Media Expert

Media Expert

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-06-04 godz: 08:40
Od
avatar-urlG.B.
Publiczna
Otwarta

niemożność zwrotu

Dzień dobry, kupiłam przez Internet lokówkę automatyczną i nie mogę jej zwrócić, ponieważ wg Media Markt - jeżeli otworzyłam opakowanie, to nie mogę zwrócić produktu. Jak wobec tego mogę sprawdzić, czy jest cała i solidnie wykonana? Odmówiono mi zarówno w sklepie stacjonarnym (powiedzieli, że oddać mogę tylko wysyłając z powrotem), gdy zadzwoniłam na infolinię, Pani powiedziała mi, że mogę oddać i połączył mnie z działem reklamacji, gdzie zostałam poinformowana, że nie mogę oddać, ponieważ jest to sprzęt ochrony osobistej.(czytaj więcej)

2025-05-26 godz: 11:51
Od
avatar-urlD.A.
Publiczna
Otwarta

Wykręcenie się od naprawy w trakcie gwarancji

Podczas użytkowania normalnego hulajnogi podczas jazdy wyświetlił się błąd E-5 i hulajnoga ustała deba i uległem wypadkowi zareklamowałem hulajnogę z tytułu rękojmi kilka dni przed końcem gwarancji bo pech chciał że właśnie wtedy to się stało po 24 dniach dostałem informację z serwisu że hulajnoga jest po gwarancji i że wymieniałem opony i nie naprawią reklamacja jednym słowem nie uznana sprawdzałem u producenta wymiana opon nie wpływa na hulajnogę czyli pomyśleli że się nie zorientuje nigdzie nie jest napisane w instrukcji hulajnogi że nie można zmieniać opon na inne dlatego minęło też ustawowe 14 dni na podjęcie decyzji na naprawę przez serwis , a silnik się przekręcił bo jechałem na niej to normalne podczas jazdy jak się zablokuje koło. oczekuje naprawienia hulajnogi bo podczas zgłaszania cały czas była na gwarancji , proszę też o podanie gdzie w instrukcji jest napisane że nie można zmieniać opon .(czytaj więcej)

2025-05-15 godz: 17:15
Od
avatar-urlA.A.
Publiczna
Otwarta

Nie uznane odstąpienie od umowy

Sklep Media Expert odrzucił moją reklamację drona z tytułu odstąpienia od umowy.Drona zakupiłem przez internet po czasie okazało się że ma on wadę fabryczną kamery o czym sprzedawca nie informuje potencjalnych kupujących,dron również nie posiada Polskiej instrukcji obsługi na stronie sprzedawcy również takowej nie ma.Wada objawia się tym że obraz kamery przy temperaturze około 15-10 stopni celsjusza traci ostrość i obraz zamienia się w galaretę.Producent nie posiada serwisu w Polsce o czym też dowiedziałem się po czasie.Z tego co wyczytałem na forach dronowych wada jest znana producentowi ale on nic z nią nie robi.Żadna aktualizacja drona również nie naprawiła tej wady.Na stronie you tube również znajdują się materiały video na temat tej wady.W instrukcji obsługi w języku chińskim i angielskim udało się wyczytać że dron pracuje w temperaturach od 0 stopni celsjusza do 40 stopni.Drona zakupiłem przez sklep Media Expert a odmowę uznania mojego roszczenia dostałem od innego sklepu co jest dla mnie nie zrozumiałe.Moim zdaniem dron nie nadaje się do dalszej eksploatacji gdyż mogę latać i filmować tylko powyżej 15 stopni celsjusza,zostałem oszukany przez sklep Media Expert i ten dron nie powinien być sprzedawany w Polskiej dystrybucji gdyż ma wadę fabryczną a sklep wprowadza potencjalnych klientów w błąd nie informując o wadzie.Oczekuje zwrotu pieniędzy od sprzedawcy za zakup drona.(czytaj więcej)

2025-05-12 godz: 09:16
Od
avatar-urlM.Ś.
Publiczna
Otwarta

żle rozpatrzona reklamacja

Zakupiłam telewizor z montażem na ścianie (98 cali). telewizor był sprawny. Po montażu na ścianie, wieczorem w górnym rogu zauważyłam małą plamkę,która z biegiem czasu coraz bardziej się powiększała. Na zdjęciach które zrobili montażyści tej plamki nie widać, bo nie jest to zdjęcie całego ekranu telewizora. Obecnie jest to dużo plamek koloru czarnego na górnej części telewizora, gdzie bez drabiny nie ma możliwości się dostania. Montażyści przed montażem położyli telewizor na podłodze , może to jest przyczyną. Media Ekspert odbija piłeczkę i jak do tej pory ( dwa miesiące nikt nie pofatygował się do mnie, aby sprawdzić na miejscu uszkodzenie, tylko za każdym razem oddalają reklamację. Proszę o pomoc, bo to jest zwykłe [słowo usunięte przez moderatora]. Wcześniejsze reklamacje miały numer 67158026 i 17458283(czytaj więcej)

