Brak zwrotu pieniędzy za niewysłany towarW dniu 25.04.2025 r. zakupiłam buty dla syna na kwotę 358,00 PLN w sklepie internetowym winebestgift.pl.
Mimo dokonania płatności 25.04.2025 r. nie otrzymałam zakupionego towaru.
Na stronie sprzedawcy dotyczącej konkretnego modelu była informacja wysyłka w 24 godziny. W chwili zapłaty przyszła informacja, że wysyłka nastąpi w ciągu 14 dni - co jest nieuczciwe. W następnym mailu od sprzedawcy była informacja że czas oczekiwania 14 dni ale roboczych, wiec znowu czas wydłużony o tydzień. Do dnia 16.05.br. przesyłka nie dotarła. 16.05.br. zażądałam zwrotu zapłaconej kwoty. Do tej pory pieniędzy nie otrzymałam. Sklep obiecuje, że je zwróci, myślę jednak że to gra na zwłokę.
podkaszarkaZakupiłem podkaszarkę , /poprze ogłoszenie w google .zam.telefoniczne opłacono przy odbiorze/ którą zwróciłem do firmy Magazyn IN POST DC2 Wola Bykowska 31.
Sprzedawcą jest firma WAPI OU adres jw.
IN POST potwierdza przyjęcie zwrotu na magazyn w dn. 6.05.2025r oraz przekazanie dokumentów odstąpienia od umowy firmie WAPI.
Brak możliwości kontaktu z w/w firmą.
Nie odpowiadają na email oraz nikt w IN POST nie udostępnia nr tel.
Proszę o pomoc w odzyskaniu zapłaty za podkaszarkę.
Zwrot pieniędzy Dnia 03.31 zamówiłam produkty w sklepie internetowym za które zapłaciłam z góry. Po miesiącu czekania na towar nie dostałam go, firma tłumaczyła że doszywaja produkty, na stronie ich dostępność była. Poprosiłam 17 kwietnia o anulowanie zamówienia. Firma odpisała mi e-mail abym wysłała pisemny dokument odstąpienia od umowy tak też zrobiłam. Dnia 6.05.2025 wysłałam dokument, podałam numer konta. Firma odpisała że w ciągu 14 dni roboczych nastąpi zwrot środków. Minęły te dni, firma nie wie nic na ten temat.
Brak zwrotu za rezerwację Dzień dobry, złożyłam reklamację do booking, ponieważ kupiłyśmy pobyt w obiekcie w termine 06-12.05 opłaciłyśmy wszystko z góry a zostałyśmy przez właścielkę wyrzucone, zaatakowane, pobite i wyzwane, groziła nam,że i tak nas wyrzuci i ostatecznie wdarła się do mieszkania przez balkon w momencie gdy się pakowałyśmy, żeby opuścić apartament i wyrzuciła do basenu dużo naszych rzeczy nie pozwoliła wszystkiego zabrać. Naraziła nas na straty finansowe i moralne. Zafundowała traumę 6 letniej dziewczynce (mojej córce). Załączyłam w reklamacji do booking potwierdzenie złożenia zawiadomienia na policji. Całą konwersacje z właścicielką i nic. Do dziś nie ma odpowiedzi. A problem zaczął się w momencie prośby o czystą pościel. Od tego momentu właścicielka stwierdziła że nie da nam pościeli i że jak się nie podoba mamy się wynosić. Anulowała nam rewelację w nocy i użyła argumentu że nie dostała mojego dowodu osobistego. Miała już dowód mojej córki i przyjaciółki na której imię była zrobiona rezerwacja. Booking miał nam pomóc skontaktować się z nami zrobić zamianę lokalu a nie zrobił nic. W trakcie sporu z właścicielką jeden pan na linii poradził by wysłać jej dowody i opisać zdarzenie. I potem umyli ręce
zwrotZwróciłam towar, który był uszkodzony i w zniszczonych opakowaniach. Nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy.
[Sprawa nr 5148] w firmie BARNI[dane usunięte przez moderatora]
Do:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Wniosek o interwencję w sprawie zakupu używanego pojazdu – Audi A4 B6 1.9 TDI (2001)
Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc i interwencję w sprawie zakupu wadliwego pojazdu, którego nabyłem(-am) w komisie samochodowym dnia 10 maja 2025 roku
.
Zakupiłem samochód Audi A4 B6, rok produkcji 2001, silnik 1.9 TDI, od [BARNI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP 5243001640], znajdującego się pod adresem Zgierska 186 91-355 Łódź. Sprzedawca zapewnił mnie, że pojazd jest w pełni sprawny technicznie.
Niestety, już w następnym dniu po zakupie pojazd zaczął wykazywać poważne usterki, w tym:
• trudności z uruchamianiem silnika,
• znaczne kopcenie z rury wydechowej (czarny dym),
• brak mocy podczas jazdy,
• hałas z układu dolotowego,
• ogólny brak sprawności technicznej.
Skontaktowałem(-am) się ze sprzedawcą w celu rozwiązania problemu, jednak otrzymałem(-am) kategoryczną odmowę — sprzedawca nie zgadza się na zwrot pieniędzy, naprawę pojazdu ani jego wymianę. Uważam, że jest to rażące naruszenie moich praw jako konsumenta.
Zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego (rękojmia za wady rzeczy sprzedanej) oraz Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta przysługują mi prawa związane z reklamacją wad fizycznych towaru.
W związku z powyższym uprzejmie proszę o:
• podjęcie interwencji w moim imieniu,
• pomoc w skierowaniu sprawy do Inspekcji Handlowej lub sądu, jeśli zajdzie taka potrzeba,
• ewentualne przygotowanie oficjalnego pisma do sprzedawcy,
• poinformowanie mnie o dalszych krokach i przysługujących mi prawach.
W załączeniu przesyłam kopię umowy kupna pojazdu oraz (jeśli posiadam) dokumentację potwierdzającą wystąpienie usterek.
Z góry dziękuję za pomoc i wsparcie w rozwiązaniu tej sprawy.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Anulowanie zamówienia i zwrot pieniedzyProszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy za zamówienie nr 19797
To nie jest moja pierwsza wiadomość do Państwa.
Status zamówienia do tej pory nie zmienił sie na anulowany mimo wysłania 2 maili oraz wiadomości SMS.
Oczekuję natychmiastowego anulowania zamówienia z którego towaru i tak nie dostałam.
Błędnie rozpatrzona reklamacja, opóźniona reklacjaSzanowni Państwo,
zwracam się z prośbą o pomoc prawną w sprawie nieprawidłowej realizacji reklamacji przez sklep internetowy
https://www.gorteks.com.pl/
Dnia 18.04.2025 dostarczyłam reklamację towaru (stanika), wskazując jako żądaną formę rozpatrzenia: wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy. Sklep nie odpowiedział na reklamację w ustawowym terminie 14 dni – odpowiedź otrzymałam dopiero 06.05.2025, a więc po terminie określonym w art. 561⁵ Kodeksu cywilnego.
Zgodnie z tym przepisem, brak odpowiedzi w terminie skutkuje uznaniem reklamacji w całości, co obejmuje również mój wybór sposobu jej realizacji. Mimo to sklep poinformował mnie, że produkt został jednostronnie naprawiony, bez mojej zgody, i odmówił realizacji mojego pierwotnego żądania.
Po złożeniu przeze mnie odwołania sklep podtrzymał swoje stanowisko, twierdząc, że opóźnienie nie skutkuje przyjęciem reklamacji w całości, co – jak rozumiem – jest niezgodne z obowiązującym prawem konsumenckim.
brak zwrotu środkówOd 13 marca walczę z firmą.
Zamówiłam produkt, którego najpierw przez ponad 50 dni nie otrzymywałam.
Dnia 8 maja otrzymałam informację, że w końcu zwrócą mi pieniądze na konto. Do dzisiaj nie widzę zwrotu.
W korespondencji otrzymuję tylko informację, że zlecili zwrot i na tym się kończy ich praca, reszta ich nie dotyczy.
Na początku marca pobrali ode mnie ponad 90 zł i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani towaru ani zwrotu.
Brak zwrotu środkówChciałem kupić używane siłowniki hydrauliczne konkretnej firmy i o określonych numerach fabrycznych (AL213030). I takie znalazłem w ogłoszeniu firmy Agro Trade Jabes Wilkowo. Po telefonicznym kontakcie, otrzymałem zapewnienie, że owszem posiadają taki towar i mogą mi go wysłać za pobraniem. Jednak otrzymałem coś zupełnie innego. Po kontakcie telefonicznym sprzedający zgodził się na zwrot towaru oraz poprosił o nr. konta na, które ma przelać pieniądze za siłowniki. Po miesiącu od zwrotu towaru pieniędzy nadal nie otrzymałem, więc ponownie skontaktowałem się ze sprzedawcą aby go o tym poinformować. Niestety sprzedający w bardzo bezczelny sposób poinformował mnie, że towar który zamawiałem nie istnieje. A on wysłał siłowniki, które jego zdaniem są dla mnie odpowiednie, a pieniądze to może wyślę za miesiąc, jeśli wogle, a tak poza tym to powinienem grzecznie prosić o swoje pieniądze. Wprawił mnie w niemałe zdenerwowanie co zakomunikowałem rozmówcy. Na co usłyszałem mnóstwo wulgarnych inwektyw pod swoim adresem i że w ogóle o co nam chodzi ( jakoby wiele osób wydzwaniało w mojej sprawie), on wysłał nam towar według najlepszej swojej wiedzy, a my bezczelnie go nie chcieliśmy i upominamy się o pieniądze. Odniosłem wrażenie, że powinienem mieć chyba poczucie winy za zaistniałą sutuację i zawsze podzielać przekonania sprzedawcy. Na moje sugestie, że towar o który pytałem istnieje, jest dostępny w handlu i taki firma wystawiła w ogłoszeniu przyznał, że pracownik błędnie opisał ofertę i wysłali towar najbardziej dla mnie odpowiedni. Na moje sugestie, że chciałem kupić siłowniki o konkretnych numerach fabrycznych i moja sprawa do czego mi one, sprzedawca dalej swoje. 1.5 miesiącu a pieniędzy nadal brak. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.