Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-04-17 godz: 10:17Publiczna
Rozwiązana
Brak produktu , brak zwrotu pieniędzy Ta ,, firma „ to jedna wielka pomyłka … Zamówiłam 08.03.2024 kombinezon o kwocie 250 zł , po tygodniu zapytałam co z zamówieniem bo nie ma żadnej informacji , dostałam odpowiedź zwrotną ,że jest w trakcie przygotowania , poprosiłam o jak najszybszą realizację bo potrzebuje na już produktu , dostałam odpowiedź ,że zamówienie będzie wysłane najszybciej jak mogą … Po blisko miesiącu i wysyłanych mailach dostałam odpowiedź ,że produkt jest niedostępny (abstrakacja! Na stronie przy zamawianiu było napisane,że jest dostępny , pisząc mejle dostawałam odp zwrotną ,że zamówienie jest szyte ) Poprosiłam o zwrot gotówki by jak najszybciej zamówić produkt od kogoś innego , odpowiedziano mi ,że zwrot dostanę w ciągu 14 dni . Dzisiaj mija termin a ja jeden bez produktu i bez zwrotu pieniędzy … Żałuję straconego czasu,nerwów i pieniędzy na tą ,,firmę” Liczę ,że pieniądze wrócą do mnie. Nie zamierzam tak odpuścić tej sprawy i gdzie będzie to tylko możliwe zostawię negatywną opinię i ostrzegę innych [słowa usunięte przez moderatora].
2025-04-17 godz: 09:39Publiczna
Zamknięta
Brama Zamówiłam firmę, która miała postawić mi bramę. Brama jest, ale jej wykonanie to dramat, poza tym całość wykonania ciągnie się od podpisania umowy czyli od 6.07.2024r. Poza tym Pan wziął pierwszą ratę 7 tys. przy podpisaniu umowy a drugą odebrał jego ojciec nie dając mi żadnego potwierdzenia wpłaty, teraz twierdzą, że nie zostało zapłacone a przez ten czas domagałam się dowodu wpłaty i przyjeżdżał do każdej usterki. Dopiero, gdy zażądałam demontażu bramy i zwrotu pieniędzy to nagle zaczęli kłamać, że nie odnotowali żadnej drugiej wpłaty, a dotychczas przyjeżdżał i naprawiał każdy szczegół, gdyż brama z dnia na dzień się rozpadała, a właściwie elementy takie jak klamka przy furtce, stopki od bramy, wypoziomowanie bramy i furtki. Domagam się od tej „firmy” wystawienia całościowej faktury na kwotę 13.600 zł. i naprawienie tej bramy. Umowa jest ważna do 6.07.25 r. więc pewnie tylko czekają, abym nic z tym nie zrobiła.
2025-04-17 godz: 07:36Publiczna
Zamknięta
Problem ze zwrotem zakupuZamówiłam 3.04 kurtkę na stronie bombardina.pl kurtka przyszła 11.04, jest rozdarta i jakoś przedmiotu wątpliwa oraz odbiega od widocznego na stronie. Opis na stronie oraz cena sugerują że jest to produkt wysokiej jakości. Na etykiecie wysyłkowej widnieje że jest to przesyłka z Chin. Próbowałam kilkukrotnie mailowo dogadać się że sprzedającym co do zwrotu, ale nie zamierzam ponosić kosztów przesyłki z tego tytułu bo zaistniała sytuacja nie jest moja wina. Jestem ciągle zbywana. Próbowałam dodzwonić się na infolinię niestety nikt tam nie odbiera jeden wielki głuchy telefon. Na wiadomości e-mail też przestali odpisywać. Oczekuję by firma dała mi możliwość zwrotu produktu na ich koszt z zaistniałej przyczyny oraz zwrotu pieniędzy.
2025-04-16 godz: 17:21Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.S.
