Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-09-20 godz: 07:11Publiczna
Zamknięta
Rozliczenie zwrotu zakupionej pralko-suszarkiDzień dobry. W dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep. Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I ta sytuacja nie zmienia się od trzech miesięcy. Zapłaciłem już pierwszą wymaganą ratę za pralkę (po tych dwóch promocyjnych). Kilkukrotnie próbowałem kontaktu ze sklepem - przez infolinię, przez formularze kontaktowe. Na infolinii byłem zapewniany, że takie rozliczenia zajmują 2-3 dni i odbywają się z automatu. Kontakt przez formularz uciął się po podaniu numeru przesyłki. Nikt nie jest w stanie mi wytłumaczyć, dlaczego do tej pory nie otrzymałem rozliczenia. W chwili obecnej sytuacja wygląda tak, że płacę raty za pralkę, której nie mam, bo oddałem ją do sklepu. Od firmy oczekuję niezwłocznego zwrotu środków lub rozwiązania umowy kredytowej i zwrotu już wpłaconej raty.
2024-09-19 godz: 19:54Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za zamówienie Uwaga oszustka. Fikcyjna strona z meblami. Pobierają pieniądze za meble i ani mebli ani pieniędzy. Nie dajcie się nabrać. Sprawa zgłoszona na policję.
2024-09-19 godz: 19:48Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za zamówienie Uwaga na oszustkę. Pani prowadzi kilka stron meblowych oczywiście fikcyjnych, wpłacasz pieniądze za meble i ani pieniędzy ani mebli. Sprawa zgłoszona na policję. Nie dajcie się nabrać.
2024-09-19 godz: 18:39Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za odesłany towarProszę o zwrot pieniędzy za odesłane zamówienie jeżeli nie dostanę zgłoszę sprawę na policję i do działu konsumenta czekam jeszcze do poniedziałku potem sprawa na polici będzie i do tej pory nie odbieracje telefonów ani nie odpisujecie na wiadomości
2024-09-19 godz: 16:39Publiczna
Otwarta
Oszustwo, sprzedawanie podrobionych produktów Ogólnie 09.09.2024 r zamówiłam buty Adidas Samba za 299,90 zł. Wyszukałam te buty wpisując w google i dziwi mnie fakt, że wyskoczyły mi jako pierwsze - co mnie absolutnie nie zmyliło, a powinno. Myślę że przystępna cena. Jak widać, nie opłacało się. Coś mnie tknęło, zaczęłam przeglądać stronę, dane, szukać na Internecie opinii. No i niestety, jak zawsze jestem uważna w takich sprawach, nie tym razem. Okazało się, że to firma która absolutnie nie ma adresu, numeru telefonu. Kilka stron wyglądających podobnie, ale pod inną nazwą i trochę inna szata graficzna. Mało tego, znalazłam mnóstwo ludzi, którzy zostali przez tą firmę oszukani. Nie dostali produktu, nie dostali zwrotu pieniędzy, wysyłają podrobione produkty, kontakt z firmą zerowy. W te pędy napisałam do nich e-maila, że proszę o anulowanie zamówienia, do czego miałam absolutne prawo. W odpowiedzi dostałam, że na tym etapie nie jest to możliwe, gdzie zamówienie nie było nawet wysłane. Poinformowałam ich, że nie interesuje mnie otrzymanie podrobionego produktu, co defacto jest nielegalne. I aby oddali mi pieniądze na konto. W odpowiedzi dostałam takie same maile, że nie da się nic zrobić już na tym etapie zamówienia. Śmiech na sali. Żeby było jeszcze lepiej - dostałam jednego e-maila w którym napisali mi, że mogę zamówienia nie odbierać. Co jest oczywiście jednoznaczne z tym, że ja nie wywiąże się z zawartej umowy i nie będą musieli się wywiązać i oni - czyli zwracając mi kasy. Chce odzyskać swoje pieniądze, 300 na ulicy nie leży. Jesli nie, poruszę niebo a ziemię żeby ich [treść usunięta przez moderatora]. I to przez sam fakt oszustwa.
2024-09-19 godz: 12:19Publiczna
Otwarta
DHL nie podejmuje próby dostarczania przesyłek Kurier nie dostarcza przesyłek z powodu wielkości wsi w której mieszkam, zaznacza zdalnie odmowę odbioru lub bez próby doręczenia umieszcza w "paczkomacie" oddalonym o 20 km. Sprawa dotyczy mieszkańców całej wsi. Podejmowane próby ingerencji (włącznie z zarządem firmy) nie przyniosły efektu.
2024-09-19 godz: 08:46Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.Z.
Zmiana warunków sprzedazyProjektor zakupiony w cenie 119.99 okazał się jedynie rezerwacją. W celu otrzymania sprzętu, sprzedawca domagał się dodatkowych 250zl. Twierdził że kwota jaka widniała na stronie produktu to cena jego rezerwacji. Dopiero w regulaminie była informacja jak to naprawdę wygląda (swoją drogą regulamin co chwilę się zmienia)
2024-09-19 godz: 07:30Publiczna
Zamknięta
Brak towaru, brak kontaktuW dniu 11 września 2024 r. zamówiłam "Psi patrol wieża obserwacyjna z 6 autkami" 13 września status zamówienia wysłane, nie otrzymałam linku z numerem przesyłki do śledzenia jej. Próbuję dodzwonić się do firmy ale słyszę komunikat "wybrany numer jest niedostępny" brak odpowiedzi również na wysłane zapytania. e-mail podany również w zamówieniu. Oczekuję kontaktu od firmy i udostępnienia prawidłowego numeru przesyłki do jej śledzenia. Paczka ekonomiczna Poczty Polskiej z UK zwykle trafia do odbiorcy w ciągu 3-5 dni. Czy próbujecie mnie Państwo oszukać? Pismo do odpowiednich organów w przygotowaniu.
2024-09-19 godz: 06:39Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzyDzień dobry, mam problem w uzyskaniu zwrotu środków od sprzedawcy. W dniu 27.08.2024r. za pośrednictwem strony https://sekrety-zdrowia.org zakupiłam produkty na łączną sumę 276 zł. Sprzedawca zwlekał z wysyłką produktów, nie było z nim również żadnego kontaktu. W dniu 31.08.2024r. wysłałam e-mail do sprzedawcy informujący o rezygnacji z zamówienia. W dniu 02.09 otrzymałam odpowiedź od sprzedawcy, że nie mają towaru na stanie i zwrócą wpłatę. Do dnia dzisiejszego 19.09 nie otrzymałam zwrotu środków. Sklep internetowy nie odpisuje na e-maile oraz nie odbiera telefonów. W załączeniu przesyłam potwierdzenie wpłaty, rezygnację z zakupu i informację od sprzedawcy o braku produktów na stanie. Dane sprzedawcy: SEKRETY ZDROWIA sp. z o.o z siedzibą w Łodzi, pod adresem ul. Walerego Wróblewskiego 19 A, 93 – 578 Łódź, kontakt@sekrety-zdrowia.org, sklep@zdrowiebezlekow.pl +48 722 188 840 Numer KRS: 0000981194 NIP: 7272860447 REGON: 522516113 Nr transakcji: 4006077800 Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy Pozdrawiam
2024-09-18 godz: 21:34Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.K.
Zwrot nr 82812Zwróciłam towar ,trafił na dział zwrotów,minęło 14 dni i nie otrzymałam żadnej informacji co się dzieje z towarem,czy będzie zwrot. Pisze e-maile,nikt nie odpisuje. Telefonu jest,ale cały czas nikt nie odbiera. Oczekuje zwrotu należnych mi pieniędzy. Towar zwróciłam zaraz po jego otrzymaniu,wywiazalam się z procedury zwrotu w ciągu 14 ,powinnam otrzymac już zwrot pieniędzy. Ani pieniędzy ani informacji. Firma łamie prawa konsumenta.