Zwrot pieniedzy26 lutego br dokonałem przez stronę sferis.pl zakupu płyty głównej, procesora oraz pamięci Ram na raty. Znalazłem taniej lepsze kości pamięci więc postanowiłem zwrócić tylko pamięć RAM (nie została w ogóle rozpakowana). 27 lutego dostałem informacje od sklepu, że zgłoszenie reklamacyjne otrzymał numer 1138292. Uzupełniłem dokument zwrotu i podałem numer zwrotu a następnie opłaciłem i wysłałem przesyłkę. Wtedy już się zaczęły problemy. 18 marca dopiero dostałem emaila, że reklamacja jest rozpatrywana. 20 marca dostałem odpowiedź, że reklamacja została przekazana do działu rozliczeń. W kolejnym emailu potrzebowali oświadczenia, że skoro zwracam tylko jeden towar to będę dalej spłacał raty, oczywiście wysłałem tego samego dnia czyli 25 marca. Ostatniego maila dostałem od nich 1 kwietnia z zapytaniem czy rachunek konta jest aktualny. Potwierdziłem i od tego czasu zbywają mnie a pięniędzy na koncie brak.
Brak zwrotu środków Z trzech zamówionych i opłaconych dresów otrzymałam tylko jedendres w kolorze białym i nie otrzymałam zwrotu gotówki za nieotrzymane dwa dresy.
Brak zamówienia Brak zamówienia i brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą
Zwrot pieniędzywitam, wiele opini wskazuje na to ze ten sklep jest [słowo usunięte przez moderatora] dlatego prosze o zwrot swoich środków na konto z ktorego zostały przelane.
Sprawa nr 4890 [tytuł zmieniony przez moderatora]Witam. Nie bardzo wiem o co chodzi z numerem klienta dlatego podałem numer zamówienia. Firma reklamuje suplementy za które, płaci się niewielką opłatę 12.95 po otrzymaniu produktu. Niestety firma tego produktu nie wysyła a, jedynie spamuje mailami i telefonami w celu uregulowania zapłaty za nie zrealizowaną przesyłkę. Oczekuję aby firma usuneła moje dane oraz zaprzestała kontaku ze mną bo, według mnie jest to zwykłe [słowo usunięte przez moderatora]. Dowiedziałem się również z portalu TVN że ta firma została ukarana przez UOKiK na 5 mln zł. Tutaj jest link do artykułu:
https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/uokik-ponad-5-mln-zl-kary-dla-natural-pharmaceuticals-za-manipulacje-przy-wysylkowej-sprzedazy-suplementow-komentuje-natural-pharmaceuticals-st7363699
Realizacja zamowieniaZamówiłam w sklepie pilkomania.pl klocki lego i zapłaciłam z góry za swoje zamówienie 259.98 zł (data waluty 29.03.2025r.) . W mailu z dnia 31.03.2025r dostałam informacje ze sklepu że zamówienie moje zostało wysłane , podano nr przesyłki DPD (taką firmę wybrałam składając zamówienie) 3051797366135250 którego najprawdopodobniej nie istnieje - wpisując ten numer w poszukiwaniu odpowiedniej firmy kurierskiej jest brak takiego numeru. Kontaktowałam się ze sklepem - w odpowiedzi napisali że jest wysłane, ale nić nie odpowiadają na to ze numeru do śledzenia paczki nie istnieje .