Sklep nie wysyła zamówienia, ani nie zwraca srodkoSklep nie odpisuje na maila. Towar zakupiony 2.03.2024 nie dotarł. Otrzymałam tylko informację, że wyślą w przyszłym tygodniu. Teraz nie odpowiadają na maila. Nie mogę też anulować zamówienia. Chciałabym odzyskać pieniądze. Nie odpowiadają na telefony, maile. Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam [słowo usunięte przez moderatora] Poniżej mail od nich: 1) Dziękujemy za złożenie zamówienia Numer Twojego zamówienia: 11801 Całkowita wartość zakupów wraz z kosztami wysyłki: 1 417,68 zł W przypadku wybrania płatności zwykłym przelewem prosimy o dokonanie zapłaty na poniższe dane: MARGET sp. z o.o. ul. Micińskiego 8 30-426 Kraków MBANK 43 1140 2004 0000 3202 7934 0576 Przewidywany termin wysyłki: dni roboczych: 15 Adres wysyłki: [dane usunięte przez moderatora] Wybrana forma płatności: BLIK Wybrana forma dostawy: Kurier DPD - płatność przed dostawą Zamówione towary: NUMER PRODUKTU NAZWA PRODUKTU ILOŚĆ 8196 Fotel biurowy Dottore Black Kare Design 1 O zmianie statusu będziemy Cię również informować pocztą elektroniczną. Jeżeli masz konto w naszym sklepie stan realizacji zamówienia można sprawdzić w panelu klienta. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: [dane usunięte przez moderatora] lub e-mailowy biuro@norr.pl Dzień dobry Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówienia. Fotele po krótkiej nieobecności pojawiły się w poniedziałek w magazynie producenta. Zostały dołączone do naszej wczorajszej dostawy i dotrą do nas w połowie przyszłego tygodnia. Natychmiast po rozpakowaniu dostawy prześlemy do Pani przesyłkę. Bardzo przepraszamy za tą sytuację. --- Serdecznie pozdrawiamy i życzymy uśmiechniętego dnia :) Dział Obsługi Klienta Norr.pl tel. [dane usunięte przez moderatora]
2025-04-16 godz: 13:18Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlT.P.
Brak kontaktu - zwrot płatnościZamówiłem buty ze sklepu storamore.pl. Przyszły za duże i wątpliwej jakości. Brak kontaktu ze sklepem. Nie ma podanego adresu do zwrotów.
2025-04-16 godz: 11:51Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.G.
zwrot pieniędzy3 grudnia 2024 zamówiłam buty i koronkowy komplet. Buty przyszły w złym rozmiarze, a komplet koronkowy nie przyszedł wcale. Odesłałam buty ( posiadam potwierdzenie otrzymania zwrotu przez firmę ,,Prestige,, z dnia 13.12.2024). Dzwoniłam wielokrotnie po kilkanaście razy dziennie, pisałam maile. Brak jakiegokolwiek odzewu na telefony i maile. Łącznie do zwrotu powinnam otrzymać 301,40 zł. Nie otrzymałam ani złotówki. Oczekuje, że firma odda mi moje pieniądze jak najszybciej , zważywszy ,że minęły już 4 miesiące!!!
2025-04-16 godz: 10:54Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlL.S.
ReklamacjaKilkakrotnie zgłaszałam odstąpienie od umowy i do tej pory nikt się zemną nie skontaktował. A więc ponawiam próbę odstąpienia od umowy. Zgłaszałam e-mail w dniu 07.03.2025r. i w dniu 11.03.2025r, 12,03,2025r., 15.03.2025r., 17.03.2025., odstąpienie od umowy sprzedaży . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji. Nikt się nie odezwał. w związku z powyższym proszę o odpowiedz i kontakt. Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: 1. Buty RYŁKO Białe sneakersy damskie ze skóry naturalnej 2. Powód odstąpieniu od umowy: Buty są nie zgodne z zamówieniem w załączeniu zdjęcie otrzymanych butów. 3. Zwrot pieniędzy w wysokości 210,00Zł. W dniu 07.03.2025r otrzymałam przesyłkę nr 1012523883852U2 zamówione buty Ryłko . Chcę odstąpić od umowy zakupu i zwrot pieniędzy.
2025-04-16 godz: 09:24Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.B.
Brak towaru i kontaktu z firmąZamówienie zostało przyjęte do realizacji we wrześniu zeszłego roku. Opłaciłam wszystko przez internet. Niestety sklep nie odpowiada, numer podany na stronie nie istnieje, na maile nie odpisują, a towar nie został wysłany. Jest wiele komentarzy w internecie, że ludzie zostali oszukani i nigdy nie otrzymali towaru, za który zapłacili. Oczekuję przesłania towaru lub zwrotu pieniędzy.
2025-04-15 godz: 17:56Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzyZamówienie 1500064401 odesłane ponad 14 dni temu, co zresztą zostało potwierdzone przez sklep mailowo- do dziś, mimo zapewnień mailowych nie otrzymałam zwrotu pieniędzy!! Z tego co czytam jest to standardowa [słowo usunięte przez moderatora] praktyka tego sklepu!
2025-04-15 godz: 14:37Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlW.D.
Brak towaru oraz brak kontaktu z firmąTowar zakupiłem i zapłaciłem blikiem, miał dotrzeć w ciągu 24godzin czekałem tydzień . dzwoniąc w między czasie. Telefon był wyłączony na e-maila nie odpowiadają do dnia dzisiejszego (15.04.2025r ) jeszcze nie otrzymałem przesyłki i nie ma żadnej informacji z daną firmą. Od firmy oczekuje zwrotu pieniędzy.