Lidl

Lidl

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-10-28 godz: 16:35
Od
avatar-urlA.J.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja robota sprzątającego

Dzień dobry. Odesłałem robota sprzątającego na gwarancję. Robot zostal pomyślnie naprawiony ale wrócił cały porysowany. Lidl twierdzi ze taki do nich dostał i najprawdopodobniej zostal uszkodzony podczas transportu. Robot pojechał do nich z stanie wręcz idealnym zapakowany w oryginalne pudełko i karton wiec nie mial możliwości porysować sie podczas transportu. Ostatnia wiadomość została wysłana w zeszłym tygodniu i do tej pory nie dostałem racjonalnej odpowiedzi z serwisu Lidla. Posiadam zdjęcia robota przed i po wysyłce. Pozdrawiam Andrzej Jarzmik (czytaj więcej)

2025-10-20 godz: 08:46
Od
avatar-urlK.G.
Publiczna
Otwarta

Błędna cenówka

Przed chwilą będąc na zakupach w sklepie kupowałam z mężem żel do prania. Przy kasie mąż zwrócił uwagę, że cena żelu jest wyższa niż widział na cenówce. Wróciłam do półki, gdzie stała duża cena A4 "żel do prania 25,99zł" i dwa kartony produktów. Zrobiłam zdjęcie, pokazałam Pani przy kasie, ale odmówiła zmiany ceny na niższą. Poprosiła prawdopodobnie panią kierownik, żeby podeszła do półki i sprawdziła sytuację. Podeszłam tam więc i Pani Pracownik sama podchodząc zerknęłam na cenówke i powiedziała "no jest cena, żel do prania 25,99" Powiedziałam, że tak, a na kasie jest 33,99zł. Pracownica poprosiła o chwilę, znalazła cenówkę w tyle za żelami, gdzie cena była już wyższa i umieściła ją w bardziej widocznym miejscu mówiąc, że ta cena jest prawidłowa i nie zmieni ceny produktu na kasie. Uważam, że jest to oszukiwanie klienta, cenówka jasno wskazywała na żel do prania i cenę 25,99zł. Za dużą ceną stały dwa kartony żeli do prania, co wskazuje że nie zostały tu ułożone przez przypadek. Tu podniosłam głos na panią, przyznaję, że niepotrzebnie, ale jest to druga taka moja sytuacja w tym sklepie, gdzie pomimo ewidentnego wprowadzenia w błąd klienta, zostaję odesłana z informacją, że i tak mam zapłacić więcej. Przesyłam zdjęcie produktów razem z ceną. Finalnie zrezygnowałam z 1 żelu (pierwotnie chcieliśmy z mężem zakupić 2 żele). Chciałabym zwrotu różnicy ze strony sklepu za wprowadzanie w błąd takim oznaczeniem. (czytaj więcej)

2025-08-23 godz: 15:58
Od
avatar-urlU.S.
Publiczna
Rozwiązana

Reklamacja robota koszacego

Dzień dobry. Oddałam robota koszacego do serwisu Parkside. Robot dotarł do nic 11.07.2025r. Czekałam bardzo długo na naprawe. 13.08.2025r dostałam informację, ze go jednak nie naprawią a oddadzą mi pieniądze. Wysłałam do serwisu fakturę na podstawie której mieli zwrócić kwotę za robota. Parkside odpisał mi ,ze na fakturze jest inny numer robota.tresc maila od Parkside. "PARKSIDE® Robot koszący PMRA 20-Li B2, 20 V, do 500 m² 100372494 IAN: 462730 a zgłoszenie reklamacyjne dotyczy Parkside PMRA 20-Li A1-359273 ​​​​​​ proszę o dosłanie poprawnego dowodu zakupu. Wychodzi na to ,ze na fakturze lidl wpisal inny numer robota a inny mi przysłali. Nie ma możliwości, żebym coś pomyliła bo kupiłam tylko jednego robota. I dostałam tylko jedna fakture. Napisałam do Lidla o poprawienie faktury. A Lidl odpisał: widzę, że artykuł został zwrócony i środki za artykuł zostały do Pani wysłane. Jest to nie prawda , bo jak wyżej pisałam serwisu odpisał ze nie może zwrócić pieniądze bo to inne numery robotów. Co dalej z ram zrobić bo lidl twierdzi ze kasę dostałam a serwis ze jej nie da jak nie zmienię faktury. A lidl jej nie zmieni. I nie mam jak odzyskać pieniędzy za reklamację. (czytaj więcej)

2025-02-10 godz: 21:34
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Zamknięta

Reklamacja

Składałem reklamację 9 stycznia i do tej pory nie została rozpatrzona mimo wielu kontaktów jestem ciągle zwodzony że sprawa została przekazana do odpowiedniego dzialu(czytaj więcej)

