002-273-003-286Otrzymałam mandat za przekroczenie dozwolonego czasu postoju na parkingu pod Inter Marche o 19 minut. Nigdy tam nie stoję to była sytuacja awaryjna zepsuł mi się samochód. Nie wiedziałam że są tam opłaty za parking. Na pewno całą sytuację widać na kamerach. Dostałam 150 zł mandatu, co 7 dni kwota podskakuje o 25 zł. Proszę o pomoc.
reklamacja obuwiaDnia 14.12.2024r zostało zakupione obuwie . Po ok. 3 tygodniach użytkowania buty zostały wyczyszczone pianka ecco foam cleaner przeznaczona do tego rodzaju obuwia , która została zakupiona w danym sklepie i przeznaczona do tego rodzaju obuwia . Po wyczyszczeniu butów zgodnie z zaleceniami producenta pojawiły się plamy oraz zacieki . Reklamacja została zgłoszona 18.01.2025r. Dnia 29.01.2025r dostałam pismo o nieuznaniu reklamacji z powodu przemoczenia obuwia oraz nieodpowiedniej konserwacji co jest niezgodne z prawdą. Buty nie nadają się po miesiącu do dalszego użytku z powodu złego stanu oraz wyglądu skóry. w dokumentach załączam opis nieuznanej reklamacji oraz stan butów po użyciu specjalistycznej pianki sugerowanej przez producenta. Oczekuję od firmy nowej pary obuwa lub zwrotu gotówki.
Brak zwrotu gotówki Zakupiłam towar od sprzedawcy, który w terminie zwróciłam, otrzymałam potwierdzenie że uznano mój zwrot co miało miejsce 15 wrześniu. Czekałam 2 tygodnie na zwrot pieniędzy 375,77 zł wysłałam listowne wezwania do zapłaty na 3 adresy wskazane w KRS firmy dodatkowo zawiadomienie do miejscowego Urzędu Skarbowego. Piszę maile, ale zostają one bez odpowiedzi, zostałam zablokowana na FAcebooku. Listy z wezwaniem do zapąłty zostały odebrane i do dziś nie otrzymam zwrotu kwoty 375,77 zł za zakupiony i zwrócony w terminie towar. Oczekuje zwrotu moich pieniezy które firma KArko Robert KArkowski [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]wraz z odsetakmi
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] pobieranie środków z kontaMimo wysłania wielu maili do tej firmy moje dane nadal są na stronie i nadal jest tam moje konto. Co oznacza, że wpisali mnie bez mojej zgody na minimum roczna subskrypcję i będą pobierać pieniądze z mojego konta. Wiele razy pisałam że anuluję dalszą subskrypcję. Zgodnie z regulaminem. Bezskutecznie. Proszę o interwencję. Zgłaszam sprawę do rzecznika i do Uokkik
Brak pieniędzy za zwrot Po potwierdzeniu dostarczenia zwrotu kontakt urwał się do zera, nieaktualny numer telefonu na stronie, ich aktualny numer to [dane usunięte przez moderatora] odbierają raz potem cisza. 19.12.2024 przesyłka została do nich doręczona.
Brak zamówienia Zamówiłam retro konsole za 179 zł , czas dostawy minął nadal przesyłki brak , pisząc email do pilkomania.pl otrzymuje zły numer nadania przesyłki pocztą polska , ciągle zwodzą piszą jedno i to samo raz że przepraszaja za opóźnienie na następny dzień że wysyłka jest w drodze potem znowu przepraszają za opóźnienie . Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jednym słowem ani przesylki ani pieniędzy
Przesłali nie to co zamawiałam13.01 zamówiłam buty dziecięce. Miało to być wysłane za pomocą Poczty Polskiej. Przesłali zły nr przesyłki do śledzenia. Poprosiłam o poprawny. Nikt nie informował że przesyłka będzie z Chin. Czekałam na buty 9 dni. Zamówiłam 20 rozmiar, otrzymałam 22 rozmiar. Prosiłam żeby zabrali buty bo too zupełnie nie to co zamawiałam. Zaproponowali zostawić buty I zwrócić połowę ceny. Odmówiłam, to nie jest mój błąd, tylko Pilkomania.pl bo przesłali zły towar. Poprosiłam o zamówienie kuriera lub o podanie kodu do paczkomatu, nie jest mój błąd I nie muszę ponosić kosztów dostawy. Przestali odpisywać. Czekam aż zabiorą buty I zwrócą kasę.
Brak zwrotu pieniędzyTowar dostarczony przez sklep miał wadę i został odesłany w terminie do 14 dni od daty zamówienia. Według InPostu przesyłka zwrotna trafiła do magazynu sprzedawcy 22.03.2024r. Od tamtej pory nie można się skontaktować ze sklepem za pomocą maila, a kontakt telefoniczny jest utrudniony. Na początku otrzymałam telefoniczną informacje że nie mają paczki, a później że się znalazła i pieniądze wpłyną na konto do 7 dni. W dalszym ciągu nie otrzymałaś zwrotu pieniędzy.
zwrot środkówZakupy zrobione w Massimo dutti 26 i 27 grudnia 2024 roku. Zwrot dokonany 7 i 8 stycznia 2025 roku. Do tej pory nie zwrócono mi moich pieniędzy, infolinia tak naprawdę nie działa, wysłałam trzy maile na które nie mam odpowiedzi. Weszłam na fora i poczytałam opinie o firmie. Okazuje się, że nie jestem jedynym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientem. Jesteście państwo dla mnie ostatnią deską ratunku
Towar niezgodny z zamówieniemPrzed chwilą otrzymałam zamówione koszule, które niestety nie mają nic wspólnego z zamówieniem. Po pierwsze inny jest ich krój: stójki, zapięcia, brak zaszewek na dowód czego załączam zdjęcia koszul zamówionych i otrzymanych. Zamierzam je zwrócić, proszę o podanie adresu zwrotnego w Polsce jak i zwrotu na moje konto zapłaconej kwoty.