Odzyskanie pieniędzy za zwrot towaruDzień dobry.
Kupiłam w sklepie internetowym kombinezon, ale musiałam zwrócić towar i zrobiłam to tego samego dnia.
Sklep Fasardi odebrał paczkę i 26 lipca 2024 dostałam odpowiedź,że zwrot rozpatrzono pozytywnie na kwotę 184,39 zł w ciągu 14 dni.
Jest 25 sierpień i nadal nie mam pieniędzy, nie można się dodzwonić ,na email nikt nie odpisuję.
Proszę tylko o zwrot swoich pieniędzy.
Dziękuję.
Zwrot odzieży 11 lipca otrzymałam wiadomość że mój zwrot został przyjęty. Dzielnie czekałam 14 dni roboczych na zwrot. Do dziś nie otrzymałam pieniędzy informację są ogólnikowe nawet już 20.08 dostałam informację że jutro przelew będzie wykonany. Cisza!! Pieniędzy nie ma nie odbierają odpisują jak się podoba. Ogólnie śmiech na sali! Jawne oszukiwanie klientów.
Zwrot towaru Dnia 9 sierpnia 2024 dokonałam zwrotu towaru z zachowaniem wszystkich niezbędnych procedur podanych na stronie sklepu , dołączyłam paragon , wypełniony formularz zwrotu . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji ani też zwrotu środków . Kontaktu z firma brak - zero odpowiedzi na maila , ani chat , ani Messenger. Nikt nie odpowiada . Towar zwróciłam bo był niezgodny z zamówieniem . Oczekuje zwrotu środków.
ZWROT TOWARUZamówiłam na stronie internetowej Anna Kraków butik dwie sukienki. Na stronie widnieją informację dotyczące bezproblemowego zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni, należy wypełnić formularz zwrotu załączony do przesyłki. Na stronie owego butiku jest również informacja że ciuchy są szyte przez ich projektantów. W paczce którą otrzymałam brak jest jakiegokolwiek formularza zwrotu co już było niezgodne z umieszczoną polityką zwrotów na stronie internetowej sklepu . Kiedy napisałam maila (po kilku próbach znalazłam takiego na który odpisują bo reszta jest fałszywa) że chce zwrócić towar okazało się że nie ma takiej możliwości ponieważ towar pochodzi z wyprzedaży. PRAGNĘ ZAZNACZYĆ W PROCEDURZE ZWRTÓWÓ W MOMENCIE SKŁĄDANIA ZAMÓWNIENIA NIE BYŁO TAKIEJ INFORMACJI TYLKO ZAPWENIANO DARMOWE BEZPROBLEMOWE ZWROTY W CIĄGU 30 DNI NA PODTAWIE DOŁĄCZONEGO D PRZESYŁAKI FORMULARZA ZWROTU . NADMIENIAM ŻE TAKIEGO FORMULARZA NIE OTRZYMAŁAM. Czuję się oszukana jak wielu którzy dali się nabrać. Żądam od firmy MOŻŁIWOŚCI ZWROTU ZGODNIE Z ZPAEWNIENIEM W MOMENCIE ZAKUPU I ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZAKUPIONY TOWAR.
Zwrot pieniędzyZakupy w tym sklepie to porażka. Dokonałam zwrotu zakupionych rzeczy i od 24 lipca 2024r przy licznych moich wiadomościach na messengera, sms , e-mail dostałam częściowy zwrot. Jednak pozostałej kwoty 200zł nie mogę wyegzekwować.
Oszustwo, brak towaru i brak zwrotu pieniędzy [dane usunięte przez moderatora]okrada ludzi. Nie wysyła zamówionego towaru, nie oddaje pieniędzy, nie przyjmuje odstąpienia od umowy zakupu. Oszukuje od lat. Nie odpisuje, nie odbiera. Kupiłam na stronie meblehandmade.pl łóżko pietrowe, zapłaciłam 2750 zł. Nie mam ani łóżka ani pieniędzy. Strona przestała istnieć.
Sprawę zgłosiłam na policję i mam nadzieję, że po tylko oszustwach w końcu ktoś się tą kobietą zajmie.
Brak zwrotu pieniędzyZapisałem się na kurs języka hiszpańskiego. Na 20 zajęć połowa się nie odbyła więc pos tanowiłem zrezygnować. Zgodnie z umową - Płatność za niewykorzystanie zajęcia zostanie zwrócona przelewem na konto podane przez ucznia w terminie do 14dni od momentu rezygnacji z kursu.
Zgloszenie rezygnacji zostało wysłane 09.06.2024 a do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu 836 zł.
Otrzymuje tylko informacje że mam czekać....
Brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam u Państwa rzeczy które nie podobały mi się po przymiarce więc odesłałam. Wysylam maile firma odpisuje ..Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2024/07/22/43574 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni.
Po czym nie odbierają.. zwodzą cały czas.. oczekuje aby mi oddali pieniądze!
