Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-29 godz: 10:42Publiczna
Zamknięta
ZWROT PIENIĘDZYW dniu 23.07 zrobilam zamowienie na kwote 787zl po 14 dniach nie otrzymalam swoich produktow wysylajac do firmy zapytanie w mailu dostalam informacje o opoznieniach w produkcji. Zażądałam anulacje zamowienia oraz zwrot pieniedzy. Mineło juz 14dni i na maile GDZIE SĄ MOJE PIENIĄDZE otrzymalam informacje o „ zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów” co dla mnie jest oszustwem i wyłudzeniem pieniędzy przez firme! Żądam natychmiastowego zwrotu MOICH pieniędzy!
2024-08-29 godz: 10:14Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlW.P.
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzyPo otrzymaniu zamówionych sukienek, zrezygnowałam z ich zakupu. Odesłałam produkt niezwłocznie, mieszcząc się w 14 dniach od otrzymania przesyłki. Sklep odebrał paczkę 8 sierpnia 2024r. Dziś jest 29 sierpnia, ja do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, pomimo, iż regulamin zapewnia, że w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot. Telefon podany na stronie internetowej nie odpowiada. Kontakt tylko mailowy, przy czym odpowiedzi są lakoniczne, służbowe - "Dzień dobry, dziękuję za wiadomość, jutro status Pani zwrotu będzie zweryfikowany. Pozdrawiam". Chcę ostrzec inne klientki przed zakupami w tym sklepie. Mam nadzieję, że uda mi się odzyskać pieniądze, ale więcej na taki stres się nie zdecyduję. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Nr zwrotu: R/Mod/2024/08/06/43796.
2024-08-29 godz: 09:20Publiczna
Zamknięta
Odzyskanie pieniędzy za zwrócony towar6 lipca 2024 kupiłam w sklepie internetowym kombinezon, ale musiałam go zwrócić i zrobiłam to tego samego dnia. Sklep Fasardi w dniu 25 lipca 2024 wystawił fakturę korygującą na kwotę 154,39 zł, która miała zostać zwrócona w ciągu 14 dni. Jest 29 sierpień i nadal nie mam pieniędzy, nie można się dodzwonić, pisałam maile ale na nie nikt nie odpisuje, napisałam na WhatsApp ale tam również brak odpowiedzi. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy.
2024-08-29 godz: 08:07Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu należności za zakupiony towar Pomimo upływu 14-dniowego terminu zwrotu należności za zakupiony towar (firma niewywiązała się z umowy kupna sprzedaży) brak pieniędzy na koncie, pomimo wysłania wezwania do zapłaty.
2024-08-29 godz: 07:47Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.L.
Karko.pl - brak zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 23 lipca dokonałam zakupu dwóch sukienek na stronie karko.pl - jedną z sukienek zwróciłam we wskazanym przez firmę terminie i 7 sierpnia otrzymałam mailowo potwierdzenie że zwrot został uznany i że w ciągu 14 dni otrzymam przelew środków za zwrócony towar (chodzi o kwotę 321,65 zł). 26 sierpnia w związku z brakiem zwrotu napisałam do firmy karko i otrzymałam maila iż firma boryka się z problemami finansowymi i zamiast zwrotu środków oferują mi kolejny zakup na ich stronie do wysokości kwoty zwrotu. W mailu zwrotnym nie zgodziłam się na taką opcję, nadal chcę zwrotu pieniędzy a firma oczywiście "obiecała" jak najszybszy zwrot. Niestety paragon fiskalny został odesłany do firmy razem z dokumentem zwrotu a nie zrobiłam mu zdjęcia.... Dysponuję jedynie informacjami zakupowymi na moim profilu na karko.pl oraz potwierdzeniem przelewu bankowego. Opinie w internecie (które niestety przeczytałam dopiero po fakcie) sugerują, że firma zwleka z dalszym kontaktem i nie zwraca pieniędzy, więc mimo że jest dopiero nieco tydzień po terminie zwrotu pieniędzy to od razu zgłaszam...
