Brak zwrotu środków za zwrócone zamowienieNa początku realizacja zamówienia opóźniła się aż o 24 dni robocze. W międzyczasie było ciagle przekładanie terminu zamówienia z obietnicami, ze wyślą tego dnia, co nie dochodzilo do skutku. I tak kilka razy. Zamowienie które w końcu dotarło nie spełniło moich oczekiwań w związku z czym po 3/4 dniach zostało odesłane do zwrotu tj 31.07. Firma w regulaminie podaje termin 14 dni na zwrot środków. Zakładając, ze paczka szła 2-3dni powinnam już mieć zwrócone środki. Natomiast pisałam w międzyczasie z pytaniem czy w ogóle paczka została otrzymana, gdyż nie dostałam żadnego potwierdzenia. Jedyne co dostałam, to maila zwrotnego po kilku dniach, ze firma zgłosiła się do między innymi UOKiK i zwroty maja nastąpić do końca miesiąca. Jednakże , zamowienie składałam 3.06 i od razu je opłaciłam. jest to już 2,5miesiaca zamrożonych środków, do których nie mam dostepu. Nie uśmiecha mi się dalej czekać na ruch firmy Stone Skirts, gdzie w ogóle nawet kontakt z nimi jest bardzo ciezki, nawet nie maja podanego telefonu kontaktowego. A ja chce tylko odzyskać swoje pieniądze za rzeczyC których nawet fizycznie nie mam i mieć wcale nie chce.
Jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]Właściciel celowo [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] i zataja swoją politykę wysyłki oraz zwrotu kosztów. Od ponad miesiąca czasu, na stronie vision-x nie można wyświetlić podstawowych zakładek dostępnych na dole strony: ,,Polityka wysyłki,, oraz ,,Polityka zwrotu kosztów,,
(sprawdzane na czterech różnych urządzeniach).
Nie mówiąc już o tym, że strona ta jest najzwyklejszym Dropshippingiem (o ile w ogóle kiedykolwiek któryś z klientów otrzymał swoją paczkę) projektor tak naprawdę nazywa się Magcubic i zapewne jest do kupienia na chińskich stronach po o wiele niższej cenie.
Celowe zagrywki ze strony właściciela typu nie odpisywanie na e-maile do tej pory, aż ktoś pogrozi paluszkiem i w tym momencie wysłanie jedynie bardzo zlewającej odpowiedzi typu: Trwa przedsprzedaż, po zakończeniu wyślemy, również są na porządku dziennym.
Firma sprzedająca chińskie projektory pod którymi podszywa się własnym Brandem nie jest w stanie czarno na białym napisać na stronie, bądź odpisać klientowi mailowo ILE jeszcze MUSI czekać DNI, TYGODNI bądź MIESIĘCY aby uzyskać jakąkolwiek informacje o swojej paczce która najprawdopodobniej nigdy nie nadejdzie.
Sądząc po opiniach klientów dostępnych na tej stronie i własnych doświadczeń widać, że Pan [dane usunięte przez moderatora]uważa swoich klientów za idiotów i zapewne codziennie modli się aby całą sprawą nie zainteresowały się odpowiednie służby.
Jeśli to Pan czyta, musi Pan wiedzieć, że prędzej czy później [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]osobę która nie odpuści i będzie drążyć temat aż do skutku.
Brak kontaktuZamówiłam towar z tej firmy. Były to biustonosze oferowane w pakiecie 4 sztuk. Niestety okazały się za małe. Nawet ich nie mierzyłam bo od razu było widać że rozmiar XL odpowiada naszemu rozmiarowi S. Wysłałam maila na podany adres dotyczący zwrotów z prośbą o informację a zwłaszcza formularza zwrotu, którego w paczce niestety nie było. Otrzymałam odpowiedź z propozycją 20sto procentowego rabatu na następne zakupy. Odpowiedziałam że rabat mnie nie interesuje i proszę o instrukcje dotyczącą zwrotu. Pomimo mojego ponownego zapytania do tej pory nie otrzymałam informacji co dalej. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Takie firmy powinno się zamykać. Pragnę odesłać towar i otrzymać zwrot zapłaconej kwoty.
Brak zwrotu środków Brak zwrotu środków za anulowane zamówienie, zamówienie z dn.23.06, anulowane dn. 02.08.24. Do dnia dzisiejszego nie mogę odzyskać straconych pieniędzy , kwota 472,80 zł , brak odzewu kiedy nastąpi zwrot środków, okres urlopowy nie tłumaczy takiego zachowania wobec klienta. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków!
