Brak zwrotu pieniędzy Zwróciłam produkt w ciągu kilku dni ,bo nie działał. Napisali , że odrzucają reklamację, ponieważ nie widzą usterki. Napisałam,że nie chcę żadnej reklamacji tylko zwrot pieniędzy ,bo towar nie działa w żaden sposób. Nie otrzymałam pieniędzy. Próbują [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]mnie i wmówić ,że minął termin a nie minęło 14 dni . Tylko około 10dni maksymalnie z całą korespondencja na temat tego problemu i moich próśb o zwrot pieniędzy
ZWROT TOWARUZamówiłam kurtkę , która została dostarczona 31.01. 2025 Przymierzona i tego samego dnia został zrobiony zwrot. Sklep otrzymał zwrot 04.02.2025 i wysłał do mnie maila o treści :
„niestety po ponownym sprawdzeniu zwrotu dostrzegamy ślady użytkowania nieobecne pierwotnie na modelu przed jego wysyłką tj. ślady użytkowania na zamku, zapach perfumu obecny na kurtce, brak metki.
Z uwagi na staranność oraz naszą dbałość o jakość naszych usług nie możemy przyjąć Pańskiego zwrotu, kurtka zostanie do Państwa odesłane w następnym dniu roboczym.”
Kurtka nie posiadała żadnych , metek. Do kurtki dołączony był tylko paragon.
Poprosiłam o zdjęcia śladów użytkowania ale zdjęcia jeszcze nie zostały przesłane.
Jak po przymierzeniu mogą powstać ślady użytkowania. Zwrot kurtki do mnie został już wygenerowany.
Nie mam nawet możliwości jej odebrania ponieważ jesteśmy na urlopie. Proszę o pomoc w zwrocie pieniędzy. Zakup został dokonany za pomocą PayPo
Z poważaniem[dane usunięte przez moderatora]
Sprawa nr 4121 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Zamówiłem 2 grudnia kalendarze na printone.pl z realizacją 5 dni.
Ze względu na bardzo długi czas realizacji zamówienia (na dzień 3 grudnia) telefonicznie powiadomiono mnie ze zamówienie będzie wysłane dopiero w pierwszym tygodniu stycznia 2025r) poprosiłem o ANULOWANIE zamówienia i zwrot płatności. Do dnia dzisiejszego - nie mam zamówienia, nie mam zwrotu pieniędzy, nikt nie odbiera telefonów, ani maili.
brak zwrotu należnych środkówBrak zwrotu środków za zwrócony towar.
Korespondencja email:
do
kontakt
14 sty 2025 07:21 (21 dni temu)
Bezpieczeństwo:
Szyfrowanie TLS
Dzień dobry.
Dokonałem zwrotu części zakupu przesyłkę odebrali Państwo 13,12,2024 do dziś nie otrzymałem zwrotu środków.
nr przesyłki Inpost
600000756415136031402542
Proszę o wyjaśnienie.
Odpowiedz:
Dzień dobry,
Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność.
W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy.
Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie.
do
Stone Skirts Customer Service
31 sty 2025 21:06 (3 dni temu)
Bezpieczeństwo:
Szyfrowanie TLS
Dzień dobry.
Z przykrością ale muszę powiadomić organy ścigania jeżeli 3 lutego należny mi zwrot środków nie będzie na moim koncie.
Stone Skirts Customer Servicekontakt@stoneskirts.pl
do
mnie
3 lut 2025 08:55 (1 dzień temu)
Bezpieczeństwo:
Szyfrowanie TLS
Dzień dobry,
W związku ze zmianą platformy płatniczej na inną, prosimy o podanie numeru konta bankowego, na które możemy wykonać zwrot płatności ręcznie.
Prosimy o przesłanie danych do przelewu w odpowiedzi na tę wiadomość.
Dziękujemy za współpracę i przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Pozdrawiamy,
Zespół Stone Skirts
o
Stone Skirts Customer Service
3 lut 2025 17:07 (1 dzień temu)
Bezpieczeństwo:
Szyfrowanie TLS
Alior Bank
T....... K..........
( tu numer mojego konta)
lub blikiem tak jak była dokonana płatność
( tu numer telefonu)
ps. Panie [dane usunięte przez moderatora] to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]trochę żyję na tym świecie i takiego pokrętnego tłumaczenia jeszcze nie słyszałem .
Proszę nie robić z ludzi [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Czekam do godz. 12.00 wtorek 04.02.2025 pieniądze mają być zaksięgowane na moim koncie jak to zrobicie mnie nie interesuje .
Podpowiem żebyście mogli uniknąć ucieczki w dalsze pokrętne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]istnieje coś takiego jak przelew natychmiastowy więc proszę się wykazać.
