REKLAMACJA FLEXI LITE ODKURZACZ MYJĄCY Odkurzacz reklamowany odesłany z serwisu z tytułem reklamacji nie uznanej . Urządzenie podczas pracy zostawia plamy wody i samoczynnie się wyłącza. Serwis stwierdził że urządzenie jest sprawne . Po kontakcie z firmą i zgłoszeniu że problem jest dalej otrzymałem informację że nie mogę zareklamować drugi raz .Mam zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.
Brak zwrotu pieniędzy za oddany towarMimo zwróconego towaru do sklepu, pieniądze nie dotarły na moje konto. Odbiór zwróconej paczki został potwierdzony w aplikacji InPost. Wskazany czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na moje konto minął dwa tygodnie temu. Próby kontaktu telefonicznego nie przyniosły efektu ponieważ nikt nie odbiera połączeń.
Brak zwrotu należności Zwróciłam zakupioną koszule w butiku Porshia1 i do tej pory nie zwrócono mi pieniędzy .Zwrotu dokonałam przez aplikację Wygodne Zwroty.29 maja sklep otrzymał zwrot bo mam potwierdzenie z aplikacji.Po upływie około 3 tygodni napisałam maila do sklepu kiedy otrzymam zwrot środków.Nic mi nie odpisano ..po kilku dniach znowu wysłałam maila z zapytaniem i prosiłam o zwrot pieniędzy ,bez odzewu.Nastepnie dzwoniłam telefonicznie i nikt nie odbierał telefonu ,po kilku próbach dostałam wiadomość SMS że " Proszę o wiadomość,w wolnej chwili odpiszemy ".Więc opisałam w SMS sprawę ,że pisałam maile że minęło ustawiwe 14 dni na zwrot pieeniedzy i że czekam na zwrot pieeniedzy bo jeśli nie to zgłoszę sprawę do Rzecznika Pt Konsmenckich itp..dolaczylam załączniki zakupu koszuli jak i zwrotu że otrzymali towar 29 maja .Zero odzewu i pieniędzy do dnia dzisiejszego.Oczekuje na zwrot moich pieniędzy.Koszula którą zwróciłam jest na stronie w sprzedaży a był to jak dobrze pamiętam ostatni egzemplarz.
Brak rozpatrzenia reklamacjjReklamacja zgłoszona 21 czerwca 2025r. Otrzymałam odpowiedź, że sklep nie może rozpatrzyć reklamacji i proszą o zgłoszenie do producenta. Odpisałam, że chciałabym skorzystać z gwarancji z tytułu niezgodności towaru z umową, nie gwarancji producenta. Sklep nie rozpatrzyli reklamacji w ustawowy terminie. Po wysłaniu wezwania do zapłaty oraz zadeklarowali chęci zwrotu wadliwego towaru sklep kolejny raz odsyła mnie do producenta.
Zwrot produktuDzień dobry,
zamówiłam odzież w sklepie internetowym gosiabutik.pl . Podczas zamówienia nigdzie nie ma informacji o tym, że produkty są wysyłane z Chin. Również w zakładce Zamówienia i dostawa nie ma o tym mowy. Otrzymałam produkt i chciałam go zwrócić gdyż nie odpowiada mi jakość oraz rozmiar. Po kontakcie z firmą (mogę przesłać całą korespondencję) otrzymałam informację, że jeśli chcę zwrócić produkt (kosztował 179 zł) to muszę na własny koszt wysłać go do Azji. Nie dają oni jednak gwarancji, że otrzymam zwrot środków gdyż przesyłka może zaginąć w transporcie. Zaproponowano mi kolejno 15%, 25% i ostatnia oferta to 30% zwrotu za kupiony produkt i nie muszę go odsyłać. Nie chcę zachować produktu gdyż według mnie nie mam szans nawet go sprzedać. Koszt zwrotu jest zbyt wysoki i nieopłacalny. W mojej ocenie celowo nie ma podanego tego skąd wysyłany jest produkt żeby nie zniechęcić klientów do zakupu, gdyż sama nie skorzystałabym wtedy z zakupu. Czy jest jakaś możliwość uzyskania pełnego zwrotu środków i ewentualnie poniesienie standardowego kosztu przesyłki na terenie Polski. Z góry dziękuje za odpowiedź.