Buty rozwalone po miesiącu od zakupu. Dnia 01 lipca 2024 roku, zakupiłem w sklepie Wojas SA półbuty za cenę 299 zł. Po niespełna miesiącu użytkowania zakupione buty uległy zniszczeniu, bo: podeszwa pękła i zrobiła się dziura w podeszwie oraz odkleiła się od buta, a nadto wyściółka materiałowa we wnętrzu buta oderwała się od całości buta.
Dnia 06 sierpnia 2024 roku, zgłosiłem reklamację butów (nr 313000001857/100).
Dnia 14 sierpnia 2024 roku, otrzymałem wiadomość e-mail odnośnie zgłoszonej reklamacji o treści:
"Reklamacja o numerze 1857/100 została rozpatrzona negatywnie- odmowa uszkodzenie mechaniczne.
W kolejnej wiadomości poinformujemy o możliwości odbioru reklamowanego produktu.".
Dnia 22 sierpnia 2024 roku otrzymałem od sklepu Wojas smsa, z informacją, że "reklamacja jest gotowa do odbioru". Tego samego dnia udałem się do sklepu w którym dokonałem zakupu butów, gdzie okazało się, że buty nie zostały naprawione. Dokonano jedynie sklejenia bocznej części podeszwy, natomiast pozostawiono pękniętą od spodu podeszwę oraz oderwaną wewnętrzną wyściółkę obuwia.
W sposobie załatwienia reklamacji podano: "Odmowa reklamacji - uszkodzenie mechaniczne Uszkodzenie obuwia wynika z indywidualnego sposobu użytkowania i nie podlega warunkom reklamacji Obuwie zostało podklejone". Na moje zarzuty, że pęknięcie podeszwy od spodu nie mogło nastąpić na skutek uszkodzenia mechanicznego, jak podano w uzasadnieniu reklamacyjnym, a na skutek wadliwości użytego materiału, sprzedawczyni odpowiedziała, abym wynajął sobie rzeczoznawcę.
Nie odebrałem butów ze sklepu ponieważ nie nadają się one do użytkowania (dziura w podeszwie).
Przy składaniu reklamacji odebrano mi paragon zakupu, stanowiący dowód tamtego zakupu, który to dokument powinien być w moim władaniu, bo ja zapłaciłem za buty i powinienem być w posiadaniu dowodu zakupu nieprzerwalnie.
Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Nie do zaakceptowania jest sytuacja polegająca na tym, że buty które kosztowały 300 zł, po niespełna miesiącu użytkowania uległy zużyciu i nie nadają się do dalszego użytkowania, a sklep odmawia naprawy wadliwego obuwia, a zamiast tego, odsyła do rzeczoznawcy.
Ja w tym sklepie wcześniej też kupiłem buty, które też się rozwaliły po niespełna roku użytkowania. Oznacza to, że ja miałem kilka niedogodności związanych z zakupem butów w sklepie Wojas, bo zamiast chodzić w butach to ja reklamacje musiałem składać i czekać na ich rozpatrzenie, co było dla mnie uciążliwe.
Jako konsument, jest mi ciężko wynajmować rzeczoznawcę na własny rachunek, dlatego proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za wadliwy towar. Zakupione buty znajdują się w posiadaniu sklepu Wojas, a ja proszę o zwrot moich pieniędzy na rachunek karty którą dokonałem zakupu.
Z góry dziękuję
Brak zwrotu środków za zwrócone zamowienieNa początku realizacja zamówienia opóźniła się aż o 24 dni robocze. W międzyczasie było ciagle przekładanie terminu zamówienia z obietnicami, ze wyślą tego dnia, co nie dochodzilo do skutku. I tak kilka razy. Zamowienie które w końcu dotarło nie spełniło moich oczekiwań w związku z czym po 3/4 dniach zostało odesłane do zwrotu tj 31.07. Firma w regulaminie podaje termin 14 dni na zwrot środków. Zakładając, ze paczka szła 2-3dni powinnam już mieć zwrócone środki. Natomiast pisałam w międzyczasie z pytaniem czy w ogóle paczka została otrzymana, gdyż nie dostałam żadnego potwierdzenia. Jedyne co dostałam, to maila zwrotnego po kilku dniach, ze firma zgłosiła się do między innymi UOKiK i zwroty maja nastąpić do końca miesiąca. Jednakże , zamowienie składałam 3.06 i od razu je opłaciłam. jest to już 2,5miesiaca zamrożonych środków, do których nie mam dostepu. Nie uśmiecha mi się dalej czekać na ruch firmy Stone Skirts, gdzie w ogóle nawet kontakt z nimi jest bardzo ciezki, nawet nie maja podanego telefonu kontaktowego. A ja chce tylko odzyskać swoje pieniądze za rzeczyC których nawet fizycznie nie mam i mieć wcale nie chce.