Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-02 godz: 19:11Publiczna
Zamknięta
Brak wywiązania się z zobowiązań gwarancyjnychAbsolutne ignorowanie i brak reakcji na szereg maili i list polecony dot. zgłoszenia reklamacyjnego. Po zapłacie klient przestaje się liczyć i jest nikim. Na początku chciałem porozmawiać i poradzić się w kwestii przecieku w zamówionym garażu blaszanym ale po wielu próbach kontaktu, także telefonicznym, po braku reakcji na list polecony nie wykluczam ścieżki prawnej w odpowiedzi na totalną ignorancję. Dla zainteresowanych mogę udostępnić całą korespondencję pokazującą , jak Konstal traktuje klientów, po tym jak już zapłacą.
2025-02-02 godz: 17:33Publiczna
Zamknięta
ReklamacjaZakupiłem obuwie Nike Air Max Puław cof . Po jednym założeniu okazało się że jeden but ma wadę w postaci odklejenia materiału w prawym bucie po zewnętrznej stronie. Pani w sklepie powiedziała że to nic takiego , reklamację mogę złożyć ale i tak będzie odrzucona . Reklamację złożyłem i oczywiście po dwóch dniach na meila otrzymałem odpowiedź meilowo " Po dokonaniu szczegółowych oględzin reklamowanego obuwia nie stwierdzam żadnych wad materiałowo-technologicznych. Obuwie to jest wykonane prawidłowo, zgodnie z pierwowzorem. Minimalne zmiany użytkowe nie mogą stanowić o słuszności reklamacji obuwia. Obuwie w pełni wartościowe należy dalej użytkować. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji w przypadku ujawnienia się jakichkolwiek wad. Wszelkie niedogodności należy zgłaszać w momencie zakupu. Brak podstaw do uznania reklamacji." Mówimy tu o obuwiu w kwocie katalogowej 750 zł .
2025-02-02 godz: 15:32Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy Dzień dobry, Firma IMAN nie zwróciła pieniędzy po odesłaniu zamówionego produktu. Produkt SAFE SLICE MANDOLINE. Zwrot przed upływem 14dni. Towar odesłany został 19.12.2024 i po tym czasie kontakt się urwał. Firma nie odbiera telefonu.
2025-02-02 godz: 13:57Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlE.M.
Przesyłki z Hiszpanii Chcąc skorzystać z możliwości wysyłki paczki z Hiszpanii za pośrednictwem firmy kurierskiej ich rzekomych parkomatów w Hiszpanii, poniosłem znaczne koszty wysyłając wcześniej przedmiot z Polski którego nie mogłem nadać inaczej i w innym terminie niż ten który mi pasował. Okazuje się że przesyłki z Polski do Hiszpanii nadamy bez problemu jednak problem pojawia się w drugą stronę mianowicie aby nadać przesyłkę do Polski potrzebujemy hiszpański nr telefonu. Żeby się tego dowiedzieć przeszedłem drogę przez mękę gdyż infolinia Polska nic nie wiem w temacie możliwości przesłania paczki z Hiszpanii do Polski, wszystkie pytania i rozterki kierują odrazu na infolinię hiszpańskiego operatora paczkomatów. Hiszpańska infolinia nie jest obsługiwana przez język angielski - wykonałem dwa połączenia w żadnym nie było możliwość opcji porozmawiać z kimś po angielsku. Wysłałem zatem zapytanie do supportu w języku hiszpańskim tłumaczony Przez tłumacza Google. Otrzymałem zwrotną odpowiedź kolejnego dnia po jakiś 20kilku godzinach. W Wiadomości była informacja iż wystarczy posiadanie tylko hiszpańskiego adresu e-mail tak też zrobiłem założyłem maila z hiszpańską domeną co też nie było łatwe bo tylko jeden Serwis oferuje darmowe skrzynki założyłem kolejne konto podając kolejne dane kolejny numer telefonu oczywiście z Polski prefiksem gdyż jest taki w opcji do wyboru. Weryfikacja maila przeszła bez problemu zresztą tak jak i polskim ale natomiast nie przychodzi sms weryfikującej potwierdzający numer telefonu. Wiec Kolejny raz wybrałem numer hiszpańskiego supportu z nadzieją że odbierze ktoś kto mówi po angielsku i tylko i wyłącznie dzięki temu Że pani konsultantka mówiła po angielsku powiedziała że do 24 h wyślą kod weryfikacyjny ale nie ukrywa że posiadanie polskiego numeru jest problematyczne i nie gwarantuje że taki kod przyjdzie. wiadoma sprawa kodu nie otrzymałem w określonym terminie ani późniejszym. Analizaujac Regulamin wszystkie reklamy przekopałem Facebooka i inne takie informacje w sieci nie ma nigdzie informacji o tym jaki jest wymóg posiadania konta w hiszpańskim serwisie im post jest mowa tylko i wyłącznie o tym że trzeba się zarejestrować na ich serwisie.
