Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-22 godz: 09:05Publiczna
Otwarta
Błędne rozliczenie płatności z PayPoSzanowni Państwo, Zwracam się z prośbą o interwencję w sprawie nieprawidłowego rozliczenia zwrotu dokonanego zgodnie z procedurą określoną przez Reserved. Zwrot został zaksięgowany, a ja otrzymałem informację, że transakcja została prawidłowo rozliczona z PayPo. Niestety, w rzeczywistości tak się nie stało. Pomimo wielokrotnych monitów zarówno do Reserved, jak i PayPo, problem nie został rozwiązany. Wskazywałem Reserved na kończący się termin rozliczenia płatności, a na moją prośbę PayPo raz wydłużyło termin spłaty. Na dzień przed jego upływem Reserved poinformowało mnie, że zwróci się do PayPo o kolejne przedłużenie, jednak finalnie tego nie zrobiło. W efekcie zostałem dłużnikiem w PayPo, a płatność została uznana za przeterminowaną i rozłożona na raty. Złożyłem oficjalną skargę w Reserved i posiadam pełną korespondencję dotyczącą tej sprawy. Działania Reserved doprowadziły do szkody po mojej stronie, wpłynęły negatywnie na moją wiarygodność finansową i mogą obniżyć moją zdolność kredytową. W związku z powyższym zwracam się z prośbą o wsparcie oraz podjęcie działań w celu wyegzekwowania prawidłowego rozliczenia transakcji. Liczę na Państwa pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
2025-02-22 godz: 08:46Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniedzyWitam w styczniu 2025r odesłałam 2 sukienki do firmy La Rochel i do tej pory nie odzyskałam zwrotu pieniędzy za nie . Numer zamówienia 332029. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócony towar 674,98 zł Pozdrawiam
2025-02-22 godz: 04:16Publiczna
Otwarta
Kurier nie wruczil zakaz Kurier nie zmógł skontaktować ze mną i zabrał zakupy ze sklepu sobie do domu , chociaż musiałam zrobić zwrot do Bedronki. Moja sproba skontaktować z infolinią nie dała nic. Oni tylko żartowali że mnie.
2025-02-21 godz: 21:23Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie z dnia 26.10.2024 nie zostało dostarczone , pomimo odstąpienia od umowy,brak zwrotu pieniędzy . Właściciel ciągle [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i nie dotrzymuje słowa . Sprawa zostanie zgłoszona na policję i do Rzecznika Praw Konsumenta.
2025-02-21 godz: 19:36Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.B.
Naprawa telefonuWitam. Mama taką sytuację. W sierpniu 2024r zakupiłem w sieci komórkowej telefon na abonament marki realne 12pro. Telefon został dodatkowo ubezpieczony w zasadzie od wszystkiego : uszkodzeń mechanicznych wyświetlacza , baterii, aparatów , zalania itd włącznie z telefonem zastępczym na czas naprawy. 13.01. 2025 telefon pojechał do serwisu ponieważ się zawiesił i nic nie szło z nim zrobić , nawet wyłączyć, po prostu przestał reagować na jakieś 30min. W salonie sprzedaży oczywiście wszystko było opisane i telefon pojechał. Serwis bardzo szybko zweryfikował urządzenie i wystawił kosztorys na kwotę 650zl ponieważ stwierdził że posiada uszkodzenia mechaniczne baterii , oraz wyświetlacza ( dodam, że tel nie miał żadnych widocznych uszkodzeń) oczywiście odmówiłem naprawy , ponieważ stwierdziłem , że skoro jest ubezpieczony wyślę go na ubezpieczenie. 31.01 telefon dotarł to serwisu na ubezpieczenie ( dodam że jest ubezpieczony do kwoty 2800zl, a wartość telefonu przy zakupie to około 1800zl) W trakcie składania zgłoszenia do serwisu zostałem poinformowany o tym że mój tel obejmuje naprawę do kwoty 1200zl oraz że jeśli chce urządzenie zastępcze to muszę za nie zapłacić 55zl. 03.02 serwis wystawił kosztorys na naprawę baterii , która podobno jest uszkodzona mechanicznie , oraz wyświetlacza , jednak stwierdzili , że ponieważ bateria nie obejmuje usługi naprawy muszę za nią zapłacić. Do dnia 06.02 nie było żadnego kontaktu ze strony serwisu. 06.02 zadzwoniłem ja z pytaniem co z moim telefonem to dowiedziałem się że muszę zapłacić za baterię. Postanowiłem sprawdzić zakres usług ubezpieczenia u mojego operatora i okazało się że zarówno w tej tańszej , jak i w droższej ( ja mam tą droższą wersję) zakres naprawy obejmuje baterię. Po ponownym telefonie do serwisu , ten zmienił kosztorys , tzn wyzerował i rozpoczął naprawę mojego urządzenia zamawiając części od producenta. Minęło 14 dni roboczych i telefon dalej leży w serwisie. Każda próba uzyskania informacji kiedy będzie mój telefon naprawiony spotyka się z wymijającą odpowiedzią , że serwis czeka na części potrzebne do naprawy i niewiadomo kiedy one będą, bo jest z nimi problem. Co jako konsumenta mogę zrobić , bo nie mam już siły. Za telefon muszę płacić, za ubezpieczenie płacę, za abonament również , i nie mogę z tego korzystać. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez serwis ponieważ próbowano [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] mnie na koszty mało że telefonu zastępczego to jeszcze baterii , które to rzeczy obejmują ubezpieczenie. Proszę o interwencję ponieważ firma BOLTTECH nie reaguje na prośby o naprawę telefonu Oczekuje że firma w końcu odda mój telefon niezwłocznie, bądź wymieni na nowy oraz zwróci koszty poniesionych telefonów przeze mnie.
