Rezygnacja z zamowieniaRezygnacja z zakupu, negatywne opinie.
Reklamacja butów 18051/WMCReklamacja obuwia
Brak zwrotuOd 14.09 trwa moja walka z firmą Catalina o zwrot za zwróconą sukienkę. Za sukienkę wraz z przesyłką zapłaciłam 177 zł. Już ponad 40 dni jednem zwodzoną przez firmę i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przelewu!
Brak zwrotu środków W dniu 9 października 2025 roku złożyłam zamówienie na kwotę 398,99 zł o podanym wyżej numerze. Doręczono mi je 13.10.2025. Produkt mi nie odpowiadał, na drugi dzień zrobiłam zwrot. Do eobuwie paczka dotarła 16.10.2025, na co posiadam stosowne potwierdzenie z InPost. Zwrot środków powinnam była otrzymać do dnia 30.10.2025, jednak tak sie nie stało i pieniędzy nie odzyskałam. Do dnia 24.10.2025 nikt nie nawiązał ze mną kontaktu, nie wiedziałam czy zwrot został w ogóle przyjęty. zainicjowałam wiec kontakt sama. 24.10 dowiedziałam sie, ze paczka zaginęła gdzieś na magazynie, ale do poniedziałku, 27.10.2025 sprawa powinna być rozwiązana. Skontaktowałam się z infolinią ponownie w dniu 28.10.2025. Wtedy zmieniła się już narracja, że ta paczka w ogóle do eobuwie nie dotarła. Dostałam do wypełnienia odstąpienie od umowy oraz oświadczenie, że jako Nadawca przesyłki zrzekam się prawa do dochodzenia roszczeń tytułem zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego mojej paczki na rzecz Odbiorcy (MODIVO S.A.).
W dniu 31.10.2025 ponownie skontaktowałam się z infolinią z zapytaniem kiedy zostaną mi zwrócone środki. Konsultant nie był w stanie odpowiedzieć na to pytanie, twierdził, że zgłoszenie poszło do InPost i to InPost nie odpowiada. Na infolinii InPost dowiedziałam się, że nikt z takim zgłoszeniem nie wystąpił,[usunięte przez moderatora]. Skoro złożyłam odstąpienie od umowy oraz zrzekłam się roszczeń w InPost, to eobuwie powinno mi niezwłocznie zwrócić środki i z ewentualnym regresem zwracać się do InPost. Tymczasem eobuwie twierdzi, że nie może mi zwrócić środków, bo najpierw muszą wyjaśnić sprawę z InPost. No coś jest tu ewidentnie nie tak. Ze swojej strony dopełniłam wszelkich formalności i eobuwie nie ma prawa odmawiać mi zwrotu środków. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków w kwocie 398,99 zł wraz z odsetkami ustawowymi za nieuzasadnioną zwłokę w terminie.
Brak zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówieniaZamówionego i zapłaconego przeze mnie towaru nie posiadali na sklepie.
Po miesiącach bezowocnej komunikacji, zmian statusu przesyłki nawet na "wysłano" i wreszcie anulowania jej, firma się zawinęła z rynku, poprosili o numer konta w celu zwrotu, wysłałem taki dawno temu. Zaraz potem strona przestała istnieć, email przestał istnieć.
Zero możliwości kontaktu, zero zwrotu dużej ilości pieniędzy, po [dane usunięte przez moderatora] ślad przepadł.
Na szczęście wszystkie maile zachowałem i wszelkie dokumenty wysłałem do prawnika. Planuję duży pozew zbiorowy.
Brak możliwości zwrotu towaru Zamówiłam ze strony producenta płaszcz wartość towaru 349,90 zł. Po otrzymaniu towaru okazał się chińska podróbka odbiegał od zdjęcia dodatkowo śmierdzi tandeta. Chciałam zwrócić towar jednak w polityce firmy jest napisane, że muszą zaakceptować zwrot i podać adres do zwrotu. Firma mimo pisania codziennych e-mail nie odpisuje ani nie odbiera telefonu. [usunięte przez moderatora] Zwrot powinien być odesłany w ciągu 39 dni
Sprawa nr 6117 [zmieniony przez moderatora]Zlozylam zamowienie w sklepie www.bajkowewnetrza.pl i dostałam mejla, że realizacja trwa 16 -20 dni roboczych. To już jest samo sobie niedopuszczalne. Po uplywie tego czasu, gdy nie dostalam zadnej przesylki, napisalam mejla i dostałam zupelnie nieadekwatna standardowa odpowiedz, ze przez urlop szwaczek ( zamowilam drewniany zestaw do lazienki 😁) maja opoznienie i ze w najbliższym tygodniu zrealizuja zamowienie. Zazadalam zwrotu pieniedzy, dostalam korekte faktury, po 2 tygodniach (tyle wg nich ma trwac zwrot) nadal nie miałam pieniedzy, wysłałam kolejnego mejla, po paru dniach zwrot dotarl.
Omijajcie szerokim łukiem!
Brak zwrotu pieniędzy na konto Witam.
Zamówiłam paczkę w firmie modneiww.. bardzooo dawno temu i ciągle byłam zbywana.
Po jakimś czasie dostałam informację, że nie ma towaru który zamawiałam.
Poprosiłam o zwrot pieniędzy- to aż 438 zł.
Obiecywano mi, że dostanę w poniedziałek.. do dzisiaj nie dostałam przelewu..
Bardzo proszę o pomoc.
Z poważaniem,
[usunięte przez moderatora]
Uszkodzony silnik w BMW serii 1w marcu br. kupiliśmy z żoną samochód BMW 1 z 2010 roku. Zakup w marcu 2025 roku od firmy "Auto Arena Zbigniew Kacprzak" za kwotę 19.000,-
W czasie sprzedaży sprzedawca wspomniał o tym, że wstępny serwis został wykonany przez jego kuzyna (rozrząd,olej itp) i że "przydało by się" wymienić świece, bo kuzyn zapomniał.
Wymieniłem świece, elementy zawieszenia- sprawy eksploatacyjne. Auto nie pracowało zadowalająco. Mechanik zdiagnozował niesprawny wtrysk, który wymienił. Poprawa była, lecz auto nadal nie jeździło jak należy- auto zostało wstawione do mechanika, który rozebrał cały układ wtryskowy, następnie zdjął głowicę po inspekcji kamerą, gdyż na tłoku znalazł opilki metalu.
Kolejne kroki i odkrycia to opiłki metalu, zrzynki, uszkodzona głowica i zawory- w załączeniu do niniejszej wiadomości zdjęcia z poszczególnych "odkryć". Co ważne- "śmieci" nie pochodziły z obecnych uszkodzeń silnika, a były to pozostałości po poprzednich naprawach.
Finalnie naprawa ze względu na koszty części i robocizny wyniosła łącznie 13.000zł.
Oczywiście kontaktowałem się ze sprzedającym, pisząc o uszkodzonych wtryskach i pompie. Otrzymałem odpowiedź: "Gwarancja jest u nas 30 dni od zakupu" i dalej bez odpowiedzi na smsy i próby kontaktu.
Nieotrzymanie zwrotu należności W dniu 30.10.2025 minęło 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez sklepik Laurella zwrotu sukienki. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odpisują na maile ani nie odbierają telefonów.
Oczekuję od nich zwrotu pieniędzy.