Zwrot nr 82812Zwróciłam towar ,trafił na dział zwrotów,minęło 14 dni i nie otrzymałam żadnej informacji co się dzieje z towarem,czy będzie zwrot. Pisze e-maile,nikt nie odpisuje. Telefonu jest,ale cały czas nikt nie odbiera.
Oczekuje zwrotu należnych mi pieniędzy. Towar zwróciłam zaraz po jego otrzymaniu,wywiazalam się z procedury zwrotu w ciągu 14 ,powinnam otrzymac już zwrot pieniędzy. Ani pieniędzy ani informacji. Firma łamie prawa konsumenta.
Brak zwrotu pieniędzy Dostałam od państwa przesyłkę. Została ode mnie pobrana kwota 41,50 zł tytułem cła przez pocztę Polską, dodatkowo został do mnie wysłany produkt, który jest znacznie odbiegający od tego co zamówiłam przez stronę internetową, jest to całkiem inny produkt. Po konsultacji z Państwem produkt zwróciłam na swój koszt - 21,99 zł. Do dziś nie dostałam od Państwa zwrotu ! Mija już drugi tydzień. Kwota do zwrotu 21,99 zł przesyłka, 41,50 zł cło Poczta Polska, 249,99 pływak Łącznie kwota do zwrotu 313,48 zł
Proszę o natychmiastowy zwrot, numer konta oraz wszystkie inne dane wysyłam państwu już kilkukrotne w mailu.
Brak zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 02.07.2024 dokonałam zakupu sukienki w sklepie internetowym FASARDI https://www.fasardi.com/ płacąc za pośrednictwem usługi blik kwotę 184,39zł. Towar jednak zwróciłam, a dniu 12.07.2024 otrzymałam od firmy maila zwrotnego o przyjęciu zwrotu wraz z informacją, że w ciągu 14 dni otrzymam środki na konto - nie otrzymałam faktury korygującej zakup. Do dnia dzisiejszego przelew zwrotny nie wpłynął na moje konto, a ze sklepem nie ma żadnego kontaktu – telefon nie odpowiada, a sklep nie reaguje na kontakt poprzez pocztę elektroniczną, WhatsApp, Messenger, Instagram. kilkukrotnie mailowo wysyłałam wezwanie do zapłaty, w tym ostatnie określiłam jako przedsądowe z dnia 13.08.2024 – na żadne z tych wezwań nie otrzymałam odpowiedzi, poza informacją z dnia 12.08.2024 wysłaną przez automat obsługujący pocztę elektroniczną o problemie z dostarczeniem mojej wiadomości. Podobne prośby kierowałam również za pośrednictwem Messenger i WhatsApp – na żadną nie otrzymałam odpowiedzi.
Dodatkowo nie mogę zalogować się na konto, które zakładałam w sklepie – nie działa reset hasła. Ponadto reklamy sklepu nadal pojawiają się na Facebook i Instagram, a w opiniach sklepu na koncie Facebook pojawiają się kolejne opinie klientek, które podobnie jak ja mają problem z otrzymaniem środków za zwrócony towar.
Proszę o pomoc w odzyskaniu środków.
Zbyt długie czekiwanie na przesyłkę09.09.2024 zamówiłem w sklepie internetowym klocki, które miały być prezentem urodzinowym dla chrześniaka.
Po kilku dniach napisałem do sklepu, kiedy dotrze przesyłka, ponieważ za kilka dni były urodziny i obawiałem się ze nie zdążą z wysyłką, która miała być w przeciągu 24h od zamówienia (taki był napis przy zamawianym produkcie).
Otrzymałem wiadomość, że w ich regulaminie napisane jest: czas oczekiwania od 5 do 15 dni.
Trudno, zostałem wprowadzony w błąd. Urodziny już się odbyły i musiałem kupić inny prezent. Mógłbym zaczekać na przesyłkę ale czytając inne opinie o sklepie, okazuje się że mogę mieć kolejną niespodziankę, czyli opłatę cła aby odebrać przesyłkę.
Dla tego rezygnuję z tego zakupu i proszę o zwrot pieniędzy za zakupiony towar.
zwrot pieniedzy Zwrocilam towar zgodnie w terminie 14 dni
niestety nie otrzymalam zwrotu pieniedzy.
Otrzymalam potwierdzenie zatwierdzenia
zwrotu I tyle.
Pieniedzy nie Otrzymalam.
bBRAK ZWROTU ŚRODKÓW NA KONTO ZA ZWRÓCONY W dniu 7 czerwca 2024r. w sklepie internetowym FASARDI kupiłam sukienkę. Płatności
w wysokości 182, 39 zł dokonałam systemem płatności mobilnej – BLIK w dniu 07.06.2024. Zgodnie z regulaminem sklepu zwrotu dokonałam w wymaganym terminie
( zwrot został wykonany z uwagi na zły rozmiar). W dniu 28. 06.2024r. przez sklep FASARDI wystawiona została korekta faktury z tytułu zwrotu towaru. Pomimo maili w formie upomnień wysyłanych do sklepu o zwrot płatności do dnia dzisiejszego sklep nie zwrócił środków za zwrócony towar. Warto nadmienić, że nie jestem jedyną klientką sklepu, która nie dostała zwrotu należnych środków. Po opublikowaniu negatywnego komentarza na stronie sklepu w social media (Facebook), zwróciło się do mnie 4 osoby, które również zostały oszukane
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienieNie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie które zwróciłam w dniu 17.07.2024 r.
Brak zwrotu pieniędzy Witam, sklep Catalina ul..Bylew 17 Licheń Stary 62-563 nie oddaje mi pieniędzy za dwie zwrócone sukienki pomimo że minęło już 14 dni roboczych . Pierwszy zwrot był dokonany 28.08 a drugi 02.09.2024. Łączna suma za obie sukienki to 458zl.
Telefon nie odpowiada a na @ odpowiadają zdawkowo.
Brak zwrotu środkówOd Stone Skirts zakupiłam komplet dresowy, który został zwrócony do firmy niemalże natychmiast. Od zarejestrowania zwrotu minął miesiąc, a zwrotu środków w dalszym ciągu nie zanotowałam na koncie. Dostałam informacje zwrotną po pierwszym mailu, że środki zostaną zwrócone do 13.09. Minęło kilka dni i nic nie zostało w tej sprawie zrobione, a firma nie odpisuje na maile. Oczekuję zwrotu środków, oraz wypłacenia odsetek.
Brak informacji o zamówieniu Dzień dobry,
Proszę o natychmiastową informację na temat zamówienia numer 1668, płatność została dokonana 12.09 natomiast do teraz nie otrzymałem żadnej informacji na temat zamówienia. Jeżeli jest ono niemożliwe do wykonania, żądam zwrotu pieniędzy. Kontaktowałem się mailowo natomiast bez skutku.