Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-24 godz: 04:04Publiczna
Otwarta
Sprzedaż uszkodzonego auta16.01 zakupiłem w komisie barni do z o.o. we Wrocławiu przy ul karkonoskiej 59a samochód skoda octavia sprzedający zapewniał o dobrym stanie auta i nalegał na szybkie sporządzenie umowy . Po przejechaniu ok 30 metrów okazało się że hamulce są niesprawne Sprzedający nie chciał słyszeć o zwrocie pieniędzy i wysłał mnie do serwisu który wykonuje naprawy gwarancyjne na miejscu właściciel warsztatu powiedział że komis [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]że nie współpracują a naprawa skody to koszt 400 zł .sprzedający nawet nie chciał slyslyszec o rękojmi i kazał mi iść do sądu, na FB powstała już specjalna grupa "[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez komuś Barni" co świadczy że sprzedający jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i mój przypadek nie jest odosobniony. Napisałem maila na adres firmowy ale pozostał bez odzewu chce odstąpić od umowy ponieważ auto może być poważniej uszkodzone a [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] z komisu Barni przy podpisaniu umowy zaznacza że kupujący dobrowolnie zrzeka się prawa do sprawdzenia pojazdu
2025-02-23 godz: 20:40Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.W.
Reklamacja patelni Ballarini Alba02.08.2021 r. zakupiłem patelnię BALLARINI Alba ALBG3E0.28U 28 cm Dbałem lepiej niż o własne dziecko - nie używałem zmywarki, tylko drewniane narzędzia, mycie miękką stroną gąbki, nie przegrzewałem. Mimo to, z czasem na patelni pojawiły się zarysowania, a teraz doszło do odpadnięcia kawałka powłoki. Załączam zdjęcia i dowody zakupu. Patelnię BALLARINI Alba ALBG0L0.24U 24 cm kupiłem nieco później i mniej jej używam, ale niestety widzę, że idzie w podobnym kierunku.
2025-02-23 godz: 18:28Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarOdstąpiłam od umowy kupna towaru--Banjo Bandżo Harley Benton HBJ-25 , firma odebrała towar 29 stycznia 2025 r. i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków w wysokości 803,99 zł. Telefon do firmy, który był podany jeszcze kilka tygodniu temu 795810938 jest już nieaktywny. Pozostał tylko kontakt e-mail: biuro@dobreinstrumenty.pl , gdzie kilkakrotnie pisałam o zwrocie środków . Za każdym razem firma odpisuje, że Prosimy o cierpliwość, przelew w realizacji, przepraszamy za opóźnienia z powodu dużej ilosci transakcji.,Lada dzień środki zostaną rozliczone. n.strada I nadal się firma nie rozliczyła. Oczekuję w końcu zwrotu środków.
2025-02-23 godz: 18:11Publiczna
Otwarta
Niezrealizowane zamówienie9-12-2024 złożyełem zamówienie za 245 zł. Zamówienia do dziś nie otrzymałem, zwrotu środków również. Mimo licznych prób kontaktu nie ma odzewu.
