- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
eobuwie.pl
Zamówiłam 23 września 2025r dwie pary obuwia o łącznej wartości 1.200,00 zł. Dokonałam przedpłaty. Przesyłka została przyjęta przez Inpost i zaginęła bez próby doręczenia, co ustaliłam w Inposcie i otrzymałam o tym fakcie informację SMS. Zgłosiłam zaistniałą sytuację na infolinii eobuwia, złożyłam reklamację, uzyskałam informację, że w ciągu 4-5 dni otrzymam zwrot pieniędzy. Po tygodniu postanowiłam zadzwonić ponownie na infolinię, co nie jest łatwe, czeka się długo. Usłyszałam, że państwo zrozumieli, że nie odebrałam przesyłki z paczkomatu i wróciła do nich, chociaż podczas pierwszej rozmowy ustaliliśmy, że przesyłka nigdy nie była w doręczeniu. W międzyczasie otrzymałam maila z prośbą o oświadczenie o zrzeczeniu prawa do reklamacji w Inposcie, które napisałam i odesłałam. Po drugiej rozmowie wysłałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z wezwaniem do zapłaty i informacją Inpostu o zaginięciu przesyłki. Otrzymałam odpowiedź że oddadzą pieniądze, kiedy przesyłka do nich wróci, czyli wynika z tego - nigdy. Pewnie skończymy w sądzie, ale to długi czas. A ja nie mam butów ani pieniędzy. Nigdy więcej nie zapłacę im zaliczkowo za zamówienie. Czuję się oszukana i okradziona. Oczekuję zwrotu przywłaszczonych bezpodstawnie pieniędzy. (czytaj więcej)
Witam, 27 mają odesłałam buty ponieważ był nieodpowiedni rozmiar. Otrzymałam wiadomość że przesyłka dotarła i pieniądze zostaną mi zwrócone , niestety tak się nie stało. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości z prośbą o wyjaśnienie sprawy ale bez skutecznie. Prośbę o pomoc w sprawie odzyskania pieniędzy. (czytaj więcej)
w dniu 1 lipca 2025 r. złożyłam zamówienie na obuwie. Przesyłka dotarła następnego dnia, jednak niestety otrzymałam produkt w niewłaściwym kolorze, a dodatkowo buty były poplamione. W związku z tym odesłałam przesyłkę 3 lipca 2025 r. jako zwrot błędnie dostarczonego i uszkodzonego towaru. Do dnia dzisiejszego, tj. 6 sierpnia 2025 r., nie otrzymałam jednak zwrotu środków.(czytaj więcej)
Dzień dobry. Nie mogę doprosić się zwrotu środków z firmy eobuwie. Miesiąc temu uznali moją reklamację i do dziś nie zwrócili środków. Napisałam kilka maili na które nikt mi nie odpowiedział. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy, nikt nie odbiera telefonów a byłam na linii 1,5h. Czytając opinie w internecie sklep spadł na psy. Ludzie masowo czują się oszukani. Proszę o interwencję. (czytaj więcej)
Dnia 31.03.2025 zamówiłam w internetowym sklepie eobuwie.com 3 pary butów. Jedne nie zostały wysłane i do tej pory tj. do 21.06.2025 nie otrzymałam zwrotu środków za niewysłany produkt. Wielokrotnie rozmawiałam na czacie z konsultantami sklepu i każdy pisał, że sprawę oznacza jako pilna i będzie szybko rozwiązana i nic w dalszym ciągu z tego nie wynika. Na maile sklep nie odpowiada, na infolinię nie da się dodzwonić a i czat z konsultantem jest w tym momencie również niedostępny. Co moge zrobić żeby wyegzekwować od sklepu swoje pieniądze? Mam zdjęcia z rozmów z konsultantami na czacie gdzie potwierdzają, że pieniądze nie zostały zwrócone. Oczekuje jak najszybszego zwrotu należności a po tak długim oczekiwaniu należałyby się też pewnie odsetki za taką zwłokę.(czytaj więcej)
Zamówienie złożone i opłacone w dniu 18/04/2025, niezrealizowane przez Sklep pomimo dostępności towaru. Po wezwaniu w dniu 25/04/2025 i 28/04/2025 do wyjaśnienia (przedłużający się status "w realizacji"), zamówienie zostało anulowane w całości przez Sklep w dniu 28/04/2025 (towar nadal dostępny na stronie internetowej) z informacją mailową o zwrocie środków w ciągu 2-5 dni roboczych. W dniu 08/05/2025 wysłane do Sklepu wezwanie do zwrotu środków. Ostatnia odpowiedź z 12/05/2025 o problemach technicznych i zapewnienie o zwrocie środków. Do dnia 20/05/2025 (ponad miesiąc od dnia wpłaty) kwota 729,97 zł nie została zwrócona. (czytaj więcej)
Dokonałam terminowego zwrotu 3 z 4 par zamówionego obuwia i odesłałam produkty. Po rozliczeniu okazało się że zwrócono mi środki tylko za 2 z 3 zwróconych par. Wówczas sprawdziłam że zwrot w aplikacji uwzględniał 2 a nie 3 odesłane pary. Wierzę, że dostali 3 do magazynu zwrotu, są tam kamery więc powinni zwrócić mi za 3 odesłane produkty. Zakup 23.04, po majówce zaczęłam ich ścigać mailowo o wyprostowanie sprawy, wspiera mnie w tym PayPo które rozlicza te płatność, ale pierwszeństwo rozwiązania leży po stronie sklepu. Na telefonie nie można się dodzwonić. (czytaj więcej)
Zamówiłem buty 18.04.2025 firma nadała numer przesyłki od tamtej pory brak kontaktu na emeil nie odpisują(czytaj więcej)
20.04 przesyłka opłacona. Od tamtej chwili brak kontaktów. Nie można dodzwonić się na infolinię, bot twierdzi że moje zamówienie nie istnieje, na maile brak odpowiedzi(czytaj więcej)
9-10-2024 Zamówiłam buty . 10-12-2024 zareklamowałam je gdyż obcas prawego buta był niestabilny - oczekiwałam naprawy nie zwrotu pieniędzy. Otrzymałam maila z informacją: "Informujemy, że reklamacja 01-4614199-24 do zamówienia nr 10011099827 dotarła na nasz adres. Każde zgłoszenie rozpatrujemy w możliwie najkrótszym terminie. Najpóźniej do dnia 2024-12-16 ustosunkujemy się do roszczeń reklamacyjnych. O decyzji sklepu poinformujemy drogą mailową lub telefoniczną. " otrzymuję kolejną informację 13-12-2024 "informujemy, że reklamowany produkt został naprawiony. Obecnie oczekujemy na przesyłkę z serwisu naprawczego. Gdy tylko towar trafi do naszego działu, zostanie przekazany do odesłania na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym. Naprawiony produkt zostanie odesłany najpóźniej w 30 dniu od daty wpłynięcia reklamacji" kolejna wiadomość 27-12-2024 "informujemy, że reklamacja została uznana za zasadną. Zwrot środków nastąpi w terminie od 3-5 dni roboczych na numer konta wskazany w formularzu reklamacyjnym. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kodem MyBenefit, zgodnie z regulaminem sklepu reklamacja zostanie rozliczona tą samą metodą płatności. W terminie do 5 dni roboczych na Państwa adres mailowy zostanie wysłany nowy kod" W związku iż oczekiwałam naprawy, a nie zwrotu pieniędzy - nie podawałam nr konta na formularzu reklamacyjnym. Płatność za to zamówienie została wykonana blikiem kurierowi InPost. Zwrotu nie otrzymałam - wysłałam ten protokół jeszcze raz z podanym nr konta aby mogli dokonać zwrot pieniędzy - po czym dostaje jakieś zdjęcie operacji bankowej z tym że nie na mój rachunek bankowy. (czytaj więcej)