- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

eobuwie.pl

Zakupiłam 2 produkty w 1 zamówieniu, 2 rozmiary tego samego modelu buta. Jedne odesłałam, te które pasowały zatrzymałam. Niestety coś się stało z lewym butem i zgłosiłam reklamację. 16.10 otrzymali reklamowany przedmiot wysłany za pomocą "wygodne zwroty" do dnia dzisiejszego tj.26.11 nie otrzymałam, żadnej informacji i statusie reklamacji. Po miesiącu otrzymałam odp od AI o tym jak złożyć reklamację. Kolejnego takiego samego. Po jakimś czasie skontaktował się jakiś pracownik, mówiąc , że pieniądze za te buty zostały zwrócone przy zwrocie tych butów które odesłałam poprzednio. Poza tym, twierdzą ze numer zamówienia zawiera 24 liczby (co jak widać w zakładce "moje zamówienia" nie jest prawdą), w ostateczności powiedzieli, że nie otrzymali takiej paczki. Zgłaszam zatem sprawę do Was, a następnie do UOKIK. Oczekuję zwrotu pieniędzy za reklamowany towar wraz z odsetkami. Gdyż przez swoje zachowanie uniemożliwili mi użytkowanie zakupionych butów.(czytaj więcej)
15.11.2025 złożyłem i opłaciłem na stronie eobuwie.pl zamówienie na trzy pary butów za sumę 809,97 zł. Chwilę po zakończeniu transakcji otrzymałem maila o niedostępności jednej z trzech zakupionych par, zaś nazajutrz zwrócono mi za nią pieniądze. Kolejnego dnia wysłano informację o nadaniu przesyłki, w której miały się znajdować dwie pozostałe pary obuwia. Tymczasem w odebranej przeze mnie z paczkomatu InPost w dn. 18.11.2025 przesyłce znajdowała się tylko jedna para obuwia. Wbrew informacji mailowej o zawartości przesylki nie było w niej trzewików Mayoral 46.508 Brązowy rozm.34 za 189.99 zł. Wieczorem tego samego dnia wysłałem maila z opisem problemu na adres info@eobuwie.pl , a 19.11.2025 po bardzo długim oczekiwaniu udało mi się połączyć telefonicznie z konsultantką sklepu eobuwie.pl, która przyjęła zgłoszenie, twierdząc jednak , ze z informacji , do których ma dostęp, wynika, że wysłano mi dwie pary obuwia, co jednak będzie wyjaśnione w toku zainicjowanej przez nią procedury. Nie otrzymałem informacji , jak dlugo potrwa wyjaśnianie sprawy ,ani kiedy otrzymam zwrot środków z powodu niedostarczenia opłaconego towaru. Proszę o interwencję. (czytaj więcej)
W dniu 9 października 2025 roku złożyłam zamówienie na kwotę 398,99 zł o podanym wyżej numerze. Doręczono mi je 13.10.2025. Produkt mi nie odpowiadał, na drugi dzień zrobiłam zwrot. Do eobuwie paczka dotarła 16.10.2025, na co posiadam stosowne potwierdzenie z InPost. Zwrot środków powinnam była otrzymać do dnia 30.10.2025, jednak tak sie nie stało i pieniędzy nie odzyskałam. Do dnia 24.10.2025 nikt nie nawiązał ze mną kontaktu, nie wiedziałam czy zwrot został w ogóle przyjęty. zainicjowałam wiec kontakt sama. 24.10 dowiedziałam sie, ze paczka zaginęła gdzieś na magazynie, ale do poniedziałku, 27.10.2025 sprawa powinna być rozwiązana. Skontaktowałam się z infolinią ponownie w dniu 28.10.2025. Wtedy zmieniła się już narracja, że ta paczka w ogóle do eobuwie nie dotarła. Dostałam do wypełnienia odstąpienie od umowy oraz oświadczenie, że jako Nadawca przesyłki zrzekam się prawa do dochodzenia roszczeń tytułem zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego mojej paczki na rzecz Odbiorcy (MODIVO S.A.). W dniu 31.10.2025 ponownie skontaktowałam się z infolinią z zapytaniem kiedy zostaną mi zwrócone środki. Konsultant nie był w stanie odpowiedzieć na to pytanie, twierdził, że zgłoszenie poszło do InPost i to InPost nie odpowiada. Na infolinii InPost dowiedziałam się, że nikt z takim zgłoszeniem nie wystąpił,[usunięte przez moderatora]. Skoro złożyłam odstąpienie od umowy oraz zrzekłam się roszczeń w InPost, to eobuwie powinno mi niezwłocznie zwrócić środki i z ewentualnym regresem zwracać się do InPost. Tymczasem eobuwie twierdzi, że nie może mi zwrócić środków, bo najpierw muszą wyjaśnić sprawę z InPost. No coś jest tu ewidentnie nie tak. Ze swojej strony dopełniłam wszelkich formalności i eobuwie nie ma prawa odmawiać mi zwrotu środków. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków w kwocie 398,99 zł wraz z odsetkami ustawowymi za nieuzasadnioną zwłokę w terminie. (czytaj więcej)
