Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-29 godz: 12:36Publiczna
Rozwiązana
Zwrot zakupu internetowegoWitam. W związku z wyjazdem wakacyjnym zrobiłam zakupy internetowe w sklepie renee.pl. Kupiłam 5 strojów kąpielowych. Po rozpakowaniu wszystkie okazały się za małe, bez przymierzania, nie było sensu ich przymierzać, było widać po dole kostiumu że będzie za mały. Tak czy inaczej uznałam że zostawie jeden, tylko połączę go z innym dołem (od kompletu który posiadam w domu). Tak więc resztę w nienaruszonym stanie ponownie spakowałam by odesłać do sklepu. Wchodząc na stronę w zakładkę zwroty zobaczyłam że sprzedający nie przyjmuje zwrotów kostiumów kąpielowych. Napisałam do nich reklamację pokazując porównanie ich dołu kostiumu z moim który mam w rozmiarze 40/XL. Mój na ok 2 cm więcej co widać na zdjęciu. Nawet jakbym uparcie założyła ten dół to wyglądałabym okropnie bo wszystko by mi się "wylewało" z tego rozmiaru. Zaznaczam że zamówiłam dwa rozmiary 44 i trzy 42. Opisałam to wszystko w reklamacji którą rozpatrzono negatywnie. Sklep nie chce przyjąć zwrotu. Wczoraj w sklepie stacjonarnym kupiłam inny strój, przymierzyłam go, jak każdy. Przymierzyłam kilka. Wybrałam jeden. Jak można w zamówieniu internetowym wybrać strój bez przymierzania, zobaczenia go, bez możliwości zwrotu. Rozumiem że problem jest mój bo nie przeczytałam regulaminu, ale to jest zwykle naciąganie klientów. Po to jest naklejka na bieliźnie by stoj można było przymierzyć. Zresztą nawet w sklepie stacjonarnym przymierzyłam stoj na swoją bieliznę. Jak można zablokować możliwość zwrotu. Jestem pewna że noe tylko ja jestem w takiej sytuacji. Zostałam z 4 strojami za 350 zł których nie zaloze nigdy. Proszę o pomoc w zwrócić tych stroji i odzyskaniu pieniędzy. Nie stać mnie by płacić za te stroje, chciałam jeden, a i tak skończyło się na tym że pojechałam do sklepu stacjonarnego i kupiłam choć jeden postanowiłem wcześniej zostawić z tego sklepu. Co moge zrobić? Czuje się [słowo usunięte przez moderatora] i na pewno nie zrobię zakupów na stonie renee.pl. Ale chce odzyskać środki. Proszę o pomoc.
2025-06-29 godz: 07:12Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienNie mam żadnego odzewu w sprawie zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie z 15.V.2025r na Telefon Samsung S 24 ultra 512 gb.Kontakt się urwał.oczekuje zwrotu pieniędzy.3.115zł wpłaconych
2025-06-28 godz: 12:41Publiczna
Zamknięta
Odrzucenie reklamacjiPo wysłaniu dokładnych zdjęć uszczerbku buta (w środku wysiółka rozerwana do tego stopnia, że wychodzi plastik) firma stwierdziła, że odrzuca reklamację ponieważ but był źle zawiązany i zsuwał się ze stopy( bo taka teraz moda). Buty były użytkowany normalnie, dodam tylko, że mamy buty z tej samej firmy, które użytkowane są przez syna z taką samą częstotliwością a są całe i ani śladu zdarcia wyściółk nie ma.
2025-06-28 godz: 09:25Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków PIANO FASHIONzgłaszam się z prośbą o pomoc. Firma Piano Fashion NIP: 6222846019 nie przestrzega prawa związanego ze zwrotami w ciągu 14 dni. Firma twierdzi że zwraca środki, a w momencie kiedy proszę o potwierdzenie przelewu kontakt się urywa. Załączam fakturę zwrotu który powinnam otrzymać do 23.06. Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu środków i potwierdzenia przelewu.
2025-06-28 godz: 06:39Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.O.
