Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-20 godz: 08:20Publiczna
Zamknięta
Zwrot za zakupZlozylam zamowienie 3.1.25 i zaplacilam przelewem, po kilku dniach doslalam maila ze towar jest niedostepny. Polecono mi zamiane jednak odmowilam i poprosilam o zwrot za zakup. Wyslalm okolo 20 maili i list polecony ale nikt nie odpowiedzial i nie doslatalam zwrotu. Oczekyje natychmiastowego zwrotu pieniedzy za towar.
2025-05-20 godz: 04:17Publiczna
Zamknięta
Zgłoszenie nr 8002856201W dniu 15.05.2025 za pośrednictwem stroni internetowej Euro RTV AGD zakupiłem w systemie ratalnym robota koszącego Goad G1-2000 Ecovacs Ten model robota koszącego jest zapakowany w dwóch paczkach w pierwszej paczce znajduje się robot koszący i dwa nadajniki GPS a w drugiej gadasz do robota i dwa nadajniki GPS 16.05.2025 Za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL otrzymałem nie kompletną przysyłkę otrzymałem samego robota koszącego nie otrzymałem drugiej paczki gdzie znajdował się garaż i dwa nadajniki GPS Odrazu zgłosiłem reklamację.Zgłoszenie nr 8002856201 Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej a na infolinii każdy konsultant mówi co innego i mnie zbywa. Orientuje się że mam prawo do zwrotu towaru 14 dni od zakupu zależy mi na sprzęcie i wolałbym aby dosłano mi brakujący karton z garażem .
2025-05-19 godz: 23:11Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu Brak możliwości zwrotu Części samochodowej po 15 dniu kalendarzowym. Poszukiwałem mostu do Jeep Cherokee Trailhawk 3.2 V6 4x4 2015r po skontaktowaniu się z firmą i podaniu informacji o pojeździe z VIN-em zagwarantowano że powinien pasować, ale dla 100% należy porównać numery seryjne części, lecz dostanie się do części było utrudnione. Dostarczono cześć 22 kwietnia od razu umówiłem się z mechanikiem na wymianę lecz okres świąt majowych opóźnił oględziny dnia 07 Maja dostałem informację że części nie pasuje odrazu zgłosiłem do firmy Lo-Stark. Oczekuję od firmy rozpatrzenie mojej sprawy i zwrotu gotówki.
2025-05-19 godz: 16:31Publiczna
Otwarta
Brak przesyłkiZakupiłam w dniu 13.05.2025 buty zamówienie opłaciłem otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację ze wysyłka w przygotowaniu do dzisiaj brak jakiejkolwiek informacji po wysłaniu Emila strona jest nieaktywna witryna krakownowak.pl jest nieosiągalna zostałam oszukana
2025-05-19 godz: 14:57Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za zwrócone dresyDzień dobry. Nie mogę odzyskać swoich pieniędzy od firmy:„Stone Skirts Anna Szczygielska” [dane usunięte przez moderatora]. 02.04.2025r.zwrociłam nw. produkty: Wróć Re: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500064198 Nowsza wiadomość Starsza wiadomość Odp: Re: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500064198 Stone Skirts Customer [dane usunięte przez moderatora] do mnie 16 maj 2025 Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Dzień dobry, Jak najbardziej zwrot zostanie wykonany w wyznaczonym terminie. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts pt., 16 maj 2025 o 15:25 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry. Dzisiaj jest 16.05. Zapewniano mnie ze 16.05 otrzymam zwrot środków za zwrócone dresy. Jak nie otrzymam ich do końca dnia będę zgłaszała tą sprawę dalej. Dnia 08 maja 2025 14:31 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry. Proszę Państwa trochę długo trwa ten zwrot pieniędzy za zwrócone dresy. Proszę pilnie jak najszybciej o zwrot. Nie mam czasu pisać ciągłych e-maili. Pozdrawiam Dnia 23 kwietnia 2025 09:06 Stone Skirts Customer Service [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Przede wszystkim bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Doskonale rozumiemy, że oczekiwanie na zwrot środków