ME M05 Sp. z o.o.

ME M05 Sp. z o.o.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-11-03 godz: 11:25
Od
avatar-urlT.F.
Publiczna
Otwarta

Cud techniki

Pralkę zakupiłem w maju 2024 r. Po roku zaczął się ubytek ocynku na bębnie piorącym. Zgłosiłem w sierpniu 2025 r. reklamację. Dostałem taką odpowiedź : Uprzejmie informujemy, że 10. Gwarancja nie obejmuje : a) uszkodzeń mechanicznych, chemicznych lub termicznych b) bezpieczników, żarówek, klawiszy, przycisków , elementów plastikowych, emaliowanych, szklanych i gumowych c) uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji lub konserwacji, jak również uszkodzeń i wad będących wynikiem stosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych jak proszków do prania i zmywania, soli regeneracyjnej, środków nabłyszczających, czyszczących i konserwujących, worków, filtrów do odkurzaczy itp. d) wyposażenia dodatkowego urządzeń – materiałów podlegających normalnemu zużyciu oraz rur i przewodów zewnętrznych, ssawek, szczotek, filtrów itp. e) uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń za które nie ponoszą odpowiedzialności ani Gwarant ani sprzedawca, np.: uszkodzenia transportowe, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia spowodowane działaniem siły zewnętrznej np. przepięcia elektryczne, wyładowania atmosferyczne oraz inne takie jak: pożar, zalanie, działanie środków chemicznych, niewłaściwa wentylacja oraz pozostałe będące poza kontrolą Gwaranta. f) korozji obudowy lub elementów urządzenia Powtórzyłem reklamację przez sklep i po mailowych wymianach temat nie został załatwiony. Pan z serwisu odpowiedział, że pralka stoi w małym pomieszczeniu i widocznie wilgotnym, a przecież poprzednie stały w tej samej łazience. Jak bym używał nieodpowiednich środków to wszystkie elementy, by szlag trafił. Proszę o pomoc, bo jak widać, Haier ma olewający stosunek do konsumentów. W tym samym miejscu mam pralkę LG i jest super. (czytaj więcej)