Brak zwrotu środków Zakup dokonany 4.08.2024. Towar dostarczony 6.08.2024. Tego samego dnia zgłoszony zwrot do sprzedawcy i odesłany. Zwrot dostarczony przez Wygodne Zwroty dnia 9.08.2024. Po upływie 14 dni roboczych dalej brak zwrotu środków w kwocie 251 zł. Brak kontaktu ze sprzedającym.
Usterka urządzenia PACB212HP AIR CONDITIONER WPW dniu 11.07 zgłosiłem drogą online awarię urządzenia (Kod Industrialny Urządzenia: 859991570640), w odpowiedzi otrzymałem informację, że zgłoszenia reklamacyjne można zgłosić jedynie przez infolinię. W następstwie tej informacji złożyłem reklamację telefonicznie, co skutkowało ustaleniem terminu wizyty serwisanta. Serwisant pojawił się 31.07, stwierdził, że urządzenie się rozszczelniło z powodu korozji i że w takich sytuacjach nie jest to usterka, którą sie naprawia ale wymienia całe urządzenie, ale ostateczną decyzję o uznaniu usterki jako podlegającej usunięciu na podstawie gwarancji podejmuje ktoś inny. W związku z brakiem jakiejkolwiek informacji od Whirlpool w dniu 26.08 wysłałem wiadomość, z pytaniem czy uznano moją reklamację i mogę się spodziewać nowego urządzenia? Na co otrzymąłem odpowiedź, że pomimo okresu gwarancji w przypadku korozji mogą jedynie przyszła serwisanta odpłatnie.
Oczekuję naprawy bądź wymiany urządzenia na nowe.
Zniszczenie podłogi podczas montażu kanapyNiestety panowie zajmujący się transportem i montażem zniszczyli nam podłogę, ale firma Agata Meble odrzuciła w całości naszą reklamację - ponieważ podpisaliśmy protokół odbioru. Do głowy nam nie przyszło że na podłodze pod kanapą są takie zniszczenia, więc skupiliśmy się tylko na kanapie a nie podłodze. Panowie źle dokręcili śrubę w jednej nóżce i wystawała niszcząc podłogę.
Oczekujemy od firmy Agata zwrotu kosztów położenia nowej podłogi zgodnie z kosztorysem wysłanym w reklamacji.
PARINE Na zamówioną w sklepie internetowym PARINE sukienkę czekałam bardzo długi okres czasu. Gdy przesyłka w końcu dotarła, postanowiłam sukienkę zwrócić gdyż nie spełniła moich oczekiwań.
28.06.2924 poprosiłam sklep o przesłanie procedury zwrotu. 30.06 otrzymałam etykietę zwrotu. Paczkę nadałam
03.07. 2024.
10.07.2024 otrzymałam informację, że sprzedawca potwierdził odbiór przesyłki.
1.08, 14.08 i 16.08 wysyłałam do sklepu maile z przypomnieniami o braku zwrotu środków. Cały czas sklep odpisywał , że przeprasza za opóźnienia i niedługo nastąpi zwrot środków na konto. Ponieważ nic takiego nie nastąpiło, 20.08.2024 wysłałam mailowo wezwanie do zapłaty środków wraz z odsetkami w terminem 7 dni roboczych czyli do dzisiaj tj. 29.08.2024.
Niestety nadal nie mam zwrotu na konto ani żadnej informacji ze sklepu.
Ponownie wzywam sklep PARINE do uregulowania zwrotu środków wraz z należnymi odsetkami, a wszystkim odradzam zakupy w tym sklepie.
Brak zwrotu pieniędzy po 14 dniach od odstąpienia W dniu 12.08.2024 odstąpiłem od umowy sprzedaży zamówienia nr 6184 i 6185 na łączną kwotę 2 532,59 zł opłaconego przez internet w dniu 11.08.2024.
W tym samym dniu otrzymałem e-mail z aktualizacją statusu zamówienia - "Aktualny status to: Odstąpienie od umowy - proces zwrotu środków"
W dniu 21.08.2024 zwróciłem się z pytaniem w jakim terminie otrzymam zwrot środków, otrzymałem indormację, że sprawa powinna być zamknięta w poniedziałek lub ostatecznie we wtorek czyli po terminie 14 dni od mojego odstąpienia od umowy sprzedaży o czym informowałem w odpowiedzi, każdego kolejnego dnia do dziś dostaję absurdalne tłumaczenia o dalszej zwłoce zwrotu moich środków przez opieszałość księgowości owej firmy.
