brak paczkiwitam kupiłem paczkę 19 września. tego samego dnia wysłałem przelew i w moim banku tego samego dnia dostałem potwierdzenie że przelew już doszedł, dzisiaj jest 25 a nadal paczka do mnie nie przyszła a na stronie nie zmienił się jej status oczekiwania na przelew, pisałem wiele maili dzwoniłem ale nikt nie odbiera .Prosiłbym o pomoc
Pozdrawiam
Firma nie chce zwrócić kosztów zakupu pomimo odstaDokonałem zakupu na stronie joy-box. Na stronie widniała informacja o szybkiej wysyłce w ciągu 24 godzin. Po zakupie okazało się że zakupiony przedmiot jest wysyłany z Chin a jego dostawa może zająć nawet kilkadziesiąt dni roboczych. Z uwagi na to odstąpiłem od umowy, jak się okazało jeszcze przed wysyłką towaru ( zakupione przedmioty nie są wysyłane w ciągu 24 godzin). Poinformowałem joy-box o niemożności odebrania przesyłki w późniejszym czasie z uwagi na wyjazd. Pomimo to przedmiot został wysłany a mnie poinformowano że odstąpienie od umowy nie jest możliwe. Informowałem że nie będę mógł odebrać przesyłki z uwagi na moją nieobecność i proponuję zmianę adresu dostawy. Po 3 tygodniach zostałem poinformowany że mam udać się na pocztę odebrać przesyłkę. ( opłaciłem przesyłkę kurierską a nie pocztową). Prosiłem również o informację jaki jest adres do zwrotu przesyłki jednak joy-box nie chce udzielić tej informacji nakazując mi przyjechanie do Warszawy i odebranie przesyłki w urzędzie pocztowym.
Wielokrotnie prosiłem o zwrot kosztów zakupu jednak bez rezultatu. Dodatkowo poinformowano mnie że rezygnacja z zakupu przed odebraniem przesyłki nie jest możliwa. Wielokrotnie wzywałem joy-box do przesłania dowodu zakupu (faktury) jednak bez rezultatu. Mam poczucie że jony-box jest nieuczciwa firmą, która za wszelką cenę chce zmusić klienta do zakupu oferowanych przez nich produktów. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów za zakupiony przedmiot.
Brak zwrotów srodkówPomimo wystawionej faktury korekty, nie otrzymałem zwrotu środków.
Proszę o zwrot środków na konto:
Rezygnacją z zakupionej wycieczki onlineZakupiłam wycieczke przez internet.
Chce zrezygnowac bez kosztowo podania przyczyny powołując się na („Konsument, który zawarł umowę o udział w imprezie turystycznej poza lokalem przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, może w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów,)
W rozmowie telefonicznej z wakacje.pl zostałam poinformowana ze nie mogę zrezygnować.
Jak to wygląda prawnie? Proszę o informację. Dziękuję
Sklep internetowy nie zgadza się na zwrot Wczoraj otrzymałam od sklepu internetowego zamówiony przedmiot. Sukienka okazała się za mała. Więc skontaktowałam się ze sklepem, że chciałabym otrzymac dane do zwrotu i chciałabym pieniądze za przedmiot, którego nie chce. Otrzymałam maila zwrotnego, że mogą mi wysłać sukienkę z dobrym rozmiarem. Ja odmówiłam, z podkreśleniem, że już jej nie chce, ponieważ też bardzo długo czekałam na paczkę- śmiem twierdzić, że paczka wysyłana jest z Chin. Sklep dzisiaj w mailu mimo, że mają pięknie opisane o polityce zwrotu na swojej stronie internetowej udomowil mi zwrotu zakupionego przedmiotu powołując się na ekologię.
Rezygnacja z zakupuProszę o anulowanie zamówienia. Podczas dokonywania zakupu widniał zapis szybka wysyłka do 24 h, gdzie po złożeniu zamówienia dostałam informację że wysyłka od 5-55 dni ..co szybkie nie jest.
Po sprawdzeniu dokładnie strony, faktycznie jest napisane iż tyle to może trwać, ale jest to wprowadzenie w błąd zamawiającego, taka informacja powinna wyskakiwać podczas zamówienia. Niestety nie mogę tyle czekać, ponieważ paczka miala być prezentem.
Proszę o z pilny zwrot pieniędzy.
Brak kontaktu z obsługą sklepuZakupiłam w tym sklepie buty Nike dla syna. Cena 299.00 PLN. Rozmiar okazał się za mały, więc jeszcze tego samego dnia, w którym otrzymałam przesyłkę - 17.09.2024 dokonałam jej zwrotu o ile można to tak nazwać i zakupiłam buty w większym rozmiarze.
Z uwagi na to, że sklep wysyła zamówienia z różnych magazynów prosi o kontakt w celu podania adresu do zwrotu produktu na podstawie zamówienia (po wygenerowaniu i przesłaniu formularza zwrotnego). Problem polega na tym, że sklep nie odpowiada na wiadomości. Wysłałam ich kilka z prośbą o adres zwrotny i do dzisiaj nie ma żadnej odpowiedzi - 25.09.2024. Czytając opinie na internecie mam świadomość, że nie otrzymam tego adresu.
Brak zakupionych towarów, brak kontaktu.Witam, dn 14.06.2024r. zamówiłem z dostawą i opłaciłem zamówienie dwóch foteli wiszących tzw. kokony. Cena za szt z przesyłką 599zl. W opisie zakupu czas realizacji zamówienia do 10 dni roboczych. Minęło ponad trzy miesiące a ja mimo wielu prób mailowych i telefonicznych nie mam żadnego kontaktu z firmą. Prosiłem o zwrot pieniędzy strasząc kierowaniem sprawy do sądu, nic nie wskuralem. Proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy. Pozdrawiam
Zwrot pieniędzy Dzień dobry zamówiłam bluzę,po 3 dnia dostałam maila ze produkt został wysłany i będzie dostarczony w ciągu 55dni!!! A przy kupnie była informacja ze szybka wysyłka w ciągu 24h - więc jest to jednoznaczne z szybką dostawą ! Zamówiłam bluzę dla syna na urodziny które ma za 4dni i nie będę czekać na "prezent" prawie 2 miesiące ...
To jest jawne oszustwo i wprowadzanie ludzi w błąd ! Widzę,że ta firma notorycznie tak naciąga i oszukuje klientów!
Proszę o zwrot pieniędzy za produkt .
Brak zwrotu pieniędzy Zakupiłam towar o wartości 420 zł, który okazał się niskiej jakości. Od momentu odesłania przesyki, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, a zakupiłam ciuchy w lipcu… w sierpniu otrzymałam fakturę korygującą, z informacją, że środki zostaną odesłane w terminie 14 dni roboczych… mamy koniec września i nie mam ani towaru, ani pieniędzy!
Maile, telefony czy WhatsApp nie działają. Dostałam 1 maila, raczej automatyczny, ze firma ma problemy z systemem księgowości.
Odpisałam, że nie jest to mój problem i oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Od tamtego momentu wielokrotnie próbowałam się skontaktować, ale bez odzewu.