- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Media Expert

Pod koniec listopada mój 11-letni syn kupił w Media Expert karty podarunkowe na kwotę 2090zl - 5x400zl, 1x50zl,1x40zl. Zakup odbył się bez zgody i wiedzy rodziców. Syn karty podarunkowe wykorzystał w internecie zasilajac konto gry. W związku z tym nie jestem w stanie zwrócić towaru dla sprzedawcy. Zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi żądając anulowania transakcji oraz zwrotu pieniędzy argumentujac to zawarcie transakcji niezgodnej z prawem. Sklep odpisał że skoro nie jestem w stanie zwrócić kart podarunkowych to proponują następujące rozwiązanie sprawy: "wzajemnie zrzeczenie się roszczeń wobec siebie". Mój błąd, że zaufałem za bardzo dziecku. Ale w mojej ocenie sprzedawca nie powinien był dopuścić do takiego zakupu. Istnieje sposób na odzyskanie tych pieniędzy? (czytaj więcej)
W dniu 16.09.2025 zakupiłem w Media Ekspert ekspres KRUPS Sensation Milk EA912HF0. Przed zakupem przejrzałem kilka ekspresów, ich instrukcje i opisy. Przed zakupem tego ekspresu użytkowałem dwa inne Krupsy i byłem z nich w pełni zadowolony. Jednak od pierwszej zrobionej w nowym ekspresie zdziwiłem się, że nawet w ustawieniach maksymalnej objętości kawy, w różnych ustawieniach, sprzęt nie potrafi zrobić więcej niż pół szklanki kaw mlecznych, jeszcze raz sprawdziłem instrukcje i okazało się, że objętości z opisu różnią się diametralnie z rzeczywistością. Odwiozłem ekspres do serwisu w Gdańsku, by sprawdzili, serwis stwierdził, że ekspres działa prawidłowo, jednak objętości które mają w instrukcjach serwisowych, różnią się od tych w instrukcji obsługi i doradzili bym reklamował ekspres na podstawie niezgodności towaru z instrukcją. Tak też zrobiłem. Eksres za pośrednictwem Media Ekspert trafił do serwsu.. Po tygodniu wrócił z adnotacją, że sprzęt działa prawidłowo, a różnice mìdzy instrukcją a r eczywistymi osiągami zostały sprostowane erratą, co od razu nasuwa pytanie, dlaczego taka errata została wprowadzona, moim zdaniem instrukcja została sporządzona dla pierwszych partii ekspresu, które działały prawidłowo, a następnie, Krups wprowadził zmiany, lub wyprodukował wadliwą partię i by sìę ratować przed stratą, wprowadził erratę, zresztą mniejsza o to, takiej erraty przed zakupem nikt mi nie przedstawił, różnice między rzeczywistą objętoscią, a objętościami z instrukcji Ro nie 10- 20 %, a prawie 100% w przypadku Latte Machiato, do 70% w przypadku Capuccino, chyba nie można skorygować erratą w której poprostu rezygnuje się z podania objętosci kaw mlecznych, uważam to za drwinę z konsumenta przez Krups-a, a Media Ekspert za współwinnego w tym procederze. Muszę dodać, że z opisanej ekspertyzy, ekspres z serwisu wrócił niesprawnu, ciekł gdzieś od dołu, zalewając szafki. Odwołałem się od decyzji, ekspres kolejny raz teafił do serwisu i dziś otrzymałem odpowiedź, że moje rozczenia nie zostaną uwzględnione, pieniądze nie zostaną zwrócone, a ekspres trafi do bezpłatnej naprawy. Proszoszę o pomoc. [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Pęknięty ekran, nie domyka się kosz/szuflada przez co nie działają programy. Przedmiot nie ma śladów upadku aby można było stwierdzić uszkodzenie mechaniczne. Oczekuje od firmy zwrotu kwoty zakupu urządzenia tj. 319 zł Do tej pory firma zaproponowała mi kupon zniżkowy w kwocie 20 zł na zakup innego urządzenia. Żenada (czytaj więcej)
