Reklamacja Gazowy podgrzewacz przepływowy wodyDziś rano zgłosiłam reklamację na przepływowy gazowy podgrzewacz wody. Zaznaczyłam opcję wymiany z uwagi na fakt że zostałam tylko o zimnej wodzie z 2 małych dzieci. Firma odpisała że musi obejrzeć sprzęt i umówi kuriera na jutro (godziny wieczorne) na odbiór zepsutego podgrzewacza. Wiadomo więc że przesyłka do firmy dotrze w najlepszym przypadku w środę a więc dopiero w czwartek ktoś może zobaczy na ten sprzęt. Tak więc jak w piątek ktoś podejmie decyzję czy łaskawie wymieni na nowy to może w przyszłym tygodniu otrzymam wymieniony piecyk. Z tego robi się ponad tydzień bez ciepłej wody bez której przy małych dzieciach naprawdę nie da się funkcjonować.
Z poważaniem Karolina Drąg
zawiadomienie o nałożeniu opłaty dodatkowejDnia 01.09.25r zaparkowałem samochód Audi A3 o godzinie 11.10,26s (potwierdze zdjeciem w załączniku). Udajac sie do najbliższego widocznego Parkomatu pobrałem bilet na postój(zdjęcie parkomatu w załączniku). Po powrocie do samochodu w nieprzekroczonym czasie (o godzinie 12.05) zastałem za szybą zawiadomienie o nałożeniu opłaty dodatkowej(nr zawiadomienia 25020245.Biuro Strefy Płatnego parkowania Niestrzeżonego i Parkingów ul Kościuszki 4 twierdzi iz pobrałem bilet z złego parkomatu należącego do innej strefy . Brak oznakowania brak jasnej informacji którą strefe obsluguje dany Parkomat . Nie znam stref danej lokalizacji . Parkomat który obsługuje strefe żekomą z której powinienem pobrać bilet słabo widoczny. Zostałem swiadomie wprowadzony w błąd przez co została na mnie nałożona kara w wysokości 200 PLN (do 7 dni 100PLN)Jest to niepoważne zachowanie przez które zostałem narażony na straty pieniężne oraz nerwyy.Prosze o pomoc w odzyskaniu srodkow pienieżnych oraz podjecie jakiegoś działąnia w tej sprawie
zawiadomienie o nałożeniu opłaty dodatkowejDnia 01.09.25r zaparkowałem samochód Audi A3 o godzinie 11.10,26s (potwierdze zdjeciem w załączniku). Udajac sie do najbliższego widocznego Parkomatu pobrałem bilet na postój(zdjęcie parkomatu w załączniku). Po powrocie do samochodu w nieprzekroczonym czasie (o godzinie 12.05) zastałem za szybą zawiadomienie o nałożeniu opłaty dodatkowej(nr zawiadomienia 25020245.Biuro Strefy Płatnego parkowania Niestrzeżonego i Parkingów ul Kościuszki 4 twierdzi iz pobrałem bilet z złego parkomatu należącego do innej strefy . Brak oznakowania brak jasnej informacji którą strefe obsluguje dany Parkomat . Nie znam stref danej lokalizacji . Parkomat który obsługuje strefe żekomą z której powinienem pobrać bilet słabo widoczny. Zostałem swiadomie wprowadzony w błąd przez co została na mnie nałożona kara w wysokości 200 PLN (do 7 dni 100PLN)Jest to niepoważne zachowanie przez które zostałem narażony na straty pieniężne oraz nerwyy.Prosze o pomoc w odzyskaniu srodkow pienieżnych oraz podjecie jakiegoś działąnia w tej sprawie
Zwrot sukienkiSprzedawca podaje się za Polską firmę z polskimi produktami zarejestrowana w Anglii. Podaje ,że zwrot zakupionego jest łatwy i bez żadnych problemów. Po zgłoszeniu zwrotu podają dopiero adres gdzie odesłać produkt. Okazuje się ,że trzeba go odesłać na własny koszt gdzie informują o tym ale nie podają ,że ten zwrot jest do Chin. Gdzie ten zwrot jest chyba nie zgodny z prawem unijnym skoro nie był kupowany przez mnie w Chinach . Proszę o jakąś informację co powinnam zrobić w takim przypadku. Z poszanowaniem Aneta Mehlberg.
Reklamacja RoweruRower został zakupiony 2025-04-14
Zamówienie nr 13220861
Faktura VAT FAS/33559/MS1/04/2025
2025-07-07 rower się zepsuł zgloszenie zostalo przyjete i odesłany do sprzedawcy
dziś 08,09,2025 nie mam roweru ani zwrotu pieniędzy a dzwoniąc do firmy o informacje zrzucają mnie z centrali
brak zwrotu środków za niedostarczony towarSzanowni Państwo,
W dniu 16 sierpnia 2025 r. za pośrednictwem platformy Allegro zakupiłam ziemię okrzemkową w sklepie Drogeria Rosa. Pomimo opłacenia zamówienia, paczka nie została mi dostarczona – jednak firma InPost oznaczyła ją jako „dostarczoną”.
