- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
IMAN Nazir Akmmad
Zwróciłam towar, który był uszkodzony i w zniszczonych opakowaniach. Nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy.(czytaj więcej)
Proszę o zwrot pieniędzy na konto i anulowanie tego zamówienia inaczej sprawa będzie zgłoszona do organów ścigania jest więcej chętnych. (czytaj więcej)
Zamówiłam odkurzacz wysyłka nie zostaje wysłana pomimo zapytania brak kontaktu z firmą. Chciała bym zwrot pieniędzy na kwotę 170 zł z dokonałam płatności blik za odkurzacz. Oszukują ludzi nie wysyłają towaru lub wysyłają zepsuty lub całkiem inny niz w opisie.prosze bardzo o pomoc w odzyskaniu pieniędzy od tych [słowo usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)
Zamówiony towar w liczbie 3 sztuki „bezprzewodowa kamera bezpieczeństwa IP WiFi” jest nie zgodny z zamówieniem. Towar dwa dni później został nadany do zwrotu z potwierdzeniem odbioru. Po odebraniu zwróconych przedmiotów minął już równy miesiąc i ja nie otrzymałem swojego zwrotu pieniędzy. Dzwonię, piszę i wysyłam potwierdzenia, formularze do sprzedawcy i nic to nie pomaga… Chce odzyskać od sprzedawcy swoje pieniądze. (czytaj więcej)
Zwróciłem towar w terminie 14 dni i nie odzyskałem pieniędzy nie mam kontaktu z firmą nie odpisują. Zamówiłem rejestrator samochodowy który jak się okazało wogóle nie działał więc odesłałem i zero kontaktu oczekuję zwrotu pieniędzy(czytaj więcej)
Witam W pazdzierniku 2024r. zamówiłem mopa z wyciskaczem i wiaderkiem za 50% cenę 78zł. Wiaderko przeciekało ,więc zwróciłem wszystko. Wysłałem paczką ,za którą dostałem potwierdzenie otrzymania. Pieniędzy niestety do tej pory nie mam. Nie jest to duża kwota ale nie lubię [słowo usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)
Otrzymałam w dn. 30-10-2024 lokówkę-suszarkę esperanza. Towar nie zgodny z zamówieniem, które zostało złożone przez internet w reklamie (Youtube). Nie tak się umówiliśmy , miała być obrotowa, dwie końcówki. Przez telefon [dane usunięte przez moderatora] namówiła mnie Pani na droższą i lepszą, tymczasem dostałam tanią za ok 40zł, obracać sobie mogę tylko kablem, szczotka cienka a gdzie gruba do podnoszenia włosów. To jakaś kpina za 159,99 zł. [słowa usunięte przez moderatora] pieniądze. Nadmieniam, że nie otrzymałam żadnej faktury/paragonu. Wysyłam towar na adres ten co jest na etykiecie Inpostu zgodnie z tym co mi Pani sugerowała przez telefon. Zwrotu towaru dokonałam 31.10.2024r Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a zapewniano mi że dokonują wpłaty. W załączeniu dokumenty (maile)(czytaj więcej)
Identyfikacja przez nr przesyłki, w sklepie Iman nie ma chyba czegoś takiego jak paragon czy numer klienta. Zamówione zostały 3 kamerki za 300zł + przesyłka 35zł. Korzystanie z kamerek nie było możliwe, ponieważ żeby się połączyć trzeba było wpisać w aplikacji albo jakiś numer z routera(!), albo połączyć się przez podejrzaną, nie zabezpieczoną sieć, która się pojawiała po włączeniu kamerki. Nawet jak się zaryzykowało i spróbowało połączyć sposobem drugim czyli z siecią i tak nie można było z kamerki korzystać. Inna sprawa, że w Internecie, takie kamerki można kupić za jakieś 40zł. Zamówienie miało miejsce 24.01.2025, firma zadzwoniła 27.01.2025 by potwierdzić zamówienie, a 30.01.2025 zamówienie doszło i je odebrano. Napisaliśmy 01.02.2025 maila do imanmanagerpl@gmail.com, z informacją o chęci zwrotu. Dostaliśmy informację 03.02.2025 gdzie można przesyłkę odesłać, podali w mailu adres: Sokołowska 10 brama 17, 05-090 Puchały W innych sprawach widziałam, że piszą o wysyłce na zły adres, bo nie na Puchały, a na Wypędy. Dam załącznik gdzie widać te niezgodności. W tym czasie nie zauważyliśmy tych informacji wprowadzających w błąd i wysłaliśmy tam, gdzie podali w mailu czyli na Puchały. Zwrot wysłano 05.02.2025, a informację o zwrocie z załącznikiem potwierdzenia nadania 11.02.2025. Tego samego dnia odpisali: "Dzień dobry Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe" i od tego czasu brak odezwu z ich strony, mimo przypominania się. (czytaj więcej)
W dniu 28.02.25 r. na stronie sklepu IMAN zakupiłam maszynę do robienia pierogów w cenie 73,98 zł. W tym samym dniu zadzwoniłam na numer tel. 22 266 20 24 jako że nie otrzymałam potwierdzenia sprzedaży i wpłaty kwoty tytułem zakupu w/w rzeczy. Pani z silnym, mocnym obcym akcentem stwierdziła, że wyśle mi potwierdzenie, bo cyt. pracuje w cyrku. Rozmowa ta mocno mnie zaniepokoiła. Potwierdzenia żadnego nie otrzymałam, czekałam do dnia 2.03.25r. i wysłałam mailowo na adres imanmanagerpl@gmail.com odstąpienie od umowy z prośbą o zwrot pieniędzy. Jednak firma 2 razy prosi mnie o wyjaśnienie problemu z towarem!!!, pomimo, iż żadnego towaru nie otrzymałam. Pisałam o tym w mailu do firmy IMAN. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Z góry dziękuję za pomoc. ( załączam korespondencję mailową oraz potwierdzenie wpłaty ) Z poważaniem, DB (czytaj więcej)
W dniu 9 stycznia odebrałam przesyłkę z towarem który kosztował 120 zł wersja który nie spełnił moich oczekiwań . odesłałam przesyłkę którą firma 20 stycznia otrzymała od kuriera dzwoniłam. 5 luty, 11 luty otrzymywałam za każdym razem informacja że zwrot otrzymam mam czekać na informacje z działu zwrotu jednak do dnia dzisiejszego telefonu ani zwrotu nie otrzymałam. (czytaj więcej)