- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

ORANGE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Od 3 miesięcy płacimy za telewizję z której nie mogliśmy skorzystać nawet przez minutę. Po około 30 telefonach na infolinię i wielu godzinach rozmów okazało się że pierwsze podłączenie i instalacja światłowodu do domu przez technika nie zostało poprawnie wykonane. Firma wysyła do nas kolejnych techników, którzy nie rozwiązują problemu ponieważ twierdzą,że otrzymali zgłoszenie o innym typie awarii. Za każdą wizytę technika, który nadal zostawia nas z problemem zostają nam doliczone kolejne koszty. Reklamacje zostają odrzucone i nadal pozostajemy z problemem za który musimy płacić coraz więcej,a który nie działa. Oczekujemy rekompensaty za opłacanie przez kilka miesięcy czegoś z czego nie możemy korzystać oraz poprawnego podłączenia telewizji bez doliczania kolejnych kosztów. (czytaj więcej)