2025-02-21 godz: 19:31Publiczna
Otwarta
Zwrot PieniędzyTowar zwrócony ponad miesiąc temu, a zwrotu pieniędzy brak. Kilkukrotne kontaktowanie się z firmą i dopraszanie się o zwrot nie przynosi efektu. Kolejny mail z rzędu obietnica wysłania potwierdzenia przelewu zwrotnego na następny dzień i brak kontaktu. Jeśli pieniądze nie zostaną zwrócone na początku następnego tygodnia, sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów.
2025-02-21 godz: 16:39Publiczna
Otwarta
Brak odzewu na reklamację na allegroZakupiłem suszarkę do włosów na allegro ,suszarka po bardzo krótkim czasie przestała działać, po czym ja zareklamowałem przez allegro tam był brak odzewu od sprzedawcy nawet pomimo interwencji opiekuna allegro i nawowluwania do jakiego kilwiek porozumienia jie udało się tęgi zrobić. Sprzedawca się odezwał po jakimś czasie że nie zwróci pieniędzy z powodu braku złożenia reklamacji limit, że usiłowałem to zrobić. Oczekiwałem wymiany sprzętu oczywiście przed wcześniejszym zlokalizowania usterki w sprzeciwu który zakupiłem a nawet jie idalk się go wysłać do sprzedawcy.
2025-02-21 godz: 16:21Publiczna
Otwarta
Źle zamontowane panele, bądź wadliwe paneleOkoło roku temu w sklepie Komfort zamówiliśmy wymianę kompletnej podłogi" (panele laminowane za ponad 120zl za m2) w naszym mieszkaniu wraz z montażem. Juz przed upływem roku zaczely wychodzić delikatne wybrzuszenie na panelach w niektórych miejscach na łączeniach. Zgłosiliśmy ten problem do komfortu a właściwie sklepu w którym złożyliśmy całe zamówienie. Czekaliśmy prawie 3 tygodnie, aby przyjechał do nas montażysta i ocenił sytuację. W jego opinii panele są wadliwe. Sprawdzał łączenia, porobił zdjecja i zasugerował złożenie reklamacji. Wysłaliśmy stosowną dokumentację. Po czym wysłano nam informację z głównego oddziału komfortu w sprawach reklamacji o tym co musimy załączyć, aby reklamacja była kompletna. Ku naszemu zaskoczeniu, wysłano nam owa wiadomość na pocztę email i dwa dni później wysłano kolejną z informacją, że reklamacja została w całości odrzucona, ze względu na brak naszej reakcji. O wiadomości dowiedzielismy się po tygodniu, gdyż oboje pracujemy i nie zawsze mamy czas sprawdzenie aktualnych wiadomości. Pomijajac fakt, że czas na odpowiedź powinniśmy mieć chociaż tygodniowa W sposób ewidentny chcieli ukręcić sprawie głowę i pozbyć się problemu. Zglosimysmy się do sklepu partnerskiego w którym przeprosili nas za całą sytuację i zaproponowali nam napisanie wiadomości od nich, co może przyczynić się do lepszej reakcji na zainstniala sytuację ze strony samego sklepu. Oczywiście mylilismy się zarówno my jak i sklep w których złożyliśmy reklamację. Odpisali nam, że podłogę myjemy zbyt duża ilością wody ( nie mamy pojęcia na jakiej podstawie wyciągnęli takie wnioski) jak też, że używamy detergentow do podłogi które penetrują panele. Jak pewnie dla każdego tak samo i dla nas ta informacja, była dość szokująca. Okazuje się, że nie umiemy myć podłogi. Poprzednie panele wymieniliśmy ze względu na wymianę mebli a owczesny kolor paneli do nich nie pasował. Były z nami. 7 lat. Teraz po zamontowaniu nowych okazuje się, że nie możemy ich myć i nie umiemy ich myć. Postanowiłem zadzownic bezpośrednio do biura reklamacji w Komforcie. Pani która starala się mi pomóc, w swojej opinii uważała, że jak najbardziej mamy o co walczyć, gdyż sama zuplenie nie rozumie stanowiska Komfortu. Ich odpowiedź była pisana z szablonu a my nie powinniśmy się poddawać. "Sama ma takie panele i myje je płynem do mycia naczyń. " Gdyby ich zarzuty co do naszego nieodpowiedniego użytkowania paneli miało być zasadne, panele w całym domu byłyby uszkodzone a one są uszkodzone tylko w kilku miejscach i w tych miejscach oczekujemy naprawy. Powienienem przyjechać ich specjalista i ocenić sytuację. Jeśli wasza strona nie pomoże idziemy z tym do rzecznika praw konsumenta w czym utwierdził nas zarówno sklep partnerski jak i dzailk reklamacji który przyjmuje takie zgłoszenia.
2025-02-21 godz: 14:41Publiczna
Otwarta
Produkt niezgodny z zamówieniem Zapłaciłam za zakup 155 zł. Zamówiłam 3 bezszwowe biustonosze marki Triumph a otrzymałam 4 biustonosze w zupełnie innym rozmiarze i firmy. Oczekuję zwrotu gotówki.
2025-02-21 godz: 14:05Publiczna
Otwarta
Niezgodne ze stanem faktycznym Zamówiłam biustonosze Przyszły niezgodne z informacją na stronie internetowej, nie zgadzał się jaki kolor taki i sztuki i fason biustonosza. Zamówiłam 3 sztuki dostałam 4 zupełnie inne. Oczekuję zwrotu gotówki