Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-29 godz: 08:16Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przedłużenie umowy z klientem21.08.2023 roku zadzwonił do mnie przedstawiciel firmy UPC na temat zmiany warunków trwającej umowy. Podczas rozmowy pracownik miał wymienić na umowie stare dekodery na nowe informując mnie że bede jeszcze płacić za usługe do 12.2023 a od 1.2024 usługa zostanie pomniejszona o 2 dekodery. Z informacji telefonicznej wynikało również że poprzedni sprzet nie jest do zwrotu i nie podlega odesłaniu. Niestety umowa została sporzadzona w sposob niezgodny do przeprowadzonej rozmowy, ponieważ dekodery nie zostały wiemienione na wowe a dołożone do obecnej umowy za czym idzie płace od sierpnia 2023 za 4 dekodery. Zgłaszałam problem na infolini ( niestety kilka zgłoszeń nie zostało wogóle rozpatrzonych ) Zgłosiłam problem E-mailem również nic. Zgłosiłam problem poprzez obsługe obecnie Play - otrzymałam email że umowa że UPC nie widzi problemu. ZOstałam [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] na pieniadze. ponieważ obecnie płace 270 zł na usługi a powinnam płacić 120 zł ( o czym zostałam poinformowana w salonie ) UPC praktykuje [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] podejscie do klienta. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pieniądze. 17.01 rozwiązałam umowe z UPC ale pozostaje kwestia dekoderów których nie posiadam ponieważ doztsłam poinformowana ze moge się i pozbyc bo są mi nie potrzebne. Chce zwortu zle naliczonych usług i rekompenaty. UPC nie odsłuchuje nagrań z przedstawicielami bazuje na dokumentach które przygotowują. Nie poczuwa sie do błedów i żle naliczanych usłuh. proszę o weryfikację.
2025-01-29 godz: 07:42Publiczna
Zamknięta
problem z reklamacjąDzień Dobry W końcu po miesiącu czasu od zmówienia dostałam przesyłkę. Nie wiem nawet jak to określić bo koło płaszcza to nawet nie leżało, nawet nie wiem czy to się nadaje na szlafrok? Zamówiłam płaszcz, a dostałam nawet nie wiem jak to określić, kawałek materiału uszytego na wzór szlafroka, ale nawet na to się nie nadaje. Dostawca twierdzi, że towar jest zgodny z opisem i nie chce uznać reklamacji. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia, które dołączyłam, zdjęcie ze strony sklepu i zdjęcie rzeczy którą ja dostałam. Nijak to się ma do siebie. Proszę o pomoc w tej sprawie. Od firmy oczekuje zwrotu pieniędzy.
2025-01-29 godz: 07:21Publiczna
Zamknięta
Brak dostarczenia przesyłkiZamówienie podobno zostało wysłane w 2 przesyłkach. Jedna przesyłka (piłeczka dotarła) niestety druga przesyłka nie została w ogóle odebrana przez kuriera z magazynu, co potwierdzono mailowo od firmy kurierskiej oraz telefonicznie podczas kontaktu z przedstawicielem firmy Pomoce dla seniora. Proszę o zwrot pieniędzy za toaletę dla niepełnosprawnych. Toaletę już zakupiłam u innego sprzedawcy, gdyż był to dla mnie pilny zakup. Firma reklamowała się że wysyła przesyłkę w 24 h. W załączeniu faktura, odpowiedź od kuriera.
2025-01-28 godz: 21:34Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.C.
Brak zwrotu za zakup 1693,71 zł12.11.2024 (listopad) było zrobione zamówienie na Ovoko. Jak się okazało po opłacie zakupu opis nie zgodny ze zdjęciem. Na zdjęciu była cała część a po opłacie tylko 1/3 częśći ze zdjęcia. Odrazu w ciagu godziny zrobiłem zwrot i napisałem na maila. Ovoko. pl nie ma automatycznego zwrotu. Musiałem czekać na odpowiedź przez mail. Odpowiedz dostałem od Pani „ W przypadku, gdy sprzedawca nie zdąży zapoznać się z naszą wiadomością i wyśle zamówienie, prosimy odmówić przyjęcia przesyłki, gdy kurier dostarczy ją do Państwa.„ Paczka została wysłana przez sprzedawcy . Numer DPD: 05808050330225 21.11.2024 napisane przesyłka doręczona. Od tego momentu pani piszę że sprzedawca nie potwierdził zwrot przesyłki. I Ovoko. Pl czasami odpowiada na mail że: „ (RRR.LT) Szanowni Państwo, Osoba odpowiedzialna za analizę Państwa zwrotu prowadzi aktualnie kontakt ze sprzedawcą, aby potwierdzić zwrot w systemie. Prosimy o cierpliwość. Z poważaniem, Kind regards, Customer Support Specialist Ovoko | RRR.LT ” 1) Nie zwracają 1693,71 zł ( utrzymują moje środki) 2) Nie mam części 3) Nie widziałem nawet paczki Co robić w tym wypadku? Nie są małe pieniądze [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
2025-01-28 godz: 20:24Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.N.
