Butik Poznań nie przysyła zamówionego produktuAd.1 Butik Poznań Muschbergweg 11 oferuje na Facebooku i w Internecie odzież damską i męską, a po otrzymaniu wpłaty nie przysyła zamówionego produktu. Nie jest wpisany na listę firm w GUS. Nie znam NIP.
Ad .2 Dnia 15. 04 2025r. Zamówiłam firmie Butik Poznań produkt Nataly - elegancka sukienka zakrywającą brzuch biało - niebieską nr zamówienia #4154. Dokonałam wpłaty za pomocą Blika dnia 15.04.2025r 149, 95 zł na numer konta [dane usunięte przez moderatora] tytuł operacji odzież i obuwie. Do tej pory nie otrzymałam produktu. Na maila dostałam informację, że produkt jest w drodze od 18.05.2025r. Nr śledzenia YT 2510821272225093. Status operacji nie zmienił się od 18.04. 25r. Sprawdziłam na stronie czas realizacji zamówienia - brak.
Ad3. Wysłałam 3 e-maile monitujące w dniach 10.05.2025 r.; 13.05. 2025r.; 15.05.2025r. I dostałam na nie odpowiedź , że firma pracuje nad rozwiązaniem i mam cierpliwie czekać na produkt.
Ad. 4 Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy na moje konto.
Zamówienie nr 20539Zamówienie (Laser krzyżowy DeWALT DW089LG z akumulatorem narzędzie budowalne) zrealizowane 10 kwietnia. 11 kwietnia dostaje informacje, że zamówienie zostało wysłane. Do dzisiaj nie otrzymałem zamówienia. W tej sytuacji chciałbym odzyskać swoje środki 309,98 zł.
Zwrot pieniędzy Zamówiłam płaszcz za 169.00zł z przesyłką 15.00zł dn. 6.04.2025 przez stronę Olaroka Fashion (zamówienie nr 84389). Paczkę odebrałam 9.04.2025, ale przysłano mi nie ten kolor płaszcza, więc go odesłałam dn. 16.04.2025. Paczka została odebrana przez Olaroka Fashion dn. 17.04.2025. Od tej pory czekam na zwrot pieniędzy za zamówienie. Po próbach kontaktu (mail, czat na messenger) zaczęłam wystawiać negatywne opinie na profilu facebook sklepu, po czym zostałam błyskawicznie zablokowana. Kiedy zaczęłam czytać opnie w internecie o tym sklepie okazało się, że [słowo usunięte przez moderatora] jest robione na skalę masową. Powtarza się ten sam schemat - artykuł wysłany jest nie taki jak w zamówieniu klienta (zły rozmiar, nie ten kolor itp), po czym klient odsyła towar żądając zwrot pieniędzy, a wtedy kontakt z firmą się urywa i klienci zostają zablokowani na kontach facebook i instagram tak, żeby nie mogli wystawiać nieprzychylnych opinii o firmie. Jest to wysoce niepokojące, że wpisy [słowo usunięte przez moderatora] klientów są dodawane od 3 lat i nikt z tą firmą nie zrobił porządku. Bardzo proszę o pomoc.
Od firmy oczekuję zwrotu pieniędzy w wysokości 184zł (towar zwrócony + przesyłka) oraz zajęcie się nieuczciwymi praktykami firmy, która bezkarnie [słowo usunięte przez moderatora] ludzi.
Brak odpowiedzi w sprawie adresu zwrotuPrzysługuje mi prawo odstąpienia od zakupu dokonanego online. Zamówiony towar nie pasuje i wg instrukcji mam skontaktowac sie z biurem obsługi klienta, żeby uzyskać adres do dokonania zwrotu. Firma nie odpowiada na maile oraz zgłoszenia dokonane przez stronę, a skrzynka telefoniczna jest przepełniona.
Brak zwrotu pieniędzy, mimo zwrotu części towaruW dniu 2.04.2025 złożyłam zamówienie na kwotę 779,79 zł, wybierając formę płatności PAYPO. Zamówienie otrzymałam 10.04.2025. Dnia 16.04.2025 nadałam zwrot towaru, spełniając warunki, na kwotę 228 zł. Towar dotarł do blumore 23.04.2025. Do tej pory nie zanotowałam na koncie paypo zwrotu kwoty 228 złotych. Ponadto pisałam maile do tej firmy jednak bez odpowiedzi. Opinie choćby w google mają słabe. Niestety sprawdziłam to dopiero po zakupie.