Załączę dla przykładu dwie ostatnie wiadomości:
Z dnia 28.08.2024:
"Witam serdecznie
W nawiąsniu do tematu przelewu, ten został zlecony Payu. Jeżeli w dniu dzisiejszym nie otrzyma Pan zwrotu, to przelew zostanie wykonany manualnie przez księgowość i zostanie podesłane potwierdzenie przelewu do Pana."
oraz z dnia 29.08.2024:
"Witam serdecznie
W temacie zwrotu już weryfikujemy sprawę z PayU, i jeżeli nie wykonali przelewu to księgowośc dokona zlecenie w dniu dzisiejszym w sposób standardowy."
Nie udało mi się ani razu dodzwonić pod podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj.
PON.-CZW.: 10:00-18:00
PIĄTEK .: 10:00-16:00
Domniemuje, że infolinia tej firmy to raczej fikcja mimo, sygnału w słuchawce, podobnie jak umieszczona infografika w stopce strony o rzekomo "RZETELNEJ FIRMIE", po weryfikacji nr NIP tej firmy w owym programie jest nastepująca informacja:
"Jest uczestnikiem programu Rzetelna Firma, jednak obecnie nie spełnia warunków programu."
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONY TOWAR01.07.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym fasardi.com kwotę 518,40 zł. Po otrzymaniu zamówionych towarów, w dniu 04.07.2024 dokonałam zwrotu całości zamówienia. Następnie dnia 11.07.2024 dostałam wiadomość e-mail ze sklepu o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu i informację, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Dnia 22.07.2024 została wysłana do mnie faktura korekta. Niestety do dnia dzisiejszego tj. 29.08.2024 pieniądze nie zostały zwrócone, sklep nie odbiera telefonów, nie odpisuje na wiadomości e-mail.
Regulamin sklepu dostępny na stronie internetowej wyraźnie mówi o 14-dniowym terminie na zwrot pieniędzy.
ZWROT PIENIĘDZYW dniu 23.07 zrobilam zamowienie na kwote 787zl po 14 dniach nie otrzymalam swoich produktow wysylajac do firmy zapytanie w mailu dostalam informacje o opoznieniach w produkcji. Zażądałam anulacje zamowienia oraz zwrot pieniedzy. Mineło juz 14dni i na maile GDZIE SĄ MOJE PIENIĄDZE otrzymalam informacje o „ zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów” co dla mnie jest oszustwem i wyłudzeniem pieniędzy przez firme! Żądam natychmiastowego zwrotu MOICH pieniędzy!
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzyPo otrzymaniu zamówionych sukienek, zrezygnowałam z ich zakupu. Odesłałam produkt niezwłocznie, mieszcząc się w 14 dniach od otrzymania przesyłki. Sklep odebrał paczkę 8 sierpnia 2024r. Dziś jest 29 sierpnia, ja do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, pomimo, iż regulamin zapewnia, że w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot. Telefon podany na stronie internetowej nie odpowiada. Kontakt tylko mailowy, przy czym odpowiedzi są lakoniczne, służbowe - "Dzień dobry, dziękuję za wiadomość, jutro status Pani zwrotu będzie zweryfikowany. Pozdrawiam". Chcę ostrzec inne klientki przed zakupami w tym sklepie. Mam nadzieję, że uda mi się odzyskać pieniądze, ale więcej na taki stres się nie zdecyduję. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Nr zwrotu: R/Mod/2024/08/06/43796.
Odzyskanie pieniędzy za zwrócony towar6 lipca 2024 kupiłam w sklepie internetowym kombinezon, ale musiałam go zwrócić i zrobiłam to tego samego dnia.
Sklep Fasardi w dniu 25 lipca 2024 wystawił fakturę korygującą na kwotę 154,39 zł, która miała zostać zwrócona w ciągu 14 dni.
Jest 29 sierpień i nadal nie mam pieniędzy, nie można się dodzwonić, pisałam maile ale na nie nikt nie odpisuje, napisałam na WhatsApp ale tam również brak odpowiedzi.
Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy.
Brak zwrotu należności za zakupiony towar Pomimo upływu 14-dniowego terminu zwrotu należności za zakupiony towar (firma niewywiązała się z umowy kupna sprzedaży) brak pieniędzy na koncie, pomimo wysłania wezwania do zapłaty.