Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-08-12 godz: 08:44Publiczna
Rozwiązana
Brak dostawy zamówienia oraz brak zwrotu pieniędzyW dniu 01.08.2025 r. dokonałam zakupu i jeszcze w tym samym dniu uiściłam płatności BLIK w kwocie 135,20 zł. Termin dostawy do 5 dni roboczych potwierdzony przez sprzedawcę sms że w dniu 08.08.2025 r. będzie wysyłka towaru. Niestety w tymże dniu po kilku próbach telefonicznych otrzymałam sms z informacja, iż cytuję "czekamy na dostawę szyją się czy mamy anulować zamówienie czy pani poczeka". Odpowiedziałam żeby anulować bo czułam że coś tu nie gra, Sprzedawca oferuje sprzedaż towaru w którego posiadaniu nie jest i nie wiadomo kiedy będzie. Otrzymałam sms z informacją aby anulowanie zamówienia przesłać na email sprzedawcy co uczyniłam następnego dnia (09.08.2025 r.) z prośbą o natychmiastowy zwrot wpłaconych pieniążków w ten sam sposób czyli Blik. W poniedziałek 11.08. po kilku próbach dodzwonienia się otrzymałam sms że zwrot pieniędzy wyjdzie do 5 dni roboczych z czym oczywiście się nie zgodziłam i odpisałam iż czekam na niego do końca dnia. Oczywiście go nie otrzymałam stąd moje zgłoszenie. Od Sprzedawcy oczekuję niezwłocznego zwrotu środków w wysokości 135,20 zł
2025-08-12 godz: 08:40Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu po odesłaniuSoulPath Solutions Kateryna Maksymchuk wysłała inny towar niż zamówiony telefonicznie. Kamera miała być zupełnie inna (lepsza). Po zgłoszeniu zwrotu i odesłaniu towaru nie zwracają pieniędzy. Przestali odbierać telefony i nie odpowiadają na maile. Na forach widoczny jest powtarzający się sposób nieuczciwej praktyki (przykrywany pozytywnymi opiniami, które są przez nich samych tworzone) w której wysyłają inny towar niż zamówiony (jakościowo zdecydowanie gorszy), a potem nie zwracają pieniędzy. Uważam, że jest to [słowo usunięte przez moderatora]. Jeżeli w ciągu tygodnia sprawa nie zostanie załatwiona, to udam się na policję i poinformuję urząd skarbowy, ponieważ na zakup nie została wystawiona faktura, ani paragon. Oczekuję zwrotu w kwocie 319,99zł.
2025-08-12 godz: 03:56Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości wypowiedzenia umowy w Tutlo.  Szanowni Państwo, Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie pomocy prawnej w sprawie odmowy uznania wypowiedzenia umowy przez firmę Tutlo Sp. z o.o. W dniu 7 listopada 2024 r. zawarłam z ww. firmą umowę o świadczenie usług kursu języka angielskiego (nr EL/DZ/267/210137/12/11/2024), zawartą na okres 24 miesięcy. W dniu 22 czerwca 2025 r. złożyłam wypowiedzenie umowy, powołując się na art. 746 § 1 i 2 Kodeksu cywilnego. Umowa ma charakter umowy zlecenia, co oznacza, że jako konsument mam prawo do jej wypowiedzenia w każdym czasie – nawet jeśli dokument umowny tego nie przewiduje. W rozmowie telefonicznej z konsultantem Tutlo wyjaśniłam, że decyzja o rezygnacji została podjęta z powodu trudnej sytuacji życiowej – jestem matką dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną, co generuje znaczne obciążenia czasowe i finansowe. Niestety, firma Tutlo uznała, że nie jest to wystarczający powód do rozwiązania umowy i stanowczo odmówiła uznania mojego wypowiedzenia. Dodatkowo informuję, że zgodnie z harmonogramem umowy, w listopadzie 2025 r. firma będzie wymagać ode mnie zapłaty drugiej raty w wysokości 3864,60 zł. W aktualnej sytuacji życiowej nie jestem w stanie ponieść tak wysokiego kosztu, zwłaszcza że nie korzystam z usługi i skutecznie wypowiedziałam umowę. W związku z powyższym, zwracam się z prośbą o: ocenę zasadności wypowiedzenia umowy na podstawie art. 746 Kodeksu cywilnego, pomoc w ustaleniu, jakie kroki prawne mogę podjąć (np. mediacja, skarga, postępowanie sądowe), ewentualną interwencję lub wskazanie dalszego sposobu działania. W razie potrzeby mogę przesłać dodatkowe dokumenty, korespondencję z firmą Tutlo. Z góry dziękuję za każdą formę pomocy i wsparcia. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora]
2025-08-11 godz: 09:53Publiczna
Otwarta
Brak wydania karty podarunkowej w ramach promocji Zakupiłam dwie pary butów w salonie CCC w Zakopane będąc na wakacjach. Buty były zakupione w promocji 2 pary za cenę 1. Na informacjach wystawionych w sklepie było napisane, że cena za tańsze buty będzie zwrócona na kartę Modivo. Mam aplikację sklepu Modivo i zrozumiałam, że środki pojawiają się w tej aplikacji na karcie. Po kilku dniach, gdy na karcie nadal nie było środków napisałam e-mail do CCC. Otrzymałam odpowiedź, że karta jest wydawana w sklepie i że mam się udać do sklepu gdzie były zakupione buty. Ale to jest 390 km od mojego miejsca zamieszkania. W odpowiedzi otrzymałam informację, że CCC nie może nic z tym zrobić.