Nie otrzymalam produktu Brak otrzymania produktu zamowionego 22.05.2025
Zwrot towaruZakupiłem w sklepie Soulpath Solutions Kateryna Maksymchuk odkurzacz. Poinformowano mnie ze będzie to polski produkt. Niestety okazał się tanią chińszczyzną. Zwróciłem towar w terminie 14 dni. Niestety do dnia dzisiejszego tj 09.07.2025 nie otrzymałem zwrotu środków za zwrócony towar. dzwoniąc tam ciągle zbywają mnie odsyłają do wysłania email. wykonałem setki połączeń kilkadziesiąt wysłanych wiadomości. i nic. firma to jawny oszust. odbierają Ukraińcy który ciągle obiecują załatwienie sprawy.
Niezwrócone pieniądzeDnia 10.05.2025 zakupiłem w firmie Gebe grę "Wiedźmin: Stary Świat - Na Tropie Potworów" za kwotę 208,50zł, w opisie zawarta była informacja o wysyłce w dwa dni od zakupu, do wysyłki nie doszło. Wysłałem zapytanie na które dostałem odpowiedź, że na wysyłkę według regulaminu mają 10 dni roboczych, po tym terminie również do wysyłki nie doszło. Postanowiłem więc zgłosić rezygnację z towaru dnia 24.05.2025, informacja wysłana mailowo w załączniku był formularz dostępny na stronie sklepu. Odpowiedź na maila otrzymałem 05.06.2025, była zawarta informacja o rozpoczęciu przetwarzania zwrotu. Od tamtej pory nie ma kontaktu ze sprzedawcą. Drogą mailową wysłałem wezwanie do zapłaty, ale na to również nie ma odpowiedzi. Będę bardzo wdzięczny za pomoc ponieważ chciałbym jak najszybciej odzyskać swoje pieniądze.
ID 6131226688Dzień dobry,
Portal Otomoto zmusza mnie do zaznaczenia ogłoszenia, że pojazd jest uszkodzony. W potocznym rozumieniu oznacza, że samochód jest niesprawny i nie nadaje się do jazdy. Z tego powodu poprosiłem by Otomoto.pl jak serwis uzupełniło regulamin o definicje "Uszkodzony". Bym mógł się odnieść do ich żądania. Zamiast tego aktywowali mi ogłoszenie po 3 dniach znów zawiesili mi ogłoszenie z tego samego powodu. Powołując się na punkty regulaminu 3 (10), 7 (4). Jak usługodawca nie jest wstanie sprawdzić uczciwości zapisów w ogłoszeniu. Potwierdzając to powiem o swoim przypadku kupiłem pojazd używany z ogłoszenia w otomoto.pl. Okazało się , że przejechałem nim 250 km z niesprawnymi hamulcami i musiałem wyłożyć 4000 zł by móc nim jeździć bezpiecznie. Zaś nęka osoby które napisały uczciwe ogłoszenie. Co nie jest uczciwe. Tak samo zawieszając ogłoszenie wymagając określenia wystawionego pojazdu jako Uszkodzony bez zdefiniowania co oznacza pojazd uszkodzony.
wadliwe opony falken zakupione w firmie oponeoSzanowni państwo,
zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w sprawie dotyczącej zakupu wadliwego towaru
2 szt opon na przód auta zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego Oponeo.pl.
W dniu 04-03-2025 nabyłem opony, które po zamontowaniu spowodowały wyrazne wibracje w samochodzie podczas jazdy. Problem ten został zdiagnozowany jako wada samych opon. W celu potwierdzenia, dokonaliśmy zakupu kolejnych opon (również do tego samego auta), które nie wykazują żadnych nieprawidłowości, co jednoznacznie wskazuje, że winę za wcześniejsze drgania ponoszą wadliwe opony zakupione w oponeo.
Pomimo przedstawienia faktury zakupu oraz potwierdzenia usterki, firma oponeo odmawia przyjęcia odpowiedzialności oraz zwrotu pieniędzy uchylając się od swoich obowiązków wynikających z rękojmi.
W związku z powyższym, proszę o wsparcie rzecznika w egzekwowaniu moich praw jako konsumenta, w szczególności:
-uznania reklamacji na podstawie rękojmi,
-dokonania zwrotu pełnej kwoty za wadliwe opony.
W załączniku przesyłam:
-fakturę zakupu,
-potwierdzenie występowania wady,
-korespondencję z firmą Oponeo.
Będę wdzięczny za podjęcie interwencji w moim imieniu i poinformowanie mnie o dalszym toku sprawy.