Brak zwrotu środków za zzakup towaru29.07-2025 r. dokonałem zwrotu przez DPD zakupionego towaru (nr zam. EPXBTJINA z dn. 17.07). Kilkakrotnie w sanitlinesklep.pl pisałem do firmy w tej sprawie i do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dane do przelewu zostały podane w dokumencie załączonym z przesyłką i równolegle w korespondencji w systemie zakupowym sanitlinesklep.pl.
Nieszczelne okno tarasowe - VID-OK, BrzegSzanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie nierzetelnej realizacji usługi przez firmę VID-OK z Brzegu, która montowała okna w naszym budynku jednorodzinnym. Od momentu montażu mamy ciągły problem z jednym z okien tarasowych, które jest nieszczelne – wieje przez nie wiatr, a zimą zauważyliśmy, że szyba jest rozszczelniona.
Usterka została zgłoszona do firmy już w grudniu ubiegłego roku drogą mailową. Od tego czasu pozostajemy w stałym kontakcie z firmą, próbując uzyskać informacje, kiedy okno lub szyba zostaną wymienione. Niestety, mimo wielu prób kontaktu, nie uzyskaliśmy żadnych konkretnych informacji ani terminu naprawy.
Pani, która obsługuje naszą sprawę, za każdym razem udaje, że nie wie, o co chodzi. Ostatni telefon został wykonany wczoraj, pani obiecała oddzwonić – co po raz kolejny nie nastąpiło.
Sprawa trwa już zbyt długo, czujemy się zlekceważeni i zaniepokojeni brakiem działania ze strony firmy.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o interwencję i pomoc w rozwiązaniu tej sprawy. Żądamy wymiany wadliwego okna lub jego skutecznej naprawy w możliwie najkrótszym czasie.
W razie potrzeby mogę przedstawić korespondencję mailową oraz SMS z firmą oraz zdjęcia wadliwego okna.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzy za zamowienie24.07 firma otrzymała paczkę ze zwróconym towarem, od tego czasu czyli do dnia 19.08 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie. Pomimo przypomnień i maili moja sprawa jest zbywana. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie jak i kosztów przesyłki.
Zwrot kwoty Witam.
W czerwcu zamówiłam na stronie pilkomania.pl zabawkę dla dziecka, do tej pory nie doszła. Już po tygodni wysłałam meila z zapytaniem o zakupiony przedmiot i tak do tej pory te same maile z tłumaczeniami głupimi wysyłali. Tak więc wysłałam meila o zwrot pieniędzy ale widzę że schemat z mailami się powiela. Ile razy można odpisywać w koło na to samo. Dramat nie polecam tej strony- pracują tam nie poważne osoby!!! [słowo usunięte przez moderatora]!!!
Brak możliwości zwrotu towaruBrak możliwości zwrotu towaru
Towar nie właściwie dobrany przez sprzedającego
Brak możliwości kontaktu telefonicznego
Zakup przez internet
Wątpliwa jakość zakupionego towaru , podróbki
Kontaktowałem się przez e-mail . Żadnych odpowiedzi
Oczekuję możliwości zwrotu towaru
Zwrot pieniędzy Dzień dobry,
17.07 złożyłam zamówienie na jedną parę butów w ulubionym online sklepie z butami. Kupuję tam od lat i nigdy nie miałam problemu aż do teraz. Zamówienie złożyłam 17.07 na kwotę 138.99 zł. Paczka dotarła do paczkomatu 21.07 niestety nie zdążyłam jej odebrać i 23.07 został zrealizowany zwrot do nadawcy. Od tamtego momentu nie mam kontaktu ze sklepem. Pisałam maila z prośbą o kontakt, pisałam też do nich na Instagram. Cisza. Zero zwrotu na konto, zero butów i zero kontaktu z ich strony. Chciałabym odzyskać pieniądze za buty bo zaraz minie miesiąc a oni przez ten miesiąc olewają moje wiadomości. Proszę o pomoc
Zwrot towaruSprawa dotyczy zakupu na odległość obuwia (w sklepie internetowym).
Towar chciałbym zwrócić z uwagi na zły rozmiar, ale:
- nie mam adresu do zwrotu (sprzedawca nie odpowiada na e-maile z zgłoszeniem zwrotu), otrzymałem przed dostawą formularz odstapienia, ale plik nie otwiera się,
- nie otrzymalem dowodu zakupu
- początkowo chciałem towar wymienić na inny rozmiar, ale po informacjach znalezionych w sieci nie zamierzam mieć nic wspólnego z tym sprzedawcą (permanentny brak kontaktu z kupującymi, unikanie kontaktu z kupującymi, brak adresu do zwrotu, oczekiwanie na minięcie 14 dniowego terminu zwrotu, przedłużone dostawy - prawdopodobnie z chin o których brak informacji)
Oczekiwania: zwrot pieniędzy
Wadliwy produkt Dostarczony został wadliwy produkt. Sprzedawca unika kontaktu. Obiecał wysłać nowy produkt, nie odpisuje na wiadomości. Pojawiają się opinie w internecie, że inne osoby również zostały [słowo usunięte przez moderatora].
Brak zwrotu pieniędzy 03.07.2025r. Do sklepu Stone skirts została dostarczona paczka ze zwrotem produktów w kwocie 1236,60zł. Zgodnie z regulaminem firmy zwrot środków pieniężnych powinnam otrzymać w ciągu 14 dni od dostarczenia paczki. Do dnia dzisiejszego tj. 18.08.2025r. nie otrzymałam zwrotu.
Zwracałam się kilkukrotnie mailowo do sklepu, jednak otrzymywałam tylko wiadomości, że moja sprawa została przekazana księgowości.
Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
Zwroty Zamówiłam 2 sukienki jedna była za mała a druga została wysłana nie ta którą zamawiałam oby dwie odesłałam i paczki zostały odebrane ale pieniądze nie zostały zwrócone od lipca czekam na zwrot