Zwracam się z uprzejma prośbą pomóc mi odzyskać pieniądze bo więcej nie chce mieć sprawy z podobnego rodzaju serwisem jak w sklepie piokomania.pl
Brak zwrotu kosztów za odesłany towarFirma nierzetelna, nie wywiązująca się z obowiązku zwrotu kosztów pieniężnych za odesłany i zwrócony towar. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Podejrzewam oszustwo. Pomimo przypomnień o zwrocie i upłynięciu terminu 14 dni na oddanie zwrotu kosztów, forma cały czas odwleka sprawę. Oczekuje natychmiastowego zwrotu kosztów za odesłany towar.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar21.02.2025 został zarejestrowany zwrot produktów przeze mnie kupionych, firma ma standardowo 14 dni na zwrot pieniędzy. Po tym czasie nie otrzymałam zwrotu więc napisałam 10.03.2025 do firmy z pytaniem o to kiedy otrzymam zwrot. 11.03.2025 odpowiedział mi Pan [usunięte przez moderatora] przepraszając i informując o przedłużonym czasie przetwarzania zwrotów. Czekałam. 21.03.2025 znów się przypomniałam i tym razem otrzymałam informację, że potrzebują jeszcze chwili. 24.03.2025 zapytałam czy są w stanie określić kiedy nastąpi zwrot i wtedy otrzymałam informację, że firma ma obecnie problemy i zgłosiła się do inspekcji handlowej i uokiku po poradę i że zobowiązują się do zwrotu do 4.04.2025. Do tego czasu nadal nie otrzymałam zwrotu więc 9.04.2025 zapytałam ponownie i otrzymałam informację, że do końca tygodnia tj. 11.04.225 otrzymam zwrot. Dziś 14.04.2025 nadal nie mam zwrotu. Oczekuję natychmiastowego zwrotu.
Zwrot pięniędzy za dres Dzień dobry , dnia 26.03 odesłałam dres. Czekałam 14 dni na zwrot tak jak jest napisane na stronie firmy , niestety jak zwrotu nie było tak nie ma . Napisałam więc o informację dostałam raz odpowiedź, że jest opóźnienie ... za parę dni napisałam znowu , niestety znowu taka sama wiadomość - dosłownie kopiuj wklej
Bardzo proszę o pomoc w sprawie, gdyż aktualnie nie mam ani towaru, ani pieniędzy za zakupiony dres
Niestety po zakupie zaczęłam przegląda internet w którym sporo negatywnych opini ...
Niestety jeśli firma nie zwróci mi pieniędzy jak najszybciej nie zostawię tak sprawy ... pójdę do rzecznika a następnie do prawnika.. nie są to małe pieniądze aby tak je blokować ..
Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarZamówienie zostało złożone dnia 26.02.2025 na kwotę 247,10 zł.
Zwrot zamówienia został nadany w regulaminowym czasie od zakupu za pośrednictwem InPost w dniu 28.02.2025 r., dostarczony 3.03.2025 r., a następnie zaakceptowany przez sklep 4.03.2025 r.
Od tego momentu upłynęło już ponad 14 dni, które — zgodnie z przepisami oraz regulaminem sklepu — są maksymalnym terminem na zwrot środków (do dzisiaj minęło już ponad 40 dni).
Pierwszy mail z zapytaniem o zwrot środków został wysłany przeze mnie 17.03, po którym otrzymałam odpowiedź, że zgodnie z przepisami do 14 dnia (czyli do 18.03) zostanie dokonany zwrot.
Czekałam więc dalej. Kolejny mail z zapytaniem został wysłany 19.03 — odpowiedź brzmiała: „Potrzebujemy jeszcze trochę czasu na finalizację zwrotu, ale chcemy zapewnić, że na 100% otrzyma Pani swoje pieniądze.”
Następna wiadomość została wysłana 25.03 — i po raz kolejny otrzymałam odpowiedź w formie „kopiuj-wklej”, że sklep znajduje się w fazie intensywnego rozwoju, a wszystkie zaległe środki zostaną zwrócone do 4.04. Oczywiście, środków nadal brak.
Kolejna wiadomość została wysłana 9.04, na co otrzymałam odpowiedź, że do końca tygodnia (tj. do 11.04) wszystkie środki zostaną zwrócone. Jest 14.04 — zwrotu pieniędzy nadal nie ma.
Bardzo proszę o pomoc w sprawie, gdyż aktualnie nie mam ani towaru, ani pieniędzy.
Doszukałam się w międzyczasie również wielu negatywnych opinii w sieci, które opisują podobne zachowania tego sprzedawcy. Wydaje mi się jednak, że są one skrupulatnie ukrywane lub usuwane (głównie z Instagrama i Facebooka), przez co bardzo trudno jest je znaleźć. Konsumenci w tym przypadku widzą jedynie pozytywne opinie, co stanowi bezpośrednie wprowadzanie w błąd podczas zakupów.
Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.