Brak zwrotu pieniędzy W dniu 5.03.2025 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym La Sagil. Płaciłam PayPo więc transakcja przebiegła " bezgotówkowo". 8.03 nadałam przesyłkę zwrotną z częścią produktów które były niezgodne z opisem na stronie. 13.03 dostałam maila że zostały przyjęte na dział zwrotów i od tego momentu cisza.
Minął prawie miesiąc a zwrot nadal nie został rozliczony przez sklep.
Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu należności , ponieważ wszelkie próby kontaktu z mojej strony pozostają bez echa. Telefon nie odpowiada a wiadomości na WhatsApp nie są odczytywane.
Pobranie płatności Płatność została pobrana za usługę, natychmiast złożyłem reklamację jednak bezskutecznie.
Z usługi nie korzystałem.
Domagam się zwrotu środków
abonament na internet. Drodzy Państwo,
w Styczniu br dokładnie w dniu 23 stycznia 2025 napisałem email do bok Play, że rezygnuje z abonamentu . Napisałem że chce z dniem 1 Lutego2025 zakonczyc wpółpracę.
Odpisali że obowiazuje trzymiesięczny okres wypowiedzzenia ?? i koniec abonamentu wypada w dniu 10 marca 2025.
Minął ten dzień (10/03/2025) myslałem że koniec moje "przygody" z PLAY.
Ku mojemu zdzwieniu dostałem w dniu 2 kwietni Br. ponaglenie (fakturę) do zapłaty poniewaz zalegam z opłatą !!! 80zł koszt abonamentu za internet za miesiąc Marzec
w tym samyn dniu napisałem do BOK PLAY (wolę email od INFOLINIA ponieważ jest "ślad" dowód .) że juz nie powiniemen płacić !! cytując email że w dniu 10 marca koniec abonamentu.
Jeszcze bardziej się irrytowałem kolejnym emailem od BOK PLAY ,że przcież ja NIE ZREYGNOWAŁEM z abonamentu bo nie potwierdziłem że zrygnuje ???
Uważam że PLAY nie rzetelnie sprawę powradzi i manipuluje moją rezygnację z abonamentu.
reasumując
1. 23 stycznia 2025 email o rezygnacji z abonamentu
2. BOK Play napisał że dopiero 10 marca wygasnie abonament .
3 nie napisali czy się zgadzam czy nadal chce byc z PLAY nic co by wymagało mojego "powtórnego' potwierdzania rezygnacji z usług , więc przyjąłem date 10marzec 2025 za koniec abonamentu.
Abonamemt płaciłem przez ten okres wypowiedzenia.
Teraz PLAY twierdzi że skoro nie potwierdziłem zreygnacji to PLAY dalej nalicza mi abonamet .
Ile raz trzeba napisac że REZYGNUJE!!!!!
Play sam ustalił date zakonczenia umowy na 10 Marzec ( płaciłem 10-tego kazdego miesiaca za abonament)
Myslałem że to statnia opłata za Marzeć ale nie ponieważ PLAY nie otrzymał potwierdzenia że rzygnuje!!!!! Obłed.
W moim pierwszym emailu 23/01/2025 nie sugerowałem że chce zrezygnowac lub że mam zamiar itd itp. Konkretnie napisałem że zrezygnuje.
Postepowanie BOK PLAY jest dla mnie nie rzetelne / nie wlasciwe/nie kompetentne
Podejrzewam że ktoś BOK nie rzetelnie przetworzył moją rezygnację w styczniu i teraz "naciaga" mnie na dodtkowe koszty i chce "nowego potwierdzenia rzygnacji i powtórnie 3-miesieczną wypowiedz aby dalej "naciagac " mnie na 80zł przez kolejny okres wypowiedzenia.
wszystkie email z korespodencją z BOK PLAY mam
Mam pytanie czy umowy zawarte przez internet są jednakowe jak te w salonie bowiem taką zawarłem z Play (nie w salonie) tylko online . Czy wtedy tez obowiazuje okres wypowiedzenia ?
Nie rozumiem skad ten okes wypowidzenia czy to jest "normalna" praktyka usługodawców? przeciez to tylko abonament na internet a nie umowa o pracę?? Jako klient tracę bowiem mam juz nową umowę z innym usługodawcą a jednocześnie w tym samym okres trzech miesięcy placę za cos czego juz fizycznie nie ma.
Jezscze tego ponaglenia nie opłaciłem bowiem oczekuje że panstwo pomożcie w tej sprawie.
Oczekuje od PLAY aby zakonczyło usługe tak jak napisali czyli 10/03/2025 i nie pisali bzdur że nie potwierdziłem / nie pisałem że zrezygnuje z abonamentu.
do dzis zadnej "refleksji z BOK Play ani "załowania: ze klient rezygnuje czy "nowej zachęty (warunków umowy) abym pozostał NIC zero bo po co.
Sam internet (WiFI) z anteną zewnętrzną jest kiepski dlatego zrezygnowałem mało elastyczny i z limitami (wolny ) .
Proszę o wszelaką pomoc w rzowiazaniu tej sprawy .
Dziekuję
Z wyrazami szacunku
[dane usunięte przez moderatora]
Nota odsetkowaFirma nadal nalicza mi karę za opóźnienia w płatnościach rachunków
Moje rachunki zawsze były opłacane na czas i zgadzam się zapłacić karę, jeśli rzeczywiście doszło do opóźnienia w płatności.
