Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-05 godz: 17:28Publiczna
Otwarta
Brak możliwości odesłania towaruKupiłam DRES przez internet na stronie klasyczny.shop. Wg opisu miał być uszyty bawełny, fajny miły materiał przysłano dres z poliestru według mnie nie nadający się do noszenia twardy sztuczny w dotyku. Próbowałam wielokrotnie skontaktować się ze sprzedawcą w sprawie zwrotu, otrzymuję ciągle automatyczną odpowiedź, żeby podać nr zamówienia i adres e-mail, choć oczywiście obie informacje za każdym razem podaję: nr zamówienia KLY8842, adres e-mail. Nie ma innego kontaktu ze sprzedającym, nie mogę zwrócić kupionego towaru
2025-09-05 godz: 08:51Publiczna
Otwarta
Niezrealizowane zamowienie, brak kontaktu z firma28/08 zlozylem zamowienie w sklepie, platnosc wyszla jednak nie otrzymalem potwierdzenia otrzymania zamowienia. Od 29/08 wyslalem juz 3 emaile z prosba o potwierdzenie i realizacje zamowienia badz zwrot pieniedzy, niestety brak jakiegokolwiek odzewu ze strony sklepu
2025-09-04 godz: 21:07Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy Zrezygnowałam z zakupów ponieważ zwlekli z wysłaniem towaru prawie 3 miesiące ciągle braki i przekładanie do innych paczek . Dla tego zrezygnowałam z zakupów i poprosiłam o zwrot pieniędzy kwota nie mała bo 1009,56 zł miał być do 14 dni roboczych po czym miał termin 28.08.2025 napisałam do nich że czas minął napisali że do 05.09.2025 będzie zwrot na koncie dalej nie ma . Więc dzis znów napisałam 04.09.2025 to mi napisali że do 18.09.2025 mam czekać na przelew . Mam wszystkie wiadomości od nich na messenger oszukują i piszą że cytuję "Nie jest to niestety sytuacja zależna od nas " Jak nie zależna od nich to od kogo to oni prowadzą firmę.
2025-09-04 godz: 19:41Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy od maja 2025Brak zwrotu pieniędzy 700 zł od maja . Wiele razy pisałam do nich ale tylko proszą by czekać że wyślą pieniądze ,że muszą się z dyrekcją skontaktować . Brak słów. Nie polecam . Chce odzyskać pieniądze!!!!pomocy Oczekuję zwrotu . Pisałam do rzecznika konsumentów ale brak odpowiedzi .
2025-09-04 godz: 19:21Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlD.S.
Odrzucona reklamacjaW dniu 4 września 2025 odebrałam z reklamacji obuwie, reklamacja odrzucona. Nie zgadzam się z decyzją i uzasadnieniem. Mam dwie pary obuwia z tego modelu i obie reklamację zostały odrzucona z uzasadnieniem iż obuwie zostało przemoczone stąd rozklejenie gdyż obuwie bylo nie prawidłowo konserwowane, zaś podarte zapiętki to efekt zakładania obuwia zasznurowanego. W sprawie konserwacji, środek do konserwacji obuwia został zakupiony w tym samym sklepie z instrukcją użycia od sprzedawcy i tak był stosowany. Nigdy nie ubieram ani nie zdejmuje obuwia które jest zasznurowane. Nigdy wcześniej nie miałam takich problemów z obuwiem, problem pojawia się tylko w tym konkretnym modelu obuwia. Zatem uważam że wina leży po stronie producenta i rządami zwrotu pieniędzy gdyż nie chcę już korzystać z usług tej firmy. Buty nie są tanie a Państwo ewidentnie umywają ręce od odpowiedzialności za wadliwe obuwie. Proszę o rozstrzygnięcie sporu. Serdecznie pozdrawiam.
2025-09-04 godz: 17:42Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu należności za oddany towarUWAGA: [usunięte przez moderatora] Dnia 16.08 odstąpiłam od części zamówienia, towar odesłałam. Sklep otrzymał paczkę że zwrotem dn. 22.08, do tej pory nie otrzymałam zwrotu należności. Po kontakcie e-mailowym dostałam informację, że zwrot będzie "zlecony dzisiaj". Minęły kolejne 2 dni, do tej pory nie otrzymałam zwrotu. Proszę o niezwłoczny zwrot środków.
2025-09-04 godz: 17:26Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za zwrócony towarDnia 21.07 zamówiłam sukienkę, która zwróciłam w dozwolonym terminie. Dnia 7 sierpnia firma zarejestrowała mój zwrot - potwierdzili to wiadomością mailową. Zwrot środków miał nastąpić do 14 dni. Mimo mailowych wezwań do zapłaty nie oddali pieniędzy (229zł) a z wysyłką 242,99zl. Cały czas odpowiadają, że sprawa jest przekazana do księgowości. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków.
2025-09-04 godz: 13:45Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.P.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłane sukienkiKupiłam dwie sukienki ze sklepu Catalina, odesłałam je zgodnie z instrukcją. W dniu 12.08.2025 otrzymałam maila: "Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2025/07/18/54977 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni." Oczywiście zwrotu nie dostałam. Telefon do firmy jest wyłączony. Napisałam więc po raz kolejny. Dnia 26.08.2025 otrzymałam odpowiedź: "Dzień dobry, dziękuję za wiadomość w sprawie zwrotu, dzisiaj lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym status Pani zwrotu będzie zweryfikowany. Pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość." I tak do dnia dzisiejszego. Zwrotu nie ma.
2025-09-04 godz: 12:47Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za odesłany towarWielokrotnie zwracałam się do firmy z prośbą zwrot pieniędzy za odesłane zamówienie, w kwocie 431,99. Dnia 6/08/25 wysłałam informację o odstąpieniu od umowy kupna, natomiast 8/08/25 towar został odesłany - potwierdzenie z firmy kurierskiej wysłałam sprzedawcy. Mam także potwierdzenie przyjęcia zwrotu przez sklep 12/08/25. Niestety pomimo wielokrotnego kontaktu, pieniędzy nie otrzymałam.
2025-09-04 godz: 10:58Publiczna
Otwarta
ReklamacjaSzanowni Państwo W dniu 01.09.2025 otrzymałem zamówioną lodówkę Candy COT1S45EW zakup poprzez sklep internetowy Vobis.pl I -Terra Sp. z o.o. Cena była atrakcyjna sprzęt nowy fabryczny. Firma Zadbano przywiozła sprzęt bez uwag zrobili zdjęcia opakowania ,ja po rozpakowaniu lodówki stwierdziłem zadrapania rysy i zabrudzenia nie do zmycia .Po 30 minutach po odbiorze przekazałem mailowo firmie I -Terra Sp. z o.o. dział reklamacji stan faktyczny wraz ze zdjęciami.Pani obsługująca sprawę odpisała więc wskazałem reklamacje w postaci wymiany sprzętu na bez wad żadnych zwrotów upustu itd.sprzęt za sprzęt.Pani z reklamacji przekazała że nie mają już tych lodówek ja że są w handlu ale w innej wyższej cenie i niech załatwią sprawę wymiany.Pani z reklamacji samowolnie bez mojej zgody zleciła zwrot towaru !! nie ja konsument tylko pracownik podjął realizacje reklamacji ?? trzy razy wykazałem inną wolę załatwienia sprawy ,posłała firmę transportową po mój zapłacony sprzęt i tyle w temacie kuriozum do potęgi entej dawaj towar i wypad ja tu rządzę . Ja chce tylko dobry sprzęt bez wad za który zapłaciłem