może być frustrujące, dlatego chcemy zapewnić Panią, że jesteśmy świadomi sytuacji i intensywnie pracujemy nad jej rozwiązaniem. Obecnie z uwagi na zwiększoną liczbę zwrotów czas ich przetwarzania jest nieco wydłużony, co niestety wpłynęło również na Pani sprawę. Pragniemy jednak zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zwrot środków na Pani konto. Bardzo cenimy Pani cierpliwość i wyrozumiałość w tej sytuacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tego opóźnienia. Jeżeli miałaby Pani dodatkowe pytania lub wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji i chętnie pomożemy. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts wt., 22 kwi 2025 o 17:56 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry. Jeszcze nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie o nr 1500064198. 02.04.2025r. Zwrot dresów dotarł do Państwa. Proszę o wyjaśnienie. Dziękuję i pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora] Dnia 02 kwietnia 2025 10:01 STONE SKIRTS [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): STONE SKIRTS Zamówienie #1500064198 Twój zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność. Wyświetl swoje zamówienie Pozycje do zwrotu Cristin Black - komplet welurowy × 1 M/L -zł239,00 Cornelia Kakao - komplet dresowy g320× 1 XS/S -zł239,00 zł478,00PLN Proszę o pomoc nie moge odzyskać swoich pieniedzy
2025-05-19 godz: 10:32Publiczna
Rozwiązana
Odmowa wykonania zwrotuW dniu 13.05.25 zamówiłam ze strony deskorolka elektryczną za kwotę 479,99 i dodatkowo 19,99zl przesyłka. Zapłaciłam z góry. Otrzymałam emaile potwierdzające realizację i SMS, że towar został wysłany. Na stronie właściciel obiecuje realizację zamówienia w 24h I obietnica ta nie została spełniona, dodatkowo otrzymałam email z kodem śledzenia który jest błędny. Wtedy zaczęłam czytać opinie o tym sklepie i zorientowałam się o ich przekrętach. Wysłałam wiele emaili z żądaniem zwrotu I odstąpieniem od umowy ale za każdym razem otrzymuje odpowiedź że nie zrobią zwrotu bo rzekomo towar jest wysłany i aby otrzymać spowrotem moje środki mogę zrobić zwrot gdy otrzymam zamówienie. Ze względu na przekroczony termin realizacji zamówienie, towar ten nie jest mi już potrzebny i chce otrzymać zwrot.
2025-05-19 godz: 10:06Publiczna
Zamknięta
Brak wysyłki przedmiotuW dniu 08.05.2025 zakupiłem brelok kolekcjonerski poprzez sklep internetowy dostępny pod adresem illegal-night.com. Do dnia dzisiejszego tj. 19.05.2025 brak wysyłki przedmiotu, brak również informacji o opóźnieniu, po trzykrotnej próbie kontaktu poprzez wskazany adres e-mail, nie otrzymałem również żadnej odpowiedzi. W momencie zakupu na stronie widniała informacja, że zakupiony przedmiot zostanie wysłany maksymalnie w ciągu 48 godzin. Na chwilę obecną nie wiem, czy w ogóle otrzymam zakupiony przedmiot.
2025-05-19 godz: 09:26Publiczna
Zamknięta
ReklamacjaWalizka została kupiona przez internet dnia 14.04.2025. Przy pierwszym użyciu (23.04.2025), przy podniesieniu walizki za rączkę, pękł zasówak (podarł się). Walizka nie była przeciążona, były w niej tylko ubrania. nie ważyła więcej niż 15 kg. Reklamacja złożina w sklepie została odrzucona. Oczekuję wymiany na towar wolny od wad lub zwrot pieniędzy.
2025-05-19 godz: 07:34Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy Kwota 499.98 Nr konta [dane usunięte przez moderatora] proszę o zwrot kosztów.
2025-05-19 godz: 07:20Publiczna
Zamknięta
Brak kontaktu po zakupionym towarzeW dniu 13.05 kupiłam fotelik samochodowy , brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedawcą! Dzwonie, piszę i nic. Przeczytałam że firma to [słowo usunięte przez moderatora] w związku z tym zrezygnowałam z zamówienia i proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy!