informację.
Pozdrawiam
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zakupy9 grudnia 2024 wysłałam zwrot produktów z dwóch ostatnich zamówień i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Niepokoję się, bo jest to duża kwota 1279,08 zł. Mimo prób kontaktu i monitów brak odzewu ze strony sklepu, poza jedną wiadomością z propozycją zakupu produktów po obniżonej cenie. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
[dane usunięte przez moderatora]
Brak możliwości zwrotu towaruSklep wprowadza ludzi w błąd, najpierw po zapytaniu się czy gdyby coś było nie tak można zwrócić towar zgadzają się i mówią, że można tylko jeśli nie jest na wyprzedaży. Po czym jak kupuję 2 nowe swetry i chce zwrócić jeden to mówią, że zwrotów nie przyjmują.. naciągają ludzi na zakupy, kupiłam z myślą, że jak coś nie tak, to moge oddać, zrobiłam zakupy za prawie 300 zł i mi teraz piszą, że zwrotu nie przyjmą, dlaczego? Na wiadomości przestali odpisywać..chcę tylko odzyskać moje pieniądze i nie chce mieć już z nimi nic wspólnego.