Brak towaru7lutego zapłaciłam 419zl .brak kontaktu. Po próbie kontaktu poprzez Państwa pomóoc otrzymałam od sprzedawcy emaila jedynie z info,że produkt będę miała do 2 dni. Minęło 8dni,nadal nie mam towaru. Próbowałam skontaktować się ponownie ze sprzedawca,ale nie odbiera tel, nie odpisuje na e-maile. Jeszcze raz proszę o pomoc. Tym razem chce zwrot pieniędzy.
Z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora]S.
rezygnacja z zakupu i zwrot pieniędzyZamówiłam 15 lutego Zestaw zabawka dla dzieci WIEŻA OBSERWACYJNA baza ze zjeżdżalnią PSI PATROL na stronie pilkomania.pl za kwotę 179,98 zł
Wysyłka miała zostać wysłana w ciągu 24 h.
Otrzymałam 17 lutego sms, że przesyłka do mnie leci. W ciągu tygodnia nie mam możliwości śledzenia przesyłki, kontaktu telefonicznego z firmą lub jakiejkolwiek informacji na temat przesyłki. Podany nr przesyłki nie figuruje w bazie poczty polskiej. Oczekuję zwrotu kosztów
Sprawa nr 4388 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zakupiłem telewizor 55"QLED /2024/. Zastrzeżenia budzi:
1. Brak czytelnej informacji, że telewizor nie odbiera kanałów o nr. wyższych
niż 50.
2. Towar sprzedano 02.01. 2025 r. /wg faktury którą otrzymałem/ a
zastosowano cenę z 30.12.2024 r. o 300 zł wyższą.
3. Telewizor objęty był Gwarancją Ceny. Znalazłem sklep który sprzedawał ten
typ telewizora o kilkaset zł taniej ale reklamacji nie uwzględniono. Jak
odkryłem później o 300 zł obniżyli cenę we własnym sklepie.
4. Uzyskanie informacji w tym sklepie jest bardzo utrudnione i czasochłonne.
Na informację jaką kwotę mam wpłacić czekałem 2 dni. W tym czasie nie
mogłem sprawdzić statusu swojego zamówienia bo warunkiem było
opłacenie zakupu.
5. Jedyną przydatną informacją było, że mogę zrezygnować z zakupu lub nie
przyjąć przesyłki z czego nie skorzystałem wychodząc na frajera.
Od sklepu Samsung pl. nie oczekuję niczego. Zakupy produktów firmy Samsung można dokonywać u innych sprzedawców - będzie [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Chciałbym żeby potencjalni klienci o tym wiedzieli.
Sprzedawca anulował zamówienie i nie zwrócił pieniDzień dobry,
13 stycznia kupiłem 2 kołowrotki wędkarskie w sklepie internetowym infinitycarp.pl. Produkt jest dostępny pod tym linkiem:
https://infinitycarp.pl/produkt/shimano-kolowrotek-sedona-fj-4000-xg/?srsltid=AfmBOopfaTcnpO2GVT6VYo7RNYXeHE6D5aBKLTmOzh4uQu9xPGG-k_E4wes
Na stronie widniała informacja, że produkt zostanie dostarczony w ciągu 3 dni. Następnego dnia sprzedawca zadzwonił do mnie i poinformował, że czas dostawy wynosi ponad 100 dni. Zapytał, czy zdecyduję się czekać, czy wolę zwrot pieniędzy – poprosiłem o zwrot. Minęły ponad 2 tygodnie, ale zwrotu nadal nie otrzymałem.
Napisałem wiadomość (korespondencja znajduje się w załącznikach) z prośbą o wyjaśnienie, na co otrzymałem odpowiedź, że pieniądze zostaną wkrótce zwrócone. Minął kolejny tydzień, ale zwrotu wciąż nie było. Ponownie napisałem wiadomość, lecz tym razem nie została dostarczona – mój adres e-mail został zablokowany. Następnie próbowałem skontaktować się telefonicznie, ale nikt nie odebrał.
Sporządziłem „Wezwanie do zapłaty” (załączam dokument) i wysłałem je z innego adresu e-mail – tym razem wiadomość dotarła bez problemu, ale odpowiedzi nie otrzymałem. W związku z tym postanowiłem zwrócić się o pomoc do serwisu https://konsumersi.pl/.
Brak zwrotu pieniędzy Witam, zakupiłam towar w sklepie fasardi który następnie w całości zwróciłam. Dostałam maila z fakturą korygującą której numer podaje powyżej. Maila otrzymałam dnia 30.01.2025 niestety do dzisiejszego dnia nie otrzymałam pieniędzy na konto. Telefonu do firmy nigdzie nie ma a na maile wysłane ani przez stronę sklepu ani przez maila osobistego nikt nie odpowiada. Proszę o zwrot pieniędzy.
Brak wypłaty środków za zwrócony produktBrak wypłaty za zwrot R/Mod/2025/01/13/48425 przy zachowaniu terminu od 1.5 miesiaca
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka i brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry
Zamówiłam suszarkę, która nie dość że przyszła uszkodzona to jeszcze nie jest oryginalnym produktem ze strony (brak loga)
Podjęłam interwencję w firmie, ponieważ suszarka jest uszkodzona (słuchać że lata w niej jakaś część ) ponadto kartonik jest uszkodzony. Zostałam poproszona o nagranie filmu uszkodzeń i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi.
