Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-22 godz: 09:57Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.Ż.
Zwrot kosztów Dzień dobry 9.05 zakupiłam na prezent dla dziecka na urodziny wieże z autami psiego patrolu j12.05:dostałam smsa że została wysłana napisałam kiedy będzie jednak już bez odzewu napisałam meila odpowiedź dołączona aktualnie nie ma odpowiedzi numer zajęty paczki po numerze nie można odnaleźć jestem załamana bo urodziny tuż tuż a teraz zostałam bez pieniędzy i bez prezentu muszę coś szybko pomyśleć . Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc w odzyskaniu pieniędzy Jeszcze opłaciłam kuriera bo miało być pewne i szybciej
2025-05-21 godz: 16:02Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu srodków za odwołany koncertSprawa dotyczy braku zwrotu pieniędzy za odwołany koncert. W dniu 23 marca 2025 w Krakowie miał odbyć się koncert "Wodecki Symfonicznie - Lubię wracać tam gdzie byłem już..". Na dwa dni przed wyznaczoną datą wydarzenia dostałem maila od firmy Make Music, z informacją o odwołaniu koncertu. Poinformowali również, że osoby, które chcą by zwrócili im pieniądze są zobowiązane do poinformowania ich o tym droga mailowa, w ciągu 14 dni. W przysłanym do mnie mailu była również informacja, że zwrot środków nastąpi w ciągu 21 dni roboczych. Niestety, mimo, ze mijają już prawie 2 miesiące pieniędzy firma nie zwróciła. W ubiegłym tygodniu, 14 maja po kolejnej już próbie kontaktu dostałem maila o treści "Bardzo dziękuję za wiadomość. Przelew w dniu dzisiejszym zostanie zrealizowany" - niestety do dnia dzisiejszego pieniędzy na koncie nie ma, ta wiadomość to ewidentna gra na zwłokę. Proszę zatem o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
2025-05-21 godz: 11:58Publiczna
Otwarta
Rezygnacja z zamówienia/brak dostawyw dniu 29.04.2025 zamówiłam w sklepie internetowym pilkomania.pl "Urządzenie 3 w 1 Miara dalmierz laserowy z podświetlanym wyświetlaczem 60M" o wartości 154,99zł + przesyłka kurierska DPD 19,99zł zapłacona szybkim przelewem. Na stronie internetowej podany czas dostawy to 5-15 dni roboczych. w dniu 13.05.2025 chcąc zorientować się jaki jest status zamówienia, wysłałam do sklepu maila z zapytaniem o status i przewidywany czas dostawy - otrzymałam informację, że paczka jest "bezpieczna w drodze" oraz że dotrze w terminie podanym na stronie sklepu,a także że otrzymam linka z numerem do śledzenia przesyłki. Takiego maila nie otrzymałam do dnia dzisiejszego, termin dostawy podany na stronie sklepu minął w dniu wczorajszym tj. 20.05.2025r. W związku z tym poprosiłam ponownie o informację oraz link do śledzenia paczki. W odpowiedzi zostałam zbyta krótkim komunikatem, że otrzymam informację jak tylko przewoźnik zaktualizuje dane... Niestety opinie o sklepie nie pozostawiają złudzeń (nie sprawdziłam ich wcześniej). Zostałam oszukana, jeśli zamówienie w ogóle dotrze to prawdopodobnie będzie to w czasie w którym już nie będę potrzebować produktu jak i pewnie wątpliwej jakości (sugeruje się opiniami klientów). W związku z niedotrzymaniem terminów chcę odstąpić od umowy oraz żądam zwrotu środków w kwocie 174,98zł taką samą drogą jak opłaciłam pierwotnie zamówienie.
2025-05-21 godz: 07:51Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.M.
zmiana rezerwacji26.04.2025 poprośiłam o zmiane rezerwacji ,czyli rezygnacje z wycieczki jednej osoby do tej pory sprawa nie została załatwiona a dziś jest 21.05.2025 . Dzwoniąc do firmy otrzymuję ciagle odpowiedz że jeszcze niedostali odpowiedzi żeby zrealizować zmianę rezerwacji .Zgdziłam się ze za zmianę rezerawcji ponisę koszty 1020 , ale boję się że niedługo ta cenna się zmieni przy opieszałości firmy,, wakacje.pl 'Dodatkowo zakupiłam bagaż rejestrowany do 10 kg i zapłaciłam 380zł po czym na drugi dzien dostałam wiadomosć ze muszę dopłać 130 zł za bagaż. Cena za dodatkowy bagaż 10 kg wyciągnieta z kosmosu.
2025-05-20 godz: 22:17Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlS.H.