O godz. 13,30 jestem w prokuraturze ze zgłoszeniem .
Nie pozdrawiam.
Stone Skirts Customer Servicekontakt@stoneskirts.pl
do
mnie
4 lut 2025 09:59 (8 godzin temu)
Bezpieczeństwo:
Szyfrowanie TLS
Super, dziękuję bardzo.
Przekazałem informację do działu księgowego.
Ja z kolei Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts
I to by było na tyle szkoda czasu na takiego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przedsiębiorcę.
zwrot płatności za zamówienie z 15.01.2025Zgodnie z regulaminem sklepu powiadomiłam sprzedawcę o chęci zwrotu i odesłałam zamówienie przez FedEx w dniu 20.01.2025. Zwrot dostarczono do sprzedawcy 21.01.2025. W dniu 3.02.2025 wysłałam maila z zapytaniem o termin zwrotu płatności. Odpowiedzi na moje maile nie otrzymałam. Sprzedawca nie odbiera telefonów aby wyjaśnić przyczynę zwłoki. Zapoznałam się z opiniami innych klientów którzy zgłaszali takie same problemy. Oczekuję, że firma niezwłocznie prześle a moje konto kwotę 473,85 zł którą niezgodnie z prawem przetrzymuje.
Brak towaru i brak zwrotu pieniędzyPrzesyłka wysłana przez Pilkomania 2.01 nie dotarła. 9.01 wyslalam @ z pytaniem, co z przesyłką. Otrzymalam odpowiedź, ze dotrze w terminie. Po ponownym zapytaniu, co się dzieje z przesyłką 27.01, otrzymałam odpowiedź, że dawno powinna dotrzeć i pytanie czy wysłać ponownie. Sprawdzilem opinie na temat sklepu i zrozumialam, że zostalam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Poprosiłam o zwrot pieniędzy. Zostałam skierowana na adres mailowy reklamacjeecomm@gmail.com, który nie istnieje. Dzisiaj 4.01.2025 nie otrzymalam anitowaru, ani pieniędzy.
Odstępuje od zawartej umowy i oczekuję zwrotu pieniędzy.
Sprawa nr 4117 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam w tej firmie męski garnitur i przyszło coś gorszego niż najgorszy chiński produkt! Materiał to jakieś nieporozumienie jak folia nie przypomina to niczego a zdjęcia i opis na stronie firmy są zupełnie inne zatem to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Chce to odesłać i zwrot pieniędzy! Zgłoszę to do rzecznika praw konsumenta i wszędzie opiszę jeśli nie otrzymam zwrotu pieniędzy
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzyDokonałam zwrotu zamówionych klocków, ale nie otrzymałam pieniędzy. Proszono mnie o dane wielokrotnie. Za każdym razem je podawałam, jednak odpowiedzią było kolejne zapytanie o dane. Mam wrażenie, że rozmawiam z botem. Na numer nie idzie się dodzwonić. Paczkę sklep na pewno otrzymał z powrotem, tym bardziej, że ten sam zestaw właśnie przecenili o 200zł (kupiłam go za 520zł), więc pewnie sprzedają mój zestaw jako outlet. Niedługo zgłoszę sprawę odpowiednim organom.
zwrot odesłanyDzień dobry kupiłem łańcuch i 2 zębatki (przód tył) do motoru KSR. Zębatki ok ale łańcuch jest za krótki. Przed zakupem dzwoniłem do sklepu by się upewnić że będzie pasować wszystko do mojego motoru i stwierdzono że tak. Niestety łańcuch jest za krótki. Łańcuch został rozpakowany i przymierzony do nowych zębatek. Z racji że jest za krótki został odesłany do sklepu lecz stwierdzono że jest uszkodzony i nosi ślady używania gdzie nie był założony tym bardziej używany. Z racji że łańcuch jest nasmarowany to do niego czepia się każdy brud. Przed wysyłką przetarłem go ścierką po której zostały kawałki włosków. Próbowałem się dogadać że nawet mogę zapłacić za wyczyszczenie tego co zostało na łańcuchu lecz łańcuch został odesłany z powrotem do mnie.
odmowa zwrotu towaru towar niezgodny z opisemOtrzymałam towar niezgodny z zamówieniem - torebka miała być skórzana. Firma odmówiła mi prawa do zwrotu towaru i odzyskania pieniędzy twierdząc, że towary objęte promocją nie podlegają zwrotowi. Nie było takiej informacji podanej przy zakupie.
Do pełnej treści polityki zwrotów zamieścili w mailu link, który nie działa.
Informacje zamieszczone na stronie internetowej firmy annazydek.pl są [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Oczekuję możliwości zwrotu towaru i odzyskania pieniędzy.
[dane usunięte przez moderatora]