2024-08-29 godz: 06:17Publiczna
Otwarta
brak realizacji umowyW marcu zakupiłem w WDM Dywany [dane usunięte przez moderatora] dywan. Pieniądze przelałem tego samego dnia. Od 10 marca 2024 roku nie ma kontaktu z firmą, nie ma też dywanu. Próbowałem dzwonić na nr telefonu nikt nie odbiera. Nie wiem czy firma działa. Na pewno jest jeszcze strona w sieci. Chciałbym zwrotu pieniędzy lub przesłanie dywanu, który zamówilem.
2024-08-28 godz: 17:20Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałam paczki od ponad miesiąca Dzień dobry zamówiłam paczkę 25 lipca z firmy jadore fashion i do tej pory jej nie otrzymałam. Dzwoniłam kilkanaście razy również pisałam na emaila do tej pory ni udało się skontaktować.Paczka ma cały czas status złożone. Zamówiłam top i legginsy oczekuję na wysłanie paczki lub zwrotu pieniędzy.
2024-08-28 godz: 16:59Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.H.
brak zwrotu pieniędzy przez 8 tygodni Wzywam firmę “CATALINA” Bylew 17 62-563 Licheń Stary do zwrotu 313 zł za sukienki oddane w regulaminowym terminie i otrzymane przez firmę "Catalina" w dniu 8 lipca br. Kilkukrotnie wysyłałam mejle, telefon w firmie nie odpowiada. Otrzymywane mejlowo odpowiedzi przychodziły kilka dni po moim mejlu i noszą znamiona zwodzenia i oszukiwania. Dwa razy otrzymałam propozycję podwójnego vouchera, z czego nie skorzystałam. Wysłałam firmie potwierdzenia nadania i doręczenia zwrotu poprzez WygodneZwroty. Nawet raz otrzymałąm informację o przekazaniu zwrotu do "weryfikacji". Podejmę kroki razem z innymi oszukanymi. Wzywam firmę “CATALINA” Bylew 17 62-563 Licheń Stary do zwrotu 313 zł za sukienki oddane w regulaminowym terminie i otrzymane przez firmę "Catalina" w dniu 8 lipca br. Kilkukrotnie wysyłałam mejle, telefon w firmie nie odpowiada. Otrzymywane mejlowo odpowiedzi przychodziły kilka dni po moim mejlu i noszą znamiona zwodzenia i oszukiwania. Dwa razy otrzymałam propozycję podwójnego vouchera, z czego nie skorzystałam. Wysłałam firmie potwierdzenia nadania i doręczenia zwrotu poprzez WygodneZwroty. Nawet raz otrzymałąm informację o przekazaniu zwrotu do "weryfikacji". Podejmę kroki razem z innymi oszukanymi. [dane usunięte przez moderatora]
2024-08-28 godz: 16:52Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.M.
Brak zwrotu pieniędzy 20 czerwca wygenerowałam zwrot do zamówienia 2024/06/57161 Niestety do dziś, tj 28.sierpnia nie otrzymalam pieniędzy Kwota to 568zl W odpowiedzi sklep zaproponował wymianę wartości zwrotu na bon Oczekuję zwrotu pieniędzy jak najszybciej . Czekam już 2 miesiące. Ta firma jest niepoważna
2024-08-28 godz: 13:02Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie08.07.2024 złożyłam zamówienie na Komplet dresowy Lisa organic (313,09 zł). Najpierw dość długo czekałam na wysyłkę zamówienia: dotarło ono do mnie dopiero 29.07.2024. Po odebraniu i przymiarce natychmiast zorientowałam się, że dres jest o wiele za duży (rozmiar XS/S), dlatego niezwłocznie dokonałam zwrotu. Po poinformowaniu o tym firmy Stome Skirts Anna Szczygielska dostałam informację, że w ciągu 14 dni od zarejestrowania przesyłki środki zostaną zwrócone. 26.08.2024 minęło 14 dni i środki nie zostały zwrócone. Z firmą nie da się skontaktować: telefon jest wyłączony, na maila wysłali jedną odpowiedź (załączam zdjęcie), nie zamierzają oddać pieniędzy zgodnie z prawem, nie odpisują też na żadnym innym komunikatorze. Na instagramie usuwają komentarze, a w internecie znalazłam już dużo opinii na temat oszustw tej firmy.