2025-08-10 godz: 15:12Publiczna
Otwarta
Zbyt długi czas oczekiwaniaDostałem maila z informacją o wysłaniu przesyłki dnia 30 lipca i do dzisiaj przesyłki nie otrzymałem, zamówione produkty byłem zmuszony kupić w innym sklepie ponieważ potrzebowałem je wczesnie. Przesyłka opłacona była z góry. W zawiązku z tym ze wiele innych ludzi miało podobne problemy rezygnuje z zamówienia i proszę o zwrot pieniedzy
2025-08-09 godz: 05:05Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości korzystania z usługDzień dobry zamówiłem usługę telewizji oraz internetu na stronie Play umawiałem się na montaż w sobotę (2 sierpnia) po czym okazało się że montaż odbył się dopiero we wtorek (5 sierpnia) przyjechali panowie technicy podłączyli internet i telewizję okazało się że router do internetu nie działa co zostało zgłoszone od razu we wtorek czyli 5 sierpnia do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi natomiast dostałem fakturę do zapłaty za usługi z których nie mogę korzystać ponieważ są problemy techniczne dzwoniąc na infolinię praktycznie dwa razy dziennie dostaję informację że technicy pracują nad tym natomiast panowie którzy u mnie byli mogli mi wymienić router bo mieli nowe ale potrzebowali oficjalnego zlecenia od Play. Mimo tego że wysyłane były ponaglenia o rozwiązanie sprawy nic dalej się z tym nie dzieje.
2025-08-08 godz: 12:54Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy po odesłaniu towaruZakupiłam w sklepie joanabutik.pl sukienkę w kwocie 249 zł 16 lipca br. Zwrot zgłosiłam w terminie zgodnie z Regulaminem podanym na stronie sklepu w dniu 21 lipca br. 31 lipca br. potwierdzono wiadomością sms z numeru telefonu podanego na stronie internetowej, że przesyłka dotarła do sklepu. 6 sierpnia br. odpowiedziano smsem, że pieniądze dotrą do piątku. W tym samym czasie wysyłam maile z prośbami. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pomimo zapewnień sklepu. Wysłałam na adres sklepu wezwanie do zapłaty.
2025-08-08 godz: 12:41Publiczna
Zamknięta
Reklamacja zamówionych klockówZamawiałam klocki magnetyczne w stylu Microsoft na dzień dziecka, także sprawa ciągnie się od 22.05. Dostałam jedynie 100 sztuk, a zamawiałam 200szt. Przyszły uszkodzone i bez pudełka<miały byc w opakowaniu> . Oczywiście napisałam do firmy maila o problemie i rozczarowaniu dzieci z powodu nie dostania prezentu na wyjątkowy dzień. Dostałam informację zwrotną od firmy, że mogę zgłosić reklamację na inny mail,który obsługuje reklamację. Napisałam owego maila, dostałam zdawkowa odpowiedź, ktora mnie satysfakcjonowala. Meczylam druga stronę do momentu, az zaproponowali rekompensate z wysokosci zwrotu 50% poniesionych kosztow. Na początku dostałam maila,że na przelew trzeba czekać do 14 dni roboczych,niestety czekam już 30 dni roboczych,dalej odsyłają z kwitkiem że kiedyś przelew nastąpi. Sytuacja jest meczaca, co tydzień pisze maila o zwrocie kosztów. Niestety z marnym skutkiem. Chciałabym zakończyć temat,i odzyskać wydane pieniądze w powietrze..
2025-08-08 godz: 12:19Publiczna
Zamknięta
Zwrot Dzień dobry. Chcę dokonać zwrotu towaru od limango , zamówienie numer 25250728481 i to nie działa, w drugim kroku nie mogę wybrać produktu, nie ma takiej funkcji . Pierwsza paczka zawierała kubek zamiast kurtki. Zamieniłem kubek na kurtkę. Paczkę otrzymałem 5.08.2025. Kurtka nie pasuje do mojego rozmiaru. Napisałem do działu obsługi klienta, bez odpowiedzi. Jak mogę zwrócić kurtkę?
2025-08-08 godz: 09:55Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.J.
Nieuczciwa praktyka ZalandoZareklamowałem buty. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, odesłałem buty korzystając z etykiety którą otrzymałem od firmy Zalando, jednak jak się okazało twierdzą, że w przesyłce nie było zareklamowanych butów. Nie mam ani butów, ani pieniędzy. Firma umywa ręce. Żądam zwrotu środków lub wymiany na nowe buty.