Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-09-06 godz: 09:23Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.Ś.
Brak wysyłki zamówieniaZłożyłam zamówienie w sklepie internetowym Karko dnia 1.09 br, do tej pory, a jest 6.09, nie ma maila potwierdzającego zakup, ani - oczywiście - zakupionych towarów. Na maile i na wysłane wiadomosci na fb nie odpowiadają, telefonów nie odbierają. Oczekuję zwrócenia gotówki lub wysłania rzeczy.
2024-09-06 godz: 09:00Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.B.
Brak zwrotu pieniędzyDokonałam zakupu sukienki w firmie moda Catalina. Niestety musiałam zwrócić towar. Wysłałam formularz zwrotu R/Mod/202408/10/43877 Formularz został zaakceptowany prze firmę moda Catalina. Pomimo upływu czasu oraz wielu maili do firmy moda Catalina zwrotu za odesłany towar nie dostałam . Firma moda Catalina mailowo zawiadomiła mnie że w ciągu 2 dni dostanę zwrot na konto, niestety tak się nie stało. W związku z zaistniałą sytuacją żądam aby firma moda Catalina natychmiast dokonała zwrotu bezprawnie przywłaszczonych pieniędzy.
2024-09-06 godz: 07:35Publiczna
Otwarta
odrzucona reklamacja butów korkówW dniu 5 sierpnia br. zakupiłem synowi profesjonalne obuwie sportowe - korki buty NIKE Tiempo Legend 10 Elite za kwotę 839.99 zł. Mój 16 letni syn trenuje piłkę nożną w Klubie Ursus Warszawa. Profesjonalne buty sportowe zostały zakupione do gry tylko i wyłącznie na sztucznej powierzchni zgodnie z przeznaczeniem były użytkowa przez 3 tygodnie. Po jednym z treningów syn zauważył pękniecie czubka nosa. Złożyliśmy reklamację w dniu 22 sierpnia 2024 r. do sprzedawcy R-GOL. Reklamacja została odrzucona. Powód odrzucenia reklamacji uważam za absurdalny jako ryzyko użytkowania towaru i przerzucenie kosztu i ciężaru użytkowania rzeczy na klienta. Buty były użytkowane na boisku bo do tego służą . Nie było żadnych uszkodzeń mechanicznych typu kopnięcie w ławkę itd. Buty służą do grania. Nie może być tu mowy o jakimś długim użytkowaniu. Towar, który uszkadza się w ciągu 3 tygodni i jest towarem profesjonalnym za znaczną kwotę nie może być przerzucone na klienta bo to jest produkt niezgodny z umową. Jakiś bubel. Oczekuję zwrotu pieniędzy. Tym bardziej, że syn musi w czymś grać to nie jest tak że może sobie zastąpić sandały
2024-09-06 godz: 06:13Publiczna
Otwarta
Zwrot zakupionego produktu Witam zakupiłem produkt , zostały do mnie wysłane zupełnie inne produkty , kiedy próbuję się skontaktować przez maila w jaki sposób mam dokonać zwrotu firma nie odpisuje .
2024-09-06 godz: 05:28Publiczna
Otwarta
Braku zwrotu środków po odesłaniu zamówienia Zwrot zamówienia zostało dostarczone do firmy w dniu 29.07.2024 r. Od tego czasu pomimo wielu maili i zapewnienia zwrócenia środków nie zostały one zwrócone. Proszę o zwrot moich pieniędzy.
2024-09-05 godz: 22:15Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.T.
Brak zwrotu pieniedzyW dniu 01.08.24 zamówiłam sukienkę u sprzedawcy, kwota 139,99zl plus przesyłka.. mogłam zamówić tylko za pobraniem. Do otrzymaniu paczki napisałam @ ze towar ki nie odpowiada I chce go zwrócić a na koncie na stronie sprzedawcy nie dało się tego zrobić bo był komunikat że zamówienie jest pakowane. Wtedy dostałam od powiedz na @ zeby nadać paczkę na jaki adres i dołączyć odręczny druk odstąpienia i dane do zwrotu to środki zostaną zwrócone. Był to jedyny @ na jaki dostałam odpowiedz..paczkę zwrotną nadałam w dniu 06.08.24 czekałam 14 dni i nadal firma nic nie odpisuje na @, numer podany na stronie nie jest aktywny więc zadzwonić nie mogę. Zwrotu nie mam na koncie do dnia dzisiejszego.