2025-02-02 godz: 10:23Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu telefonu po serwisieWitam, mój problem polega na tym iż mój 5miesięczny telefon Motorola wartości 2800zł uległ uszkodzeniu przez co sprawa zgłoszona została do compensy w celu uzyskania odszkodowania, ubezpieczalnia podała mi adres ich partnerskiego serwisu gdzie zrobili oględziny telefonu. Sprawa w ubezpieczalni została zakończona oficialnie 14.01.2025r. serwis "odesłał" mi telefon 20.01.2025r. do dnia dzisiejszego tj. 2.02.2025r. telefon do mnie nie dotarł ponieważ serwis twierdzi że utknął w paczkomacie status wysyłki na stronie inpost jest że przygotowany do wysyłki, inpost twierdzi że paczka nie została jeszcze nadana.. serwis zrzuca wine na inpost i tak to się ciągnie nie mam ani telefonu ani odszkodowania, jak postraszyć serwis aby oddał mi równowartość wartości telefonu lub zwrócił mój telefon ponieważ co do nich zadzwonie to ciągle jest to samo czekać czekać czeka.. czy zgłosić sprawe na policje czy do rzecznika praw konsumenta? prosze o pomoc. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
2025-02-02 godz: 09:40Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za zwrócony niekompletny mopW dniu 23.12.24 otrzymałem niekompletną przesyłkę tj. mop. Wysłałem maila ze zdjęciami wskazującymi na brak części. W odpowiedzi otrzymałem polecenie zwrotu towaru. W dniu 27.12.24 dokonałem zwrotu przez paczkomat InPost. Firma Imam odpisała, że po sprawdzeniu zwróci pieniądze na podane przeze mnie konto. Do dziś brak zwrotu środków.
2025-02-01 godz: 21:17Publiczna
Zamknięta
Temperatura 12 stopniW dniu zameldowania w apratmancie było 12 st C. Po natychmiastowym mailowym poinformowaniu obsługi, kazali nam odkręcić grzejniki (wpadliśmy na to), a następnie po zgłoszeniu reklamacji co do pobytu poinformowano nas, że firma nie włącza ogrzewania przed przyjazdem Gości. Paranoja ! Nikt nie zaproponował dodatkowego źrodła ogrzewania. Dodam, że termin pobytu to 21-24.01.2025 czyli jakby nie było zima! Nic nie zostało zrobione przez firmę. Kazali nam złożyć reklamację, którą rozpatrzą w terminie do 14 dni. Otrzymaliśmy odpowiedź negatywną, bo ogrzewanie było sprawne. Owszem sprawne było, ale ktoś zapomniał je włączyć. Nasz komfort pobytu był na poziomie 0. Żądaliśmy zwrotu kosztów za pierwszą dobę, teraz po odmowie żądam zwrotu całości poniesionych kosztów i zadośćuczynienia za starty moralne podczas pobytu, który miał być relaksem, a okazał się stresem i męką.
2025-02-01 godz: 19:06Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlE.P.
Sprawa nr 4083 [tytuł zmieniony przez moderatora]W dniu 22.01.2025r. zakupiłam od firmy FREZJAK płaszcz damski w kolorze brązowym XXL. Wczoraj otrzymałam paczkę , zamiast płaszcza była obskurna czarna bluza z kapturem, paczka była za pobraniem za którą zapłaciłam 150 zł. Brak odzewu ze strony sklepu, telefon nie odpowiada, na maile nie odpisują.
2025-02-01 godz: 16:32Publiczna
Zamknięta
Wstrzymane zamówienie przez opinię wystawioną w G.Zamówienie, które złożyłem i opłaciłem zostało wstrzymane. Napisałem maila z zapytaniem, dlaczego zamówienie nie jest w trakcie realizacji. Dostałem odpowiedź, że to, cytując, "z powodu google". Następnie zacząłem dopytywać w kolejnym mailu, czy to chodzi na pewno o opinię sklepu wystawioną przeze mnie w Google. W odpowiedzi dostałem taką wiadomość, cytując: "Witam, rezerwacja towaru, może zostać jednak przez Nas anulowana a środki zostaną do Państwa zwrócone. Może Pan jednak poprawić opinię bądź ją usunąć o ile chce Pan dokonywać dalszych rezerwacji u Nas w przyszłości." Najchętniej nie korzystałbym dalej z usług tej firmy gdyby nie to, że środki z gwarancji na sprzęt, który się popsuł zostały przelane na konto założone na stronie www, do wykorzystania tylko wyżej wymienionym sklepie. Czy firma ma prawo szantażować klienta i nie wysyłać zakupionego towaru dopóki nie zniknie nieprzychylna opinia w Google? Oczekuję, że sklep albo zwróci pieniądze na moje konto bankowe, albo zrealizuje zamówienie, za które w końcu zapłaciliem. Bardzo proszę o pomoc. W załącznikach wysyłam screeny emiali oraz wystawioną opinię w Google.
2025-02-01 godz: 13:15Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.S.
Sprawa Reklamacji pilarki Witam. Zakupiłem w sklepie internetowym Lidla pilarkę ręczną i po uruchomieniu przy cięciu jednej deski pilarka przestała działać. Więc wysłałem ją na reklamację wszystko dobrze kurier odebrał pilarkę 06.12.2024 i tak do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi z Lidla strony. Za każdym razem jak dzwonię na infolinię Lidla to dostaje odpowiedź że moje zgłoszenie zostało wysłane do działu jakości i tak cały czas. Nie polecam