Zakupiony przeze mnie w dniu 16.08.2023 towar Odkurzacz SAMSUNG Bespoke Jet VS20A95973W ProExtra (Myjący) jest wadliwy. Odkurzacz był reklamowany już 4 razy, a poprzednie naprawy okazały się nieskuteczne. Wada, która została stwierdzona po raz pierwszy w dniu 17.10.2023 i polegała na tym, że odkurzacz w trybie myjącym nie spryskiwał podłogi, spryskiwacz przestał działać (numer zgłoszenia RMA101327070 - mam maile potwierdzające zgłoszenie tej reklamacji, któa zakończona została 26.10.2023). Wada stwierdzona po raz drugi w dniu 26.06.2024 polegała na tym, że odkurzacz działał bardzo głośno ze standardową, dużą szczotką, a w trybie mycia, z końcówką myjącą nie podawał wody (numer zgłoszenia 68028485 - mam maile, szczegóły reklamacji oraz historię reklamacji z portalu klienta, reklamacja trwała według Media Expert do 16.07.2024, ale w portalu klienta widnieje data 11.12.2024, nie pamiętam, ale trwała ona bardzo długo). Wada stwierdzona po raz trzeci w dniu 13.02.2025. polega na tym, że odkurzacz działał bardzo głośno i to na najniższej prędkości, na większych było jeszcze gorzej, a mop nie spryskiwał wodą (numer zgłoszenia 20916942 - mam maile, szczegóły reklamacji oraz historię reklamacji z portalu klienta, reklamacja trwała do 21.03.2024). Czwarta reklamacja zostałą zgłoszona 04.11.2025, teoretycznie po zakończeniu okresu gwarancji, jednak ze względu na ilość czasu, który odkurzacz spędził w naprawach okres gwarancji powinien zostać wydłużony. Wada (druga reklamacja) ujawniona w dniu 26.06.2024 dotycząca bardzo głośnej i nierównej pracy odkurzacza oraz niewłaściwego działania urządzenia, pomimo próby naprawy z dnia 16.07.2025 powróciła i odkurzacz został zareklamowany ponownie na tą samą usterkę. Wada powtórzyła się w dniu 13.02.2025 i pomimo próby naprawy z dnia 21.03.2025 wada nadal powróciła i występuje nadal. Dlatego też zareklamowałem odkurzacz z tytułu rejkojmii (po raz czwarty 04.11.2025) bezpośrednio w klepie dołączając pismo, które do tego wniosku też załączę. Reklamacja została odrzucona a odkurzacz nie został naprawiony, pewnie dlatego, że według Media Expert okres gwarancji już minął. W związku z powyższym na podstawie art. 560 Kodeksu Cywilnego chciałem odstąpić od umowy i zażądałem zwrotu całej zapłaconej kwoty. Wada urządzenia jest istotna, gdyż towar nie nadaje się do celu, dla którego był zazwyczaj używany oraz nie spełnia cech, które zostały obiecane w umowie. Odkurzacz działa głośno i nierówno, co ma też wpływ na jakość procesu odkurzania. Ze względu na stwierdzone wady produkt jest całkowicie niefunkcjonalny, a usterka uniemożliwia mi korzystanie z niego zgodnie z jego przeznaczeniem. Wysoka cena zakupu urządzenia, wynosząca 3999 zł, była usprawiedliwiona obietnicą wysokiej jakości. Okazało się jednak, że pomimo tej ceny, produkt posiadał liczne wady, które uniemożliwiły jego komfortowe i właściwe użytkowanie i przez dwa lata reklamowałem produkt 4 razy a mimo to nie został on naprawiony, obecnie nie nadaje się do użytku. Sprzęt wart 4 tysiące powinien podziałać minimum 3-4 lata kompletnie bezawaryjnie. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.(czytaj więcej)
