Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-24 godz: 10:42Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Zwróciłam zakup. Sklep 05.06.2025 otrzymał przesyłkę i do tej pory (mamy 25.06.2025) nie zwrócił mi pieniędzy. Pomimo wielokrotnych wiadomości i wezwania do zapłaty nikt nie odpisuje . A pieniędzy dalej nie zwrócili.
2025-06-24 godz: 10:06Publiczna
Zamknięta
ZwrotBrak zwrotu środków za dokonanie testu drogowego hunter które jednoznacznie zidentyfikowało oraz potwierdziło występowanie wady produktu. Brak chęci sprzedającego na zwrot mimo wielu prób polubownego rozwiązania sprawy.
2025-06-23 godz: 19:00Publiczna
Rozwiązana
Zwrot należności Dnia 15 maja 2025 zamowiłam sukienkę w sklepie internetowym "joana butik". Gdy po około dwóch tygodniach zaczęłam pisać maile oraz wiadomosci sms z pytaniem, kiedy otrzymam przesyłkę dostalam wiadomość, że mojego zamówienia nie ma na stanie w magazynie. W związku z tym dokonałam zarówno mailowego jak i za pośrednictwem sms anulowania zamówienia i poprosiłam o zwrot pieniędzy. 12 czerwca dostalam wiadomosc (po licznym przypominaniu), że następnego dnia otrzymam zwrot lecz do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniedzy.
2025-06-23 godz: 16:41Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.I.
Muszę spłacać raty za produkt który nie dostalemKupiłem telefon za 4200zl na raty w Media Markt. Zrezygnowałem z zakupu ale sklep nie poinformował o tym banku Alior Bank. Obecnie nie mam telefonu i muszę spłacać raty. Zbywa mnie infolinia sklepu i infolinia banku. Wysłałem już kilkanaście reklamacji i zgłoszeń. Rozmawiałem z wieloma konsultantami. Nikt nie chce mi pomóc. Przy okazji - Konsultanci banku i sklepu są [słowo usunięte przez moderatora]
2025-06-23 godz: 10:57Publiczna
Otwarta
Wysłano wadliwy produkt - brak chęci do zwrotuWitam Zakupiłem wideorejestrator przez sklep internetowy. Najpierw [słowo usunięte przez moderatora], że nie mają na stanie (na allegro wystawiony ten sam przedmiot x4 w wyższej cenie), zgodziłem się na inny model. W końcu po około 2 tygodniach paczka doszła. Z racji wykonywanego zawodu nie ma mnie w domu po 6-9 dni, więc paczkę odebrała żona (paczkomat inpost) - opakowanie nie nosiło żadnego śladu uszkodzenia/otwarcia, pudełko w środku też nie było uszkodzone. Natomiast sam wideorejestrator jest wzrokowo wadliwy - przednia gumowa ścianka nie pasuje do obudowy, jest krzywa (źle odlana), nie trzyma się plastikowej obudowy i od niej odskakuje. Oczywiście Sprzedawca próbuje mydlić oczy, że towar został sprawdzony przed wysłaniem a uszkodzenia powstały w trakcie transportu - ja mam zgłaszać reklamację do Inpost'u co raczej nie jest moim zadaniem w tej kwestii. W opisie przedmiotu nie było mowy o jakichkolwiek defektach, zażądałem więc zwrotu zapłaconej kwoty i odesłania przedmiotu na koszt Sprzedawcy. Ten jednak uparcie zrzuca winę na przewoźnika - jak napisałem wcześniej paczka (opakowanie zbiorcze i karton zabezpieczający) doszła w stanie idealnym. Działania (wymiana emaili bo telefon [dane usunięte przez moderatora] nie działa) pernamentnie w celu zbycia natrętnego kupującego (niech sobie zachowa otrzymany bubel a pieniędzy i tak nie oddamy).
2025-06-23 godz: 08:47Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlD.B.
Zwrot pieniędzy za uznana reklamację Dzień dobry. Nie mogę doprosić się zwrotu środków z firmy eobuwie. Miesiąc temu uznali moją reklamację i do dziś nie zwrócili środków. Napisałam kilka maili na które nikt mi nie odpowiedział. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy, nikt nie odbiera telefonów a byłam na linii 1,5h. Czytając opinie w internecie sklep spadł na psy. Ludzie masowo czują się oszukani. Proszę o interwencję.
2025-06-23 godz: 07:19Publiczna
Zamknięta
Etykieta adresata jest nieczytelnaZamówiłem w Empiku betoniarkę 70l. Wysyłka została wysłana przez nadawcę, ale kolejnego dnia dostałem e-mail że Etykieta adresowa jest nieczytelna. Może to spowodować opóźnienie doręczenia. Próbujemy zaktualizować adres. Dzwoniłem do przewoźnika UPS i powiedział mi Pan że tym się nie przejmować że to nadawca tak zgłosił. Następnie dostałem e-mail że środki zostaną zwrócone na konto, a betoniarki dalej nie mam. Nikt nie zadzwonił dlaczego nie dostarcza mi tylko etykieta nieczytelna… domagam się aby dostarczyć mi ta betoniarkę, gdyż specjalnie taką wybrałem i była w atrakcyjnej cenie.
