Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-04 godz: 10:11Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków po upływie 14 dniZwróciłam zamówienie (po kilku dniach od jego otrzymania). 13 sierpnia sklep zarejestrował mój zwrot. Po upływie 14 dni nie otrzymałam zwrotu środków. Kilkukrotnie kontaktowałam się mailowo ze sklepem, wysyłając wezwanie do zapłaty. Na każdego maila otrzymywałam niemal identyczną odpowiedzią ze stwierdzeniem "sprawa niezwłocznie przekazana do działu księgowości". Dziś mija 8 dzień po przekroczeniu ustawowego terminu 14 dni, a pieniędzy (ani nawet potwierdzenia przelewu) nadal nie otrzymałam.
2025-09-04 godz: 09:33Publiczna
Otwarta
faktura za nienaprawioną usterkę falownikadzień dobry, niestety firma kompletnie nierzetelna . Od początku problemy w fakturowaniu i próba naciągnięcia na koszty. Informacja o rzekomym rabacie o którym wiedziała tylko Pani z biura. Jakieś mylne informacje o połączeniu oferty fotowoltaiki i pompy ciepła tak żeby na umowie była kwota ta którą ustaliliśmy z właścicielem. Na szczęście dzięki przytomności umysłu właściciela nie zostaliśmy oszukani i sprawa zakończyła się tylko aneksem do umowy. Niestety próba nieuczciwej praktyki od samego początku. w dniu 14.10.2024 wystawienie faktury na kwotę 14000 zł z terminem płatności 15.10.2024 - szczyt bezczelności i konieczność oczywiście po mojej interwencji zmiany daty faktury. Szczytem bezczelnoci natomiast jest wystawienie faktury za rzekome sprawdzenie serwisowe w wysokości 300zł . Zgłosiliśmy niepracujący falownik co powinno być w ramach gwarancji zweryfikowane . Niestety oprócz tego że jakakolwiek weryfikacja odbywała się mailowo, to jak już ktoś z łaską się pojawił i zepsuł mi dodatkowa fazę tak, że zostaliśmy z jedną - to jeszcze wystawił mi fakturę 300zł . Proszę więc o polubowne anulowanie tej faktury, gdyż następnym krokiem będzie opisanie całej działaności firmy u Rzecznika Praw Konsumenta i tam dochodzenie swoich praw. Ponadto uważam że takie praktyki biura tej firmy zasługują na pewno na kontrolę i zgłoszenie do Państwowej Inspekcji Pracy.
2025-09-04 godz: 09:10Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu należności po odesłaniu towaruDnia 9 lipca 2025 zakupiłam 2 koszulki w sklepie internetowym Stone Skirts, paczka dotarła do mnie 17 lipca. Po przymierzeniu ubran zdecydowałam sie na zwrot , którego potwierdzenie dostałam 24 lipca. Do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu należnosci w wys 298 pln, mimo kilku upomnien mailowych. Tel niestety nikt nie odbiera. Żądam od firmy zwrotu należności.
2025-09-04 godz: 08:17Publiczna
Otwarta
Niekompletne zamówienie Otrzymałam od Państwa zamówienie nr 337563 ale okazuje się że jest niekompletne bo w paczce nie ma paska do sukienki w załączeniu przesyłam zdjęcie, bardzo proszę o dosłanie brakującej rzeczy.
2025-09-04 godz: 08:14Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za zamówienie 337371zamówienie nr 337371 zostało do Państwa odesłane i dostarczone wczoraj tj.02.09.2025 a nie można się z Państwem w ogóle skontaktować w żaden sposób nie odpisujecie na maile a co dopiero mówić o włączonym telefonie. Okazujecie się oszustami jak wszędzie o was piszą bardzo proszę o zwrot pieniędzy bo po upływie czasu będzie trzeba przekazać sprawę do UOKiK.
2025-09-04 godz: 06:42Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.S.
