Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-06 godz: 12:22Publiczna
Zamknięta
Zwrot rekompensaty Dostałam zamówienia inne niż zamowilam bo przyszły tańsze a do tego były one niekompletne. Rownież zostala naliczona opłata cła co nie powinno leżeć to po mojej stronie. Po napisaniu maila do firmy zostałam skierowana do osób zajmujących się reklamacjami. Tam po wypisywaniu 15 maili ustalilismy że otrzymam rekompensate w wysokości 250 zł jednak do dziś nie otrzymałam przelewu. Upominając się o to w kolejnych wiadomościach szanowni Państwo ciągle pisza to samo... Chce tylko otrzymać ustalona rekompensatę za pomylone i wybrakowane zamówienia
2025-02-06 godz: 12:10Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzyDo trzech razy sztuka. Może jednak stać Was na udzielenie jakiejś odpowiedzi. Ciekawa jestem, czy jesteście zadowoleni z faktu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów. Przypominam, że chodzi o zamówienie 11247 z października 2024 roku, potwierdzenie zwrotu nr 1334 z dnia 27.11.2024 roku. Dodam, że [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z Waszej strony jest zamieszczenie zwrotu: Zapraszamy do złożenia ponownie zamówienia w sklepie internetowym Triumph
2025-02-06 godz: 11:04Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzyNie dostałam zwrotu dwóch sukienek nr zamówienia ZS-1836-08/2024 koszt 45,86 oraz sukienka ZPL 240815-000422 koszt 45,87 jakoś już w sierpniu 2024 i nie dostałam do dzisiaj dostaje co chwilę maila w załączniku. Mój numer przelewu co kupiłam te zamówienia na nr konta [dane usunięte przez moderatora] . Będę wdzięczna za odpowiedź
2025-02-06 godz: 10:10Publiczna
Otwarta
Brak informacji Od zamówienia walczę z informacją odnośnie przesyłki. Pomijam fakt że wysyłka w 24h to jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Gdy przeczytałam komentarze napisałam maila ze anuluje zamówienie na co nikt nie zareagował. Zamówienie 17 stycznia, po wyproszeniu numer przesyłki poczty polskiej i że przesyłka w kilka dni dotrze ale chyba w snach! Ani przesyłki ani informacji gdzie ona jest ani reakcji na informacje ze anuluje zamówienie!!! To jest żałosne! Na pytanie odnośnie dodatkowej opłaty też nikt nie reaguje! Żądam zwrotu pieniędzy
2025-02-06 godz: 10:05Publiczna
Zamknięta
Problem z odstąpieniem od umowyKupiłam buty, odstapualam od umowy i odesłałam towar w stanie w jakim go dostałam. Sprzedawca zarzucił mi że skoro nie poinformowałam że otrzymałam buty zabrudzoną na podeszwach to uznaje że ja je zabrudziłam i odmówił przyjęcia zwrotu i chciał odesłać mi buty. Po interwencji zwrócił mi 150 zł z kwoty 319 zł. Nie zgadzam się z tym rozstrzygnięciem. Odesłałam towar w takim stanie w jakim go dostałam.
2025-02-06 godz: 10:03Publiczna
Zamknięta
naliczenie odszkodowania za rozwiązanie umowy Korzystałam z usług UPC. Przejęła ją firma Play (P4 Sp. z o.o.), Telefonicznie zawarto ze mną nową umowę. Nie poinformowano mnie o naliczaniu odszkodowań. Ponieważ musiałam zrezygnować z ich usług, napisałam o rozwiązanie umowy z zachowaniem ustawowego okresu wypowiedzenia. Odesłałam w terminie sprzęt firmy. Otrzymałam SMS o przyjęciu mojej dyspozycji oraz informację o odłączeniu z dniem 01.01,2025. Nie było żadnej informacji o naliczeniu odszkodowania.
2025-02-06 godz: 10:01Publiczna
Zamknięta
Reklamacja bluzy Zakupiona bluza firmy Adidas została wyprana w 30 stopniach i po praniu skurczyła się na długości o około 5cm. Bluza została wysłana do firmy i reklamacja została odrzucona. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy
2025-02-06 godz: 09:29Publiczna
Zamknięta
Reklamacja dużej walizki Walizka zgłoszona do reklamacji z powodu pęknięcia spodu tworzywa PC w okolicy kółka. Reklamacja nie została uznana, gdyż stwierdzono , że wina leży po stronie użytkownika walizki - nie na skutek wady produktu a jego użytkowania. Pęknięcie powstało jednak w momencie przemieszczania się po lotnisku, gdzie walizka nie była narażona na mocniejsze uderzenie ani nie była tez zbyt przeciążona ponieważ dopuszczalna waga walizki była określona na 22 kg i tyle walizka ważyła. Walizka była użytkowana po raz pierwszy więc uznałam takie pęknięcie za wadę materiału lub wykonania walizki, tym bardziej, że pęknięcie nastąpiło podczas przemieszczania się po lotniku tuż przed lotem. Dział obsługi reklamacji Ochnik uznał , że uszkodzenie powstało wskutek nacisku lub uderzenia o twardą nawierzchnię, jednak jak duże musiałoby być uderzenie aby walizka pękła? Walizka tego typu wykonana z ponoć najwytrzymalszego tworzywa PC powinna wytrzymać przeciętny nacisk podczas transportu oraz uderzenie typu postawienie na ziemi np. przy wyładowaniu z taksówki, nie mówiąc już o transporcie lotniczym.... Nie zauważyłam aby walizka była gdzieś uderzona podczas mojego użytkowania. Czy wyładowanie jej z taksówki mogło uszkodzić najwytrzymalszy (wg producenta walizki Ochnik) materiał jakim jest Poliwęglan? Dodam, że mogłabym zgłosić reklamację na lotnisku jeśli uszkodzenie powstałoby po transporcie lotniczym, gdzie walizki są narażone na uderzenia ale walizka pękła jeszcze przed lotem i była użyta po raz pierwszy! Załączam odpowiedź działu reklamacji Ochnik oraz zdjęcia uszkodzenia walizki.
2025-02-06 godz: 09:13Publiczna
Zamknięta
Brak przyjęcia zwrotu i kontaktuPrzyczyną sprawy jest brak kontaktu ze strony sprzedawcy i brak podania informacji, jak zwrócić produkt. Sklep nie odzywa się na ten temat, mimo wysłaniu kilku maili i zapytań przez Messenger. Oczekuję przyjęcia zwrotu butów, gdyż okazały się za duże i wątpię w ich oryginalność oraz stan (powinny być nowe, wyglądają jak noszone przez inną osobę). Od grudnia nie mam informacji zwrotnej, jak zwrócić produkt. Nie otrzymałam również żadnego paragonu potwierdzającego zakup! Nie jest to mała kwota, po ponad 500 zł.
2025-02-06 godz: 06:47Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.C.
Zwrot pieniędzy ze zwrotuZwrot ( sukienka) do firmy Lasigal dotarł dnia 17.02.2025, do dnia dzisiejszego żadnego kontaktu ze strony firmy , mimo wysłanych maili, wysłanej wiadomości na Messenger żadnej odpowiedzi i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrot. Bardzo proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy jeśli nie sprawa zostanie zgłoszona do rzecznika praw konsumentów i postaram się aby Pani działalność została jak najszybciej zakończona, bo nie działa Pani zgodnie z [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] i wiem że nie jestem jedyną osobą [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez firmę Lasigal.