Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-04-03 godz: 21:18Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków od 18dniZamówiłam dres. Przysłano mi bluzę oraz spodnie od dwóch różnych kompletów. Postanowiłam rzeczy zwrócić. Nadałam na własny koszt przesyłkę przez firmę InPost. Firma J’adore odebrała przesyłkę 17.03.2025 około godziny 14:00. Dnia 31.03.2025 dostałam odpowiedź mailową, oczywiście po mojej uprzedniej interwencji, że „przelew zostanie zlecony dzisiaj”. Niestety, jest 3.04.2025 a przelewu zwrotnego wciąż brak. Dzwonię do firmy o podanych na stronie porach odpowiednich by się dodzwonić- za pierwszym razem sygnał, 5minut później już „do konca pracy” zajęte. Dzwoniłam z trzech różnych numerów telefonu. W regulaminie zamieszczonym na stronie informacja o zwrocie środków w ciągu 14 dni kalendarzowych. W Internecie mnóstwo negatywnych opinii o sklepie, łączną kwotą zamówienia jest 320zł. Żądam natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy.
2025-04-03 godz: 19:50Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy towar nie został wysłany Prawie miesiąc temu zamówiłem koszulki dostałem po zakupie inf że zostaną wysłane do 5 dni roboczych minął prawie miesiąc zero odzewu towaru brak , telefon nie odpowiada brak kontaktu mailowego co z zamówieniem .zamowienie na stronie oczekuje zwrot pieniędzy
2025-04-03 godz: 15:44Publiczna
Otwarta
Brak towaru od 64 dni, tragiczny kontakt Zwracam się ze skargą w związku z opóźnieniem w realizacji mojego zamówienia, którego numer to 15447 Minęło już 64 dni ROBOCZYCH od momentu złożenia zamówienia, a towar nie został wysłany, mimo że zgodnie z informacjami na Państwa stronie, termin dostawy nie powinien wynosić więcej niż 45 dni. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu, nie otrzymałam żadnej konkretniej odpowiedzi oprócz automatycznych wiadomości e-mail, które nie rozwiązują mojego problemu. Brak jakiejkolwiek rzetelnej odpowiedzi i wyjaśnienia sytuacji jest dla mnie nieakceptowalny, a obecna sytuacja jest wyjątkowo niekomfortowa, biorąc pod uwagę, że zamówienie jest już tak długoterminowo opóźnione. Z tego względu domagam się natychmiastowego rozwiązania tej sprawy. Proszę o: 1. Konkretne wyjaśnienie przyczyny opóźnienia. 2. Podanie dokładnego terminu zwrotu pieniędzy. 3. Informację o ewentualnych działaniach, które podejmą Państwo, aby zapobiec takiej sytuacji w przyszłości. Jeśli w najbliższych dniach nie otrzymam odpowiedzi, będę zmuszona podjąć dalsze kroki, w tym zgłoszenie sprawy odpowiednim instytucjom zajmującym się ochroną praw konsumentów. Oczekuję na szybką odpowiedź i rozwiązanie problemu.
2025-04-03 godz: 15:06Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.O.
Wysyłka zapłaconego towaruW dniu 23.03.25 zlozylam zamówienie w sklepie internetowym La sagil.Płacilam PayPo ,tego samego dnia zlozylam zamowienie na drugi dres dla kuzynki i zaplacilam blikiem.25.03 odebralam przesylke od kuriera ale tylko z jednym dresem .Dnia 26.03 napisałam do firmy na WhatsApp że doszedł tylko jeden dres ,a co z drugim .27.03 odpisali ze proszą o nr. zamówienia więc wysłałam nr.zamowienia i screen przelewu bankowego dla potwierdzenia ,nie odpisali nic .I właściwie już wtedy kontakt się urwał ,ponieważ pisałam do nich ,wiadomości były odczytywane ,ale nic nie odpisywali .Ostatnia wiadomość odemnie była 2.04 z informacją że proszę o wysłanie mojej zamówionej rzeczy lub zwrot pieniędzy, w przeciwnym razie zgłoszę sprawę, ale wiadomość nie została odczytana.Dodam jecze że próbowałam dzwonić na nr.telefonu firmowego ale jest cały czas wyłączony. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu mojej opłaconej przesyłki lub zwrot pieniędzy,ponieważ wszelkie próby kontaktu pozostają bez echa .