2025-04-18 godz: 11:41
Od
avatar-urlE.R.
Publiczna
Zamknięta

Nie przyjęto mi zaplombowanego nieuzywanego towaru

Kupiłam aspirator do nosa dla dziecka. Mam 2 letnie dziecko, które zachorowało a aspirator mi się zepsuł. Kupiłam w media expert jedyny jaki był choć wiedziałam, ze jest bardziej dla niemowląt. Mimo wszystko wziełam wiedząc, ze mogę oczywiście zwrocic. Wszedzie w internecie jest ze mozna towar zwrocic- oficjalna wersja. Natomiast gdy pojechałam go zwrocic bo udało mo się przejąć mocno ssący od siostry.. okazało się, ze nie przyjmą zwrotu. Zaplombowany, bieuzywany, kupiony dwa dni wczesniej.. Jeszcze Pan powiedzial, ze moge i towar juz byl zwracany a za jakis czas mowi do mnie ze jedna nie bo kupilam na miejscu a nie przez internet… co mnie bardziej wnurowalo bo moglam kupic na i ternecie s mimo wszystko jechalsm do sklepu zeby bez problemu zwrocic jak cos. Jestem zawiedzions. Nigdy wiecej nic tam nie kupie. Nigdy Oczekuję od firmy abym pomimo wszysko mogła zwrocic przedmiot. Dla mnie te niecale 200 zl to duzo. Mam male dziecko.(czytaj więcej)

2025-04-05 godz: 21:57
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Zamknięta

Płyta Solgaz

Witam, Piszę w sprawie reklamacji która nie została rozpatrzona pozytywnie. Dnia 09.05.2022 została zakupiona płyta sol-gaz (jest to płyta typu gaz pod szkłem). Płyta była zakupiona pod adres dostawy gdzie została podłączona. Została ta informacja przekazana pracownikowi firmy media-ekspert. Prosiliśmy o wybranie płyty tego typu ponieważ szukaliśmy rozwiązania wygodnego dla domu. Osoba która na obsługiwała okazała się nie rzetelna i sprzedała nam produkt tej marki ale nie do tego gazu jaki jest pod tym adresem. Nie zostało nawet zadane tego typu pytanie. Podczas korzystania ze sprzętu okazało się że coś jest nie tak. Myśleliśmy, że może tak działa tego typu sprzęt ponieważ wcześniej nie mieliśmy z czymś takim do czynienia i na znajomości sprzętu zostawiliśmy w rekach fachowca. Okazało się że w płyta dziwnie pracuje wiec zgłosiliśmy płytę do gwaranta. dowiedzieliśmy się że płyta nie została dopasowana do gazu który jest w tej okolicy. Pan który przyjechał poinformował nas że powinno to rozwiązać problem z płytą. Po niedługim czasie płyta znów miała problem znowu nie działy palniki. i defekt który był został na tylko chwilę rozwiązany. Zgłosiliśmy sprawę już w media ekspert lecz sprawa została odrzucona prze z tą firmę. Firma media ekspert zachowała się nierzetelnie nie douczając pracownika ze sprzętu. i moimi oczekiwaniami jest rozwiązanie umowy poprzez zwrot za sprzęt. sprzęt nie ma mechanicznego uszkodzenia. A ja jako klient zostałem olany w tej sprawie. (czytaj więcej)

2025-03-15 godz: 14:06
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Zamknięta