Brak sprzedanego towaru / brak zwrotu środków Dnia 2 sie 2025, 19:39:30 złożyłem zamówienie , zakupiłem zegarek z strony internetowej. Zegarek był w ofercie z dopiskiem dostępność w 3 do 4 tygodnie . 4 ostatni tydzień kończył 30 sierpnia tego roku. Mamy 4 września a firma nadal nie nadała towaru - mało tego w zeszłym tygodniu zapewniała że wyśle go na początku tego nic takiego nie nastąpiło . Wczoraj napisałem 2 wiadomości że odstępuje od umowy i proszę o zwrot pieniędzy - pieniędzy nie ma - odpowiedzi także.
2025-09-04 godz: 06:29Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu za oddany towar do sklepuW czrcu 2025 kupiłam na stronie stoneskirts.pl dwie rzeczy, niestety nie pasowały mi więc zgodnie z procedurą odesłałam towar w ciągu wymaganych dni. Paczka została dostarczona i 09.07.2025 otrzymałam maila z inf: "Twój zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność." 27.07 napisałam maila z zapytaniem kiedy otrzymam zwrot, gdyż 14 dni roboczych mija już w tym tygodniu. Napisali, że przepraszają za zwokłę i przekazują temat natychmiast do działu księgowości. Podobnego maila z przypomnieniem wysłałam 05.08 i otrzymałam maila z kolejnymi przeprosinami i zapewnieniami. 18.08 wysłałam kolejnego maila, na którego nie otrzymałam odpowiedzi. Potem wysłałam maila 22.08 w którym im oznajmiłam, że nie otrzymałam środków iwęc jest zmuszona iść na drogę sądową i zgłosić ich do UOKiK. Odpisali, że mieli reorganizacjęsystemu księgowego i część zwrotów została opóźniona z przyczy technicznych i zapewnili, że mój zwrot zostanie potraktowany priorytetowo. Dalej nie otrzymałam pieniędzy a mamy dzisiaj 04.09 prośba o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
2025-09-04 godz: 04:09Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.S.
Koszulki CamoshopZamówiłem w internetowym sklepie sklepie Camoshop 2 koszulki , zamówienie zostało opłacone , potwierdzenie zapłaty z numerem przyszło @ 26 lipca 2025 . Po interwencji mailowej otrzymałem informację że zamówienie jest opóźnione i będzie najpóźniej do 15.08.2025 . W związku z jego nie dostarczeniem , 19 .08 oraz 02.09 wysyłałem maile z prośbą o zwrot środków . Brak jakiegokolwiek odzewu oraz kontaktu ze strony firmy Camoshop. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
2025-09-03 godz: 14:44Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy i odpowiedz na e-mailaWitam Poproszę o pomoc przy zwrocie pieniędzy za zamówienie obuwia w złym rozmiarze. Obuwie niestety ma krzywo umieszczony napis po boku stąd podejrzenie o brak oryginalności. Obuwie jest większe niż podana długość wkładki w opisie. Sprzedawca nie odpowiedział na żadne maile ani nie udzielił informacji jak przeprowadzić zwrot. Brak kontaktu. dziękuję
2025-09-03 godz: 13:13Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.S.
Zwrot produktu Witam Nadałam paczkę ze zwrotem do partnera Zalando w dniu 30.07.2025 . Posiadam potwierdzenie nadania . Firma przewozowa dostarczyła paczkę do partnera Zalando w dniu 1.08.2025 czyli do Duchnice Ożarowska 40/42 hala G . Paczka została oczywiście wcześniej zważona . Zalando upomina się o zapłatę , gdyż po kontakcie z partnerem uzyskał informację , że nie otrzymali produktu. Czuje się bardzo pokrzywdzona i posądzona niesprawiedliwie o oszustwo gdyż produkt zwróciłam .Partner Zalando nie cieszy się zbyt dobrą opinią i nie ma do niego żadnego kontaktu . Proszę o pomoc