- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
BAJKOWE WNĘTRZA Marta Jagłowska-Janus
Towar który został zakupiony nie został wysłany w terminie. Nie zostałam również poinformowana o opóźnieniu odstąpiłam od umowy. Dostałam krorekte faktury ale po dzień dzisiejszy nie dostałam zwrotu pieniędzy. Kontakt jest fatalny. Państwo albo nie odpisują albo twierdzą że został wykonany przelew. Ale fizycznie go po dzień dzisiejszy nie ma. Telefon również nie odpowiada. (czytaj więcej)
10.03.25 na stronie bajkowe wnętrza kids zamówiłam lampę wiszącą. Po 20 dniach roboczych nie otrzymałam produktu ani żadnej informacji, że produkt jest niedostępny i dopierp kiedy skontaktowałam się ze sprzedawcą dostałam fakturę korygującą i zostałam zapewniona o zwrocie pieniędzy . 14 dni minęło , a pieniędzy nie otrzymałam. Napisałam do firmy mail z żądaniem zwrotu pieniędzy, na który nie otrzymałam dotychczas odpowiedzi. (czytaj więcej)
Ta ,, firma „ to jedna wielka pomyłka … Zamówiłam 08.03.2024 kombinezon o kwocie 250 zł , po tygodniu zapytałam co z zamówieniem bo nie ma żadnej informacji , dostałam odpowiedź zwrotną ,że jest w trakcie przygotowania , poprosiłam o jak najszybszą realizację bo potrzebuje na już produktu , dostałam odpowiedź ,że zamówienie będzie wysłane najszybciej jak mogą … Po blisko miesiącu i wysyłanych mailach dostałam odpowiedź ,że produkt jest niedostępny (abstrakacja! Na stronie przy zamawianiu było napisane,że jest dostępny , pisząc mejle dostawałam odp zwrotną ,że zamówienie jest szyte ) Poprosiłam o zwrot gotówki by jak najszybciej zamówić produkt od kogoś innego , odpowiedziano mi ,że zwrot dostanę w ciągu 14 dni . Dzisiaj mija termin a ja jeden bez produktu i bez zwrotu pieniędzy … Żałuję straconego czasu,nerwów i pieniędzy na tą ,,firmę” Liczę ,że pieniądze wrócą do mnie. Nie zamierzam tak odpuścić tej sprawy i gdzie będzie to tylko możliwe zostawię negatywną opinię i ostrzegę innych [słowa usunięte przez moderatora].(czytaj więcej)
Ze względu na kiepska jakość produktów zdecydowałam się zwrócić całe zamówienie. Dnia 11.03. 2025 zwrot został dostarczony do sklepu. Po kilku dniach otrzymałam fakturę korygująca, która miałam potwierdzić. Czekałam 2 tyg na zwrot pieniędzy, bo tyle ten sklep ma w regulaminie. Pieniądze nie dotarły, więc napisałam maila. Dostałam informację z przeprosinami, że cytuje ,,system odhaczył nam duża paczkę przelewów jako zrealizowana'' i do 48 h przelew będzie zrealizowany. Nadal brak pieniędzy. Po ponownym kontakcie ze sklepem otrzymałam informacje, że przelew zlecony i żebym monitorowała konto. Od tego czasu minęło ponad tydzień i nadal brak pieniędzy, a zwrot dochodzi do 2 dni. Pisałam o potwierdzenie wykonania przelewu i od tego czasu brak odpowiedzi. (czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie na stronie internetowej sklepu bajkowe wnętrza. Produkt otrzymałam 26.02.2025, jednak ze względu na to że nie spełniał moich oczekiwań, zgodnie z regulaminem sklepu, odesłałam produkt na swój koszt, dołączając do paczki formularz zwrotu i fakturę, którą otrzymałam z zamówieniem. Mój zwrot dotarł do sklepu 03.03.2025, tego samego dnia otrzymałam też mail ze sklepu z fakturą korygującą na kwotę zwrotu i przesyłki z prośbą o potwierdzenie jej otrzymania i podanie numeru konta do zwrotu, co niezwłocznie uczyniłam. Jednak do dnia dzisiejszego sklep nie zwrócił środków. Po pierwszym przypomnieniu, po upływie ustawowych 14 dni, zapewniono mnie że zwrot zostanie niezwłocznie wykonany do 48 godzin. Oczywiście zwrotu dalej nie ma. Sklep nie odpowiada już na moje wiadomości. Kwota roszczenia to 79,98 zł, co składa się na równowartość ceny towaru oraz koszt dostarczenia produktu. Jako dowód w sprawie posiadam historię korespondencji mailowej ze sklepem. Zdążyłam się zorientować, że firma często ma problemy ze zwrotem środków Klientom i na innych portalach, na tej stronie również, były już wpisy pokrzywdzonych osób.(czytaj więcej)
12.12.2024 roku złożyłam zamówienia na kwotę ponad 200zł. Do dnia dzisiejszego nie mam ani paczki, ani zwrotu gotówki. Na mejle i telefony nikt nie odpowiada. (czytaj więcej)
Bajkowewnetrza.pl [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] Kochani. Przestrzegam przed sklepem internetowym. Bajkowe Wnętrza oraz Bajkowewentrza kids. W pazdzierniku zlozylam zamowienie na okolo 1500zl. Po miesiacu dostalam w koncu laskawa odpowiedz na moje maile, ze produkty nie sa dostepne. Od tego czasu staram sie sie odzyskac pieniadze, ale bezskutecznie. Na maile nikt nie odpisuje, telefony wylaczone, na instagtamie zostalam zablokowana. Podczas wczesniejszych rozmow na instagramie, osoba, z ktora pisalam byla niezwykle niemila i bezczelna. Wypisalam firme w google i okazalo sie, ze takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] to w ich przypadku codziennosc:) (czytaj więcej)
27.11.2024 dokonałam zakupów w sklepie Bajkowe Wnętrza Kids na kwotę 316,95 zł Na dostawę czekałam bardzo długo, jeden z produktów w ogóle nie dotarł. Natomiast otrzymane produkty były słabej jakości dlatego 8.12.2024 zwróciłam towar 12.12.2024 otrzymałam fakturę korygującą nr K1306 / 2024 Otrzymałam informację że muszę czekać 14 dni, czas dawno minął a kontakt z firmą stał się utrudniony, zostałam zablokowana na Facebooku. Obawiam się że nie otrzymam już zwrotu, to zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)
Brak dostarczenia paczki w wyznaczonym czasie. Brak zwrotu pieniędzy mimo odstąpienia od umowy. Niewywiązanie się z umowy. Brak kontaktu ze strony firmy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
W dniu 15.05.2024 złożyłem zamówienie w sklepie bajkowewnetrza.pl. Zamówiony towar otrzymałem 29.05.2024 r. Produkt był niezgodny z opisem więc namiot zwróciłem do nadawcy. Dnia 06.06.2024 r otrzymałem fakturę korygującą numer K690/2024. Firma do dnia dzisiejszego nie zwróciła pieniędzy za zwrócone produkty mimo wielu próśb i wysłania wezwania do zapłaty. (czytaj więcej)