- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT POLSKA SP. Z O. O. W LIKWIDACJI

Dzień dobry, z końcem marca tego roku zgłosiłem reklamacje do działu obsługi klienta PLAYSTATION SONY POLSKA, zarówno telefonicznie jak i mailowo, w sprawie niewykorzystanego kuponu/KODU na roczną subskrypcję konta na playstation, gdzie zostałem "spławiony" odpowiedzią iż kupon stracił ważność mimo, że nie został nigdy wykorzystany. Posiadam kupon w formie fizycznej, papierowa wersja ogólnodostępna w zakupie w wybranych sklepach/placówkach z ukrytym kodem do wykorzystania na roczną subskrypcje (wówczas jego wartość to 240zł), którą otrzymałem w prezencie lub dostałem do któregoś z zakupów produktu playstation. Na kuponie brak informacji o ważności ów kuponu, dacie, terminie etc. Z tego co się orientowałem to w polskim prawie nie ma zapisu ,aby jakiekolwiek kupony, vouchery,karty podarunkowe itp. miały legalnie obowiązujący termin ważności nawet po jego podaniu (w tym przypadku brak informacji o ważności), gdyż mimo wewnętrznych regulaminów, na niewykorzystany kupon/voucher , przepadek niewykorzystanych środków są określane jako abuzywne i sprzeczne oraz niedozwolone. Jeśli w tym przypadku takowy termin ważności był to pytanie gdzie został podany, a jeśli nawet to przysługuje zwrot równowartości tego kuponu lub możliwość przedłużenia subskrypcji z ewentualnym wyrównaniem różnicy. [usunięte przez moderatora] Posiadam zdjęcia kuponu/vouchera i historie korespondencji z działem reklamacji droga mailową. Oczekuje ,aby playstation odnowiło subskrypcje na podstawie tego kuponu na ówczesny stan wartości lub zwrot kosztów. z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam [usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)