zwrot pieniedzy za zwrocony towarzam. 93986 zwrocone dnia 22.05.2025 na kwote 87 zl 60 gr + przesylka 18.99, zam 94570 zwrocone dnia 03.06.2025 na kwotę 206 zl 40 gr + przesylka 18.99 do dnia 28.06.2025 pomimo prob kontaku - relefon WhatsApp brak zwrot w/w kwot
2025-06-27 godz: 12:20Publiczna
Zamknięta
Odrzucenie zgłoszeń rękojmi Deweloper odrzucił zgłoszenia: DDW/SG/2025/06/1195 – wybrzuszone panele podłogowe, DDW/SG/2025/06/1196 – uszkodzona płytka w kuchni, uznając, że są to uszkodzenia mechaniczne i nie podlegają naprawie w ramach rękojmi. Uważam, że decyzja ta jest bezzasadna i sprzeczna z przepisami Kodeksu cywilnego. Wybrzuszone panele – mieszkanie pozostaje niezamieszkane i nieużytkowane, a klucze do lokalu posiadają wykonawcy firmy Dom Development, którzy prowadzą w lokalu inne prace naprawcze. W związku z tym uszkodzenia mogły powstać wyłącznie podczas prowadzonych przez nich prac lub zostać przeoczone przy odbiorze. Zgodnie z przepisami, deweloper odpowiada za działania swoich podwykonawców również w ramach rękojmi. Uszkodzona płytka w kuchni – uszkodzenie ma charakter wady fabrycznej. Płytka została zamontowana już uszkodzona, co świadczy o braku należytej staranności podczas prac wykończeniowych i również obciąża odpowiedzialnością wykonawcę działającego na zlecenie dewelopera. Nie wyobrażam sobie, w jaki mechaniczny sposób można by ją uszkodzić w taki sposób po montażu. Jeśli jednak doszło do uszkodzenia po montażu płytki, warto podkreślić, że ta sama ekipa prowadziła również prace naprawcze w zakresie szafek kuchennych znajdujących się na wymienionej płytce, co może wskazywać, że uszkodzenie nastąpiło właśnie podczas tych prac. Zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego, rękojmia obejmuje zarówno wady fizyczne rzeczy istniejące w chwili wydania, jak i powstałe później, jeśli wynikają z nienależytego wykonania zobowiązania. Nie ma podstaw do przerzucania odpowiedzialności na właściciela lokalu, jeśli szkody powstały w wyniku działań wykonawców działających z upoważnienia dewelopera.
2025-06-27 godz: 09:21Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.G.
Brak zwrotu pieniędzy mimo upłynięcia 14dni19maja złożyłam zamówienie na KOMPLET DZIANINOWY LA MILLA RÓŻOWY SWETEREK + SPÓDNICZKA - XS/S w cenie 299zł. Komplet otrzymałam dnia 02.06.25r. i trgo samego dnia produkt odeslałam wraz z prosba o zwort. Wielokrotnie próbowalam skontaktować ze sklepem poprzez tel jak i mail lecz bezzskutecznie. Na instargamie Pani odpowiedziała mi ze pieniaze juz przelewa zas do tej pory ich nie odlała. Prosze o pomoc w tej sprawie co powinnam lub moge zrobić aby środki zostały zwrócone mi na konto bankowe. Czuje się [słowo usunięte przez moderatora] gdyż zostałam zwyczajnie zbyta na odczepnego.
2025-06-27 godz: 08:59Publiczna
Zamknięta
Zawyżona cenaDzien dobry, Kontaktuję sie z Państwem z uwagi na kłopot jaki mam z ubezpieczalnia i firma holującą samochód z kolizji. Chodzi o to ze wypadek miał miejsce w Niemczech. Maz na polecenie policji musiał jak najszybciej usunąć auto z autostrady. Była to godzina około 5 rano. Firmy holujace znalezione przez internet nie odbierały tel. Jedyny numer jaki odebrał z polskich firm holujacych nie podał ceny usługi a mąż był w tak ogromnym szoku po wypadku (ciezarowka uderzyla w maly samochod meza i pchała go kilkaset metrów po autostradzie) ze mąż tez nie zapytal o cenę, tylko z ulgą wsiadł do samochodu holującego. Mąż założył że stawki są wszędzie zbliżone. Nie znał tez niemieckiego więc tez był dodatkowo zestresowany polocjantami niemieckimi. Gdy auto sholowali okazało sie ze firma chce prawie 8 tys. Powiedziałam ze to niedorzeczne. Ze skąd takie ceny. Właściciel powiedział ze może ustalic ceny jakie uzna za słuszne i on właśnie takie stawki ma i to problem mojego męża ze nie ustalił ceny wcześniej. Długo sie kłóciliśmy co do ceny. Trochę shandlowalismy z ceny ale nadal ta kwota była ogromna bo prawie 6 tysiecy zł (5.750,25 zł). Wartość holowania przekroczyła wartość pojazdu holowanego. Powiedziano nam ze co nas tak interesuje ta cena skoro całość i tak pokrywa firma ubezpieczeniowa z OC sprawcy. Była prawie północ a z mężem jeszcze musiałam pojechać do szpitala bo źle sie czuł więc by nie przyciągać zapłaciłam tą fakturę. Z firma ubezpeiczeniowa walczymy prawie dwa lata. Za lawetę z Niemiec do Polski (pomorze, okolice Gdańsk) naliczyli nam około 1000 zł i więcej nie zapłacą. Jestem prawie 5 tysiecy stratna na usłudze firmy Autoholowanie Corrado. Na tamten czas średnia cena holowania za km wynosiła 2- 2,50 zł za km. A ten nieuczciwy, żerujący na czyimś nieszczęściu "przedsiębiorca" policzyłam sobie po shandlowaniu już ceny 4,50 zł za kilometr. Sprawę kieruje jednocześnie do UOKiK jeśli ten przedsiębiorca do 20.07.2025 r. nie skoryguje fv i nie zwróci mi nieuczciwie naliczonych pieniędzy.
