Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-06 godz: 09:13Publiczna
Zamknięta
Brak przyjęcia zwrotu i kontaktuPrzyczyną sprawy jest brak kontaktu ze strony sprzedawcy i brak podania informacji, jak zwrócić produkt. Sklep nie odzywa się na ten temat, mimo wysłaniu kilku maili i zapytań przez Messenger. Oczekuję przyjęcia zwrotu butów, gdyż okazały się za duże i wątpię w ich oryginalność oraz stan (powinny być nowe, wyglądają jak noszone przez inną osobę). Od grudnia nie mam informacji zwrotnej, jak zwrócić produkt. Nie otrzymałam również żadnego paragonu potwierdzającego zakup! Nie jest to mała kwota, po ponad 500 zł.
2025-02-06 godz: 06:47Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.C.
Zwrot pieniędzy ze zwrotuZwrot ( sukienka) do firmy Lasigal dotarł dnia 17.02.2025, do dnia dzisiejszego żadnego kontaktu ze strony firmy , mimo wysłanych maili, wysłanej wiadomości na Messenger żadnej odpowiedzi i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrot. Bardzo proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy jeśli nie sprawa zostanie zgłoszona do rzecznika praw konsumentów i postaram się aby Pani działalność została jak najszybciej zakończona, bo nie działa Pani zgodnie z [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] i wiem że nie jestem jedyną osobą [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę Lasigal.
2025-02-05 godz: 23:03Publiczna
Zamknięta
Brak pieniędzy za towar Zamówiłam sukienki 12.12.24. Czekałam prawie miesiąc na dostarczenie przesyłki, w końcu gdy miała ona dojść do mnie zrezygnowałam z niej na stronie przewoźnika Dpd. Firma nie zwróciła mi pieniędzy do dzisiaj i w wiadomości odylaja jakieś gotowe formułki. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na 734 zł za towar którego nigdy nie widziałam.
2025-02-05 godz: 18:36Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za odesłany zwrotTen sklep to jest wielka porażka i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!Zaczynając od początku to po jakimś miesiącu przypomniałam sobie że nie doszła do mnie od tych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]paczka zamówiłam dwie bluzki i golf, po skontaktowaniu się mailowo dostałam odpowiedź że niby paczka do nich wróciła i poinformowano mnie że zostanie ponownie wysłana… paczka dotarła i okazało się że brakuje jednej bluzki oczywiście nikt nie raczył mnie o tym poinformować. Znów napisałam że brakuje jednej bluzki, na co dostałam odpowiedź, iż tej rzeczy nie było w magazynie i że dostanę zwrot środków i rzeczywiście go otrzymałam, ale pewnie gdybym się nie odezwała to nic by mi nie oddali. Koniec końców zdecydowałam że zwracam jedną z bluzek. Wysłałam zwrot przez szybkie zwroty pl. mam potwierdzenie. I na tym historia się skończyła, zero odzewu na moje maile. Chciałaby odzyskać swoje pieniądze.
2025-02-05 godz: 13:55Publiczna
Zamknięta
Proszę o towar lub zwrot pieniedzyZamówienie zostało złożone 9 stycznia 2025 i do dnia dzisiejszego nie dostałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Proszę wysłać towar albo zwrocic pieniadze!!! . Moja cierpliwość też się już skończyła. Ja też idę zgłosić sprawę na policję. Wasze lokalne media też są zainteresowane ta sprawa... może jak sąsiedzi zaczną wytykać was palcami to wy PRZESTANIECIE [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] LUDZI
2025-02-05 godz: 13:19Publiczna
Zamknięta
Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy Dnia 10.01.2015r. zakupiłam na stronie zabawkę, z przesyłką za 189.98 zł. Do dzisiejszego dnia (05.02.2025r.), przesyłka nie dotarła. Numer kontaktowy na stronie nie odpowiada. Po kontakcie przez maila, dostałam informację, że przesyłka jest w trakcie regulaminowej realizacji i mam czekać. Kiedy zapytałam o numer paczki, bo podany przez nich jest nieprawidłowy (wyszukiwałam na stronie DPD- śledzenie przesyłki) dostałam informację, że to dlatego, bo paczki nie ma jeszcze w kraju. Jak powiadomiłam o mojej rezygnacji z zamówienia i zarządałam zwrotu kosztów, odpowidziano mi, że nie mogą tego zrobić, bo paczka jest w drodze (nr przesyłki nadal nieprawidłowy), a jak zostanie dostarczona to przysługuje mi 30 dni na zwrot zamówienia, bez podania przyczyny. Po zapytaniu o termin dostawy zostało przesłane krótkie "przepraszamy za opóźnienie". Nie chcę już wspomnianej zabawki, oczekuję zwrotu pieniędzy, którego chyba się nie doczekam...
