Brak zamówienia 12 lutego zamówiłam na stronie „szafa medyka” koszulkę. Niestety nadal nie otrzymałam zamówienia. Mimo silnych prób, nie udało mi się skontaktować z firmą.
Dane osobowe sprzedane do firm Podczas Przeglądu technicznego zostawiłem telefon celem przypominania o następnym terminie I okazuje się że od tego czasu są telefony o zawarcie polisy na moje auto Na pytanie od kogo mają moje dane pada że od Speedcar Ja nie zezwoliłem na takie formy działania Oczekuje od firmy wyjaśnienia dlaczego naruszają RODO
Brak zamówienia Brak kontaktu zamówione 11.02 do tej pory nie otrzymałam telefon nie odpowiada e-mail tak samo zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na ponad 70 zł!
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamowienieZłożenie i opłacone zamówienie 18.01 na kwotę 4173. Podano termin realizacji 48h. W dniu 02.02 odstąpienie od umowy i próba o zwrot środków na druku sklepu. W odpowiedzi informacja o przelewie środków w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego brak zwrotu i brak kontaktu z firmą.
brak skutecznych działań działu reklamacjiw dniu 21.11.2024r. moja paczka zwracana do sklepu Milano Butik (Tomaszów Mazowiecki) zaginęła.
Pomimo dwóch składanych reklamacji InPost nie odpowiada na moje emaile .Chodzi o fakt niemożności udowodnienia jakiej wartości był towar w paczce , ponieważ paragon umieściłam w tejże przesyłce.Przesłane wiadomości ze sklepem zostały przesłane z Messengera i oświadczenie sklepu zostało przesłane i nic się nie dzieje w mojej sprawie.Wartość towaru przekraczał 1000zł.... oczekuje zwrotu wartośći całej paczki lub odnalezienia paczki.Przesłałąm też przelew jakiego dokonałam za paczkę w celu orientacyjnym.
Brak dostawy i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] co do jej terminu7 stycznia zamówiłam materac kieszeniowy memory 80x200. Za materac z dostawą zapłaciłam 709 zł. Informacja w potwierdzeniu wysyłki mówiła o 15 dniach roboczych. Materac nadal nie dotarł. Odbierają telefony i zapewniają, że na pewno wyślą. Mieli wysłać 3 tyg.temu, potem 2 tyg.temu, tydzień, temu a teraz w tym tygodniu. Po sprawdzeniu opinii widzę wiele podobnych historii. Nie wierzę im i czuję, że materaca nie otrzymam. Chcę zwrotu pieniędzy.
problem ze zwrotem środków po odesłaniu towaruW sierpniu zeszłego roku zamówiłam bluzę. Jakość zamówionego przedmiotu była beznadziejna, niezgodna z opisem. Na własny koszt odesłałam towar do Chin.
Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za bluzę. Po każdym mailu z zapytaniem kiedy otrzymam środki, otrzymuję informację, że w ciągu kilku dni. I tak już od września
Przesyłka nie dotarła, brak kontaktu zsprzedającymPrzesyłka zamówiona 9.02. do dziś czyli 19.02. brak przesyłki. Brak kontaktu ze sprzedającym - telefon jest nieaktywny, na e-mail nikt nie odpisuje. Oczekuje zwrotu środków.
