Żabka Polska

Żabka Polska

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-01-23 godz: 07:41
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo kasierki

Dnia 06.01.2024 robiłem zakupy w sklepie żabka klient pszedemnom nie zapłacił za papierosy, nie wiedziałem o tym, zobaczyłem na paragonie że mam jakieś papierosy, kasierka zwróciła mi pieniądze za papierosy i zabrała paragon. Dnia 14.01.2024 kasierka powiedziała mi że nie skasowała kebaba i kazała mi zapłacić za kebaba, ale tamtego dnia ona zeskanowała kebaba skanerem. myśle że kasierka kazała mi zapłacić za czyjeś papierosy żeby nie była stratna. Żabka nie odpowiedzała mi do dziś a napisałem do nich 14 stycznia.(czytaj więcej)

2023-10-22 godz: 10:05
Od
avatar-urlB.K.
Publiczna
Otwarta

Nadanie zwrotu DHL w punkcie Żabka

Witam Sprawa dotyczy zwrotu DHL w punkcie Żabka Biała Rawska. 12.10 poprosiłam mame o nadanie w sklepie dwóch paczek zwrotnych do Zalando za pośrednictwem DHL. Jedna z nich miała trafić do partnera Zalando - sklep Ochnik ,druga bezpośrednio do Zalando. Kasjerka przyjęła kolejno pierwszą paczkę ( czarne opakowanie ) i zeskanowała po czym odłożyła po swojej stronie ,następnie zeskanowała większe pudełko , brązową paczkę i wydrukowała potwierdzenie. Mama wzięła je i wróciła do domu na drugi dzień brązowa paczka dotarła do Zalando , otrzymałam powiadomienie natomiast druga do sklepu Ochnik nadal nie trafiła. Poczekałam kilka dni jednak paczka nadal nie była doręczona. Sprawdziłam email oraz wydruk z potwierdzeniem nadania w Żabce i okazało się ,że kasjerka zeskanowała tylko jedna paczkę- brązową do Zalando, a czarną do Ochnik w ogóle tak jakby nie ' złapał ' skaner i nie była wprowadzona do systemu. Udałam się do sklepu aby wyjaśnić co wydarzyło się tamtego dnia gdyż obie paczki zostały przez nią przyjęte, a jedna nadala widnieje jako gotowa do nadania i nie jest odebrana przez kuriera ,stwierdziła że skoro były przyjęte to wydala potwierdzenie i w sklepie takiej paczki nie ma. Oznajmiłam iż na potwierdzeniu zeskanowana jest jedna paczka ,a mama podała jej dwie ,otrzymałam odpowiedź że jeśli były by dwie to nabiła by na potwierdzeniu dwie i widocznie musiała otrzymać jedną. Dla pewności podałam numer zlecenia DHL aby jeszcze raz sprawdziła czy nie ma tej paczki w systemie, zapisała go i zaczęła nerwowo szukac jednak bez rezultatu . Sklep wyposażony jest w kamery w tym główna kamera skierowana wprost na kasetkę ,komputer ,skaner poprosiłam aby szefowa sprawdziła w takim razie monitoring z tamtego dnia i na pewno wszystko się wyjasni ,gdyż będzie jasno widać, że przyjęła dwie paczki. Kasjerka skontaktowała się z szefową po czym tamta odpowiedziała,że kamery nie działają i nie można tego sprawdzić. Moim zdaniem kasjerka popełniła znaczący błąd i nie zeskanowała jednej paczki ,a teraz nie chce się do tego przyznać ,twierdzi że podstawą do reklamacji jest wydruk potwierdzenia nadania jednak mama go nie otrzymala dla tej paczki. Procedury drukowania potwierdzen zwrotów zostały w ostatnim czasie zmienione i jeśli zwracasz więcej niż jedną paczkę kasjer drukuje osobne potwierdzenia do każdej ,nie jak kiedyś że wszystkie na jednym. Mama tego nie wiedziała dlatego nie zwróciła od razu uwagi że dostała tylko jedno potwierdzenie. Nie mogę złożyć reklamacji u DHL ponieważ kurier tej paczki nie zabrał z punktu. Szefowa obstaje za kasjerka twierdzi że nie ma tu czego wyjaśniać, ja czuję się oszukana bez możliwości ubiegania się u kogokolwiek o zwrot za zagubioną paczkę gdyż zadna z nich nie wyraża chęci polubownego rozwiązania sprawy . Rozmowa odbywała sie na środku sklepu w obecności innego kasjera oraz klientów ,kiedy poprosiłam o przejście na zaplecze żeby wyjaśnić tą kwestię otrzymałam odpowiedź, że nie ma po co bo sprawa wyjasniona ( na zapleczu w socjalu znajdują sie monitory z podglądem z kamer ) uważam ,że było to celowe - kamery zapewne były włączone i działają. Oczekuje aby kasjerka poniosła odpowiedzialność i poniosła koszty zagubionej paczki skoro ją przyjęła, dlaczego ja w tej sytuacji mam ponosić winę za czyjś błąd?(czytaj więcej)