2024-09-05 godz: 21:59Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy W dniu 17 lipca zamawiałam u sprzedawcy buty do gry w piłkę. Po zamówieniu zmieniłam zdanie i wysłałam @ żeby nie realizowali zamówienia tylko oddali mi pieniądze. Pracownik z którym rozmawiałam poinformował mnie ze paczka już będzie do odbioru bo nikt @ nie odczytał. Poinstruował mnie żeby nie odbierać przesyłki, wróci ona do sklepu i zostaną mi zwrócone pieniądze 329zl..Tłumacząc że jak odbiorę to muszę sama odesłać i są to dodatkowe koszty. Tak zrobiłam. W dniu 22 lipca 2024 minął termin odbioru paczki i wróciła ona do nadawcy. Po kilka dniach jak nie miałam zwrotu pieniędzy zaczęłam dzwonić do firmy, pisać @ Cały czas mnie podczas rozmów zbywano że Pan jest Pracownikiem że to szef zleca itp. Że dużo pracy może się gdzieś zapodziało. Po kilku wysłanych @ dostałam w dniu 27.08.24 od firmy odpowiedz żeby podac dane do zwrotu i kwotę i zlecą przelew. Do dnia dzisiejszego czyli 5.09.24 nie mam pieniędzy na koncie. Mimo dzwonienia nikt nie odbiera moich telefonów. Pisania @ tez nikt nie odpisuje o zwrot pieniędzy.
2024-09-05 godz: 21:55Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za odesłany artykułZamówiłam spodenki 27.07.2024 r, sklep przysłał mi zły model, po napisaniu kilkunastu e-maili i kilkudziesięciu telefonów, dowiedziałam się że mam odesłać spodenki i sklep zwróci mi pieniądze za spodenki i wysyłkę (ponieważ pomyłka wyszła z ich strony ) 177 zł oraz pokrywa koszt przesyłki zwrotnej 17 zł. Spodenki odesłałam 7.08, brak kontaktu ze strony sklepu, jedyny e-mail jaki dostałam z pytaniem kiedy otrzymam zwrot pieniędzy był 21.08.2024 że w tym tygodniu, do dziś dnia nie mam środków na koncie.
2024-09-05 godz: 16:41Publiczna
Zamknięta
Wprowadzenie klienta w błąd Chciałbym założyć skargę na sklep internetowy Joy- Box Sklep oferuje towar który jak jest opisane jest na stanie , i wysyłka następuje w ciągu 24 h. Po czym po zapłacie przychodzi mail iż na paczkę trzeba oczekiwać od 20 do 55 dni. Napisałam do sprzedającego ponieważ brak nawet numeru telefonu , więc napisałam mail iż chce zrezygnować z zakupu ponieważ to jest prezent i nie mogę czekać 55 dni a w opsie było iż w 24 h. Po czym Pan poinformował mnie iż mają na dole regulamin gdzie pisze że towar jest wysyłany w ciągu 24 h ale z magazynu w Chinach . Uważam iż jest to nie doinformowanie klienta i z automatu wprowadza w błąd . Do tego zamówienia powyżej 300 zł , wysyłka miała być gratis a zapłaciłam za nią i nie mają ochoty tego zwrócić . Dramat firma . uważam iż to jawne oszukiwanie ludzi i do tego nie chcą zwrócić płatności internetowej .
2024-09-05 godz: 15:15Publiczna
Otwarta
nieuczciwa praktyka handlowadostałem tandetny wyrób ,gorszy niż z chińskiego sklepu internetowego .[treść usunięta przez moderatora] .niech KTOŚ ZROBI Z TYM POŻĄDEK