Zwrot zamówienia do innego kraju Otrzymałam zamówienie od firmy Odylla. Na paczce jest wrocławski adres. Przy zamówieniu nie było podanego potencjalnego adresu zwrotu ani informacji, że będzie on musiał zostać dostarczony do Francji. Zamawiałam z polskiej strony i nigdzie nie było informacji. W polityce zwrotów nie ma podanego adresu a jedynie info o zgłoszeniu się do działu obsługi klienta. Po poproszeniu o adres otrzymałam maila ze szczególnym wypytaniem o powody zeru usterki itp pomimo że napisałam że chce po prostu zwrócić. Na stronie jest określenie że zwroty w ciągu 30 dni a ja chciałam skorzystać z 14 dni na zwrot na odległość. Nie jestem przekonana czy to dobra praktyka, że pomimo zamówienia z polskiego odpowiednika strony trzeba zwrócić do innego kraju.
2025-01-28 godz: 12:39Publiczna
Zamknięta
Odmowa zwrotu pieniędzy za zwrócony produktSprawa dotyczy odmowy uznania zwrotu sukienki zakupionej przeze mnie w dniu 4 stycznia 2025 roku. Sukienka została odesłana w ramach prawa do odstąpienia od umowy, jednak sprzedawca negatywnie rozpatrzył mój zwrot, podając nieuzasadnione zarzuty dotyczące rzekomego zapachu detergentów oraz sztywności materiału. Sukienka została zakupiona z zamiarem wykorzystania jej na wesele, ale okazała się za duża, dlatego postanowiłam ją zwrócić. Sukienkę przymierzyłam jedynie w domu, a następnie schowałam do oryginalnego worka, w którym została dostarczona. Sukienka została odesłana 21 stycznia 2025 roku w takim samym stanie, w jakim ją otrzymałam – z oryginalnymi metkami i bez żadnych uszkodzeń. W dniu 27 stycznia 2025 roku otrzymałam od sprzedawcy informację o odmowie przyjęcia zwrotu. Dodatkowo sprzedawca poinformował, że sukienka zostanie odesłana do mnie kurierem. Sprzedawca stwierdził, że sukienka pachnie detergentami i że materiał jest sztywny. Oba te zarzuty są bezpodstawne, ponieważ sukienka była jedynie przymierzona i nie była w żaden sposób czyszczona, prana czy używana. Po otrzymaniu informacji o odmowie zwrotu skontaktowałam się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Wskazałam, że sukienka była jedynie przymierzona i odesłana w nienaruszonym stanie, Oczekuję zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za sukienkę w ramach przysługującego mi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
2025-01-28 godz: 11:26Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.M.
Zwrot środków Witam, w dniu 23.12.2024 zleciłam zwrot sukienki do firmy Catalina, paczkę odebrali dnia 27.12.2024, do dziś nie otrzymałam zwrotu kwoty 99zł. Firma nie odbiera telefonu i nie odpisuje na maile.
2025-01-28 godz: 11:08Publiczna
Zamknięta
Problem z przesyłką oraz jej zwrotem 17 grudnia zamówiłam kołdrę obciążeniową dla syna w kwocie 129.99zł + wysyłką 17zł 27 grudnia odebrałam przesyłkę. Kołdra przyszła w innym wzorze i o innych wymiarach zamowilam 120x160 , przyszła 104x155.5 , brak prawie 20cm materiału. Konaktowałam się ze sklepem kilkanaście razy ,nawet około 15-20. Pisałam maile z prośbą o kontakt. 13 stycznia odpisali ,aby odesłać kołdrę, wymienią ją na inną. Zapakowałam, wysłałam i zapłaciłam kolejny raz za wysyłkę 18 zł 22 stycznia pisałam czy doszła paczka. 23 stycznia odpowiedzieli, że nic nie doszło nie mieli informacji na temat paczki i spytali na jaki adres została wysłana , od tej pory kontakt się urywa. Paczka wróciła do mnie i znów zapłaciłam 18zł za jej drogę powrotną. Łącznie do zwrotu jest już 182.99zł Brak kontaktu nadal sie utrzymuje, wysłałam na adres e-mail wezwanie do zapłaty w okresie 3dni roboczych, nadal jest cisza.
2025-01-28 godz: 11:02Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.N.
Zamówienie W dniu 16.01 zamówiłam w firmie Zara ubrania,które wg informacji miały przyjść 21.01.W tym samym dniu otrzymałam informację o aktualizacji zamówienia na datę 23-24.01.Dzisiaj jest 28.01,niestety przesyłka nie dotarła.Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą Zara,niestety wszystkie moje wiadomości zostały bez odpowiedzi .Nie mam możliwości śledzenia przesyłki,została wyłączona.W tym momencie chciałabym zwrot kosztów.
2025-01-27 godz: 21:36Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar05.12.2024 r. Zwrócony towar został odebrany przez pracownika firmy. Do dnia dzisiejszego brak pieniędzy za odesłany towar. Żaden dokument sprzedaży nie został wystawiony do sprzedawanych rzeczy stąd metoda identyfikacji to rozmowy na Messengerze. Firma parokrotnie pisała, że pieniądze zostały wysłane co oczywiście jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy w przeciwnym razie sprawę zgłaszam na Policję, do UOKiK oraz do urzędu skarbowego.