Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-08-21 godz: 15:40Publiczna
Zamknięta
SzatkownicaKupiłem szatkownicę przez internet, zapłaciłem Blikiem PLN 69,- jak na stronie wskazano cenę. Przesyłka była bezpłatna. Chwilę potem otrzymałem SMSa z rządaniem zapłaty PLN 79,- plus 16 za wysyłkę. Telefon nie odpowiada. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2025-08-21 godz: 14:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.T.
Zwrot pieniedzyZakupilam komplet i otrzymalam towar w innym kolorze niz zamawialam. Dokonalam zwrotu towaru. Uplynęło ustawowe 14 dni i zwrotu pieniedzy nie ma. Napisalam wiadomosc zgloszenie z zapytaniem o zwrot ale cisza żadnej odpowiedzi.
2025-08-21 godz: 11:13Publiczna
Zamknięta
Interwencja w sprawie reklamacji – RTV EURO AGDZwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu sporu konsumenckiego z firmą RTV EURO AGD (Euro-net Sp. z o.o.). W dniu 31-07-2025 złożyłem zamówienie (nr. zamówienia 114857844/2025) przez stronę internetową RTV EURO AGD na produkt oznaczony jako Amazon Echo Show 8 3rd gen w cenie 139.99 zł. Oferta zawierała zdjęcia, opis oraz wymiary i wagę pełnego urządzenia i nie wskazywała, że jest to jedynie akcesorium. Dodatkowo, przed dokonaniem zakupu skontaktowałem się z infolinią sklepu, gdzie uzyskałem zapewnienie, że oferta dotyczy kompletnego urządzenia Amazon Echo Show 8. Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że zamiast urządzenia otrzymałem jedynie podstawkę. Złożyłem reklamację, żądając dostarczenia towaru zgodnego z opisem. Sklep odpowiedział, że doszło do „oczywistego błędu” i może jedynie zwrócić pieniądze. Wskazałem również możliwość dostarczenia urządzenia Amazon Echo Show 8 2. generacji, które nadal widnieje jako dostępne w ofercie sklepu. Również ta propozycja została odrzucona. W odpowiedzi końcowej poinformowano mnie, że sklep nie przewiduje żadnej innej formy rozwiązania poza zwrotem środków, a dalsza korespondencja możliwa będzie wyłącznie po wpłynięciu pisma od rzecznika konsumentów. W związku z powyższym proszę o pomoc w wyegzekwowaniu moich praw jako konsumenta. Zależy mi na otrzymaniu urządzenia lub urządzenia bliźniaczego za które zapłaciłem. W mojej opinii doszło do wprowadzenia mnie w błąd oraz naruszenia zasad rzetelnej sprzedaży. W załącznikach zamieszczam zrzuty ekranu korespondecji oraz zdjęcia produktu z ich strony. Z góry dziękuję za interwencję. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]
2025-08-21 godz: 04:39Publiczna
Zamknięta
Zwłoka w zwrócie kosztów7 maja zamowilam produkt, 15 maja otrzymalam paczkę z produktem. Wyglądał on zupełnie inaczej niz na zdjęciu, sprawa dotyczy sukienki. Poprosiłam o zwrot i sprawa ciągnie sie do dzis bez odpowiedzi ze strony sprzedawcy. Proponowali 80% zwrot kosztów z pozostawieniem produktu, jednak do dziś nie mozna doprosić sie o zwrot pieniędzy. Nie odpowiadają na wiadomości.