2025-06-22 godz: 12:09Publiczna
Zamknięta
Wniosek o zwrot środkówNiniejszym składam wniosek o zwrot środków za zakupione oprogramowanie, zgodnie z punktem 4.1 Polityki Zwrotów, który mówi, że zwroty mogą być przyznane w przypadku istotnych problemów technicznych uniemożliwiających korzystanie z Oprogramowania. W moim przypadku nie jestem w stanie korzystać z programu z uwagi na zbyt niską wydajność mojego komputera. Przed zakupem nie było podanych żadnych wymagań technicznych lub minimalnej specyfikacji sprzętowej, co uniemożliwiło mi świadomą ocenę, czy mój sprzęt spełnia wymagania. W celu rozwiązania sprawy dołączyłem na serwer Discord, założyłem ticket i zgłosiłem reklamację, domagając się zwrotu. Otrzymałem odpowiedź, że zwrot nie zostanie przyznany, ponieważ „program działa”, a problem leży po stronie mojego komputera. Zgodnie z Regulaminem, sytuacje uniemożliwiające korzystanie z Oprogramowania z przyczyn technicznych (jak ta) są podstawą do ubiegania się o zwrot środków. Ponieważ nie byłem informowany o minimalnych wymaganiach technicznych, a brak takiej informacji skutkował niemożnością korzystania z produktu, uważam, że moja reklamacja jest zasadna. Uprzejmie proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku i dokonanie zwrotu środków.
2025-06-21 godz: 08:17Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlP.Ś.
Brak zwrotu środków za niewysłany towarDnia 31.03.2025 zamówiłam w internetowym sklepie eobuwie.com 3 pary butów. Jedne nie zostały wysłane i do tej pory tj. do 21.06.2025 nie otrzymałam zwrotu środków za niewysłany produkt. Wielokrotnie rozmawiałam na czacie z konsultantami sklepu i każdy pisał, że sprawę oznacza jako pilna i będzie szybko rozwiązana i nic w dalszym ciągu z tego nie wynika. Na maile sklep nie odpowiada, na infolinię nie da się dodzwonić a i czat z konsultantem jest w tym momencie również niedostępny. Co moge zrobić żeby wyegzekwować od sklepu swoje pieniądze? Mam zdjęcia z rozmów z konsultantami na czacie gdzie potwierdzają, że pieniądze nie zostały zwrócone. Oczekuje jak najszybszego zwrotu należności a po tak długim oczekiwaniu należałyby się też pewnie odsetki za taką zwłokę.
2025-06-20 godz: 11:41Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.S.
DoCCC
Reklamacja obuwiaWitam, we wrześniu kupiłam buty loafersy firmy Lasocki w sklepie CCC w Jarosławiu. Niestety w dniu 11 czerwca zauważyłam, że podeszwa prawego buta całkiem się rozkleiła w czasie gdy szłam poczułam, że podeszwa się rusza. Buty nie nadają się do użytku, gdzie gwarancja na buty wynosi 2 lata, przez co rozumiem że powinny mi tyle służyć. Nosiłam je normalnie, nie robiłam w nich niczego nadzwyczajnego co mogłoby doprowadzić do ich rozklejenia. Pojechałam więc w ten sam dzień do sklepu zgłosić reklamację. Pani z obsługi powiedziała mi, że jest możliwość wymiany na nowe buty, zwrotu środków lub naprawy obuwia. Wybrałam opcję wymiany na nowe. Pani powiedziała, że mam czekać na SMSa. Po dwóch dniach czyli 13 czerwca przyszedł SMS, że reklamacji nie uwzględniono, nie została podana przyczyna dla której moja reklamacja nie została uwzględniona. Żadnego uzasadnienia! Po co więc ta firma deklaruje gwarancję obuwia na 2 lata, skoro nawet nie służyły mi przez rok?! A jak już coś się stało nie z mojej winy to piszą że reklamacja nieuwzględniona, ale dlaczego?- nie! Brak informacji! Bo tak najłatwiej napisać, jest im to na ręke. Brak zainteresowania, zero alternatywy. Skoro nie chcą wymienić obuwia na nowe to mogliby chociaż zaproponować naprawę! Oczekuję ustosunkowania się firmy CCC do deklarowanej przez nich dwu letniej gwarancji i rozpatrzenia mojej reklamacji pozytywnie oraz wymiany obuwia na nowe. Tak nie może być! W wielu sklepach przyjmują reklamację bez problemowo, tylko w CCC jest problem z takimi rzeczami, bo najlepiej zarobić, a jak coś się zepsuje to zrzucić odpowiedzialność...