- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

IMAN Nazir Akmmad

W dniu 23.09.2025 na stronie iman-pl zostały zamówione dwie kamery z kartami o łącznej kwocie 594 zł. Kamery przyszły (25.09.2025r.) bez kart, w związku z czym został odesłany formularz zwrotu wraz ze sprzętem dnia 06.10.2025. Brak jakiegokolwiek potwierdzenia zakupu czy paragonu to kolejna sprawa, ponieważ też nic takiego nie otrzymaliśmy. Do dnia dzisiejszego tj. 10.11.2025r nie otrzymaliśmy ani decyzji rozpatrzenia ani zwrotu pieniędzy, o które się ubiegamy. Pani na infolinii nie potrafi pomóc i odsyła do maili a na te nikt nie raczy odpisać. Sprzęt został zabezpieczony i odesłany bez uszkodzeń, czego dowody zostały wysłane na mailu z formularzem zwrotu. Proszę o pilne rozpatrzenie sprawy oraz odesłanie należnej kwoty.(czytaj więcej)
Kupiłem szatkownicę przez internet, zapłaciłem Blikiem PLN 69,- jak na stronie wskazano cenę. Przesyłka była bezpłatna. Chwilę potem otrzymałem SMSa z rządaniem zapłaty PLN 79,- plus 16 za wysyłkę. Telefon nie odpowiada. Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Zakupiłem podkaszarkę SKU456 za 289zł. od iman manager.Otrzymałem w dniu 29.05.2025,następnie odstąpiłem od umowy bez podania przyczyny i odesłałem w dniu 30.06.25. wypełniając specjalny formularz.Pomimo wysyłania wezwań do zapłaty na email imanmanagerpl@gmail.com pieniędzy nie ma.(czytaj więcej)
W Listopadzie 2024r.zakupiłam przez telefon kamerę,która nie działała.Wysłałam mailem rezygnację z zakupu i kamerę odesłałam na podany adres zwrotu.Od tej pory cisza.Winni mi są 150 zł.Nie odbierają telefonu,na maile nie odpowiadają.Zero kontaktu.Tak postępują że wszystkimi klientami.Wysłałam pod adres IMAN WP.iman-pl.com strona Sokołowska 10 brama 17 05-090 Puchały Oczekuję tylko żeby oddali mi moje pieniądze.Pomóżcie.Dziękuję(czytaj więcej)
Zakupiłam nowy mop, otrzymałam używany i niezgodny z zamówieniem. Zadzwoniłam na infolinię że chcę zwrócić. Kazano mi odesłać mop i tak też zrobiłam. Paczka została odebrana ze zwrotem w dniu 7 maja 2025 ale do tej pory nie otrzymałam pieniędzy. Pisałam kilka maili do firmy ale bez odzewu. jak mogę odzyskać swoje pieniądze?(czytaj więcej)
Zamówienie było przez nr telefonu, w trakcie rozmowy i w wiadomości SMS było anulowane zamówienie. Pomimo to towar został wysłany i odebrany przez domownika który nie był świadomy sytuacji. Na drugi dzień nie otwarta paczka została odesłana do sprzedawcy. Do tej pory nie ma zwrotu środków, do tego brak kontaktu. (czytaj więcej)
Zwróciłam towar, który był uszkodzony i w zniszczonych opakowaniach. Nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy.(czytaj więcej)
Proszę o zwrot pieniędzy na konto i anulowanie tego zamówienia inaczej sprawa będzie zgłoszona do organów ścigania jest więcej chętnych. (czytaj więcej)
Zamówiłam odkurzacz wysyłka nie zostaje wysłana pomimo zapytania brak kontaktu z firmą. Chciała bym zwrot pieniędzy na kwotę 170 zł z dokonałam płatności blik za odkurzacz. Oszukują ludzi nie wysyłają towaru lub wysyłają zepsuty lub całkiem inny niz w opisie.prosze bardzo o pomoc w odzyskaniu pieniędzy od tych [słowo usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)
Zamówiony towar w liczbie 3 sztuki „bezprzewodowa kamera bezpieczeństwa IP WiFi” jest nie zgodny z zamówieniem. Towar dwa dni później został nadany do zwrotu z potwierdzeniem odbioru. Po odebraniu zwróconych przedmiotów minął już równy miesiąc i ja nie otrzymałem swojego zwrotu pieniędzy. Dzwonię, piszę i wysyłam potwierdzenia, formularze do sprzedawcy i nic to nie pomaga… Chce odzyskać od sprzedawcy swoje pieniądze. (czytaj więcej)