2025-02-05 godz: 10:06Publiczna
Otwarta
Brak działań w kierunku rozwiązania sprawy W dniu 30.01 wpłaciłem zaliczkę za wypoczynek w którym były dodatkowe opcje o które chciałem dopytać właścicielkę, jednakże nie mogłem się sam z Panią skontaktować do 3.02, dostałem jedynie automatyczną wiadomość. Zaniepokojony całą sytuacją stwierdziłem iż odezwę się do pośrednika (Aloha Camp S.A.) w celu wyjaśnienia całej sytuacji oraz zwrotu zaliczki, aby móc zagospodarować sobie wolny czas w innej przestrzeni. Od 3.02 dostaje wiadomości o treści „ Przesłałam wiadomość do Gospodarza również ze swojej strony z prośbą o pilną odpowiedź.”, support nie odpisuje bez męczenia i prośbę o kontakt, w przypadku gdy moja partnerka odzywała się do nich aby wyjaśnić sytuację dostawała takie same odpowiedzi po dłuższym czasie lub ich brak. Gdy jednak napiszę się w nowym czacie do supportu ten odpisuje od razu bez zawahania, tak jakby pośrednik bałby się odpowiedzialności za rozpoczętą sprawę i nas zlewał. Jestem w tym momencie tydzień po rezerwacji, dzień do wypoczynku i na dobrą sprawę nie wiem czy zastanę kogoś na miejscu, kto wpuści mnie do środka. Pojadę X kilometrów, aby czasami pocałować klamkę. Oczekuję od pośrednika zwrotu wpłaconej zaliczki.
2025-02-04 godz: 17:27Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Zwróciłam produkt w ciągu kilku dni ,bo nie działał. Napisali , że odrzucają reklamację, ponieważ nie widzą usterki. Napisałam,że nie chcę żadnej reklamacji tylko zwrot pieniędzy ,bo towar nie działa w żaden sposób. Nie otrzymałam pieniędzy. Próbują [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]mnie i wmówić ,że minął termin a nie minęło 14 dni . Tylko około 10dni maksymalnie z całą korespondencja na temat tego problemu i moich próśb o zwrot pieniędzy
2025-02-04 godz: 17:20Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.K.
ZWROT TOWARUZamówiłam kurtkę , która została dostarczona 31.01. 2025 Przymierzona i tego samego dnia został zrobiony zwrot. Sklep otrzymał zwrot 04.02.2025 i wysłał do mnie maila o treści : „niestety po ponownym sprawdzeniu zwrotu dostrzegamy ślady użytkowania nieobecne pierwotnie na modelu przed jego wysyłką tj. ślady użytkowania na zamku, zapach perfumu obecny na kurtce, brak metki. Z uwagi na staranność oraz naszą dbałość o jakość naszych usług nie możemy przyjąć Pańskiego zwrotu, kurtka zostanie do Państwa odesłane w następnym dniu roboczym.” Kurtka nie posiadała żadnych , metek. Do kurtki dołączony był tylko paragon. Poprosiłam o zdjęcia śladów użytkowania ale zdjęcia jeszcze nie zostały przesłane. Jak po przymierzeniu mogą powstać ślady użytkowania. Zwrot kurtki do mnie został już wygenerowany. Nie mam nawet możliwości jej odebrania ponieważ jesteśmy na urlopie. Proszę o pomoc w zwrocie pieniędzy. Zakup został dokonany za pomocą PayPo Z poważaniem[dane usunięte przez moderatora]
2025-02-04 godz: 17:13Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 4121 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Zamówiłem 2 grudnia kalendarze na printone.pl z realizacją 5 dni. Ze względu na bardzo długi czas realizacji zamówienia (na dzień 3 grudnia) telefonicznie powiadomiono mnie ze zamówienie będzie wysłane dopiero w pierwszym tygodniu stycznia 2025r) poprosiłem o ANULOWANIE zamówienia i zwrot płatności. Do dnia dzisiejszego - nie mam zamówienia, nie mam zwrotu pieniędzy, nikt nie odbiera telefonów, ani maili.