Brak zwrotu pieniędzy na konto Witam.
Zamówiłam paczkę w firmie modneiww.. bardzooo dawno temu i ciągle byłam zbywana.
Po jakimś czasie dostałam informację, że nie ma towaru który zamawiałam.
Poprosiłam o zwrot pieniędzy- to aż 438 zł.
Obiecywano mi, że dostanę w poniedziałek.. do dzisiaj nie dostałam przelewu..
Bardzo proszę o pomoc.
Z poważaniem,
[usunięte przez moderatora]
Uszkodzony silnik w BMW serii 1w marcu br. kupiliśmy z żoną samochód BMW 1 z 2010 roku. Zakup w marcu 2025 roku od firmy "Auto Arena Zbigniew Kacprzak" za kwotę 19.000,-
W czasie sprzedaży sprzedawca wspomniał o tym, że wstępny serwis został wykonany przez jego kuzyna (rozrząd,olej itp) i że "przydało by się" wymienić świece, bo kuzyn zapomniał.
Wymieniłem świece, elementy zawieszenia- sprawy eksploatacyjne. Auto nie pracowało zadowalająco. Mechanik zdiagnozował niesprawny wtrysk, który wymienił. Poprawa była, lecz auto nadal nie jeździło jak należy- auto zostało wstawione do mechanika, który rozebrał cały układ wtryskowy, następnie zdjął głowicę po inspekcji kamerą, gdyż na tłoku znalazł opilki metalu.
Kolejne kroki i odkrycia to opiłki metalu, zrzynki, uszkodzona głowica i zawory- w załączeniu do niniejszej wiadomości zdjęcia z poszczególnych "odkryć". Co ważne- "śmieci" nie pochodziły z obecnych uszkodzeń silnika, a były to pozostałości po poprzednich naprawach.
Finalnie naprawa ze względu na koszty części i robocizny wyniosła łącznie 13.000zł.
Oczywiście kontaktowałem się ze sprzedającym, pisząc o uszkodzonych wtryskach i pompie. Otrzymałem odpowiedź: "Gwarancja jest u nas 30 dni od zakupu" i dalej bez odpowiedzi na smsy i próby kontaktu.
Nieotrzymanie zwrotu należności W dniu 30.10.2025 minęło 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez sklepik Laurella zwrotu sukienki. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odpisują na maile ani nie odbierają telefonów.
Oczekuję od nich zwrotu pieniędzy.
Zwrot środków La RochellJestem mamą [usunięte przez moderatora] która kupiła w firmie La Rochell sukienke dnia 30.09.2025i ja zwróciła w terminie.Do dnia dzisiejszego nie otrzymala przelewu .
Kwota która firma nie oddala 339zl .
[usunięte przez moderatora] właścicielu [usunięte przez moderatora] proszę o natychmiastowy przelew za zamówienie .
Brak przesyłki Dnia 27.10.2025 zamówiłam przesyłkę do paczkomatu firmy DPD. Jak się okazało przesyłka ta była w dwóch częściach. Firma DPD nie podjęła działań mających dostarczenie owych paczek, nie było możliwości przekierowania ani nie zostawili paczki w punkcie odbiorów obok [sklep żabka]. Mało tego, nie było ich nawet w miejscowości, do której miała być ona dostarczona. Skoro na stronie mam możliwość odbioru przesyłki poprzez paczkomat i na stronie udaje mi się tak zamówić, kurier odbiera paczkę od nadawcy to dlaczego paczka do mnie nie dociera? W paczce był limitowany produkt, którego przez firmę DPD już nie mogę zamówić. Zwykłe lenistwo, a nie brak możliwości rozwiązania. W załączeniu status przesyłki.
Brak zwrotu pieniędzy 30.09.2025 zwrot został poprawnie zarejestrowany na magazynie, mimo codziennych telefonów do dziś (30.10.2025) nie dostałam zwrotu środków (1292,70 PLN) tylko konsultanci proszą o cierpliwość informując, że czekają na odpowiedz magazynu w tej sprawie.
PerfumyZamówiłam perfumy 26.10 i do dzisiaj ich nie dostałam. W aplikacji InPost paczka widnieje jako przesyłka utworzona i na tym koniec. Proszę o zwrot pieniędzy lub wysłanie paczki. W innym razie sprawa zostanie zgłoszona na policję . Wyżej podałam numer przesyłki. Nie można się skontaktować z tą osobą bo nie ma podanego żadnego kontaktu.
Ządanie odzyskania pieniędzyDnia 12go września skontaktowałem się z serwisem Dyson w sprawie naprawy mojego odkurzacza i zostałem poinformowany o konieczności przelania 599zł. na poczet naprawy.
Po pobraniu pieniędzy przez firmę, okazało się, że naprawa nie została wykonana z powodu braku części.
W rozmowie telefonicznej zostałem poinformowany, że zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu kilku dni. Od tego czasu upłynął już ponad miesiąc i w dalszym ciągu nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. W tym czasie wykonałem 6 telefonów do infolinii, gdzie poinformowano mnie , że moja sprawa została przekazana do administracji i pozostała bez odzewu. Wysłałem również e-maila do Help@dyson.pl i ta również pozostała bez odpowiedzi.Proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy.
Sprzedali nie właściwy zderzak do samochodu Pomylony zderzak. Wysłany od innego typu nadwozia. Firma nie chce odebrać i wysłać dobrego ani oddać pieniędzy. Oczekuje przysłania prawidłowego zderzaka lub zwrot pieniędzy za zderzak i koszty wysyłki.
10903128139344Szanowni Państwo,
zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie pomocy w rozwiązaniu sporu konsumenckiego z firmą Zalando SE, dotyczącym niewłaściwego rozliczenia zwrotu towaru w ramach zamówienia nr 10903128139344.
Dnia [data nadania przesyłki] dokonałam zwrotu dwóch kurtek, zapakowanych razem w jedną przesyłkę zwrotną, zgodnie z instrukcją zwrotu udostępnioną przez Zalando.
Zwrot został nadany kurierem DPD, numer przesyłki: 13030109522774.
Po kilku dniach otrzymałam od Zalando informację, że w paczce znajdowała się jedynie jedna kurtka, a druga (o numerze TH322T005-Q14, rozmiar S) rzekomo nie została odesłana. W związku z tym firma domaga się zapłaty za brakujący produkt.
Pragnę podkreślić, że:
obie kurtki zostały spakowane do tej samej paczki,
przy pakowaniu i nadaniu przesyłki obecny był świadek, który może potwierdzić ten fakt,
przesyłka została prawidłowo nadana i odebrana przez kuriera DPD.
Złożyłam reklamację do Zalando, jednak została ona odrzucona, mimo że przedstawiłam powyższe informacje i dowody.
Nie mam wpływu na to, co mogło wydarzyć się z przesyłką w trakcie transportu lub w procesie przyjmowania zwrotu przez magazyn Zalando.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o:
pomoc w wyjaśnieniu sprawy,
ewentualne skierowanie zapytania do Zalando SE oraz firmy kurierskiej DPD,
wsparcie w dochodzeniu moich praw jako konsumenta, który zwrócił towar zgodnie z zasadami i nie powinien ponosić odpowiedzialności za ewentualne błędy po stronie sprzedawcy lub przewoźnika.