Brak zwrotu środków/wprowadzanie w błąd8 kwietnia zamówiłam biurko ze strony Newood (Kraft Sp. zo.o.) Na stronie była informacja, że dostawa odbędzie się w ciągu 3-4 dni roboczych. 16 kwietnia, gdy nie otrzymałam zamówienia, skontaktowałam się z firmą i dostałam informację, że biuro będzie dostępne w maju. 20 maja znów skontaktowałam się z firmą, ponieważ nadal nie otrzymałam zamówienia ani żadnych informacji. Poinformowano mnie, że mogę anulować zamówienie wysyłając maila, co też zrobiłam. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków. Gdy kontaktuje się w formą ciągle dostaje zapewnienie, że środki bezzwłocznie zostaną zwrócone. Proszę o pomoc.
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieDnia 9.06 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts na kwotę 847,80zł.
17.07. ze względu na przedłużający się czas realizacji zamówienia (o czym dowiadywałam się dopiero po zapytaniach mailowych) zrezygnowałam z zamówienia i poprosiłam o zwrot środków.
Zwrot powinien być zrealizowany w ciągu 14 dni zgodnie z przepisami prawa. Wielokrotnie kontaktowałam się z działem obsługi klienta, jednak moje prośby o zwrot pieniędzy są zbywane wiadomościami z informacją, że zwrot środków jest przekazany do działu księgowości.
Oczekuję, aby sklep oddał należne mi środki.
Brak zwrotu należności za zwrot zamówienia Paczka zwrotna została dostarczona do sklepu 05.08.2024. Zgodnie z regulaminem termin zwrotu minął po 14 dniach czyli 19.08.2024. Pisałem pare emaili do firmy i nie otrzymałem żadnego odzewu kiedy pieniądze zostaną zwrocie tylko odpowiedz automatyczna typu: „odpowiemy max do 24 godzin” - teraz już nawet takiego powiadomienia nie otrzymuje czyli najprawdopodobniej wrzucili mnie do spamu. Aktualnie wysyłam codziennie emaile do firmy z prośba o zwrot należności. Oczekuje pilnego zwrotu pieniędzy, które nielegalnie przetrzymują.
brak zwrotu pieniędzyCatalina 24 lipca br., otrzymała ode mnie zwrot zamówienia, który wcześniej im zgłosiłam. Od tego czasu, mimo moich maili z żądaniem zwrotu kwoty odesłanych zamówień, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Telefon jest nieaktywny, na maile odpisują, że w ciągu kilku dni nastąpi zwrot, albo proponują voucher na dwukrotnie większa kwotę niż kwota zwrotu. Po tym jak umieściłam negatywny komentarz zablokowali mnie na fb. Oczekuję od tej firmy natychmiastowego zwrotu środków, aby obyło się bez drogi sądowej.
Brak zwrotu środkówDnia 31.07 stone skirts odebrała ode mnie przesyłkę zwrotną.
Od tamtej pory czekam na zwrot pieniędzy. Na moją prośbę mailową w tej sprawie przychodzi autoresponder.
Oszukana przez Stone SkirtsDzień dobry,
Dnia 23.06.2024r. złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts. Czekam 3 tygodnie na zamówienie- paczki nie otrzymałam. Napisałam wiadomość e-mail, na adres kontakt@stoneskirts.pl z zapytaniem, kiedy wyślą do mnie zamówienie. W kolejnym e-mailu dostałam wiadomość zwrotną, że firma potrzebuje jeszcze 8dni roboczych. Po upływie tego okresu także napisałam e-maila i dostałam wiadomość,że mają bardzo dużo zamówień i mogą wysłać mi tylko część zamówienia albo mogę odstąpić od umowy i anulować zamówienie. Poprosiłam o anulowanie i zwrot środków w kwocie 1125zł. Czekałam 14dni dni i po upływie tego czasu ponownie napisałam do sklepu Stone Skirts o przelew. Pani odpisała, że jej przykro i daje zlecenie do księgowości. Niestety zwrot się nie pojawił na koncie. Po upływie kolejnych kilku dni napisałam do sklepu, że mnie oszukali i proszę aby zwrócili mi pieniądze. Kontakt ze sklepem się urwał. Wysyłam wciąż e-maile przypominające o moim zwrocie ale bez odzewu.
Zamówienie ma status anulowane ale wciąż brak zwrotu. Oczekuję aby sklep oddał mi pieniądze.