W ciągu 30 minut od zmiany statusu przesyłki na „dostarczona” skontaktowałam się zarówno ze sprzedawcą, jak i firmą kurierską, informując, że mimo mojej obecności w domu nie otrzymałam żadnej przesyłki. Z informacji przekazanych przez InPost wynika, że przesyłka została zagubiona.
28 sierpnia 2025 r. przesłałam do sprzedawcy oficjalną reklamację, w której przytoczyłam odpowiednie przepisy:
„Na podstawie art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego, art. 6 oraz art. 43b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, a także art. 18 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów składam reklamację dotyczącą niedostarczonej przesyłki w ramach zamówienia nr 2657825D.
Zgodnie z prawem to sprzedawca ponosi odpowiedzialność za dostarczenie towaru konsumentowi. Do chwili doręczenia przesyłki ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy spoczywa na sprzedawcy.
W tym przypadku towar nie został mi doręczony – firma InPost potwierdziła zaginięcie przesyłki, co oznacza, że Państwo nie wywiązali się z umowy sprzedaży.
Odmowa zwrotu pieniędzy z powołaniem się na reklamację do przewoźnika jest bezzasadna – obowiązek dostarczenia towaru spoczywa na Państwu, a nie na firmie kurierskiej.
Żądam niezwłocznego zwrotu kwoty 54,02 zł na moje konto w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszej reklamacji.”
Do dziś – mimo upływu ponad 2 tygodni – nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, ani zwrotu pieniędzy. Sprzedawca konsekwentnie unika rozwiązania sprawy, powołując się wyłącznie na oczekiwanie wyniku reklamacji u przewoźnika, co – zgodnie z przepisami – nie zwalnia go z obowiązku zwrotu środków konsumentowi.
Wnoszę o:
Interwencję w moim imieniu wobec sprzedawcy (Drogeria Rosa) w celu odzyskania należnych mi środków za niedostarczony towar.
Sprawdzenie, czy działania sprzedawcy nie naruszają zbiorowych interesów konsumentów, poprzez systemowe uchylanie się od odpowiedzialności i brak reakcji na uzasadnione reklamacje.
W razie potrzeby mogę dostarczyć pełną korespondencję ze sprzedawcą.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Brak realizacji zamówienia i brak zwrotu środków 5 sierpnia złożyłam zamówienie opłacone blikiem na kwotę 703,07zł. W związku z brakiem jego realizacji, po nawiązaniu konwersacji ze sklepem ostatecznie 21 sierpnia anulowano zamówienie i nadal cisza. Minął termin na zwrot środków. Na konto nie wpłynęło nic. Negatywne komentarze są usuwane. Nie polecam tego sklepu!!!
Oszustwo w internecie Złożyłam zamówienie na stronie internetowej, gdzie cena była podana jako pełna. Nie zostałam poinformowana o dodatkowych kosztach, a produkt nie został dostarczony. Sprzedawca zatrzymał środki z tytułu rezerwacji, nie zwracając ich mimo braku realizacji zamówienia. Uważam, że doszło do naruszenia moich praw konsumenckich – brak jasnej informacji o pełnej cenie (art. 4 ust. 1 ustawy o informowaniu o cenach) oraz brak zwrotu kosztów po niewykonaniu umowy
Brak zwrotu pieniędzy20.08.25r złożyłam zamówienie w sklepie internetowym. Ponieważ długo nie otrzymywałam paczki (5dni), napisałam maila z zapytaniem kiedy ją otrzymam. Brak odzewu. Zadzwoniłam więc, pani twierdziła, że paczka została wysłana. Ale chyba jednak nie została wysłana ponieważ powiedziała, że musi ją wysłać i jutro będzie u mnie. Zrezygnowałam z niej. Spodziewałam się, że zwrot pieniędzy otrzymam szybko, jednak myliłam się. 28.08 wysłałam maila z prośbą o zwrot pieniędzy. Brak odzewu.
Potem wysłałam kolejne 2 maile. Zero odzewu.
Napisałam wiadomość na IG. Pani nie komentując mojej wiadomości - nawet nie przepraszając za zaistniałą sytuację, powiedziała, że zwrot zostanie dokonany. Po 2 dniach łaskawie otrzymałam zwrot ale części pieniędzy. Wysłałam kolejnego maila, oraz wiadomość na IG - brak odpowiedzi.
Oczekuję, że zostanie to uregulowane jak najszybciej. W przeciwnym razie oddam sprawę w opiekę innym osobom, które zajmują się takimi sprzedawcami.
Brak kontaktu przy wymianie produktu Zakupiłam na stronie internetowej sukienkę Biella, po otrzymaniu zamówienia skontaktowałam się ze sklepem gdyż dostarczony kolor wydawał się odbiegać od tego co zamówiłam. Sklep zaproponował wymianę, odebrał sukienkę po czym kontakt się urwał. Zaznaczyłam iż jest to temat pilny, a sprzedawca zagwarantował że zdążymy z wymiana. Niestety do teraz brak kontaktu. Nie otrzymałam ani pieniędzy ani produktu. W dalszym ciągu zależy mi na otrzymaniu prawidłowego produktu.