Dnia 29.09.2025 złożyłam reklamację tabletu z powodu awarii – urządzenie przestało działać, ekran był całkowicie czarny. Tablet został odebrany przez kuriera i odesłany do autoryzowanego serwisu. Po trzech tygodniach otrzymałam tablet z informacją w języku angielskim, że reklamacja nie została uznana z powodu „uszkodzenia mechanicznego” Podkreślam jednak, że to uszkodzenie jest minimalne, widoczne jest, ze uszczerbek jest w obudowie a nie w szybce tabletu i nie wpływało na działanie urządzenia i nie ma związku przyczynowego z usterką wyświetlacza (czarny ekran jest typową usterką elektroniczną, nie mechaniczną). Ponadto nie otrzymałam decyzji o rozpatrzeniu reklamacji w żadnej formie mimo iż w systemie widnieje informacja, że taka zostanie przekazana e-mailem. Oznacza to , że nie mogłam zapoznać się z treścią decyzji w momencie jej podjęcia co uniemozliwiło mi możliwość odniesienia się do niej.Wszelkie dokumenty dotyczące reklamacji winny być dołączone w języku polskim. Zgodnie z art. 556 §1 Kodeksu cywilnego oraz ustawą o prawach konsumenta, sprzedawca odpowiada za wady rzeczy istniejące w chwili wydania towaru lub wynikające z jej ukrytych wad. Odmowa uznania reklamacji z powodu nieistotnego uszkodzenia mechanicznego, które nie spowodowało zgłoszonej awarii, jest niezgodna z przepisami. (czytaj więcej)
Zwracam się z prośbą o pomoc prawną w sprawie nierozpatrzonej reklamacji produktu Apple iPhone 15 Pro 5G 128 GB (Tytan biały). W dniu 16.09.2024 r. zgłosiłem reklamację dotyczącą wady urządzenia i zażądałem jego naprawy. Zgodnie z art. 561(5) Kodeksu cywilnego, sprzedawca miał 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Termin ten upłynął 30.09.2024 r., a brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji na moją korzyść. Po upływie terminu poinformowałem sklep, że w związku z brakiem reakcji zmieniam roszczenie na zwrot pieniędzy. Sklep dopiero 03.10.2024 r. zaplanował odbiór urządzenia kurierem, czyli po ustawowym terminie. Następnie sprzedawca odrzucił moje roszczenie, tłumacząc to rzekomym brakiem wyłączenia usługi Find My iPhone. Jest to nieprawda – usługę wyłączyłem tego samego dnia, gdy zostałem o to poproszony, i przesłałem dowód w postaci zrzutu ekranu oraz wiadomości e-mail potwierdzającej wykonanie tej czynności. W mojej ocenie sklep dopuścił się świadomego wprowadzenia w błąd i nie dochował obowiązków wynikających z przepisów prawa konsumenckiego. Znając swoje prawa, proszę o pomoc prawną oraz wskazanie dalszych kroków, jakie mogę podjąć w tej sprawie.(czytaj więcej)
Dzień dobry Napotkałem problem z urządzeniem jakim jest projektor marki Overmax Multipic 5.1. Od dłuższego czasu zaczęły pojawiać się coraz większe zabrudzenia wewnątrz sprzętu, nie możliwe do wyczyszczenia bez rozbierania sprzętu. Oczywiście mógłbym to zrobić, ale przy takiej operacji sprzęt straciłby gwarancję. Przez cały czas sprzęt był czyszczony specjalnymi ściereczkami z mikrofibry czy też zalecanymi płynami do soczewek. Również całe urządzenie raz w miesiącu było przedmuchiwane sprężonym powietrzem. Udałem się do sklepu i powiedziałem jak sprawa wygląda. Gwarancja oczywiście odrzucona i cała wina zwalona na mnie, oraz że