Ale pgnig nalicza mi karę za rachunki zapłacone w terminie, a nawet dzień lub dwa dni wcześniej.
Na moją prośbę o wyjaśnienie, dlaczego naliczają mi karę, jest to dość niewiarygodne
„Za dzień uregulowania należności przyjmujemy datę wpływu należności na rachunek bankowy wskazany na fakturze.”
Jest to jednak niewątpliwie nieprawidłowa i niezgodna z prawem praktyka
Kara nie może być naliczona, jeśli rachunek został zapłacony w terminie, ale opóźnienie wynika z zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym.
Kilkukrotnie prosiłem o przesłanie mi ustawy (o ile taka istnieje w Polsce), że tak się sprawy mają
Moim zdaniem użytkownik nie może odpowiadać za opóźnienia banku
To jest absurd !!!
Nie da się przewidzieć ile płatność zostanie zaksięgowana.
Czy ktoś miał ten sam problem?
Czy to naprawdę możliwe, że w Polsce za opóźnienie w zaksięgowaniu środków w banku odpowiadasz Ty?
Dla mnie to niemożliwe
Prawo jest takie samo dla wszystkich krajów (przynajmniej europejskich).
i nigdy nie słyszałem o takiej sytuacji !!!
ReklamacjaKilkakrotnie zgłaszałam odstąpienie od umowy i do tej pory nikt się zemną nie skontaktował. A więc ponawiam próbę odstąpienia od umowy.
Zgłaszałam e-mail w dniu 07.03.2025r. i w dniu 11.03.2025r, 12,03,2025r., 15.03.2025r., 17.03.2025., odstąpienie od umowy sprzedaży . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji. Nikt się nie odezwał. w związku z powyższym proszę o odpowiedz i kontakt.
Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
1. Buty RYŁKO Białe sneakersy damskie ze skóry naturalnej
2. Powód odstąpieniu od umowy: Buty są nie zgodne z zamówieniem w załączeniu zdjęcie otrzymanych butów.
3. Zwrot pieniędzy w wysokości 210,00Zł.
W dniu 07.03.2025r otrzymałam przesyłkę nr 1012523883852U2 zamówione buty Ryłko .
Chcę odstąpić od umowy zakupu i zwrot pieniędzy.
Brak zwrotu środkówTak jak wszyscy tu komentujący... zamówiłam, wysłane zostało późno, już dawno było po urodzinach osoby, która miała to dostać, później wyjechałam na ferie, bo tak się wydłużyło, doszło, nie miałam jak odebrać, odesłane, poprosiłam o zwrot środków.
Widzę, że użytkownik Ł.K. czeka 14 dni. Proszę się nie spodziewać zwrotu. Czekam 3 miesiąc i dostaję w kółko te same maile. Brak zwrotu środków, brak produktu, ciągłe mydlenie oczu.
"Zwrot w realizacji, zwrot w realizacji. Prosimy o cierpliwość, przepraszamy, pracujemy nad logistyką."
Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumentów. Prawnik szykuje pismo.
Tak btw, rozumiem, że pieniądze już "przejedzone", Panie Mariuszu? O ile tak się Pan nazywa.
Na fakturze jest Pana adres. W KRS też. I na socjalach Pana znalazłam. Dzwonić? Codziennie o 5.30 rano?
Brak realizacji zakupuZamówiłam koszulki medyczne 11.03.2025, do tej pory (02.02.2025) nie mam realizacji zamowienia, mimo, że firma wyslała informację, że czas realizacji wynosi 1 dzień. Telefon podany jako kontaktowy [dane usunięte przez moderatora] jest niedostępny. Napisałam miał z zapytaniem o zamówienie i nie mam odpowiedzi.
Oczekuję realizacji zamówienia, lub zwrotu pieniędzy- 208,93 zł.
Niewywiązanie się z umowy – brak dostawy butówKilka tygodni temu złożyłam zamówienie na buty w sklepie internetowym Storamore. Płatność została dokonana za pomocą BLIK-a i pieniądze zostały zaksięgowane. Po dokonaniu transakcji otrzymałam mailowe potwierdzenie, że zamówienie zostało zrealizowane i że oczekuje na wysyłkę przez kuriera.
Od tego momentu kontakt ze sklepem stał się utrudniony – przestali odpowiadać na moje wiadomości e-mail. Na aplikacji InPost nie ma żadnej aktualizacji dotyczącej nadania paczki, a butów do dziś nie otrzymałam.
Z uwagi na brak dostawy, brak odpowiedzi ze strony sklepu i brak możliwości śledzenia przesyłki, uważam, że sklep nie wywiązał się z umowy i domagam się zwrotu pieniędzy lub natychmiastowej wysyłki zamówienia.
Problem z internetem Od początku podpisania umowy jest wieczny problem z internetem zgłaszany już kilkakrotnie i od miesięcy się nic nie zmieniło czasem bardzo wolno chodzi a czasem potrafi cały dzień wogole nie być pomimo zmiany jakichś danych co robili wymiany karty zmiany telefonu na nowy ciągle problem występuje
Chciałbym odstąpić od umowy z ich winy ale twierdzą że muszę zapłacić karę umowną choć to oni nie wywiązują się z warunków umowy
Zwrot środków za 3 pary spodniZwróciłam 3 pary zakupionych u Państwa spodni. 24 marca otrzymałam potwierdzenie odbioru mojego zwrotu u Państwa. Wysłałam zapytania o termin zwrotu środków, jednak do dziś brak odpowiedzi. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy???