Wprowadzenie klienta w błąd Chciałbym zgłosić skargę dotyczącą doświadczenia, które miałem w restauracji SushiPak we Wrocławiu. Dostałem zamówienie, prezentowane w sposób znacznie odbiegający od rzeczywistego wyglądu, najpierw pomyślałem, że w restauracji pomylili zamówienie. Skontaktowałem się z nimi, kierownik nie chciał rozmawiać, a kasjer powiedział „w Mcdonaldzie też kłamią” chodziło mi tylko o to że w swojej ofercie mają zdjęcia innych sushi, które w rzeczywistości bardzo się różnią ilością ryby.Do tego na stronie Pyszne.pl oraz na swojej stronie internetowej restauracja nie posiada informacji o wadze dania, tak że nie da się porównać wagi. Pisałem im też na maila, ale nie odpowiadają, na instagramie odpowiada bot. Oczekuję zwrotu pieniędzy i przeprosiny od kierownika za absolutnie nie profesjonalne podejście.
Opóźnienie zwrotu środków Dzień dobry,
W dniu 21.01.2025 r. zwróciłam do sklepu stacjonarnego Nike Annopol bluzę o wartości 132,99 zł. Według informacji kasjerki zwrot środków na moje konto miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych. Dziś mija 21. dzień roboczy, a pieniędzy nadal nie otrzymałam.
Skontaktowałam się ze sklepem, gdzie podano mi adres e-mail nikeemea.consumerservice@nike.com, na który miałam zgłosić sprawę zwrotu środków. Wysłałam wiadomość, lecz do dziś nie otrzymałam odpowiedzi.
Udałam się do sklepu po pomoc i rozmawiałam z liderem sklepu, panem [dane usunięte przez moderatora]z Nike Annopol. Wysłałam do niego e-mail na adres [dane usunięte przez moderatora] – miał sprawdzić sytuację, jednak nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej.
Ponownie skontaktowałam się z infolinią Nike, gdzie poinformowano mnie, że ponieważ był to zakup stacjonarny, sprawą powinien zająć się sklep. Po kolejnym kontakcie z Nike Annopol powiedziano mi, że nie mogą mi pomóc i mam pisać do skutku na adres nikeemea.consumerservice@nike.com.
Mimo licznych prób kontaktu nikt nie odpowiada na moje wiadomości. Czuję się zlekceważona i pozbawiona należnego zwrotu środków.
Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Zwrot pieniendzyDzień dobry.
Pisze w sprawie zamówienia 103200977/2024 za 11/12/24. Paczka do mnie nie dotarła. Dodaję pełną historię przesyłki - załącznik 1 (mój profil RTVEUROAGD), załącznik_2 mojdhl.pl, zalacznik3 www.dhl.com
16/12/24 napisałem zgłoszenia o losu przesyłki przez niemożliwość odebrania z paczkomatu. (załącznik_4).
20/12/2024 Skarga napisana przez konsultanta infolinii DHL (załącznik 5) i rezygnacja z zamówienia w moj profil RTV AGD
23/12/2024 Odpowiedz Dział Obsługi Klienta DHL (załącznik 6)
16-20/12/2024- 4 kontakty z infolinia firmy DHL, z której wiadomo co paczka ma bledu w etykiecie i nie może być dostarczona do paczkomatu lub punktu odbioru, tylko kurierem
27/12/2024 Przez brak odbiorcy (załącznik 1,2) paczka wraca do nadawcy.
30/12/2024 ostatnia aktualizacja przesyłki.
21/01/2025 kontakt z infolinia RTV EURO AGD. Po rozmowie otrzymałem maila od firmy DHL- Dział Obsługi Klienta Interwencje Krajowe(załącznik 7)- zgodnie nadanej informacji od DHL oni nie mogą znaleźć przesyłki.
28/01/2025 drugi kontakt z infolinia RTV EURO AGD. Sprawa skierowana do reklamacji. I w tym momencie jest problem. Oddział reklamacji w jakiś sposób wyznał przesyłkę doręczoną i wystawił mi fakturę (załącznik 8).
31/01/2025 3 kontakt z infolinia RTV EURO AGD. Sprawa znowu skierowana w Dział reklamacji.
Dostałem dziwną odpowiedz załącznik_9
Problem z odzyskaniem pieniędzy za zwrotZakupiłam towar w tym sklepie i odesłałam go w ramach odstąpienia od umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Niestety, mimo upływu 14 dni kalendarzowych, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nikt do tej pory z obsługi sklepu nie odpisał na moje wiadomości e-mail, jak również nie odebrał telefonu. Bardzo rozczarowujące doświadczenie i brak poszanowania prawa konsumenta.
Zamowienie nie zrealizowaneZamówienie na stół na kwotę 7 914,10 zł z dnia 18.10.2024 nie zrealizowane w wyznaczonym terminie (do 12 tygodni). Brak zwrotu środków oraz komunikacji.