Otrzymałem produkt niekompletny i złej jakosciZamówiłem drewniany domek ogrodowy 3 x3m,dostarczono mi domek 3x2m(mniejszy) Deski połamane i dziurawe.Zglosiłem problem do ECO HORIZON.Na początku mówili,że wymienią (doślą) wadliwe deski,zglosiłem również,że desek jest za mało.Sam muszę dzwonić i prosić o informację w mojej sprawie,zero zainteresowania z ich strony. Zaplacilem gotówką i nie otrzymałem żadnego potwierdzenia zaplaty(pieniądze dostał kierowca w dniu dostawy).Kierowca twierdził,że otrzymam paragon na emaila,zaś właściciel, że kierowca powinien mi dać,no i tak się traktuje klientów
2025-05-20 godz: 13:43Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.G.
brak zwrotu kwoty za anulowane przez Sklep zamówieZamówienie złożone i opłacone w dniu 18/04/2025, niezrealizowane przez Sklep pomimo dostępności towaru. Po wezwaniu w dniu 25/04/2025 i 28/04/2025 do wyjaśnienia (przedłużający się status "w realizacji"), zamówienie zostało anulowane w całości przez Sklep w dniu 28/04/2025 (towar nadal dostępny na stronie internetowej) z informacją mailową o zwrocie środków w ciągu 2-5 dni roboczych. W dniu 08/05/2025 wysłane do Sklepu wezwanie do zwrotu środków. Ostatnia odpowiedź z 12/05/2025 o problemach technicznych i zapewnienie o zwrocie środków. Do dnia 20/05/2025 (ponad miesiąc od dnia wpłaty) kwota 729,97 zł nie została zwrócona.
2025-05-20 godz: 11:41Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.G.
Brak przesyłki28.04.2025r zamówiłam produkty kosmetyczne za 269,91 zł na stronie sklepu COHOMSHOP, reklamy sklepu pojawiają się na Facebooku. Dostałam potwierdzenie zamówienia z informacją, że za pomocą ,,bezpiecznej dostawy" paczka dotrze w ciągu 8-10 dni a o wysyłce poinformują mailem. Pisałam do nich kilka razy z pytaniem o przesyłkę, później z prośbą o zwrot środków-brak jakiegokolwiek odzewu a dzisiaj mamy20.05.25r. Obawiam się, że ten sklep to zwykli naciągacze. Liczę, że odzyskam jednak pieniądze.
2025-05-20 godz: 08:20Publiczna
Otwarta
Zwrot za zakupZlozylam zamowienie 3.1.25 i zaplacilam przelewem, po kilku dniach doslalam maila ze towar jest niedostepny. Polecono mi zamiane jednak odmowilam i poprosilam o zwrot za zakup. Wyslalm okolo 20 maili i list polecony ale nikt nie odpowiedzial i nie doslatalam zwrotu. Oczekyje natychmiastowego zwrotu pieniedzy za towar.
2025-05-20 godz: 04:17Publiczna
Otwarta
Zgłoszenie nr 8002856201W dniu 15.05.2025 za pośrednictwem stroni internetowej Euro RTV AGD zakupiłem w systemie ratalnym robota koszącego Goad G1-2000 Ecovacs Ten model robota koszącego jest zapakowany w dwóch paczkach w pierwszej paczce znajduje się robot koszący i dwa nadajniki GPS a w drugiej gadasz do robota i dwa nadajniki GPS 16.05.2025 Za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL otrzymałem nie kompletną przysyłkę otrzymałem samego robota koszącego nie otrzymałem drugiej paczki gdzie znajdował się garaż i dwa nadajniki GPS Odrazu zgłosiłem reklamację.Zgłoszenie nr 8002856201 Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej a na infolinii każdy konsultant mówi co innego i mnie zbywa. Orientuje się że mam prawo do zwrotu towaru 14 dni od zakupu zależy mi na sprzęcie i wolałbym aby dosłano mi brakujący karton z garażem .
2025-05-19 godz: 23:11Publiczna
Otwarta
Brak możliwości zwrotu Brak możliwości zwrotu Części samochodowej po 15 dniu kalendarzowym. Poszukiwałem mostu do Jeep Cherokee Trailhawk 3.2 V6 4x4 2015r po skontaktowaniu się z firmą i podaniu informacji o pojeździe z VIN-em zagwarantowano że powinien pasować, ale dla 100% należy porównać numery seryjne części, lecz dostanie się do części było utrudnione. Dostarczono cześć 22 kwietnia od razu umówiłem się z mechanikiem na wymianę lecz okres świąt majowych opóźnił oględziny dnia 07 Maja dostałem informację że części nie pasuje odrazu zgłosiłem do firmy Lo-Stark. Oczekuję od firmy rozpatrzenie mojej sprawy i zwrotu gotówki.