Zakupiłam u Państwa w lipcu bieżącego roku sandały. Po odebraniu przesyłki okazało sie, ze jest nieodpowiedni rozmiar. Obrazu dokonałam zwrotu towaru i otrzymałam informację, ze środki zostaną zwrócone do 14 dni. Do tej pory jednak nie zostały mi zwrócone. Wysłałam kilkanaście wiadomości mailowych, dzwoniłam na infolinię. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Proszę o jak najszybsze uregulowanie sprawy!(czytaj więcej)
Prawy but w miejscu gdzie jest pięta zaczął wydawać dźwięk, pisk jest głośny, uciążliwy i powtarzalny. Nie jest to pojedyncze "chrupnięcie" na mokrym chodniku, ale stały, głośny dźwięk pojawiający się przy każdym kroku, który uniemożliwia normalne, komfortowe użytkowanie butów. Uważam że jest to wada produkcyjna tego obuwia. Moja reklamacja została uznana za niezasadną, oczekuję ponownego rozpatrzenia reklamacji i zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Zamówiłam 23 września 2025r dwie pary obuwia o łącznej wartości 1.200,00 zł. Dokonałam przedpłaty. Przesyłka została przyjęta przez Inpost i zaginęła bez próby doręczenia, co ustaliłam w Inposcie i otrzymałam o tym fakcie informację SMS. Zgłosiłam zaistniałą sytuację na infolinii eobuwia, złożyłam reklamację, uzyskałam informację, że w ciągu 4-5 dni otrzymam zwrot pieniędzy. Po tygodniu postanowiłam zadzwonić ponownie na infolinię, co nie jest łatwe, czeka się długo. Usłyszałam, że państwo zrozumieli, że nie odebrałam przesyłki z paczkomatu i wróciła do nich, chociaż podczas pierwszej rozmowy ustaliliśmy, że przesyłka nigdy nie była w doręczeniu. W międzyczasie otrzymałam maila z prośbą o oświadczenie o zrzeczeniu prawa do reklamacji w Inposcie, które napisałam i odesłałam. Po drugiej rozmowie wysłałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z wezwaniem do zapłaty i informacją Inpostu o zaginięciu przesyłki. Otrzymałam odpowiedź że oddadzą pieniądze, kiedy przesyłka do nich wróci, czyli wynika z tego - nigdy. Pewnie skończymy w sądzie, ale to długi czas. A ja nie mam butów ani pieniędzy. Nigdy więcej nie zapłacę im zaliczkowo za zamówienie. [usunięte przez moderatora] Oczekuję zwrotu przywłaszczonych bezpodstawnie pieniędzy. (czytaj więcej)
Witam, 27 mają odesłałam buty ponieważ był nieodpowiedni rozmiar. Otrzymałam wiadomość że przesyłka dotarła i pieniądze zostaną mi zwrócone , niestety tak się nie stało. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości z prośbą o wyjaśnienie sprawy ale bez skutecznie. Prośbę o pomoc w sprawie odzyskania pieniędzy. (czytaj więcej)
w dniu 1 lipca 2025 r. złożyłam zamówienie na obuwie. Przesyłka dotarła następnego dnia, jednak niestety otrzymałam produkt w niewłaściwym kolorze, a dodatkowo buty były poplamione. W związku z tym odesłałam przesyłkę 3 lipca 2025 r. jako zwrot błędnie dostarczonego i uszkodzonego towaru. Do dnia dzisiejszego, tj. 6 sierpnia 2025 r., nie otrzymałam jednak zwrotu środków.(czytaj więcej)
Dzień dobry. Nie mogę doprosić się zwrotu środków z firmy eobuwie. Miesiąc temu uznali moją reklamację i do dziś nie zwrócili środków. Napisałam kilka maili na które nikt mi nie odpowiedział. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy, nikt nie odbiera telefonów a byłam na linii 1,5h. Czytając opinie w internecie sklep spadł na psy. Ludzie masowo czują się oszukani. Proszę o interwencję. (czytaj więcej)
Dnia 31.03.2025 zamówiłam w internetowym sklepie eobuwie.com 3 pary butów. Jedne nie zostały wysłane i do tej pory tj. do 21.06.2025 nie otrzymałam zwrotu środków za niewysłany produkt. Wielokrotnie rozmawiałam na czacie z konsultantami sklepu i każdy pisał, że sprawę oznacza jako pilna i będzie szybko rozwiązana i nic w dalszym ciągu z tego nie wynika. Na maile sklep nie odpowiada, na infolinię nie da się dodzwonić a i czat z konsultantem jest w tym momencie również niedostępny. Co moge zrobić żeby wyegzekwować od sklepu swoje pieniądze? Mam zdjęcia z rozmów z konsultantami na czacie gdzie potwierdzają, że pieniądze nie zostały zwrócone. Oczekuje jak najszybszego zwrotu należności a po tak długim oczekiwaniu należałyby się też pewnie odsetki za taką zwłokę.(czytaj więcej)