Sprawa nr 4283 [tytuł zmieniony przez moderatora]24.03.2024 zakupiłąm w sklepie internetowym odkurzacz samochodowy /mam potwierdzenie trnasakcji blik/ otrzymałam go po kilku miesiącach - przyszedł do mnie uszkodzony - nie używałam go ponieważ jakaś część jestoderwana poza tym po włączeniu bardzo słabo zasysa powietrze a reklamowany był jako mocny. pisałam w tej spr do sprzedawcy i dzwoniłam ale w trakcie połączenia odłącza tel. i nie odpisuje na e-maile.
Chciałąbym odesłać towar z tytułu rekojmi i żądam zwrotu pieniędzy.
z poważaniem KRF
Zamówienie nie dotarło. Brak kontaktu Zamówienie nie dotarło
Brak kontaktu
Podany nr telefonu nie istnieje
Żądam zwrotu pieniędzy
Zwrot pieniędzy Nie dostałam zamówionego towaru. Kontakt z firmą bardzo mocno utrudniony, nikt nie odbiera telefonu, a jeśli już odbiera to po usłyszeniu sprawy rozłącza się. Brak odpowiedzi na e-maile. A jeśli już ktoś raczy odpisać to nie dotyczy to sprawy. Nie chcą zwrócić pieniędzy za brak towaru. Rządam w trybie natychmiastowym zwrot pieniędzy w kwocie 113,99.Podawałam w e-mail nr rachunku do zwrotu.Sprawa ciągnie się już trzeci miesiąc. Firma to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], negatywne opinie w necie
Hulajnoga elektryczna explayDzień dobry.
Kupiłem w sklepie auchan hulajnogę elektryczną w listopadzie. Przez pierwsze miesiące nie użytkowałem jej, ponieważ byl sezon jesienno-zimowy. Chwilę po użyciu nastąpiła pierwsza usterka. Nie dało się jej uruchomić. Czyli na początku maja. Mniej niż pół roku od daty zakupu.
Naprawili na gwarancji bez wymiany czegokolwiek. Po kolejnym pół roku hulajnoga znów się popsuła i nie udało się jej uruchomić. Więc oddałem ponownie na gwarancję. Tym razem odrzucili z powodu naturalnego zużycia baterii, bo bateria ma tylko pól roku gwarancji.
Czytając na forach wyczytałem, że na reklamacji z tytułu odstąpienia od umowy sklep ma obowiązek naprawić sprzęt nie zważywszy na to co gwarant napisał w gwarancji.
Ale ponownie odrzucili reklamację z powodu 'niewłaściwego użytkowania sprzętu '. Chociaż wyraźnie było napisane na poprzedniej reklamacji, że winą jest naturalne zużycie akumulatora, a nie niewłaściwe użytkowanie.
Więc ponownie napisałem reklamację z informacją ze to wada fabryczna. Bo występuje od początku i chce odstąpić od umowy, ale znów dostałem odrzucenie. Bo w gwarancji jest napisane, że akumulatory mają tylko pół roku gwarancji, czy ich się używa, czy nie.
Pisząc kolejną reklamację, Pani w sklepie powiedziała, że winą może być to, że sprzęt nie był ładowany przez okres którego go nie używałem. Gdzie ładowałem by sprawdzić czy działa. Ale kupiłem sprzęt na wyprzedaży i od innego pracownika dostałem informację, że sprzęt leżał kilka miesięcy na magazynie. I na to żadnej odpowiedzi nie dostałem, bo sklep nie sprawdzi czy był ładowany, czy nie. To nie wiem po co poruszał ten temat, aby zrzucić całą winę na mnie?
Czy mogę prosić o pomoc w tym temacie ? Hulajnoga była ledwo co użytkowana, a sklep bez podania żadnych powodów czym są te niewłaściwe użytkowania sprzętu, odmawia zajęcia się tą reklamacją.
Dzwoniłem na infolinię konsumencką, podpowiedziano mi, że na art. 43c mam się odwołać. Jednak w sklepie powiedzieli, że nie będą się odwoływać na żaden artykuł i mam napisać pismo do producenta i ich nie interesuje co ktoś mi powiedział. Gdzie producentem tego sprzętu jest chińska firma, jedynie mam kontakt do importera.
Byłbym wdzięczny za pomoc. Chciałbym dostać zwrot gotówki za sprzęt, które użyłem kilka razy, bo ciągle walczę z reklamacjami.
La rochell - brak zwrotu należności Dzień dobry,
Odesłałam do La Rochell sukienki na początku listopada. Mam w mailach potwierdzenie odebrania zwrotu. Do tej pory nie otrzymałam zwrtou należności.
- zwrot dostarczony 13 listopada - nr zam 329853 1 sukienka
Siana - elegancka kopertowa sukienka bordowa, Rozmiar: XL - 249.99
- zwrot dostarczony 9 listopada - nr zam 329419 1 sukienka
Siana - elegancka kopertowa sukienka bordowa, Rozmiar: XL 249.99
- zwrot dostarczony 9 listopada - nr zam 329853 2 sukienki
Malaga - sukienka z wycięciem na plecach beżowa, Rozmiar: L - 269.99
Malaga - sukienka z wycięciem na plecach amarantowa, Rozmiar: XL- 269.99
Mają 14 dni na zwrot należności od dostarczenia zwrotu. Minęły już 3 miesiące . Kwota do zwrotu to 1039,96 zł. Domagam się jak najszybszego zwrotu.