BRAK ZWROTU PIENIĘDZY MIMO ODSTĄPIENIA OD UMOWYZamówiłem produkt 6 lipca.
Niestety zostałem wprowadzony w błąd odnośnie czasu dostawy.
Skorzystałem z ustawowego prawa odstąpienia od umowy 10 lipca i zażądałem zwrotu środków.
Niestety firma nie wzięła mojego prawa pod uwagę. Nie zrealizowała zwrotu środków.
Wysłałem dwa wezwania do zapłaty, na które odpisywał bot standardową wiadomość.
Następnie wysłałem reklamacje na adres: reklamacjeecomm@gmail.com i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Strata opiewa na kwotę 248,98 zł
Nie mogę się doprosić zwrotu środków.
Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony.
Sprawa nadaję się do UOKiKu, a także przydałoby się zawiadomić prokuraturę o popełnionym przestępstwie. Firma stosuje nieuczciwe praktyki, za co powinna ponieść odpowiedzialność.
Oczekuję niezwłocznego zwrotu moich środków w całości oraz rekompensaty.
Zwrot pieniędzy za niedostarczony towar. Ja, niżej podpisany, zawiadamiam o dokonaniu na moją szkodę oszustwa przez firmę:
EOKAPY SIMPLE
WĘGIERSKI CEZARY
MAGAZYNOWA 8
85-790 BYDGOSZCZ
NIP 5040052052
REGON 341294196
@biuro@eokapy.pl
tel. +48 690 320 300
Uzasadnienie
W dniu 06.05. 2024 r. za pośrednictwem strony internetowej sklepu EOKAPY SIMPLE WĘGIERSKI CEZARY (https://eokapy.pl/) dokonałem zakupu urządzenia AGD – (okap kuchenny CIARKO DESIGN MONO 60) za kwotę 4 091,00PLN opłata została wykonana przy pomocy transakcji BLIK za pośrednictwem serwisu PayU. Pomimo licznych wezwań początkowo do dostarczenia towaru, a następnie do zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego nie otrzymałem opłaconego towaru ani zwrotu pieniędzy. Sprzedający potwierdził mailowo otrzymanie płatności oraz poinformował, że zakupiony towar zostanie dostarczony do 19.05.2024 r., co jednak nie nastąpiło. W dniu 20.05.2024 poinformowałem mailowo sprzedającego o rezygnacji z zakupu oraz wystosowałem żądanie zwrotu pieniędzy, w dniu 23.05.2024 ponowiłem żądnie, sprzedający nigdy nie ustosunkował się do wysłanych wiadomości mail. W dniu 23.06.2024 wysłałem drogą mailową przedsądowe wezwanie do zapłaty/zwrotu pieniędzy w terminie 7 dni na które również sprzedający nie zareagował. Około 23.06.2024 skontaktowałem się z pośrednikiem płatności firmą PayU i zgłosiłem, że mam problemy z otrzymanie opłaconego produktu oraz poprosiłem o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Z informacji mailowych otrzymanych od firmy PayU wynika, że ze względu na liczne skargi kupujących firma zablokowała sprzedającemu dokonywanie płatności
za ich pośrednictwem. W międzyczasie podejmowałem liczne próby kontaktu telefonicznego z których jedynym udanym był kontakt w dniu 24.07.2024 w którym sprzedający obiecał zwrot pieniędzy w terminie 7 dni, co jednak nie nastąpiło do dnia dzisiejszego.
Domagam się zwrotu pieniędzy wraz z odsetkami i zwrotem kosztów poniesionych w związku z odzyskanie należności obecnie dodatkowo 2 tysiące złotych.
Brak zwrotu Pan właściciel straszy pismem od prawnika a mailowo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów od cytuje „głupich” „nietrzeźwych” Czekam na pismo od Pana prawników :)
Czekam na zwrot§ 8 Polityka zwrotów
3. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres działalności sprzedawcy podany w danych kontaktowych.
W paragrafie 8 (ósmym) podpunkt 4 (czwarty) Oświadczenie odstąpienia od umowy należy wysłać
na adres podany w danych kontaktowych. U Pana w danych kontaktowych jest informacja o adresie e-mail „E-MAIL: pomoc@vision-x.pl” na ten adres e-mail został wysłany formularz odstąpienia umowy. Nie zostało w pełni sprecyzowane na jaki adres e-mail w pragrafie Polityka zwrotów ma zostać wysłany formularz. Mój formularz został wysłany w ciągu 12 dni od potwierdzenia rezerwacji. Czekam na zwrot kosztów. Nie mój problem, że Pan źle zformuował regulamin.
W załączaniu zrzuty ekranu Pana regulaminu, którym sie Pan wybrania.
ZWROTCZEKAM NA ZWROT KOSZTÓW
Nie polecamCzekam na zwrot kosztów za produkt, właściciel:
- Nie podaje informacji o wysyłce produktu
- Nie odpowiada w ciągu 48h na wysłane wiadomości - czekałam od 12.08 do 16.08 na odpowiedź od właściciela specjalnie żeby minął termin odstąpienia umowy
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie złożyłam 4.06.2024, do 12.07. nie zostało zrealizowane, więc na moją prośbę sklep je anulował. Od tamtego czasu nie otrzymałam zwrotu środków, mimo kilku upomnień odpowiedź jest ciągle taka sama, że już zlecają przelew, jednak nic z tego nie wynika. Do tej pory nie odzyskałam swoich pieniędzy. Żądam natychmiastowego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami naliczanymi od dn. 26.07.2024, kiedy to minął termin 14 dni na zwrot.
Firma nie zwróciła pieniędzy za zwrot zamówieniaZamówienie złożyłam 4 czerwca. Nie dość, że szło około miesiąca, to teraz od 3 tygodni nie mogę doprosić się zwrotu środków. Sprzedawca odpisał mi tylko raz, że przeprasza za zwłokę w zwrocie środków, ale to wina księgowości. Pisałam jeszcze kilkukrotnie bez odpowiedzi. Jeżeli pieniądze nie zostaną zwrócone to skieruję sprawię do sądu, wezmę adwokata i jeszcze firma będzie musiała zapłacić koszty sądowe i koszty zastępstwa procesowego. Dawno nie nie spotkałam się z taką nieuczciwością.
Sprawę chcę też opisac publicznie, ponieważ widac, że negatywne opinie są kasowane a mamy do czynienia z nieuczciwym przedsiębiorcą i warto o tym poinformować innych.
BRAK KONTAKTU, ZWROTU, WYSYŁKI PRODUKTUWłaściciel nie potrafi odpisać na maila czekam już kilka dni. Nie polecam kupować ponieważ nie wysyła produktu i nie otrzymam zwrotu pieniędzy. Właściciel inforumuje
że w ciągu ROKU wyślę produkt, potem otrzymuje wiadomość że wcale tak nie jest, ale w sumie to nie wiadomo kiedy wyślę. Zwrotu również nie otrzymam bo zły mail, właściciel mógł odpisać w ciągu zapewnianych „48h” że zły mail, ale dostałam odpowiedź dopiero po 4 dniach kiedy zaczęłam się upominać na tej stronie, gdyby odpisał szybciej to trwałby jeszcze okres 14dni odstąpienia umowy. Niestety mój błąd, prawnik polecił napisać przesądowe wezwanie do zapłaty i tak też zrobię jeśli nie otrzymam zwrotu.
Stone Skirts brak zwrotu środkówOpóźnione zamówienie do dziś nie otrzymałam ani zamówienia a po anulowaniu zamówienia ani śladu pieniędzy od 06.07.2024. Oczekuję tylko zwrotu moich pieniędzy.