2025-04-03 godz: 14:10Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.S.
ZwrotTemat: Problem z zamówieniem i zwrotem – Sportamore Dzień dobry, 14 marca złożyłam zamówienie na stronie Sportamore. Dostawa trwała prawie trzy tygodnie – paczkę otrzymałam dopiero 2 kwietnia. Po otwarciu zobaczyłam uszkodzone pudełko od butów oraz same buty, bez żadnych dodatkowych dokumentów. Niestety, w przesyłce nie było ani paragonu, ani formularza zwrotowego. Od dwóch dni próbuję skontaktować się z tą firmą mailowo, jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Uważam, że zostałam oszukana, ponieważ buty znacznie różnią się od tych przedstawionych na zdjęciach, a dodatkowo zostały opisane jako oryginalne, choć w rzeczywistości oryginałem nie są. Bardzo proszę o pomoc i informację, jakie kroki powinnam podjąć w tej sytuacji. Chciałabym dokonać zwrotu, jednak bez paragonu i formularza jest to utrudnione. Obawiam się, że jeśli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu 14 dni, nie będę miała już możliwości dokonania zwrotu. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
2025-04-03 godz: 13:42Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar03.03.2025r. sklep odebrał zwrot sukienki. Na zwrot pieniędzy regulaminowo ma 14 dni. Do dnia dzisiejszego (03.04.2025r.) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odpowiadają na maile, wiadomości na Facebooku oraz instagramie. Numer telefonu jest wyłączony.
2025-04-03 godz: 12:59Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienieNa stronie sklepu internetowego https://www.nikotools.pl/ należącego do firmy RGM Spółka z o.o. Poznańska 57, 66-300 Międzyrzecz (NIP: PL 927-18-13-062) w dniu 13-11-2024 dokonałem zakupu przedmiotu "415070 Zestaw skrobaków modelarskich 6szt.". Zamówienie nie zostało zrealizowane do dnia dzisiejszego, sklep nie skontaktował się ze mną w żaden sposób. Pomimo prób nawiązania kontaktu telefonicznego nie byłem w stanie dodzwonić się do sprzedawcy (próbowałem na wszystkie dostępne numery telefoniczne podane na stronie - zawsze bez odbioru lub skrzynka pocztowa). Na moje wiadomości mailowe sprzedawca nie odpowiada, poza jedną wiadomością, którą wysłał w dniu 14-01-2025 z prośbą o podanie danych do zwrotu środków. Na przesłane w odpowiedzi dane już nie zareagował, środków również nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. Sprzedawca pobrał ode mnie środki pieniężne w kwocie 29,80 zł i nie zrealizował zamówienia do dnia dzisiejszego. Brak kontaktu poza jednym, który odczytuję jako pozorowana współpraca. Oczekuję zwrotu wpłaconych środków w formie przelewu na konto.
2025-04-03 godz: 11:58Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków dokonałam zwrotu: Lisa Retro Green - komplet dresowy g320 × 1 W dniu 18 lutego otrzymałam maila: "Twój zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność." Do dnia dzisiejszego nie odnotowałam jednak zwrotu środków. Frima zwodzi mailami informującymi, że zwrot zostanie dokonany, jednak pomimo upływu ponad miesiąca nic się nie zmieniło.
2025-04-03 godz: 11:37Publiczna
Otwarta
Brak odpowedniego zlecenia naprawy Brak odpowedniego zlecenia naprawy opisem wymenionych częsci (wymiana tyłnej belki)
2025-04-03 godz: 09:43Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlD.K.
Brak zwrotu pieniędzy W dniu 5.03.2025 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym La Sagil. Płaciłam PayPo więc transakcja przebiegła " bezgotówkowo". 8.03 nadałam przesyłkę zwrotną z częścią produktów które były niezgodne z opisem na stronie. 13.03 dostałam maila że zostały przyjęte na dział zwrotów i od tego momentu cisza. Minął prawie miesiąc a zwrot nadal nie został rozliczony przez sklep. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu należności , ponieważ wszelkie próby kontaktu z mojej strony pozostają bez echa. Telefon nie odpowiada a wiadomości na WhatsApp nie są odczytywane.