2025-02-23 godz: 13:39Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru W Grudniu 2024 zakupiłem słuchawki nauszne Soudcore q45 jednak po otwarciu słuchawki nie spełniały moich oczekiwań więc zgłosiłem zwrot i wysłałem Inpostem, niestety paczka została prawdopodobnie zagubiona ale po mojej interwencji do InPostu znaleźli ją i dostarczyli na magazyn Euro-net 3.01.2025 r. , kontaktowałem się z prośbą o weryfikację przyjęcia paczki czy aby na pewno są to słuchawki a nie coś innego jednak poinformowano mnie iż jak coś będzie nie tak to bezpośrednio będzie kontaktować się ze mną magazyn, minął tydzień czasu brak jakichkolwiek informacji. Ponownie się kontaktuje i dostaje informację z infolinii ,że wszystko jest w porządku i w ciągu 3 dni roboczych dostanę zwrot pieniędzy, minął ten termin zwrotu brak. Ponowny kontakt informacja iż czas jest wydłużony i że mają 14 dni na rozpatrzenie zwrotu i na 100% dostanę odpowiedź a ostatecznym terminem była data 17.01.2025. Oczywiście jak przypuszczałem nie dostałem żadnej odpowiedzi na zwrot brak jakiekolwiek kontaktu ze mną wiec ponowna próba kontaktu na infolinię, infolinia nie wie dlaczego tak jest i wysyłają monit do opiekuna paczki [dane usunięte przez moderatora]K. która się zajmuje tą sprawą i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] oraz na prośbę infolinii ma się skontaktować ze mną i to wyjaśnić. Nie liczyłem po takim czasie i widząc jak sprawa się toczy, że coś się zmieni. Po kontakcie i zgłoszeniu sprawy do UOKiKu wysłałem dnia 23.01 oficjalne pismo WEZWANIE DO ZAPŁATY gdzie infolinia informowała, że już muszą się do tego ustosunkować i oddać pieniądze oczywiście się nie ustosunkowali bo zwrotu nie otrzymałem a dnia 31.01 dostałem odpowiedz na moje pismo od Pani [dane usunięte przez moderatora]K. która odpisała iż prosi o podanie numeru przesyłki która została wysłana do nich. Nie było by to dziwne gdyby nie fakt ile to trwa oraz ,że informowałem na samym początku dostarczenia paczki 3 stycznia o jej numerze a nawet jakbym nie informował to wysyłka zwrotna była darmowa i numer został automatycznie wysłany przez stronę RTV na mój adres e-mail. Do dnia dziejącego tj. 23.02.2025 r. nie otrzymałem zwrotu pomiędzy ani jakiejkolwiek odpowiedzi lub próby kontaktu ze mną. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z czymś takim ze strony RTV euro AGD natomiast już wiem że do końca życia ja ani osoby mi bliskie już nigdy nic tam nie kupią, także ostrzegam każdego jak wyglądają praktyki tej firmy i jak próbują a raczej nie próbują załagodzić sprawy ani jej wyjaśnić pozostawiając klienta na lodzie bez pieniędzy :(
2025-02-23 godz: 11:58Publiczna
Otwarta
Aktywacja telewizjinr zgłoszenia 315401279 z 12 lutego 2025 roku - wysłałam e-mail do play Treść zgłoszenia kolejnego od grudnia: Jestem w Play wiele lat, płacę rachunki. Po powodzi technik podłączył mi internet oraz wymienił dekodery na nowe. Po zakupie telewizorów próbowałam podłączyć telewizję ale nie było szans. Zadzwoniłam na infolinię. Konsultantka poprosiła mnie abym na e-mail wysłała zdjęcia serii dekoderów. Okazało się, żw w waszym systemie widnieją inne numery seryjne przypisane do mojego konta abonenta niż te, które zostawiono mi w domu. Nie dziwne, że telewizji nie da się ustawić. Ten fakt stwierdziła konsultantka i przekazała sprawę do podobno odpowiedniego działu ( wiadomo, że rozmowy na infolinii są nagrywane więc w razie czego dowiodę swojej racji, poza tym mam e-maile, które wysyłam od 17 grudnia 2024 roku) cały czas płacąc za nieaktywną telewizję. Nie widzę żadnej swojej winy w tym, że u mnie są inne dekodery niż te, które macie w systemie przypisane do mojego abonamentu. Ponieważ od 17 grudnia nie mam żadnej propozycji rozwiązania tej sprawy z waszej strony choć już dwa razy byłam w tej sprawie w salonie play w Prudniku i nawet na zgłoszenie Pani z salonu nie reagujecie jako firma - informuje was, że jeżeli nie będzie tu technika, który to podłączy i zrobicie porządek z tymi numerami serii do połowy przyszłego tygodnia tj. 19.02.2025 to ja SKŁADAM SKARGĘ DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA !!!!! Oczywiście liczę na zwrot kwoty za telewizję od grudnia 2024 roku, ponieważ płaciłam wam za nieaktywną usługę ( zresztą w systemie możecie sprawdzić czy miałam możliwość i czy z niej korzystała i czy była podłączona). I to był ostatni e-mail który wysłałam. I cisza, a płacę cały czas.
