odstąpienie od umowy z dnia 19.08.2024 r. Oświadczenie z 31 sierpnia 2024 r. o odstąpieniu od umowy zawartej na
odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa przekazane również na wskazane adresy mailowe na przesyłce.
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 15
ust. 3, art. 27, art. 30, art. 35) odstępuję od umowy zawartej na odległość w dniu 19.08.2024 r. /poza lokalem przedsiębiorstwa z uwagi na niezgodność otrzymanego towaru czyli pompki do kół samochodowych z
opisem zamówionego towaru. Zamówionym towarem jest eletromagnes do prostowania blachy samochodowej. W otrzymanej przesyłce w dniu 30.08.2024 r. brak jest dowodu zakupu.
W związku z płatnością gotówką przy odbiorze proszę o zwrot ceny
towaru tj. 320 zł (trzysta dwadzieścia zł)
na mój numer rachunku bankowego.
Towar zwrócę stosownie do postanowień umowy i odpowiedzi na wiadomość
o odstąpieniu od umowy wysłaną drogą elektroniczną na adresy mailowe
podane na przesyłce.
Zamówienie z 20.08 ze statusem „złożone”Pierwsze zamówienie u państwa w sklepie złożyłam 19.08.24 - dwie pary spodenek, otrzymałam zły rozmiar jednych z nich i dokonałam ich zwrotu, 20.08.24 zamówiłam ponownie spodenki w dobrym rozmiarze i zamówienie już się nie pojawiło. Jest 31.08.24, status nadal widnieje jako złożone, mam wszystkie potwierdzenia płatności, potwierdzenia nadania zwrotu paczki do państwa również. Pisałam maila, wiadomość na Facebooku oraz dzwoniłam przez pół dnia - zero kontaktu. Jeśli sprawa się nie wyklaruje, niestety będę zmuszona zgłosić to wyżej. Tym bardziej patrząc na wszystkie zgłoszenia na tej stronie.
Odmowa przyjęcia reklamacji Dzisiejszego dnia (31 sierpnia 2024r) chciałam złożyć reklamację na czajnik zakupiony w grudniu 2022r. Przestał działać, nie załącza się. Nie mam paragonu, czajnik kupiony był za gotówkę. Pani w punkcie informacji w Auchan Lublin, na Ulicy W. Witosa 32a odmówiła przyjęcia reklamacji bez paragonu. Prawo w żaden sposób nie wymaga posiadania paragonu. Oczekuje przyjęcia reklamacji, oraz zwrotu gotówki za niedziałający przedmiot.
Brak zwrotu pieniędzy za oddane produktydnia 08.06.24 zamówiłam dwie suknie na modacatalina.pl i opłaciłam zakup. Towar otrzymałam po kilku dniach, dnia 22.06.24 zdecydowałam zwrócić zamówiony towar. Dnia 01.07 otrzymałam wiadomość: Informujemy, że rozpoczęło się przetwarzanie Twojego zwrotu numer R/Mod/2024/06/22/42940.
Oto dalsza korespondencja:
06-08-2024/ 09:45:44
Dzień dobry.
Chciałam uzyskać informację dotyczącą zwrotu płatności za odesłane suknie.
Z poważaniem[dane usunięte przez moderatora]
07.08.24
Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2024/06/22/42940 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni.
20-08-2024/ 15:34:59
Dzień dobry.
Zwrot wpłaty nadal nie nastąpił mimo, że od wiadomości od Państwa z dn. 07.08.24 minęło kilkanaście a nie kilka dni.
21-08-2024/ 16:07:53
Dzień dobry, dziękuję za wiadomość, jutro status Pani zwrotu będzie zweryfikowany. Pozdrawiam
26-08-2024/ 14:50:18
Dzień dobry.
Nadal nie mam informacji ani zwrotu kosztów za odesłane rzeczy.
30-08-2024/ 12:19:00
Witam.
Proszę o jakikolwiek kontakt.
Telefon podany na stronie internetowej milczy.
Podaję jeszcze szczegóły transakcji:
P24-B2M-V1K-N6R
08-06-2024 (19:14:31)
483,00 PLN
odbiorcaCatalina sp. z o.o.
0,00 PLNopłat dodatkowych
status
Dokonana
Płatność zakończyła się sukcesem. Wpłata została zaksięgowana przez Sprzedawcę. W przypadku wszelkich pytań o realizację zamówienia (np. termin dostawy), zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze Sprzedawcą.
