Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-04-20 godz: 02:58Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.S.
Zwrot produktu i pieniędzy Witam, Problem polega na całkowitym braku kontaktu ze sprzedawcą. W polityce zwrotów zamieszczonej na stronie podano, że w celu dokonania zwrotu należy skontaktować się przez Instagram. Jednak po wysłaniu wiadomości pojawia się komunikat, że sprzedawca nie może jej odebrać. Napisałem również na oba podane adresy e-mail oraz ponownie przez Instagram, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. W związku z brakiem kontaktu, postanowiłem odesłać produkt za pośrednictwem paczkomatu InPost, zgodnie z instrukcjami zawartymi w polityce zwrotów. Niestety, paczka nie została odebrana przez sprzedawcę. Nie wiem, co mogę zrobić w tej sytuacji, aby skutecznie zwrócić towar i odzyskać pieniądze. Poniżej zamieszczam treść polityki zwrotów dostępnej na stronie sklepu: FORMULARZ ZWROTU TOWARU Chcesz dokonać zwrotu? • Nadaj paczkę do paczkomatu: LOD173M • Dane kontaktowe: [dane usunięte przez moderatora] • Do paczki dołącz kartkę z wyraźnie napisanym numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu. (Jeżeli kartka nie zostanie dołączona, przesyłka zostanie odesłana do nadawcy) • Po odebraniu paczki przez sklep, środki mają zostać zwrócone na konto, z którego dokonano płatności – w terminie do 14 dni • W przypadku pytań kontakt wyłącznie przez Instagram Uwaga: Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam, [słowo usunięte przez moderatora]
2025-04-19 godz: 16:25Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Dzień dobry proszę o pomoc 17.02.2025 zwróciłam dwa dresy do firmy Stone Skirts na łączna kwocie 569,00zl i do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniędzy. Minęły już dwa miesiące. Wysłałam już z pięć maili i na każdy z nich odpowiadali że wyślą pieniądze jak najszybciej. Bardzo proszę o pomoc.
2025-04-19 godz: 13:00Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlZ.S.
Wprowadzenie w błąd i odmówienie możliwości zwrotuZamówiony towar mocno różni się od tego na zdjęciu, co jest jawnym wprowadzaniem klienta w błąd. Kiedy zgłosiłam sprawę dostałam odmowę możliwości zwrotu, a obsługa sklepu jest bardzo nieprofesjonalna i niemiła. Np. Zostało zasugerowane, cytuje "to nie wina sklepu że nie wygląda się jak modelka na zdjęciu". Żadna próba kontaktu nie pomaga, wciąż dostaję zbywające i mocno obraźliwe odpowiedzi. Oczekuję pełnego zwrotu kosztów od firmy.
2025-04-18 godz: 15:07Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniedzyDzień dobry.Prosze o pomoc w odzyskaniu pieniędzy po zwrocie towaru do firmy Fasardi.Towar został odesłany do firmy już w lutym i do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniędzy.Prosze o zwrot pieniędzy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.Kwota która chce odzyskać to 216.44zł Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
2025-04-18 godz: 14:13Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.N.
Brak zwrotu pieniedzyWitam, zamówilem w firmie Gebe traktorek elektryczny w kwocie 1194zl. Wplacilem pieniadze blikiem po czym kontakt z firma sie urwal a nie otrzymalem zamowienia. Wyslalem rezygnacje z umowy by odzyskac chociaz pieniadze , tez sie nie udalo i nie ma kontaktu z firmą (z umowy wynikalo ze pieniadze odesla po 30dniach roboczych ktore dawno minely). Wyslalem reklamacje do banku ale tez nie zwrocili mi pieniedzy. W zalaczniku wysle potrzebne informacje. Prosze o pomoc w odzyskaniu moich pieniedzy.