2025-02-23 godz: 09:01Publiczna
Otwarta
zwrot pieniędzyDzień dobry. Zwrot wysłałam ok 16.09.2024 r. firma Fasardi otrzymała zwrot 17.09.2024 r. W dniu 23.09.2024 r. otrzymałam fakturę korygującą nr ZS-626_09/2024 do zamówienie ZPL240905-00044991 i kontakt z firmą się urwał. Nie odbiarają telefonów, na emaile odpowiedzi są automatyczne. Pieniędzy za zwrot nie otrzymałam do tej pory. Ubiegam się o zwrot 172,80 zł za odesłane przedmioty.
2025-02-22 godz: 21:37Publiczna
Otwarta
Brak możliwości wejścia do mieszkaniaPo wejściu do wynajętego mieszkania i zostawieniu rzeczy wyszłam na chwilę, a gdy wróciłam, kod do zamka przestał działać (godz.21). Wykonałam ponad 200 połączeń, wysłałam mnóstwo SMS-ów – firma całkowicie mnie zignorowała. Telefonów nikt nie odbierał, a policja, którą wezwałam, nie była w stanie pomóc. Przez całą noc byłam bez dostępu do mieszkania, prywatnych rzeczy, portfela, dokumentów, kluczy do auta, płaszcza, leków (które musiałam przyjmować o stałych porach) rzeczy i bez przeświadczenia czy nie zostałam okradziona (z dóbr materialnych i tożsamości). Dopiero o 7:15 rano udało mi się skontaktować z innym hostelem należącym do tej samej właścicielki, która łaskawie podała nowy kod. Zero odpowiedzialności, zero kontaktu, zero profesjonalizmu. Brak reakcji na taką sytuację jest karygodny. Minęły tyle dni i nikt do tej pory się ze mną nie skontaktował - mimo tylu prób kontaktu i wysłanych wiadomości na Booking i SMS.
2025-02-22 godz: 20:32Publiczna
Otwarta
Zawarcie umowy abonamentu dzial utrzymania klientUmowa abonamentu wypowiedziana 18.11.2024 ok godz 9.30. O godz 12 byl telefon z dzialu utrzymania klienta czy jednak zmienie zdanie co do abonamentu. oczywiście odmówiłem zdecydowanie. ok godz 21 byl kolejny telefon z dzialu obslugi klienta z propozycja abonamentu. odmowilem kolejny raz i zostalem uswiadomiony ze usluga abonamentowa zakonczy sie dopiero w styczniu. W grudniu zaplacilem niby ostatnia fakture za uslugi. w styczniu poszedlem do oddzialu plusa zeby sie dowiedziec kiedy zostanie wylaczona usluga abonamentowa i dowiedzialem sie ze w dniu 18.11.2024 zostala zawarta umowa abonamentu na ten sam konkretny numer tylko ze przez infolinie. oczywiscie od listopada nie mialem pojecia ze umowa zostala zawarta bez mojej zgody. w oddziale plusa zostala zlozone kolejne wypowiedzenie umowy , która nigdy nie byla zawarta . teraz sa mi wystawiane faktury za miesiace w ktorych umowa nie powinna byc kontynuowana ale faktury placilem. wysylane sa korekty faktur z ktorych wynika ze powinienem zaplacic dodatkowo do juz oplaconej faktury. Oczekuje anulowania faktur korygujacych i zakonczenia tej bezprawnej umowy abonamentu bez narazania mnie na kolejne koszta.
2025-02-22 godz: 15:02Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.K.
brak możliwosci zwrotu towaru podczas rozmowy na czacie dowiedziałam się ze nie mam zwrotów mam palic wrotki i ma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] zwrot dotyczył zakupionych nowych butów podałam rozmiar butów 39 a dostałam buty co najmniej 3 numery za durze