Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-30 godz: 13:01Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrocona lampeSklep nie zwraca pieniedzy za zwrócony towar W dniu 25.12.2024 zgłosiłem chęć odstąpienia od umowy dotyczącej zakupu lampy (numer zamówienia: 554) zgodnie z przysługującymi mi prawami konsumenta. Towar został zwrócony w dniu 30.12.2024. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, sprzedawca ma obowiązek dokonania zwrotu środków w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pomimo upływu tego terminu do chwili obecnej (30.01) nie otrzymałem zwrotu należności.
2025-01-30 godz: 12:09Publiczna
Zamknięta
Zwrot za zakup internetowy17 października 2024 zamówiłem w sklepie celowniki24 kolimator REDWIN RWD19 COBRA MINI 21X15, ponieważ towar nie został wysłany, a sklep nie kontaktował się ze mną, 28.10 wysłałem odstąpienie od umowy. Po tym fakcie sklep wysłał zamówienie, którego już nie odebrałem. Ostatecznie sklep potwierdził posiadanie numeru mojego konta do zwrotu dopiero 7 listopada i mimo tego nie zwrócił pieniędzy.
2025-01-30 godz: 11:31Publiczna
Zamknięta
Brak Zwrotu za zakupyMinęło podań 14 dni od dnia kiedy powinnam dostać zwrot za zakupy (1197zł). Gdy upomniałam się o zwrot dostałam takiego maila: Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts Nie przedstawili żadnych prawnych dokumentów pozwalających na opóźnienie zwrotu środków. Gdy. przypomniałam się o zwrocie środków na dzień przed 31.10 - w dzień kary obiecali zrobić zwrot środków napisali mi tak: Szanowna Pani [dane usunięte przez moderatora] , Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Chcielibyśmy zapewnić, że Pani sprawa jest dla nas priorytetowa. Zwrot środków zostanie zlecony w następnym tygodniu. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o chwilę cierpliwości. Z wyrazami szacunku, Zespół Stone Skirts Brak kontaktu z firmą, na maile czeka się kilka dni lub tygodni. W internecie doszykałlam się, że już w 2023 roku robili takie akcje, jest dziesiątki kobiet, które nie dostały zwrotu za swoje zakupy w ogóle. Do tej pory przelew nie został zlecony choć prawo konsumenta został już złamane. Oczekuję natychmiastowego zwrotu gotówki wraz z rekompensatą procentową od ilości mojego zwrotu, ponieważ firma mogła w tym czasie dorobić się dodatkowej gotówki obracając moimi pieniędzmi. Z góry dziękuję za rozpatrzenie sytuacji. [dane usunięte przez moderatora]
2025-01-30 godz: 09:39Publiczna
Zamknięta
Brak zamówionego towaru10 stycznia złożyliśmy zamówienie na zabawkę dla dziecka. Minęło 20 dni nie mamy paczki nadal. Na maile ktoś odpisuje same bzdury jakby pisał to automat. Kontaktu telefonicznego brak. Podany przez nich numer przesyłki nie istnieje. Raz piszą, że wyślą link do śledzenia jak paczka będzie w Polsce, później, że paczka jest w sortowni, potem każą czekać znowu na link że w ciągu 7 dni wyślą, później że paczka jest w drodze ale jeszcze poza granicami Polski...totalne bzdury. Przesyłka warta jest prawie 180 zł. Więc albo natychmiast zwracają pieniądze albo chce dostać poprawny numer śledzenia mojej paczki i w końcu ją dostać.
2025-01-30 godz: 06:19Publiczna
Zamknięta
Nie dostarczenie paczkiKurier nie dojechał do domu z paczką, miał być wczoraj, pojechał z nią z powrotem do firmy , wpisał że nie zastał mnie w domu . Oczekuje żeby firma kurierska DHL , żeby przywiozła mi paczkę lub zwróciła pieniądze
2025-01-29 godz: 18:58Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.T.
Sprawa nr 4046 [tytuł zmieniony przez moderatora] Zakupiłem tester samochodowy za kwotę 360zl a przysłali mi wkrętareczkę na kabel USB za pare złotych. Nie mogę odzyskać zapłaconych pieniędzy. Paczka przysłana przez inPost.
2025-01-29 godz: 12:46Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru Od 3 miesięcy nie mam zwrotu pieniędzy za odesłany towar mop . Nie oddpwodawiaja na mejle nie odbierają telefonów. Dokonałam zwrotu mopa, gdyż nie podobał mi się i był złej jakości Podałam wszystkie dane wg regulaminu zwrotu Oczekuję zwrotu 130,00 zł.
2025-01-29 godz: 12:17Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.P.
zwrot zamówienia Witam Brak kontaktu ze sklepem, odesłałam zamówienie i nie mam zwrotu należnosci, nie mozna się dodzwonić, na maile nie ma odzewu oczekuję natychmiastowego kontaktu i zwrotu pieniędzy
2025-01-29 godz: 11:13Publiczna
Zamknięta
Problem z routerem od firmy Plus1. Brak połączenia z siecią 5G – router miał obsługiwać sieć 5G, jednak od początku użytkowania nie łączy się z nią. Nawet konsultanci infolinii potwierdzili, że urządzenie nie łączy się z 5G, mimo że w pierwszej lokalizacji mieszkałam bezpośrednio przy przekaźniku obsługującym tę sieć. Po przeprowadzce do mniej zatłoczonego obszaru problem nie ustąpił. 2. Problemy z wieloma podłączonymi urządzeniami – gdy do routera podłączone są więcej niż dwa urządzenia, zaczyna on „wariować”, przerywa połączenie, a korzystanie z internetu staje się niemożliwe. Nie mogę jednocześnie używać telefonu i oglądać filmu online. 3. Częste zaniki internetu – połączenie internetowe często przestaje działać, zwłaszcza w nocy, mimo że router powinien działać stabilnie. 4. Brak skutecznej naprawy – router był dwukrotnie wysyłany do serwisu, jednak za każdym razem zwracano mi go z informacją, że „wszystko powinno działać prawidłowo”. W rzeczywistości problemy nie ustąpiły. 5. Opinie pracowników Plusa – wielokrotnie w salonach Plusa słyszałam od pracowników, że ten model routera „jest problematyczny”, „nie powinien być sprzedawany” i „lepiej było wybrać inny model”. Firma Plus odmawia przyznania, że problem leży po stronie urządzenia, pomimo licznych zgłoszeń i ewidentnych wad routera. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], ponieważ sprzedano mi urządzenie, które nie spełnia podstawowych funkcji określonych w umowie. Oczekiwania: Rozwiązanie umowy bez dodatkowych kosztów z uwagi na niezgodność towaru z umową oraz zwrot środków zapłaconych dotychczas za router.
2025-01-29 godz: 09:00Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy zamówionego towaruTowar zamówiony 12 grudnia. Czas dostawy deklarowany przed dostawcę na 5-15 dni roboczych. Po braku dostawy w ww. terminie złożyłem reklamację z prośbą o zwrot środków. Dostawca "był przekonany", że paczka już jest u mnie. W ramach ugody dostawca zaproponował zwrot 50 zł z wartości zamówienia i szybkie ponowne wysłanie paczki. Po tej deklaracji kontakt się urwał. Oczekuję zwrotu całości poniesionych kosztów.