2025-08-20 godz: 19:40Publiczna
Zamknięta
Zmiana regulaminu umowy bez wiedzy klientaPodczas zawierania subskrypcji z firmą Forum Media Polska, poinformowano mnie, iż każdego roku przed wygaśnięciem subskrypcji, zostanie wysłany do mnie email z linkiem za pomocą którego będą mogła zrezygnować z subskrypcji, bieżącego roku sprawdzałam skrzynkę pocztową oczekując linka od firmy - rok temu otrzymałam taki link, jednakże w tym roku nie otrzymałam żadnej wiadomości. Napisałam zatem sama do firmy w tej sprawie. W odpowiedzi poinformowano mnie, iż regulamin rezygnacji z subskrypcji uległ zmianie i dopiero wtedy mi wyjaśniono zmiany i przysłano mi formularz do rezygnacji. W czasie trwania umowy, nie poinformowano mnie o zmianach w regulaminie trwającej współpracy. Moja rezygnacja oczywiście wpłynęła za późno i muszę opłacić kolejny rok subskrypcji. Na moje zapytania postraszono mnie konsekwencjami nieopłacenia subskrypcji.
2025-08-20 godz: 19:34Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie Dnia 12.07.2025r kupiłam spódnico-szorty koronkowe z falbankami, kolor ecru La Milla w butiku Fashion Style. Gdy otrzymałam towar, okazał się on za mały, więc dnia 16.07.2025 zrobiłam zwrot. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Firma nie odpisuje na maile ani na wiadomości na Instagramie. Nie odbiera również telefonów. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy.
2025-08-20 godz: 15:12Publiczna
Zamknięta
Firma nie odpowiada na maile w sprawie paczki02.08.2025 roku dotarła do mnie uszkodzona paczka. Wysłałam reklamację zarówno do firmy Reserved jak i Orlen paczki. Orlen paczka nie przyjmuje reklamacji od klientów tylko to musi zrobić Reserved. Z firmą Reserved nie ma kontaktu od 05.08 nadal nie wiem gdzie są moje brakujące produkty z paczki. Nie mam ani odzewu od firmy ani zwrotu pieniędzy. Po rozmowie z panią z infolinii Orlen paczki wie że paczka została uszkodzona ponieważ miała taką informację. Tylko nadal nie wiadomo gdzie przesyłka została uszkodzona i kto za nią odpowiada. Proszę o pomoc
2025-08-20 godz: 13:24Publiczna
Zamknięta
Zwrot zamówienia StoneSkirtW dniu 30 stycznia 2025 zwróciłam odzież. Od tamtego czasu nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy, pomimo wielokrotnych maili i zapewnień ze strony firmy, że wkrótce otrzymam pieniądze.
2025-08-20 godz: 12:15Publiczna
Zamknięta
ZwrotKupiłam sukienkę przez internet na stronie klasyczny.shop. Wg opisu miała być uszyta z lnu i bawełny, przysłano sukienkę z poliestru. Próbowałam wielokrotnie skontaktować się ze sprzedawcą w sprawie zwrotu, otrzymuję ciągle automatyczną odpowiedź, żeby podać nr zamówienia i adres e-mail, choć oczywiście obie informacje za każdym razem podaję: nr zamówienia KLY5178, adres e-mail: [dane usunięte przez moderatora]. Nie ma innego kontaktu ze sprzedającym, nie mogę zwrócić kupionego towaru
2025-08-20 godz: 09:23Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 5565 [zmienione przez moderatora]Dnia 2.08.2024r.zakupiłam 2 bilety na Koncert Muzyki Filmowej -John Williams-Gliwice. Koncert miał się odbyć 22.03.2025r. Jednak z nieznanych przyczyn został odwołany. Po wielokrotnych telefonach i wiadomościach smsowych oraz mailach do Pana [dane usunięte przez moderatora] oraz obsługi bileterii Trinity Media Entertainment Dev.. Pracownicy obsługi non-stop wysyłają mnie do Pana [dane usunięte przez moderatora], który nie nawiązał ze mną żadnego kontaktu od marca 2025r. Bardzo proszę, aby właściciel tej firmy przelał na moje konto [dane usunięte przez moderatora] kwotę 398zł., która jest wartością dwóch biletów. Nigdy wcześniej nie zdarzyła się mi taka sytuacja. Bardzo dziękuję za zajęcie się tą sprawą i pozytywne jej zakończenie.