Odrzucenie reklamacji

Dzień dobry, 30.01 zakupiłam w sklepie stacjonarnym Media Expert bezprzewodową myszkę do komputera. Przy kasie zapytałam panią czy w zestawie są baterie, pani otworzyła opakowanie, sprawdziła czy w myszce są baterie (nie było - więc dokupiłam). Po kilku dniach w domu odpakowałam myszkę chcąc jej użyć, niestety było to niemożliwe bo w środku brakowało usb. Byłam wtedy chora, więc nie mogłam od razu pojechać do sklepu i zareklamować produktu. Zrobiłam to więc 14.02. W sklepie stacjonarnym od razu poinformowano mnie, że nie mogą przyjąć reklamacji. Po dłuższej dyskusji, przyjęli, ale od razu zaznaczyli że decyzja na pewno będzie odmowna. I faktycznie, 18.02 otrzymałam decyzję odmowną. Czy faktycznie reklamacja była w tej sytuacji niezasadna? Pan sprzedawca w sklepie oznajmił mi, że gdybym zamawiała przez internet i taka sytuacja miałaby miejsce, to uznaliby reklamację, ale jeśli kupowałam w sklepie stacjonarnym to jest to niemożliwe. Proszę o poradę. Oczekuję od firmy zwrotu środków za zakup myszki. Załączam paragon. Dziękuję i pozdrawiam.(czytaj więcej)

2025-03-06 godz: 14:18
Od
avatar-urlP.W.
Publiczna
Zamknięta

S86302252329

Zakupilem w systemie ratalnym z strony Media Expert z outletu. Niestety telefon przyjechał niesprawny,uszkodzenie polegało na zepsutym porcie na karty SIM, odpowiedz serwisu Apple uznala ze uszkodzenie nie było z ich winy i za naprawę zarzadali 2300 zl. Po reklamacji chciałem wymiany sprzetu od media expert, jednak była odmowa. Moze to nie jest bardzo duzym problemem, bo sa karty esim,ale kupujac nowy telefon za 3300zl,nie powinno tak byc. Oczekuje wymiany telefonu na nowy(czytaj więcej)

2025-02-21 godz: 09:36
Od
avatar-urlD.T.
Publiczna
Zamknięta

Reklamacja/zwrot pieniedzy

Witam. Problem jest z zegarkiem huawei watch gt5. Zegarek liczy kroki podczas jazdy samochodem (nawet jako pasazer kiedy ręką jest w spoczynku) , podczas leżenia czy stania w miejscu. Podczas pierwszego zgłoszenia na gwarancję została wymieniona bateria i pokrywa baterii (nie rozumiem w jakim celu). Problem nie ustąpił. Podczas drugiego zgłoszenia zegarek został odesłany jako sprawny tak samo jak po trzecim zgłoszeniu. Na tą chwilę zegarka nie odebrałem ze sklepu po 3 zgłoszeniu gdyż dalej jest z nim ten sam problem. Rozmawiałem z kilkoma właścicielami tego modelu zegarka w tym pracownika media expert w lubartowie i u nikogo taki problem nie występuje. Ewidentnie jest problem z akcelerometrem bądź GPS. Proszę o pomoc. Chciałbym odzyskać pieniądze za ewidentnie wadliwy egzemplarz.(czytaj więcej)

