- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Media Expert
W dniu. 16.07.2025 zamówiłem m. in. pralkę i suszarkę z dostawą do domu. Za,mówienie zostało opłacone w całości w sklepie stacjonarnym w Siedlcach przy ul. Partyzantów. Termin dostawy został ustalony na 18.07. Dostawa we wskazanym terminie nie odbyła się z winy sklepu - nie zaksięgowali płatności (dokonanej na miejscu!). Telefonicznie ustalono nowy termin dostawy na 23.07 w godz. 18-22. Dostawca próbował dostarczyć zamówienie przed godz. 14 kiedy byłem w pracy. Pomimo ustalenia telefonicznego nie nastąpiła ponowna próba dostawy ani tego dnia ani dnia następnego (24.07). Infolinia kłamliwie informuje o próbie dostawy 24.07 - cały czas ktoś był w mieszkaniu, żadnej próby nie było. (czytaj więcej)
18 mają zakupiłam automat który 17 czerwca juz zgłaszałam na serwis bowiem automat przeciekał. Serwisant jak przyjechał.poinformowal mnie ze jest wyciek przez łożyska. Mam automatu nie używać bo wyciek moze uszkodzić silnik on przyjedzie i wymieni cały bęben z łożyskami. Dzwoniłam po tygodniu od jego wizyty kiedy ofzyjedzie naprawić automat to mówi ze czeka na części i moze to potrwac jeszcze 2-3tyg czyli będę dobry miesiac bez automatu. Czy w związku z tj. E ze automat zepsuł sie nie cały miesiac po zakupie mogę zadać wymiany na nowy? (czytaj więcej)
Dzień dobry, kupiłam przez Internet lokówkę automatyczną i nie mogę jej zwrócić, ponieważ wg Media Markt - jeżeli otworzyłam opakowanie, to nie mogę zwrócić produktu. Jak wobec tego mogę sprawdzić, czy jest cała i solidnie wykonana? Odmówiono mi zarówno w sklepie stacjonarnym (powiedzieli, że oddać mogę tylko wysyłając z powrotem), gdy zadzwoniłam na infolinię, Pani powiedziała mi, że mogę oddać i połączył mnie z działem reklamacji, gdzie zostałam poinformowana, że nie mogę oddać, ponieważ jest to sprzęt ochrony osobistej.(czytaj więcej)
Podczas użytkowania normalnego hulajnogi podczas jazdy wyświetlił się błąd E-5 i hulajnoga ustała deba i uległem wypadkowi zareklamowałem hulajnogę z tytułu rękojmi kilka dni przed końcem gwarancji bo pech chciał że właśnie wtedy to się stało po 24 dniach dostałem informację z serwisu że hulajnoga jest po gwarancji i że wymieniałem opony i nie naprawią reklamacja jednym słowem nie uznana sprawdzałem u producenta wymiana opon nie wpływa na hulajnogę czyli pomyśleli że się nie zorientuje nigdzie nie jest napisane w instrukcji hulajnogi że nie można zmieniać opon na inne dlatego minęło też ustawowe 14 dni na podjęcie decyzji na naprawę przez serwis , a silnik się przekręcił bo jechałem na niej to normalne podczas jazdy jak się zablokuje koło. oczekuje naprawienia hulajnogi bo podczas zgłaszania cały czas była na gwarancji , proszę też o podanie gdzie w instrukcji jest napisane że nie można zmieniać opon .(czytaj więcej)
Sklep Media Expert odrzucił moją reklamację drona z tytułu odstąpienia od umowy.Drona zakupiłem przez internet po czasie okazało się że ma on wadę fabryczną kamery o czym sprzedawca nie informuje potencjalnych kupujących,dron również nie posiada Polskiej instrukcji obsługi na stronie sprzedawcy również takowej nie ma.Wada objawia się tym że obraz kamery przy temperaturze około 15-10 stopni celsjusza traci ostrość i obraz zamienia się w galaretę.Producent nie posiada serwisu w Polsce o czym też dowiedziałem się po czasie.Z tego co wyczytałem na forach dronowych wada jest znana producentowi ale on nic z nią nie robi.Żadna aktualizacja drona również nie naprawiła tej wady.Na stronie you tube również znajdują się materiały video na temat tej wady.W instrukcji obsługi w języku chińskim i angielskim udało się wyczytać że dron pracuje w temperaturach od 0 stopni celsjusza do 40 stopni.Drona zakupiłem przez sklep Media Expert a odmowę uznania mojego roszczenia dostałem od innego sklepu co jest dla mnie nie zrozumiałe.Moim zdaniem dron nie nadaje się do dalszej eksploatacji gdyż mogę latać i filmować tylko powyżej 15 stopni celsjusza,zostałem oszukany przez sklep Media Expert i ten dron nie powinien być sprzedawany w Polskiej dystrybucji gdyż ma wadę fabryczną a sklep wprowadza potencjalnych klientów w błąd nie informując o wadzie.Oczekuje zwrotu pieniędzy od sprzedawcy za zakup drona.(czytaj więcej)
Zakupiłam telewizor z montażem na ścianie (98 cali). telewizor był sprawny. Po montażu na ścianie, wieczorem w górnym rogu zauważyłam małą plamkę,która z biegiem czasu coraz bardziej się powiększała. Na zdjęciach które zrobili montażyści tej plamki nie widać, bo nie jest to zdjęcie całego ekranu telewizora. Obecnie jest to dużo plamek koloru czarnego na górnej części telewizora, gdzie bez drabiny nie ma możliwości się dostania. Montażyści przed montażem położyli telewizor na podłodze , może to jest przyczyną. Media Ekspert odbija piłeczkę i jak do tej pory ( dwa miesiące nikt nie pofatygował się do mnie, aby sprawdzić na miejscu uszkodzenie, tylko za każdym razem oddalają reklamację. Proszę o pomoc, bo to jest zwykłe [słowo usunięte przez moderatora]. Wcześniejsze reklamacje miały numer 67158026 i 17458283(czytaj więcej)
Kupiłam aspirator do nosa dla dziecka. Mam 2 letnie dziecko, które zachorowało a aspirator mi się zepsuł. Kupiłam w media expert jedyny jaki był choć wiedziałam, ze jest bardziej dla niemowląt. Mimo wszystko wziełam wiedząc, ze mogę oczywiście zwrocic. Wszedzie w internecie jest ze mozna towar zwrocic- oficjalna wersja. Natomiast gdy pojechałam go zwrocic bo udało mo się przejąć mocno ssący od siostry.. okazało się, ze nie przyjmą zwrotu. Zaplombowany, bieuzywany, kupiony dwa dni wczesniej.. Jeszcze Pan powiedzial, ze moge i towar juz byl zwracany a za jakis czas mowi do mnie ze jedna nie bo kupilam na miejscu a nie przez internet… co mnie bardziej wnurowalo bo moglam kupic na i ternecie s mimo wszystko jechalsm do sklepu zeby bez problemu zwrocic jak cos. Jestem zawiedzions. Nigdy wiecej nic tam nie kupie. Nigdy Oczekuję od firmy abym pomimo wszysko mogła zwrocic przedmiot. Dla mnie te niecale 200 zl to duzo. Mam male dziecko.(czytaj więcej)
Witam, Piszę w sprawie reklamacji która nie została rozpatrzona pozytywnie. Dnia 09.05.2022 została zakupiona płyta sol-gaz (jest to płyta typu gaz pod szkłem). Płyta była zakupiona pod adres dostawy gdzie została podłączona. Została ta informacja przekazana pracownikowi firmy media-ekspert. Prosiliśmy o wybranie płyty tego typu ponieważ szukaliśmy rozwiązania wygodnego dla domu. Osoba która na obsługiwała okazała się nie rzetelna i sprzedała nam produkt tej marki ale nie do tego gazu jaki jest pod tym adresem. Nie zostało nawet zadane tego typu pytanie. Podczas korzystania ze sprzętu okazało się że coś jest nie tak. Myśleliśmy, że może tak działa tego typu sprzęt ponieważ wcześniej nie mieliśmy z czymś takim do czynienia i na znajomości sprzętu zostawiliśmy w rekach fachowca. Okazało się że w płyta dziwnie pracuje wiec zgłosiliśmy płytę do gwaranta. dowiedzieliśmy się że płyta nie została dopasowana do gazu który jest w tej okolicy. Pan który przyjechał poinformował nas że powinno to rozwiązać problem z płytą. Po niedługim czasie płyta znów miała problem znowu nie działy palniki. i defekt który był został na tylko chwilę rozwiązany. Zgłosiliśmy sprawę już w media ekspert lecz sprawa została odrzucona prze z tą firmę. Firma media ekspert zachowała się nierzetelnie nie douczając pracownika ze sprzętu. i moimi oczekiwaniami jest rozwiązanie umowy poprzez zwrot za sprzęt. sprzęt nie ma mechanicznego uszkodzenia. A ja jako klient zostałem olany w tej sprawie. (czytaj więcej)
Dzień dobry, 30.01 zakupiłam w sklepie stacjonarnym Media Expert bezprzewodową myszkę do komputera. Przy kasie zapytałam panią czy w zestawie są baterie, pani otworzyła opakowanie, sprawdziła czy w myszce są baterie (nie było - więc dokupiłam). Po kilku dniach w domu odpakowałam myszkę chcąc jej użyć, niestety było to niemożliwe bo w środku brakowało usb. Byłam wtedy chora, więc nie mogłam od razu pojechać do sklepu i zareklamować produktu. Zrobiłam to więc 14.02. W sklepie stacjonarnym od razu poinformowano mnie, że nie mogą przyjąć reklamacji. Po dłuższej dyskusji, przyjęli, ale od razu zaznaczyli że decyzja na pewno będzie odmowna. I faktycznie, 18.02 otrzymałam decyzję odmowną. Czy faktycznie reklamacja była w tej sytuacji niezasadna? Pan sprzedawca w sklepie oznajmił mi, że gdybym zamawiała przez internet i taka sytuacja miałaby miejsce, to uznaliby reklamację, ale jeśli kupowałam w sklepie stacjonarnym to jest to niemożliwe. Proszę o poradę. Oczekuję od firmy zwrotu środków za zakup myszki. Załączam paragon. Dziękuję i pozdrawiam.(czytaj więcej)
Zakupilem w systemie ratalnym z strony Media Expert z outletu. Niestety telefon przyjechał niesprawny,uszkodzenie polegało na zepsutym porcie na karty SIM, odpowiedz serwisu Apple uznala ze uszkodzenie nie było z ich winy i za naprawę zarzadali 2300 zl. Po reklamacji chciałem wymiany sprzetu od media expert, jednak była odmowa. Moze to nie jest bardzo duzym problemem, bo sa karty esim,ale kupujac nowy telefon za 3300zl,nie powinno tak byc. Oczekuje wymiany telefonu na nowy(czytaj więcej)