Nie mam możliwości odesłać paczki, gdyż nigdzie nie ma adresu zwrotnego. Paczka przyszła bezpośrednio z Chin mimo że zamawiałam u teoretycznie polskiego dostawcy
W tekście o własne zdrowie i życie nie włączałam do pracy uszkodzonego produktu
Zwrot pieniędzyNr zamówienia 93364801 zamówienie na kwotę 183,99 zł według aplikacji InPost zwrot dotarł do sklepu dnia 20.02.2025 a gdy wchodzę w zwroty przez aplikację Breuninger widnieje tylko informacja o zgłoszeniu zwrotu dnia 17.02.2025. Czy ja w ogóle odzyskam swoje pieniądze?
Po anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będziPo anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będzi.
Witam, 18.01.2025 złożyłem zamówienie na 424 zł, sklep powiedział że zostanie wysłane w ciągu trzech dni ale tak się nie stało. 21.01.2025 wysłałem maila do "Pana" i powiedział że wyśle towar w ciągu 1-2 dni i nic się nie stało. 24.01.2025 gitara została wysłana, ale nie pasowała do dziecka i poprosili o wymianę na inną za dodatkową opłatą. 28.01.2025 sprzedawca odpisał, że może wymienić tylko na inną z dopłatą 69,99 zł. 29.01.2025 Odesłaliśmy gitarę na własny koszt na adres podany w mailu. 30.01.2025 Zapłaciliśmy dodatkowe 70 zł. za nową gitarę i powiedziano nam, że nowa gitara zostanie wysłana w ciągu 1-2 dni, ale nigdy nie została wysłana. Poprosiłem w e-mailu o przesłanie mi faktury za nową gitarę z trzyletnią gwarancją, ale również nic nie otrzymałem. Od 02.02.2025 do 11.02.2025 pisaliśmy na adres mailowy i dzwoniliśmy z pytaniem dlaczego nie wysyłacie gitary, na co otrzymywaliśmy odpowiedź, że czekamy na przesyłkę, problemy z logistyką. W dniu 11.02.2025 została wysłana przez sklep, a w dniu 12.02.2025 otrzymaliśmy ją, ale nie gitarę, którą zamówiliśmy. Natychmiast zadzwoniłem do "Pana" i powiedziałem mu, że to nie była gitara, którą zamówiliśmy. Poprosił nas, abyśmy otworzyli pudełko i zrobili zdjęcie otrzymanej gitary i wysłali je na jego adres e-mail w celu weryfikacji. Gitara wyglądała na wcześniej używaną, była uszkodzona. W rozmowie telefonicznej "Pan" powiedział, że gitara, którą zamówiłem, została również zwrócona przez inne osoby i była uszkodzona, więc nie wysłali jej do mnie. Postanowili wysłać mi zupełnie inną, a może będzie odpowiednia, nawet nie zapytali czy jej potrzebuję, czy jest dla mnie odpowiednia. Pan powiedział, że rzeczywiście zaszła pomyłka i jeśli chcemy gitarę, to musimy poczekać jeszcze 1-2 tygodnie. W dniu 12.02.2025 r. wysłałem na adres mailowy firmy biuro@dobreinstrumenty.pl wniosek o anulowanie zamówienia, wskazując numer faktury i kwotę do zwrotu. W dniu 14.02.2025 r. odesłał gitarę, a w dniu 17.02.2025 r. została ona odebrana przez sklep. W dniu 18.02.2025 r. zadzwoniłem do Pana w celu potwierdzenia odbioru gitary (Pan potwierdził odbiór gitary w sklepie) i poprosiłem o zwrot pieniędzy na wskazane wcześniej konto w kwocie 488,99 zł, kwota została zgłoszona wraz z dostawą i wysyłką do sklepu, gdyż Pan wysłał inną gitarę i nie było w tym mojej winy. W dniu 18.02.2025 zamówienie zostało anulowane przez firmę i w rozmowie telefonicznej z tym Panem obiecano zwrot pieniędzy w ciągu dwóch dni, ale znowu nic. W dniu 20.02.2025 napisałem kolejny list na adres e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy na konto i otrzymałem odpowiedź, że "Pan" jest na szkoleniu przez dwa dni i nie może dokonać zwrotu. W dniu 21.02.2025 nie czekałem na zwrot ani odpowiedź na moje pytanie, jak zwykle była cisza. Dlatego ponownie napisałem list na adres e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy. 24.02.2025 cisza.
Brak zwrotu za anulowane zamówienieW dniu 14.02.2025 zamówienie na kwotę 26,49 zł . W dniu 18.02.2025 anulowane z powodu zbyt długiego czasu realizacji . upominałem się do sprzedającego o zwrot pieniędzy jednak bez skutku. Na google opinie wiele takich zgłoszeń . Do dnia dzisiejszego 24.02.2025 brak jakiej kolwiek reakcji ze strony sprzedającego. Oczekuję zwrotu pieniędzy za nie otrzymany towar oraz opłaconą przesyłkę .