mam ponieść koszt czyszczenia 430 zł. Co za tym idzie, dodatkowo odebrali mi gwarancję: serwis uznał że urządzenie w takim stanie nie może być już na gwarancji: Automatycznie poprosiłem aby przyjęli to urządzenie raz jeszcze, tym razem na rękojmi. Pani oczywiście zatwierdziła w przekonaniu że oni i tak to odrzucą. Oczekuję po prostu zwykłego wyczyszczenia sprzętu. Nie chce zwrotu gotówki, nowego sprzętu ani nic takiego. Ale to jest nie możliwe żeby kasować połowy ceny projektora za czyszczenie. Dodatkowo, wątpię żeby sprzęt w pełni sprawny, mógł zabrudzić się od środka w taki sposob. (czytaj więcej)
W dniu 06.07.2024 zakupiłem w sklepie internetowym Media Expert płytę indukcyjną marki BEKO. Płyta została zamontowana 02.10.2024. W dniu 9.12.2024 po raz pierwszy zgłosiłem reklamację przez stronę internetową sklepu do producenta, ponieważ płyta przestała działać. Technik by ją naprawić zjawił się w połowie stycznia. Naprawił ją dopiero w ostatnim tygodniu stycznia. Następnie 10.06.2025 płyta znowu przestała działać i tym razem została zawieziona do sklepu gdzie poinformowałem, że chce odstąpić od umowy bo płyta znowu się zepsuła. 24.06.2025 dostałem informację na e-mail, że płyta zostanie naprawiona. 25.07.2025 dostałem informację, że płyta jest naprawiona i czeka na odbiór. 28.07.2025 odebrałem płytę a sama płyta została zamontowana. Po zamontowaniu okazało się, że ponownie jest uszkodzona. W tym samym dniu została zawieziona do sklepu i została zgłoszona następna reklamacja z tytułu rękojmi z odstąpieniem od umowy i zwrotem środków. 07.08.2025 dostałem informację sms, że płyta została wymieniona na nową i czeka na odbiór. 08.08.2025 napisałem pismo do Media Expert z informacją, że zgłoszenie było z odstąpieniem od umowy i oczekuję zwrotu środków. Do tej pory (25.08.2025) nie dostałem odpowiedzi na moje pismo a także ustosunkowanie się do żądania reklamacyjnego zwrotu pieniędzy, oczywiście do tej pory również nie dostałem zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Zareklamowałam ekspres do kawy firmy Krups jest to trzecia reklamacja dwie pierwsze były zgłaszane z powodu nie spieniania mleka gdzie przy pierwszej stwierdzili że został wyczyszczony w drugiej że nie stwierdzono usterki robiąc zdjęcie zrobionej kawy lecz nie w moim ekspresie a trzecia ponieważ ekspres przestał pobierać mleko zażądałam zwrotu pieniędzy nie naprawę.sklep odrzucił moje żądanie wysyłając taką wiadomość „podjęliśmy twoją decyzję w sprawie Twojej reklamacji. Nie uwzględniamy twojego żądania.” (czytaj więcej)
W dniu. 16.07.2025 zamówiłem m. in. pralkę i suszarkę z dostawą do domu. Za,mówienie zostało opłacone w całości w sklepie stacjonarnym w Siedlcach przy ul. Partyzantów. Termin dostawy został ustalony na 18.07. Dostawa we wskazanym terminie nie odbyła się z winy sklepu - nie zaksięgowali płatności (dokonanej na miejscu!). Telefonicznie ustalono nowy termin dostawy na 23.07 w godz. 18-22. Dostawca próbował dostarczyć zamówienie przed godz. 14 kiedy byłem w pracy. Pomimo ustalenia telefonicznego nie nastąpiła ponowna próba dostawy ani tego dnia ani dnia następnego (24.07). Infolinia kłamliwie informuje o próbie dostawy 24.07 - cały czas ktoś był w mieszkaniu, żadnej próby nie było. (czytaj więcej)