Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-08-18 godz: 17:44Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie Dzień dobry, Dnia 19 kwietnia 2025 roku o godzinie 22:34 złożyłam zamówienie w sklepie modne i ww na kwotę 174,42 Paczka uzyskała status w realizacji. Było tam kilka małych rzeczy (16 sztuk) balsamy, kremy, spodnie itp. Paczka miała cały czasz status w realizacji. Zaczęłam pisać do sklepu na czacie firmowym z pytaniami co z moją paczką. Dostawałam odpowiedzi że już wychodzi ze w przyszłym tygodniu zostanie wysłana. Postawiłam limit czasowy na wysłanie paczki. Niestety paczki nie dostałam. Za żądałam zwrotu pieniędzy 28 lipca 2025 roku. Zwrot środków miał nastąpić do dnia 14 sierpnia 2025 roku. Nie dostałam do tej pory ani informacji ani pieniędzy na konto.
2025-08-18 godz: 15:45Publiczna
Rozwiązana
Brak zamówienia W dniu 11.08.2025 zakupiłam w pilkomania.pl i opłaciłam za zamówienie nr 22956 Metoda płatności: Tpay Płatności Online Kwota: 119,98 zł Data transakcji: 2025-08-11 06:39:26 Identyfikator transakcji: 18514 . Do tej pory nie ma śladu żeby ta przesyłka została wysłana, nie ma żadnego potwierdzenia .
2025-08-18 godz: 15:13Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlS.P.
Brak zwrotu pieniędzy - haia.plZgłaszam problem ze sklepem internetowym haia.pl. Dokonałam zwrotu towaru, który został rozpatrzony pozytywnie, jednak do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy: Zakup: 28 czerwca 2025 r. Zwrot wysłany: 5 lipca 2025 r., doręczony: 8 lipca 2025 r. 3 sierpnia 2025 r. sprzedawca potwierdził pozytywne rozpatrzenie reklamacji i zobowiązał się do zwrotu środków. Kontakt ze sklepem jest utrudniony – dostępny jest tylko e-mail i adres siedziby. Sklep nie wystawia faktur ani paragonów. Żądanie: Niezwłoczny zwrot pieniędzy za towar wraz z kosztami przesyłki i ustawowymi odsetkami.
2025-08-18 godz: 11:50Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.R.
DoCCC
NR REKLAMACJI: RKPL17292411124807824, KOD: 4225995Reklamacja została oddalona. Kupiłam kozaki, po kilku dniach użytkowania jeden z obsasów sprężynuje, w mojej opinii jakieś elementy w jego środku pękły. Kozaki z zewnątrz wyglądają na nowe, natomiast po założeniu i próbie chodzenia, jeden obcas jest sztywny a drugi się zapada i sprężynuje podczas wykonywania kroku. Uważam, że stan kozaków z zewnątrz jest poprostu jakby nie były używane i nienależycie oceniono stan butów, dlatego reklamacja jest oddalona. Proszę o pomoc w temacie. Interesuje mnie zwrot środków, już nie jestem zainteresowana wymianą na nowe.
2025-08-18 godz: 07:20Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za odesłane zamówienie 6.07 otrzymałam zamówienie z tego butiku. 07.07 odesłałam część zamówienia, które sprzedwca otrzymał 9.07. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Butik nie odpowiada na maile i smsy.
2025-08-16 godz: 12:31Publiczna
Zamknięta
Reklamacja WalizkiPiszę w imieniu mojej przyjaciółki, Pani Marii, w związku z reklamacją walizki zakupionej w sklepie Ochnik. Jest to już druga taka walizka, bowiem pierwsza, zakupiona wcześniej, również wykazywała wady konstrukcyjne i została przez producenta odmówiona przyjęcia w ramach reklamacji. Moja przyjaciółka, będąc osobą mało konfliktową kupiła drugą, identyczną walizkę wierząc, ze zniszczenie było faktycznie jej winą. Niestety sytuacja się powtórzyła. Problem konstrukcyjny walizki polega na tym, że w walizce brakuje wzmocnień w miejscu, gdzie montowane są kółka. Cały ciężar walizki wraz z zawartością opiera się na niewielkim trójkątnym elemencie umieszczonym w rogu korpusu walizki. Taka konstrukcja jest wyraźnie niewystarczająca do normalnego użytkowania podczas podróży samolotem, pociągiem czy po standardowej kostce brukowej. Po około roku normalnego użytkowania - korzystaniu z walizki w standardowy sposób podczas podróży (gdzie największym wyzwaniem dla kółek była standardowo zbudowana ulica/chodnik np. z kostki brukowej, czy bruku bauma), jedno z kół uległo wyłamaniu. Drugie koło wykazuje już widoczne oznaki tego samego procesu – bielenie i naprężenia wskazują, że wkrótce również może się oderwać. Wcześniejsze próby reklamacji online z obsługą klienta Ochnik zakończyły się odmową przyjęcia produktu, pomimo oczywistej wady materiałowej lub konstrukcyjnej. W korespondencji mailowej byłam kierowana do odwiedzenia salonu Ochnik, przy czym w odpowiedziach jasno sugerowano, że reklamacja i tak zostanie odrzucona. Wyglądało to na próbę “zmęczenia klienta” i utrudnienia mu skutecznego dochodzenia swoich praw, zamiast merytorycznego rozpatrzenia reklamacji. Producent kilkukrotnie powtarzał, że nie można rozpatrzyć reklamacji na podstawie zdjęć, a jednocześnie wysyłał sugestie, by produkt dostarczyć do salonu, co stwarzało błędne koło i uniemożliwiało sprawne rozpatrzenie sprawy. Załączam kilka screenów wiadomości zachecających do wizyty w salonach na zmianę z uznaniem, że jest to zniszczenie z winy użytkownika i ostateczna odmowa uznania, ze jest to wada konstrucyjna. Załączam też zdjęcia i dokumentację walizki jednoznacznie pokazują, że uszkodzenie wynika z wady materiałowej lub konstrukcyjnej, a nie z nieprawidłowego użytkowania. W związku z powyższym, w imieniu Pani Marii, domagam się: - zwrotu pełnej kwoty zakupu wadliwej walizki, lub - wymiany na produkt wolny od wad. Załączam dowód zakupu oraz dokumentację zdjęciową pokazującą uszkodzenie kół i stan drugiego kółka oraz kilka screenów z mailingu. Ze względu na to, że zakup nastąpił w salonie, zamiast numeru klienta wpisałam numer referencyjny transakcji.
2025-08-15 godz: 11:03Publiczna
Rozwiązana
Sprawa nr 5536 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam dla dziecka plecak do szkoły, wysyłka niby w 24h, minęło 5 dni i paczka nadal jest w trakcie kompletowania. Zaczęłam mieć podejrzenia że tak długo to trwa i sprawdziłam opinie o sklepie, okazało się że [słowo usunięte przez moderatora] setki osób jak nie więcej. Pisałam kilkukrotnie e-maile i zero odzewu, gdyż innej formy komunikacji ze sklepem nie ma. Żądałam zwrotu pieniędzy ale prawdopodobnie pieniążków już nie zobaczę ani zamówionego produktu..
2025-08-15 godz: 07:00Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za anulowanie zlecenia 16 lipca 2025 sklep otrzymał ode mnie informację o anulowaniu zlecenia z uwagi na bardzo długi czas oczekiwania. Otrzymałam informację, że do 14 dni otrzymam zwrot należności. Do dnia dzisiejszego,15.08 sklep nie dokonał zwrotu gotówki. Wielokrotnie były wysyłane wiadomości email, na które otrzymywałam odpowiedzi ze przepraszają i już zgłosili zwrot do księgowości. Nadal nie otrzymalam pieniędzy. Minęło 30 dni.
2025-08-14 godz: 18:07Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 5534 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zgłaszam [słowo usunięte przez moderatora] przy zakupie papierosów NEO z kodem promocyjnym NEO: JGF01236 na zakup 10 paczek papierosów plus 5 gratis. Ekspedientka w sklepie wydała mi 10 paczek papierosów, wpisała kod promocyjny i nie chciała wydać 5 paczek gratisowych, bo powiedziała, że już wpisała 10 paczek na paragonie fiskalnym. Następnie przeprowadziłam rozmowę z szefem sklepu oświadczając, że chcę w takim razie zwrócić tych 10 paczek papierosów, za które zapłaciłam łącznie z innymi zakupami i nie otrzymałam 5 paczek gratisowych. Szef odpowiedział, że nie ma zwrotów artykułów tytoniowych i że w sklepie jest monitoring, więc mogę sobie zgłaszać to gdzie chcę. W rezultacie wyszłąm ze sklepu bez 5 paczek gratisowych oraz bez możliwości wykorzystania kodu promocyjnego. Oczekuję, że uczciwie otrzymam 5 darmowych paczek i nie trafią one do kieszeni szefa ani tej miłej pani ekspedientki.
2025-08-14 godz: 17:03Publiczna
Zamknięta
numer zamówienia 1500072193sklep otrzymał zwrot towaru w dniu 24.06.2025 r. Do dnia dzisiejszego nie dokonał zwrotu gotówki. Wielokrotnie były wysyłane wiadokosci email, na które otrzymywałam odpowiedzi ze przepraszaja i już zglosili zwrot do ksiegowosci. Nadal nie otrzymalam pieniędzy.