Brak dostarczenia towaruZakupiłem na raty hulajnogę w firmie 7way wraz z usługą montażu stacyjki. Montaż miał wydłużyć czas dostawy o maksymalnie 14 dni, Towar zakupiony 10 kwietnia został wysłany dopiero 7 maja lecz nie został dostarczony. Sprzedawca twierdzi, że to moja wina bo nie odebrałem paczki ale przesyłka nie była wydana kurierowi do doręczenia tylko była w centrum logistycznym z powodu uszkodzenia (informację taką uzyskałem od InPostu w sobotę 10 maja). W poniedziałek 12 maja zadzwoniłem na infolinię sprzedawcy, że InPost zgłosił im uszkodzenie paczki i to oni jako nadawca decydują co dalej z paczką. Sprzedawca 14 maja poinformował mnie, niezgodnie z prawdą, że to ja nie odbrałem paczki od kuriera (zrzut ekranu ze strony InPostu w załączniku).
Sprzedawca nie odpowiada na pytanie zadane na stronie z zamówieniem czy do 16 maja dostarczy towar.
Chcę zrezygnować z zakupu.
Brak zwrotu kosztów Towar który został zakupiony nie został wysłany w terminie. Nie zostałam również poinformowana o opóźnieniu odstąpiłam od umowy. Dostałam krorekte faktury ale po dzień dzisiejszy nie dostałam zwrotu pieniędzy. Kontakt jest fatalny. Państwo albo nie odpisują albo twierdzą że został wykonany przelew. Ale fizycznie go po dzień dzisiejszy nie ma. Telefon również nie odpowiada.
Sprawa nr 5084 [tytuł zmieniony przez moderatora]chuanghao-pol
Dziś otrzymałam zamówienie z tej strony jak się okazuje jest to [słowo usunięte przez moderatora]. Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy?
Brak zwrotu środków pieniężnychW dniu 17.03.2025 r. dokonałam zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego www.stoneskirt.pl. Po otrzymaniu zamówienia postanowiłam skorzystać z prawa do wstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrócić towar w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. W dniu 1.04.2025 r. otrzymałam informację mailową, że mój zwrot został przyjęty i środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni. W dniu 14.04.2025 r. skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem maila z pytaniem kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. Otrzymałam wówczas informację, że przelew zostanie zlecony następnego dnia (tj. 15.04.2025 r.). W dniu 16.04.2025 r. otrzymałam maila z prośbą o podanie numeru rachunku bankowego na który ma zostać zlecony zwrot środków. W dniu 17.04.2025 r. otrzymałam kolejną informację, że numer rachunku został już przekazany do działu księgowego. W dniu 22.04.2025 r. ponownie skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem poczty elektronicznej, w celu uzyskania informacji kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. W odpowiedzi otrzymałam gotową regułkę: "Dzień dobry,
Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność.
W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy.
Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 02.05.. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Ponadto, pragniemy poinformować, że od maja system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie.
Z poważaniem, Team Stone Skirts".
W dniu 29.04.2025 r. napisałam kolejnego maila z pytaniem czy firma zamierza wywiązać się z danego słowa i zwrócić środki w terminie oraz opisałam całą sytuację, która mnie spotkała, jednak do chwili obecnej nie otrzymałam zarówno odpowiedzi na maila jak i zwrotu środków.
W związku z powyżej opisaną sytuacją zwracam się z prośbą o pomoc w odzyskaniu środków.
Brak realizacji zamówienia oraz brak zwrotu pienięPo złożeniu zamówienia na spodnie oraz marynarkę na stronie Joana butik firma nie wywiązała się z terminu dostawy. Po kontakcie smsowym zostałam poinformowana, że nie ma mojego rozmiaru spodni na stanie. Anulowałam zamówienie, pieniądze miały być zwrócone w ciągu 4 dni. Termin minął, zwrotu brak. Jestem zwodzona i dostaje smsy o kolejnych terminach zwrotu pieniędzy. Dziś firma już wogole nie odpisuje. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Niestety jest to tylko pisanie o tym, ze zwrot bedzie jutro, zwrotu nie mogę odzyskać. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu pieniędzy za całe niezrealizowane zamówienie w kwocie 431.80 zł.