2025-02-17 godz: 19:52
Od
avatar-urlK.B.
Publiczna
Zamknięta

Brak przyjęcia reklamacji

Numer reklamacji z Media Expert 59594901. Zakupiłam z końcem listopada płytę SOLGAZ w firmie Media Expert wraz z podstawową ochroną oraz zaawansowaną. Użyłam ją tak naprawdę może z 5 razy, bo dopiero z początkiem stycznia zakończyłam remont mieszkania. W dniu 02.02.2025 r. płyta mi się zepsuła. Wyświetlało się 6 kresek wskazujących moc ciepła, jednak płyta nie grzała ani nic się nie dało z tym zrobić. Próbowałam ją wielokrotnie wyłączyć na jakiś czas odłączając z gniazdka, próbowałam zresetować. Po prostu się zacięła. Złożyłam reklamację do Media Expert w dniu 4 lutego oczekując przyjazdu serwisu w celu naprawy płyty. Podczas rozmowy Pani z infolinii prosiła o wysłanie zdjęcia płyty oraz numeru seryjnego płyty zaczynającego się od "SN". Wysłałam zdjęcie z karty gwarancji numeru fabrycznego płyty, ponieważ innego nie znalazłam. W dniu 5 lutego otrzymałam e-mail zwrotny, że nadal brakuje im numeru seryjnego i opis, gdzie go znajdę (m.in. na płycie, dokumentacji produktu lub opakowaniu). W dniu 7 lutego odpisałam, że numeru seryjnego nigdzie nie ma, kartonów nie magazynuję, a na płycie oraz karcie gwarancji jest numer fabryczny i proszę o przyjęcie w trybie natychmiastowym mojej reklamacji. W dniu 9 lutego zrobiłam zdjęcia płyty z każdej strony, z każdego boku płyty oraz od spodu, zdjęcia każdej naklejki opisując, że nigdzie nie ma numeru seryjnego zaczynającego się od "SN". W dniu 10 lutego otrzymałam e-mail od Pana [dane usunięte przez moderatora] z Media Expert ponownie z informacją, że potrzebują numer seryjny, ale również od razu do mnie zadzwonił i poinformowałam go o sytuacji oraz o tym, że nigdzie nie ma numeru seryjnego zaczynającego się od "SN" tylko numer fabryczny. Pan [dane usunięte przez moderatora] przeprosił za zaistniałą sytuację i prosił o ponowne przesłanie z karty gwarancyjnej numeru fabrycznego co też uczyniłam w odpowiedzi na jego e-mail i czekałam na odpowiedź. Dopiero w dniu 16 lutego otrzymałam e-mail od Pani[dane usunięte przez moderatora], że nadal potrzebują numer seryjny produktu. Zadzwoniłam na infolinię w dniu 17 luty i rozmawiając z Panią z infolinii dostałam informację, że firma SOLGAZ wymaga od nich numeru seryjnego produktu. Przekazałam jej informację, że w dniu 10 luty rozmawiałam z Panem [dane usunięte przez moderatora] i prosił mnie o wysłanie numeru fabrycznego z karty gwarancyjnej co uczyniłam od razu po zakończeniu rozmowy. Również w odpowiedzi na e-mail Pani[dane usunięte przez moderatora] napisałam to samo co powiedziałam Pani na infolinii, że rozmawiałam 10 lutego z Panem [dane usunięte przez moderatora] o całej sytuacji, że prosił mnie o wysłanie zdjęcia karty gwarancyjnej z numerem fabrycznym, bo tylko to mam, na co otrzymałam od Pani [dane usunięte przez moderatora] odpowiedź, że po weryfikacji uzyskała odpowiedź, że żaden e-mail z numerem fabrycznym nie został przesłany (mam dowody w postaci e-maili, że wysyłałam) i że mam wysłać numer fabryczny, który jest niezbędny do dalszego procesowania. Nagle w dniu 17 luty Pani[dane usunięte przez moderatora]napisała, że jednak potrzebuje numeru fabrycznego a nie numeru seryjnego, mimo że wcześniej cały czas upierała się o numer seryjny. Również w dniu 17 luty zadzwoniłam bezpośrednio do firmy SOLGAZ pytając o serwisanta, opisując sytuację i powiadomiłam, że jestem w stanie zapłacić ile trzeba byleby ktoś przyjechał naprawić mi płytę. Przemiła Pani z infolinii przyjęła od razu moją reklamację i po godzinie 16:00 kontaktował się ze mną Pan z serwisu dopytać o szczegóły usterki. Od razu go powiadomiłam, że składałam reklamację w Media Expert i oczekują ode mnie numeru seryjnego produktu, którego nigdzie nie ma, mam tylko numer fabryczny. Pan z serwisu poinformował mnie, że oni nie mają czegoś takiego jak numer seryjny i w dniu 4 luty zostali poinformowani od Media Expert o mojej reklamacji i informowali ich, że proszą o numer fabryczny płyty. Od 2 tygodni walczę z Media Expert o przyjęcie mojej reklamacji, a oni to utrudniają oczekując ode mnie numeru seryjnego, mimo że SOLGAZ ich poinformował, że potrzebują numeru fabrycznego, który im trzykrotnie wysłałam. Jest to dla mnie absurdalna sytuacja, mogłam mieć naprawioną płytę już 2 tygodnie temu ale Media Expert upierało się cały czas o numer seryjny, którego nigdzie nie ma, przesyłałam trzykrotnie numer fabryczny, który mi zbywali i jeszcze otrzymałam informację, że ja żadnego numeru fabrycznego nie wysyłałam. Z Media Expert nie zostały poczynione żadne kroki, żeby mi pomóc, a wręcz utrudniali mi to prosząc o numer, który nie istnieje. Oczekuję od Firmy Media Expert zadośćuczynienia, ponieważ pozbawili mnie na dwa tygodnie możliwości gotowania, traciłam czas na szukanie numeru, który nie istnieje, uszkodziłam sobie nowy blat w kuchni wyciągając specjalnie ciężką płytę w poszukiwaniu numeru seryjnego. Zawsze myślałam, że Firma Media Expert to jest jedna z najlepszych firm z AGD, jednakże po ich braku pomocy odnośnie mojej reklamacji, a wręcz utrudnianie mi złożenie reklamacji zmieniłam zdanie. Uważam, że Firma Media Expert nie chce zatrzymać przy sobie klienta, tylko go stracić. (czytaj więcej)