Wstrzymana zapłata za przesyłke15.02.2025 kupiona przez stronę olx została u mnie osoby prywatnej paczka w której znajdowała się kapsółka do kawy do ekspresu delta q w kwocie 30 zł osobie zamawiającej zależało na jak najszybszej wysyłce więc po wymianie ze sobą wiadomości przez olx wysłałam paczkę 16.02.2025r po otrzymaniu przesyłki kupujący wysłał wiadomość że nie zgadza się jego przesyłka i zaznaczył na olx 1 gwiazdkę i zaznaczył przesyłka nie zgodna z opisem tłumaczyłam że wszystko jest zgodne z opisem i zgodne tak jak na zdjęciu ale niż z tego przez zdenerwowanie przypadkowo usunełam konto na olx i nie mam teraz ani pieniędzy ani przesyłki a olx nie odpowiada na moje wiadomości i nie wiem jak odzyskać pieniądze
Rękojmia - odrzucenie możliwości zwrotu $W dniu 3 lutego 2024 roku dokonałem zakupu mebla - kanapy 3 osobowej. W sklepie zwróciłem uwagę na masywny wygląd mebla i jego właściwości pod względem wygody. Po otrzymaniu mebla i po wyjeździe serwisu stwierdziłem, że tylne oparcie skrzypi. Była to wtedy wada dość mała, nie przeszkadzająca w użytkowaniu mebla. Mebel też był rzadko wykorzystywany. Po dość krótkim okresie czasu, paru miesiącach, kanapa zaczęła skrzypieć coraz mocniej. Do tego w najczęściej użytkowanym miejscu na siedzisku zapadła się sprezyna/pianka. W dniu 10 stycznia 2025 roku została złożona reklamacja 2025/01/REKL/PZR/000104. W ciągu kilku dni na moją reklamacje w trybie Niezgodności towaru z umową i prośby o zwrot pieniedzy dostałem z góry odpowiedź odmowna bez tak naprawdę weryfikacji przedmiotu uszkodzenia i określeniu wad przez serwis. W ciągu następnych wiadomości ustaliłem, że zgadzam się na przyjazd serwisu który miałby naprawić usterkę. W trakcie rozmowy z jednym z serwisantów wprost usłyszałem, ze mebel musi być dostawiony do sciany (jego oparcie) i że takie problemy w szybkim czasie znów na pewno powrócą, prawdopodobnie Po gwarancji na mebel. Serwisant też poinformował, że naprawa siedziska będzie dość szybka i na pewno będzie skuteczna. Po rozmowie z serwisantem i krótkim zastanowieniu odmówiłem tego dnia naprawy mebla oraz został spisany protokół gdzie jest zawarta ta i formacja o mojej odmowie. Serwisant nie wpisal jednak powyższego do protokołu co zobaczyłem dopiero po jego wyjściu. Kolejne wiadomości ze sklepem to odpisywanie przez sklep wiadomości w stylu rozkazującym, że sklep nie wyraża zgody na zwrot pieniędzy i jedyny akceptowalny dla firmy sposób naprawy to naprawa przez serwis. Biorąc pod uwagę powyższe nie chce i nie potrzebuje mebla który nie może stać nie przystawiony do sciany, który trzeszczy od nowości, mebla w którym zapadło się siedzisko oraz który nie spełnia moich oczekiwań pomimo, że sprzedawca w sklepie zachwalał mebel mówiąc o jego wytrzymałości na co mam osobę będąca świadkiem tej rozmowy. Finalnie w najnowszej wiadomości od sklepu dostałem informację o tym, że albo zgadzam się na naprawę albo mam "spadać" i zgłoszenie zostanie zamknięte. Oprocz tego naprawa miala by byc realizowana w serwisie w "warunkach fabrycznych" - cokolwiek to znaczy?? Moim zdaniem w trn sposob sklep sam wskazuje, ze mebel posiada wade istotna skoro nalezy ja naprawic w warunkach fabrycznych, czyli domyslam sie, ze w miejscu gdzie kanapa by musiala byc od podstaw gruntownie zbadana i naprawiona, co tylko potwierdza ciezka usterke. Oprócz tego kanapa jest jedynym meblem tego typu w mieszka iu więc musiałbym siedzieć na podłodze. Rozumiem to dla firmy Agata jest w porządku i w ten sposób klient zostanie zaopiekowana. Nadal oczekuję zwrotu środków za mebel który de facto od początku był felerny a po zamieszkaniu w nowym mieszkaniu człowiek ostatnie o czym myśli to kontakt z sprzedawca mebli. W związku z tym proszę o zwrot środków za zakupiony mebel który nie spełnia standardów oraz tak jak napisałem w wiadomościach dotychczasowych dbanie o dobro klienta a nie Excela bo po obecnych przygodach z firmą Agata Meble na pewno nie kupię już żadnego produktu w tej firmie oraz [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] w bliskiej i dalekiej przyszłości jako troskę o przyszłych klientów by nie musieli brać udziału w reklamacjach z tak nieprzyjemna firma dla swoich klientów. Prośba o ulepszenie sta darmowe w Państwa firmie (Agata) oraz czekam na tym razem pozytywne wieści w sprawie mojej reklamacji.