Nie ukrywam, że ta kwota ma dla mnie duże znaczenie(jestem samotną mamą dwójki dzieci, pracuję w szkole) i chciałabym ją odzyskać.
Z poważaniem
zawiedziona klientka firmy catalina
Odstąpienie od umowy Poraz kolejny zgłaszam sprawę przez brak kontaktu mimo upłynięcia 48h tak jak jest na stronie.
Złożyłam odstąpienie od umowy, wysłałam wszystkie dokumenty i dane i poprosiłam o potwierdzenie otrzymania odstąpienia od umowy i niestety cisza.
To są kpiny z ludzi, już pominę fakt tego że nie dostałam wcześniej odpowiedzi kiedy można się spodziewać produktu.
Zgłaszam sprawę przez tą stronę ponieważ Pan nie potrafi wywiązać się z regulaminu sklepu i odpisać w ciągu tych 48h.
Proszę o zwrot pieniędzy zgodnie z odstąpieniem od umowy.
Brak zamówionego towaru W dniu 28.08.2024 złożyłem zamówienie jak wyżej. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionego towaru, nawet nie zostało zamówienie przygotowane do wysyłki. Brak kontaktu, brak zwrotu pieniędzy.
X
Żądam zwrotu pieniędzy.
Zwrot na konto bankowe1 sierpnia zakupiłam w kazadi przez stronę internetową buty.Nie odebrałam paczki z paczkomatu ponieważ buty były dla córki jak się okazało córka buty takie już ma.Paczka do Kazadii wróciła 7 sierpnia tak mam na stronie inpostu.Do tej pory nie otrzymałam zwrotu za buty.Pisalam maile dzwoniłam ale bez skutku.
Zwrot pieniędzyZłożyłam zamówienia w tym tygodniu a niestety dopiero wczoraj przeczytałam informacje na temat tej "firmy".Napisałam do Nich maila że odstępuję od umowy , rezygnuję z zamówień.Przysłali mi z automatu że coś tam mi proponują , formułka , którą wszystkim wysyłają .Ja powtórzyłam , że rezygnuję . A dzisiaj dostałam wiadomość o wysłanie do mnie paczki ! Skoro nie honorują moich praw do odmowy i nie raczą mi odpowiedzieć ( bo wysłałam kilka maili ) oświadczyłam , że nie odbiorę żadnej przesyłki .No ale nie wiem co dalej ? Nie ma z Nimi kontaktu . Mogę stracić , uwierzycie ? , ponad 600 stów, Podobno za głupotę się płaci ! POMOCY !!!
Brak zwrotu środków Zakup dokonany 4.08.2024. Towar dostarczony 6.08.2024. Tego samego dnia zgłoszony zwrot do sprzedawcy i odesłany. Zwrot dostarczony przez Wygodne Zwroty dnia 9.08.2024. Po upływie 14 dni roboczych dalej brak zwrotu środków w kwocie 251 zł. Brak kontaktu ze sprzedającym.
Usterka urządzenia PACB212HP AIR CONDITIONER WPW dniu 11.07 zgłosiłem drogą online awarię urządzenia (Kod Industrialny Urządzenia: 859991570640), w odpowiedzi otrzymałem informację, że zgłoszenia reklamacyjne można zgłosić jedynie przez infolinię. W następstwie tej informacji złożyłem reklamację telefonicznie, co skutkowało ustaleniem terminu wizyty serwisanta. Serwisant pojawił się 31.07, stwierdził, że urządzenie się rozszczelniło z powodu korozji i że w takich sytuacjach nie jest to usterka, którą sie naprawia ale wymienia całe urządzenie, ale ostateczną decyzję o uznaniu usterki jako podlegającej usunięciu na podstawie gwarancji podejmuje ktoś inny. W związku z brakiem jakiejkolwiek informacji od Whirlpool w dniu 26.08 wysłałem wiadomość, z pytaniem czy uznano moją reklamację i mogę się spodziewać nowego urządzenia? Na co otrzymąłem odpowiedź, że pomimo okresu gwarancji w przypadku korozji mogą jedynie przyszła serwisanta odpłatnie.
Oczekuję naprawy bądź wymiany urządzenia na nowe.