2025-02-01 godz: 13:15
Od
avatar-urlD.S.
Publiczna
Zamknięta

Sprawa Reklamacji pilarki

Witam. Zakupiłem w sklepie internetowym Lidla pilarkę ręczną i po uruchomieniu przy cięciu jednej deski pilarka przestała działać. Więc wysłałem ją na reklamację wszystko dobrze kurier odebrał pilarkę 06.12.2024 i tak do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi z Lidla strony. Za każdym razem jak dzwonię na infolinię Lidla to dostaje odpowiedź że moje zgłoszenie zostało wysłane do działu jakości i tak cały czas. Nie polecam(czytaj więcej)

2024-06-25 godz: 18:41
Od
avatar-urlB.K.
Publiczna
Zamknięta

Promocja na miód o innym numerze

Nad miodem Sądecki Bartnik znajdowała się cenówka z promocją 1+1 gratis. Na paragonie jednak ta promocja nie została uwzględniona. Pracowniczka powiedziała mi, że ta promocja dotyczy miodu o innym numerze identyfikacyjnym. Innej ceny miodu, który zakupiłam, nie było wcale. Promocja dotyczyła miodu Sądecki Bartnik wielokwiatowego 1 litr i dokładnie taki miód kupiłam. Numery wewnętrzne identyfikacyjne danego produktu są małe i źle widoczne. Uważam, że to naciąganie konsumenta. Nie mam obowiązku sprawdzić każdego numeru produktu czy cena jest odpowiednia. Druga rzecz to fakt, że pracownik nie chciał mi wydać paragonu, mówiąc, żebym sobie zrobiła zdjęcie. Jako konsument mam prawo otrzymać swój paragon. (czytaj więcej)

2023-12-08 godz: 11:23
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Rozwiązana

Brak ceny z ostatnich 30 dni przed obniżką

W Lidlu w Pucku na etykietach jest brak ceny z przed ostatnich 30 dni (czytaj więcej)

2023-12-04 godz: 10:31
Od
avatar-urlT.P.
Publiczna
Rozwiązana

Nieuczciwą praktyka - promocja na zabawki

W dniu dzisiejszym udałem się na zakupy do Lidla skuszony promocja "zabawki i gry drugi minus 50%" Po wybraniu produktów, przy kasie okazało się z promocji wykluczone jest LEGO. Żaden komunikat ani w gazetce ani przy produktach o tym nie mówi. Pani kierownik przyniosła regulamin w którym faktycznie jest wykluczenie LEGO. Regulamin z lista produktów ma 21 stron. Komunikacja sklepowa nie mówi o żadnych wykluczeniach. Marka LEGO jest najbardziej rozpoznawalną marka zabawek jaka jest w Lidlu. Niestety klient ma mozliwosc dopiero przy kasie dowiedzieć się że produkt nie jest objety promocją. Jest to wprowadzania w błąd klientów. Konkurencja (biedronka) na wszystkich plakatach informuje o wykluczeniach (np. LEGO). Dziecko wybrało sobie 2 zestawy LEGO i przy kasie dowiaduje się że nie może ich kupić. Jestem świadomym klientem i czytam wszystkie gwiazdki ale w tym przypadku Lidl nie komunikuje właściwie promocji nie informując o wykluczeniach. W taki sposób można zrobić promocje Napoje -50% a w regulaminie wykluczyć colę i pepsi aby tylko sciagnsc klienta do sklepu. Wielu ludzi nawet nie zauważy że promocja się nie nabiła. Proszę o interwencję. Załączam zdjęcia z gazetki i komunikacji sklepowej(czytaj więcej)

2023-11-03 godz: 10:01
Od
avatar-urlP.T.
Publiczna
Rozwiązana

Odrzucona reklamacja

Kupiłem klucz udarowy nr jak 0439414 2023 07 28 .padło lozysko naderwala się przy baterii obudowa oddałem do sklepu 21.09.2023 Na reklamację 25 09 2023r dostałem.sms ze serwis nawiąże kontakt ze mną. 26.10 2023r zadzwonilem ma inolinie bo nikt sie nie odzywal i juz zaczelem sie niecierpliwic co z moim sprzętem okazuje sie ze klucz jest na sklepie nie naprawiony i z odmową gwarancji czzego nie wiedzialem i sklep lidl oraz parkside serwis nie poinformował mnie .po kilku telefonach i wizytach w sklepie dopiero 2listopada dostałem informacje że klucz nie naprawia ale ja już duzo wczesniej to odebralem .bo klucilem sie ze niedotrzymania 2 tyg oznacza że zaakceptowali reklamację i zwrócą pieniadze lub nowy sprzęt. To mi z opóźnieniem smsy wysłali.ze sprzet nie naprawia moze jest do odebrania w sklepie.zenada prosze o pomoc(czytaj więcej)