- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Audiotop Dawid Wolniak

Część zamówienia u Państwa dotycząca wzmacniacza została przeze mnie anulowana dnia 7.11, drogą mailową z adresu e-mail użytego w zamówieniu i z numerem zamówienia podanym na podsumowaniu. Zgodnie z informacją z Inpostu, wzmacniacz został Państwu zwrócony dnia 17.11 z powodu niewłaściwego nadania przesyłki, potem mieli Państwo jeszcze 4 dni na zwrot pieniędzy, zgodnie z ustawowym okresem 14 dni od mojego oświadczenia o odstąpieniu od zamówienia. Do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu kwoty za wzmacniacz, mimo kilku telefonów do sklepu, a dzisiaj nikt już nie odbiera. W związku z tym ponawiam żądanie zwrotu kwoty 1 499 zł za wzmacniacz, na konto z którego zamówienie zostało przeze mnie opłacone. W przypadku dalszej opieszałości sprawa zostanie równolegle zgłoszona do miejskiego rzecznika konsumenta.(czytaj więcej)