Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-31 godz: 10:39Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówieniaJak dotąd nie otrzymałam opłaconego zamówienia choć termin jego realizacji podany przez firmę to 8-12 dni. Nie jestem w stanie wyświetlić statusu zamówienia ani podanego numeru do śledzenia jak i również nie otrzymuję odpowiedzi na wysłane przeze mnie do firmy maile, których serwer nie odrzuca, więc jak mniemam dochodzą do adresata. Oczekuję zwrotu pieniędzy za niezrealizowane i opłacone zamówienie.
2025-01-31 godz: 08:04Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.W.
Brak zwrotu za pakiet medyczny.Witam.Posiadalem chwilówki w firmie aasa gdzie wyraziłem zgodę na pakiet medyczny.Chwilowka była na 18 m-cy a spłaciłem ja po miesiącu.Firma aasa nie zwróciła mi kosztów za pakiet medyczny mimo iż się o to upomniałem ,twierdząc że miałem 14 dni na odstąpienie umowy.Dzialo się to wszystko w okolicach lipca,mam mailowe konwersacje z nimi.
2025-01-31 godz: 07:57Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.N.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pobieranie środków z kontaZałożyłam konto na hypnozio.com podając mail [dane usunięte przez moderatora] i zapłaciłam za jeden miesiąc. Firma nie informuje że po tym miesiącu pobiera pieniądze z konta przez kolejne miesiące uważając to za subskrypcję. Zgodnie z regulaminem wysłałam maila z prośbą o anulowanie subskrypcji i usunięcie mojego konta. Bezskutecznie. Moje konto i dane nadal widnieją na stronie firmy. Proszę o interwencję
2025-01-31 godz: 07:51Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.N.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pobieranie środków z kontaZałożyłam konto na stronie hipnozio.com. Zapłaciłam za miesiąc użytkowania. Z opinii dowiedziałam się że po tym miesiącu firma nie informując o tym nigdzie pobiera pieniądze co miesiąc z konta. Zgodnie z regulaminem wysłałam maile z prośbą o usunięcie konta i anulowanie subskrypcji. Bez rezultatu. Proszę o pilną interwencję. [dane usunięte przez moderatora]
2025-01-31 godz: 05:36Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.C.
Zwrot pieniędzy W dniu 06.12.2024 odesłano zakupiony towar. Sprzedawca w deklarowanym terminie 14 dni nie zwrócił wpłaty. 17 stycznia 2025 wysłano pismo z wezwaniem do zwrotu wpłaty z wyznaczonym terminem płatności 7 dni. Sprzedawca zadeklarował, że zwróci wpłatę,jednak tego nie zrobił. Wyznaczony termin już upłynął.Nie odpowiada na mejle. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.
2025-01-30 godz: 22:06Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.K.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] po zakupie towaruNa stronie www.cozyaya.com zamówiłem żonie dwa swetry, po pierwsze swetry są niezgodne z rozmiarem w tabeli rozmiarów podawaniej na stronie sprzedającego. Kolejnym aspektem dającym wiele do życzenia jest jakość wykonania swetrów. Producent na stronie w/w podaje że swetry są wykonane z mieszanki wełny, co nasuwa pierwszą myśl że swetry będą dobrej jakości. Nic bardziej mylnego otrzymałem mieszankę wełny w 100% poliestrze. Jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]konsumenta w biały dzień, zakupiłem swetry z mieszanki wełny rozumiem domieszki ale metka od swetra informuje mnie o swetrze z butelki. Czuje się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Próbowałem zwrócić produkt ale bezskutecznie ponieważ firma informuje mnie że jestem zobowiązany wysyłać swetry do Chin cena za przesyłkę wynosi 194 złoty. Gdzie na stronie podawano że zwrotu mogę dokonać w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia, przesyłkę mogę zwrócić w cenie 15 zł za przesyłkę na terenie całego kraju. Prawda jest taka że nabijają ludzi w butelkę, zostałem z dwoma swetrami dla żony w rozmiarze takim że weszła by w niego dwa razy, do tego żona nie może nosić ubrań poliestrowych ani z domieszką poliestru więc zostałem z dwoma swetrami których zwrócić nie mogę! Reasumując bardzo proszę o interwencję by inni nie czuli się tak bardzo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jak ja. W obecnych czasach człowiek trzy razy okręca złotówkę by mądrze ją wydać a tu proszę jak łatwo kogoś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!
2025-01-30 godz: 18:34Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.N.
Sprawa nr 4055 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem interfejs do diagnostyki przysłali wkrętarkę na usb .
2025-01-30 godz: 18:04Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.S.
Niewywiązanie się z usługiDzień dobry, chciałam wypowiedzieć umowę firmie, która świadczy mi światłowody, ponieważ od początku trwania umowy mój Internet nie działa. Pan przyszedł, podłączył modem i wyszedł bez sprawdzenia czy router WIFI działa. Jak się okazało nie działał. Zgłoszeń sprawy było kilka i za każdym razem bagatelizowano problem, wysyłając SMS, że sprawa zakończona i rozwiązana co mijało się z prawdą (08.01.25 - data zawarcia umowy). W ciągu tego okresu nie wysłano technika, który sprawdziłby co się dzieje ( informatyk, którego poprosiłam o pomoc, też nie rozwiązał problemu, a mimo to firma nie zrobiła nic z tym). Chciałam zerwać umowę w dn. 30.01.25, ale poinformowano mnie, że okres odstąpienia od umowy już minął i jeżeli zrezygnuje zapłacę karę ok 600 zł. Czy jest jakaś podstawa prawna, dzięki której będę mogła zrezygnować z usług za niewywiązanie się z umowy?
2025-01-30 godz: 14:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.R.
Zwrot pieniędzy Dzień dobry . 23 grudnia 2024 r. odesłałam do LA SAGIL przesyłkę z prążkowaną sukienką którą zamówiłam przez internet dnia 11.12.2024r. 27 grudnia 2024 r. otrzymałam e-mail dotyczący przyjętego zwrotu na dział do zwrotów. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
2025-01-30 godz: 14:19Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środkówzłożyłam zamówienie 19.11.2024 r. 13.12.2024 r. w końcu zostało wysłane zamówienie. Zwróciłam komplet (19.12.2024 dostarczony zwrot ) i do dzisiaj oczekują na zwrot. 5 stycznia 2025 r. otrzymałam informację, że bardzo przepraszają za opóźnienie i że do max 15.01.2025 r. zwrócą mi środki...do dzisiaj ich brak