2025-04-18 godz: 13:20Publiczna
Rozwiązana
Brak pieniędzy za zwrot towaru26 marca 2025r Kupiłam sukienkę, 27 marca zgłosiłam mailowo że chcę oddać sukienkę i tego dnia wysłałam zwrot. 1 kwietnia otrzymałam maila że zwrot doszedł do sklepu i że wypłacą mi pieniądze do 14 dni. Niestety do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy - 299 zł 14 i 15 kwietnia napisałam maile do sklepu z upomnieniem, niestety nie dostałam odpowiedzi. Oczekuję na zwrot pieniędzy 299 zł
2025-04-18 godz: 11:41Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlE.R.
Nie przyjęto mi zaplombowanego nieuzywanego towaruKupiłam aspirator do nosa dla dziecka. Mam 2 letnie dziecko, które zachorowało a aspirator mi się zepsuł. Kupiłam w media expert jedyny jaki był choć wiedziałam, ze jest bardziej dla niemowląt. Mimo wszystko wziełam wiedząc, ze mogę oczywiście zwrocic. Wszedzie w internecie jest ze mozna towar zwrocic- oficjalna wersja. Natomiast gdy pojechałam go zwrocic bo udało mo się przejąć mocno ssący od siostry.. okazało się, ze nie przyjmą zwrotu. Zaplombowany, bieuzywany, kupiony dwa dni wczesniej.. Jeszcze Pan powiedzial, ze moge i towar juz byl zwracany a za jakis czas mowi do mnie ze jedna nie bo kupilam na miejscu a nie przez internet… co mnie bardziej wnurowalo bo moglam kupic na i ternecie s mimo wszystko jechalsm do sklepu zeby bez problemu zwrocic jak cos. Jestem zawiedzions. Nigdy wiecej nic tam nie kupie. Nigdy Oczekuję od firmy abym pomimo wszysko mogła zwrocic przedmiot. Dla mnie te niecale 200 zl to duzo. Mam male dziecko.
2025-04-17 godz: 20:07Publiczna
Zamknięta
Oszustwo internetoweSzymon Manowski reklamuje się od długiego już czasu w internecie jako sklep internetowy i stacjonarny, pod adresem w Niderlandach. Oferuje m.innymi odzież wysokiej jakości. W rzeczywistości sklep stacjonarny nie istnieje a przesyłana jest tania odzież z Chin ,dostępna za 1/3 ceny na portalu sprzedażowym "Temu". Okazuje się nagle że to nie Szymon Manowski z Niderlandów a ktoś z Chin przysyła towar i tam można go odesłać na własny koszt ,co równa się cenie towaru. Pod podanym adresem w Chinach również nie mieści się żadna firma czy sklep a tylko skrzynka pocztowa na prywatną osobę. Na odzyskanie pieniędzy nie ma szans i prawdziwych danych kontaktowych nie ma możliwości uzyskać. Pomimo masowych reklamacji i opinii negatywnych, oszukanych ludzi na fb ,trustpilot i innych, portalach internetowych, oszust ciągle działa i reklamuje się jako sklep a nawet odpowiada na maile co do niczego jednak nie prowadzi. UOKiK jest bezradny , prokuratura nie jest zainteresowana a oszustwo zbiera nadal żniwo. Nie oczekuję już zwrotu pieniędzy ale chciałbym, aby ktoś się tym jawnym oszustwem zajął.Bezczynność państwa(nie tylko polskiego) jest porażająca. Pozdrawiam
2025-04-17 godz: 19:41Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.K.
Brak pieniędzy za zwrot towaruZamówione sukienki zwrócone. Potwierdzenie odbioru przez firmę. Po upływie 14 dni od doręczenia brak zwrotu pieniędzy na podane konto. Brak odpowiedzi na emaile do firmy. Oczekuje od firmy zwrotu pieniędzy.
2025-04-17 godz: 19:14Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 4911 [tytuł zmieniony przez moderatora]Złożyłam łącznie 3 zamówienia. Opłaciłam je. Prosiłam o anulowanie i zwrot pieniędzy. Zero odzewu. Dzwonię, pisze nic. Zgłoszę sprawę do państwowej inspekcji handlowej i na policję. Zgłoszę gdzie się da