Brak towaruCóż, sprawa wygląda tak, jak u reszty. Pokusiłam się na projektor z tiktoka dnia 12 sierpnia. Wysłałam przelew i czekałam na wysyłkę produktu, jej czas to miało być max. 48h. Po kilku dniach napisałam do nich maila i dostałam odpowiedź na zasadzie kopiuj-wklej o treści „iękujemy za wiadomość oraz za dokonanie płatności za zamówienie nr 1811 złożone 12 sierpnia. Obecnie Pańskie zamówienie jest częścią naszej trwającej przedsprzedaży, co może wpłynąć na czas realizacji i dostawy.
Przekażemy więcej informacji oraz szczegóły dotyczące wysyłki wkrótce po zakończeniu etapu przedsprzedaży. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania i prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości.
Dziękujemy za zrozumienie i pozdrawiamy serdecznie,
Zespół CinePro”.
Minął już grubo ponad miesiąc, a zamówienia oczywiście nadal nie ma. Napisałam 2 kolejne maile z prośbą o informację, ale brak jakiegokolwiek odzewu, a istotna cine-pro.pl przestała istnieć. Najwidoczniej dałam się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], mój błąd, pewnie będę musiała to załatwiać inaczej, by odzyskać pieniądze, ale poczekam jeszcze do końca miesiąca.
Plikomania Dzienndobru
Towar zamówiony na początku sierpnia za 379 zł do dziś 21.09 brak dostawy. Za każdym razem gdy się do nich napisze przepraszają za opóźnienie i każą czekać. W regulaminie jest wysyłka w 1 dzień. Wysyłają nr przesyłki który jest błędny. Nie chcą podaż żadnej informacji kiedy zostanie wysłane zamówienie oraz kiedy dotrze. Od tygodnia brak kontaktu. Nie odpisują na maile.
Odblokowanie portu optycznegoSzanowni Państwo,
jako prosument posiadający instalację fotowoltaiczną oraz bezinwazyjne urządzenie do dokonywania pomiarów w zakresie produkcji/poboru energii proszę o umożliwienie bieżącego śledzenie ww. danych poprzez odblokowanie portu optycznego licznika dwukierunkowego zainstalowanego w moim Punkcie Poboru Energii.
Z poważaniem,
Brak zwrotu środków w związku ze zwrotem zamówieniDokonałam zwrotu części zamówienia, do 31 lipca 2024 r. powinna mi zostać zwrócona kwota 101,40 zł. Do chwili obecnej przedmiotowe środki do mnie nie wpłynęły.
Nie wysłanie towaru, brak zwrotu pieniędzyDnia 06.09.2024r. zamówiliśmy zestaw łazienkowy umywalka z szafką w cenie 952,20zł. Przy produkcie czas wysyłki był deklarowany na 48h. Gdy 11.09.24r. status zamówienia nie zmienił się z "w trakcie przygotowania" postanowiłam skontaktować się z BOK. Pan zadeklarował wysyłkę jutro (12.09.24r.) z obietnicą, że przesyłka dojdzie najpóźniej we wtorek. W piątek także status przesyłki zmienił się na "przesyłka wysłana" (w załączeniu screen). Gdy we wtorek 17.09.24r. Przesyłka wciąż do nas nie trafiła, ponownie skontaktowaliśmy się z BOK. Otrzymałam wiadomość zwrotną że towar został uszkodzony, a nowy zestaw zostanie ponownie wysłany (screen w załączniku). Przystaliśmy na tą propozycję, z zaznaczeniem że jeżeli zestaw nie trafi do nas do 20.09.2024r., poprosimy o zwrot pieniędzy i rezygnujemy z realizacji zamówienia. Finalnie w czwartek wieczorem nie otrzymaliśmy informacji o nadaniu przesyłki, dlatego w mailu poprosiliśmy o zwrot kosztów. Telefonicznie pan z BOK poinformował że pieniądze zostaną zwrócone, przelew niestety nie dotarł. Oczekujemy jak najszybszego zwrotu pieniędzy na podany w mailu nr konta bankowego.
Zamówione, nigdy nie wysłane Zamówione 17 września, do dnia maksymalnie 20 września miało zostać wysłane. Zero kontaktu, zmiana statusu też nie nastąpiła, ciągle jedynie złożone i nic więcej. Nikt nie odbiera telefonu, na mejle też nie odpisują.
Zwrot towary03.06.2024 Firma Karko otrzymała zwrot mojego zamówenia. do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy pomimo wilelokrotnych próśb z mojej strony. Oczekuję jak najszybszego zwrotu moich pieniedzy. Kwota 249,36 zł
Odmowa przyjecia zwrotu towaruW dniu dzisiejszym chciałam zwrócić buty lub wymienić na większy rozmiar, w sklepie CCC we Wrocławiu, ul.Sucha 1, galeria Wroclavia. Sklep odmówił przyjęcia zwrotu ze wzgledu na brak pudełka. Posiadam metki, paragon, obuwie tylko przymierzone. Kierownik sklepu stwierdził, że tak majà w regulaminie -musi byc pudelko i to w stanie nienaruszonym. Co jest bzdurą, ponieważ buty zakupiłam on-line i przy otwieraniu paczki i tak się uszkodziło.
Wiem, że to zapis niezgodny z prawem konsumenta.
3663-168DD | Koszulka dla Pielęgniarki Niech Już T13 września zamówiłam dwie koszulki ,czas realizacji miał byc dwa dni maksymalnie,zamówienie opłacone blikiem od razu potwierdzenie zamówienia i opłacenia otrzymałam na emaila ,brak kontaktu z firmą i oczyiście zamówienia nie mam
Zamówienie 15.09.2024 złożyłam zamówienie i cisza od tamtej pory. Ani nr zamówienia ani nic. Telefonu nie odbiera ani nie odpisuje na maile. Kolejny . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z tiktoka. Sprawę zgłoszę na policję.