2025-06-26 godz: 19:34Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków po odstąpieniu od umowySprzedawca nie chce oddać środków. Było złożone odstąpienie od umowy w terminie. Sprzedawca stwierdził że przesyłka zwrotna doszła za późno więc nie akceptuje zwrotu i nie odda pieniądzy. Sprawa została skonsultowana z rzecznikiem i poinformował mnie że to jest kompletna bzdura by z powodu zbyt późnego dotarcia przesyłki odmówić zwrotu. Również poinformowano mnie że mogę zacząć naliczać odsetki za zwłokę ze zwrotem środków. Sprzedawca nie ma prawa odmówić zwrotu jeśli zostało złożone odstąpienie od umowy w terminie. Po konsultacji z rzecznikiem jeszcze bardziej się upewniłem w moich prawach jako konsument. Zostały sprzedawcy przekazanie słowa rzecznika i przedstawione zostały prawa konsumenta ale sprzedawca dosłownie ma wszystko gdzieś nawet nie zamierza się do tego ustosunkować. Sytuacja ma miejsce na allegro, na allegro jest program który nazywa się POK i zwraca środki kupującemu w przypadku sporu. Dla mnie to wygląda jakby sprzedawca celowo chciał wyłudzić od Allegro spłatę za zwrot towaru. Na dzień dzisiejszy nie mam nic, a sprzedawca ma towar i pieniądze. Sprzedawca na większosc wiadomości nie odpisuje. W dyskusji również przez długi czas się nie wypowiadał licząc że sprawa się rozejdzie. Oczekuje zwrotu należnych mi środków.
2025-06-26 godz: 18:39Publiczna
Zamknięta
Lot BalonemDnia 20.05.2025 zakupiłam prezent dla znajomych ( nie kartę podarunkowa) na lot balonem w kwocie 1200 zl. 2 dni później okazało się , iż prezent nie trafiony , wobec powyższego zadzwoniłam na infolinie superprezenty. Pani poinformowała mnie , iż nie będzie najmniejszego problemu ze zwrotem vouchera podając wskazówki jak to uczynić. Oczywiście tego samego dnia wysłałam odpowiedni formularz z a następnie dowód zakupu. ( do wglądu w załączniku). Minęło parę dni i cisza. Dnia 27.05 .2025 wysłałam ponowne zapytanie. Tego samego dnia Pani poprosiła o wysłanie w formie pdf potwierdzenia płatności. Tak tez uczyniłam. Mijały kolejne dni i ponownie cisza. W miedzy czasie dzwoniłam i się dopytywałam o postęp w mojej sprawie. Czarna magia ...nikt nic nie wie. Informacje , które mi udzielano były porostu błache ,aby się mnie pozbyć. Rzekomo wszystko zostało wysłane wyżej i teraz główne biuro rozpatruje sprawę. Przypomnę , ze mieli 2 tygodnie na zwrot pieniążków. dalej długo , długo nic ... 18.06.2025 konsultantka zaproponowała mi wymianę vouchera na inne usługi. Tylko, ze mnie to nie interesowało i jasno się wyraziłam i poprosiłam o zwrot środków na konto poprzez rozmowę tel. W tej samej wiadomości owa Pani załączyła inny formularz zwrotu ( mimo wszystko) bo wypisany elektronicznie się nie kwalifikuje! No żarty pomyślałam! Zajęło im to miesiąc aby w ogóle odpisać i działać na zwlokę. Tym razem formularz był inny. 19.06.2025 ponownie wypełniłam kolejny formularz i go odesłałam. I znów cisza. W miedzy czasie dzwoniłam na infolinie. 20.06.2025. Nikt się niczym nie zainteresował , mimo moich próśb. 26.06.2025 otrzymałam krótkie info , iż zwrot środków został zlecony. Poniżej wklejam owa wiadomość. [dane usunięte przez moderatora] wrote: Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Zwrot środków został zlecony. Zwrotu należności proszę spodziewać się na swoim rachunku bankowym w terminie 14 dni kalendarzowych. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora] Zespół Super Prezenty Thu, 6/26/2025, 11:56 AM UTC I znów 14 dni... to jest porostu kpina. Bardzo serdecznie nie polecam tej firmy!!!!! Poniżej wiadomości: