ReklamacjaZrobiłem rezerwację noclegu w Zamościu w apartamencie Doris z 8/9 .08 zapłaciłem, ale w ogóle nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem od booking i w związku z tym nie mogłem bezpłatnie tego odwołać, bo była taka opcja. Mimo wielu e-maili do serwisu booking i wielokrotnych wyjaśnień nic z tego - nie skorzystałem, a pieniądze przepadły 🤨.
ZizerZamówiony produkt nigdy nie dotarl. Nie otrzymałem zwrotu gotówki. Brak kontaktu z firmą.
Odrzucona reklamacjaDwukrotnie problem z tą samą suszarką na pranie Vileda. Za 1 razem urwane dwa druty, suszarka została wymieniona na nową. Za 2 razem, zaledwie 3 mce po wymianie na nowej urwał się cały drut. Załączone zdjęcie suszarki w momencie zdarzenia i reklamacja została odrzucona że względu na za duże przeciążenie suszarki. Na załączonych zdjęciach widać, że na każdym drugie wiszą 2 rzeczy. Proszę o zwrot pieniędzy.
Zwrot środków za zwrócone zamówienieOd 31.12. 2024 brak zwrotu pieniędzy za dwie zwrócone kurtki. Łączna kwota zamówienia 1498 zł. Brak kontaktu telefonicznego oraz odpowiedzi na maile.
Opóźnienie -brak części W Agata Meble zamówiłam szafę 19.10.2024. Czas oczekiwania miał wynosić 5 tygodni,szafa dotarła po 8 tygodniach tj 23.12.2024. Pomimo opóźnienia złożyłam jeszcze reklamację z powodu braku śrub, drążka oraz uchwytu.Oczywiscie firma miała dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji po czym 20.01.2025 uwzględniła ją.Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam brakujących części, dzwoniłam do działu reklamacji, gdzie powiedziano, że mam czekać na telefon.Oczywiscie nikt nie dzwoni,pisałam e-maile, gdzie prosiłam o nadesłanie brakujących elementów oraz zadośćuczynienie finansowe lub w inny sposób w związku z tak dużym opóźnieniem,ale i tu cisza,zero odezwu a zaraz będzie 4 miesiące jak zakupiłam szafę.Szafa nadal bezużyteczna,to jest nieporozumienie,co robi firma Agata Meble
Sprzedaż podrobionych klocków lego na licencjiProdukt jest podrobioną wersją zestawu Lego Fortnite skórkowiec, brak pudełka, instrukcja wewnątrz pognieciona i naderwana z krawędzią, na sklepie jest zretuszowana oficjalna grafika lego fortnite z wymazanym napisem nazwy postaci, co widać jak byk na zdjęciu, produkt ściągnięty z aliexpress... Zestaw był kupowany na urodziny syna, ledwo co się wyrobiłem aby kupić drugi model na innej stronie już sprawdzonej, zakup u was nie dość że zadziałał emocjonalnie negatywnie na mnie to również zmusił mnie do podwójnych kosztów...Jak dla mnie to już jest sprawa nawiązująca do [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]konsumenta i także powinna być zgłoszona na Policję oraz urząd ochrony konkurencji i konsumentów. Proszę o zwrot pieniędzy albo zgłaszam sprawę na Policję względem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]...
Czytając wasz regulamin i sprawdziwszy podpunkt 9. Sprawy reklamacyjne, podpunkt drugi :
2. Reklamacja, o której mowa w ust. 1, jest rozpatrywana na podstawie informacji o wadach towaru i zdjęć je dokumentujących przekazywanych przez Klienta, bez konieczności wysyłki towaru do Sprzedawcy lub Pośrednika.
Na pierwszego maila z moją odpowiedzą że jest to nie oryginalny model tylko chińska podróbka nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, aktualnie wysłałem zgłoszenie reklamacji i czekam na odpowiedź... żądam zwrotu pieniędzy... lub sprawa będzie zgłoszona do wyższych instancji
Brak zwrotu pieniędzy 27.12 wpłynęły pieniążki na zamówienie w Charlottefashion 349,47
15.01 zadzwoniłam gdzie znajduje się moje zamówienie i dlaczego tak długo trwa pani powiedziała że rzeczy które zamówiłam są z nowej kolekcji której oni jeszcze nie posiadają i może mi zapromować coś co mają na stanie zgodziłam się i wybrałam inne rzeczy które pani podesłała mi w linku dopłaciłam 40,47 gr
27.01 dostałam wiadomość że produkty które wybrałam cieszyły się powodzeniem i bardzo szybko się wyprzedały przepraszają za opóźnienie
29.01 zadzwoniłam i prosiłam o zwrot pieniędzy pani powiedziała że w ciągu 14 dni otrzymam zwrot na konto i od tamtej pory echo ani widu ani słychu na stronie internetowej same złe opinie bardzo proszę o pomoc odżałowałam sobie te pieniążki na prezent świąteczny urodziło mi się dziecko i te pieniądze to nie jest wydatek który mogę sobie odpuścić proszę o pozywtyne rozpatrzenie mojej sprawy o pomoc w odzyskaniu pieniążków i poniesieniu konsekwencji sprzedawców Charlotte fashion to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
Sprawa nr 4253 [tytuł zmieniony przez moderatora]Dwa zamówienia od jednego sprzedawcy, jeden produkt otrzymałam uszkodzony, sklep odrzucił reklamację zrzucając całą winę na dostawcę, a tym samym obciążył mnie czyli kupującego załatwieniem sprawy u przewoźnika jako reklamację.
Zwrot został wysłany, obie zakupione rzeczy zarekwirowane, natomiast do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu pieniędzy za zwrot dobrego produktu, sprzedawca nie odbiera telefonu . Firma powinna sama załatwić sprawę reklamacji uszkodzenia przesyłki , oraz dokonać zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.
Brak zwrotu pieniędzy za dokonanie zwrotu towaru Zamówiłam płaszcz który okazał się być inny niżeli opisany. Dokonałam zwrotu ale nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Utrzymywałam długi kontakt mailowy ze sklepem, który zapewniał że zwrot kosztów dostanę mimo że za każdym razem musiałam podawać te same dane....W końcu zbadałam sprawę a sklep ten przestał istnieć dodając się pod inną nazwą. Tak na prawdę jest to sprawa Chińczyków podszywających się nazwą pod polskie sklepy [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi. Uważam że należy niezwłocznie coś z tym zrobić gdyż Polacy zostają każdego dnia [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Obecnie ten sam płaszcz tej samej firmy widnieje pod nazwą innego sklepu o nazwie Zelonda.pl
Brak zwrotu pieniędzy Zwrocilam w regulaminowym czasie sukienkę o wartosci 249,99 zl. Sklep potwierdził przyjęcie jej na magazyn 9.11.2024r. Mimo wielu maili do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.