- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
FLOTECH ŁUKASZ ŁUCZYŃSKI
w dniu 28.09.2025 zakupiłam sweter, który miał być wysłany w ciągu 5 dni, nie został, przeciągali mnie w czasie mówiąc że "w tym tygodniu wyślemy" następnie poinformowali mnie, że nie mają na stanie więc anulowałam zamówienie i poprosiłam o zwrot pieniędzy, kasy nie oddali(czytaj więcej)
Brak pieniędzy za zwracany towar (79zł!) od 3 tygodni, brak dowodu zakupu za zamówienie, jestem zbywany wiadomościami, że następnego dnia wyjdzie przelew - widmo. Pieniędzy jak nie było, tak nie ma. [usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Dnia 23.09.2025r zakupiłem w tej "firmie" 2 rzeczy, konkretnie legginsy Fame Fashion. Do dnia dzisiejszego 02.10.2025 przesyłka nie została nawet wysłana. Sprzedający zbywa mnie w korespondencji sms, że przesyłka zostanie wysłana jutro, to jutro było we wtorek 30.09.2025 było też w środę 01.10.2025. Na ich stronie internetowej była informacja czas wysyłki 5 dni. Więc te 5 dni już dawno minęło. Nie mam ani zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy na konto i pewnie ani towaru ani kasy nie dostanę sądząc po opiniach jakie przewijają się w internecie na temat tego [usunięte przez moderatora] interesu(czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie dnia 14.09.25r. na JoanaButik. Mimo zapewnienia, że paczka do dziś wyjdzie tak się nie stało. Brak paczki i zwrotu pieniędzy. Brak odpowiedzi. Byłam zbywana i zostałam [usunięte przez moderatora] jak inne osoby. Sprawę te nagłośnie u producentów na których zdjęciach bazuje Butik oraz podpisze się pod pozwem zbiorowym pod wnioskiem już innych Pań . Żądam zwrotu gotówki w wysokości 170zł. Pisałam zgodnie z regulaminem alnulację zamówienia. (czytaj więcej)
Witam, zostałam [usunięte przez moderatora] przez sklep na kwotę 170zł. Zamówiłam towar dnia 14 września 2025r i towaru nie dostałam. Nie odpisują na smsy i nie odbierają telefonu. Żądam zwrotu gotówki blikiem na nr telefonu [usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)
Sklep „Joana Butik” [usunięte przez moderatora] klientów. Dokonałam płatności BLIK na numer telefonu podany przez sklep i mam potwierdzenie wpłaty, a mimo to sklep wysyła wyłącznie faktury proforma. Nie realizuje zamówienia ani nie zwraca pieniędzy, wysyłając jedynie wymijające odpowiedzi. Dodatkowo sklep używa w internecie zdjęć [usunięte przez moderatora] z innych firm, które jednoznacznie zaprzeczają jakiejkolwiek współpracy z tym butikem. To kolejny dowód na brak jakiejkolwiek rzetelności i uczciwości w działaniu. Podjęte dotychczas kroki: Próba kontaktu ze sklepem – otrzymuję tylko wymijające odpowiedzi, żadnej konkretnej reakcji. Sprawdzenie opinii innych klientów – wiele osób miało podobne doświadczenia. Zgłoszenie sprawy do banku w celu odzyskania wpłaconej kwoty. Oczekiwany rezultat: Zwrot wpłaconej kwoty lub realizacja zamówienia zgodnie z umową. Ostrzeżenie innych klientów przed działalnością sklepu.(czytaj więcej)
Zamówienie złożone 24 maja br. Na 330 zł do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki. Sprawa będzie kierowana do sądu!!!(czytaj więcej)
Zamówienia zostały zwrócone, jedno 18.07, drugie 09.08. Pomimo zapewnienia sklepu środki nie zostały zwrócone na konto. (czytaj więcej)
Zamówienie miało być wysłane w 5 dni roboczych, minęło 11 i nic żadnej informacji, że choćby zostało wysłane , zażądałam anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy, smsem odpowiedziano mi, by kierować sprawę mejlowo, na mejla oczywiście nikt nie odpowiada. Poziom konwersacji SMS jak z 10 latkiem (czytaj więcej)
Firma Flotech Łukasz Łuszyński wyłudza pieniądze znajduje sie pod adresem internetowym ---> https://www.joanabutik.pl/ odradzam tam zakupów zostałam [słowo usunięte przez moderatora] na ponad 1040zł do tej pory nie otrzymałam paczki ani zwrotu środków. Oczekuje zwrotu środków. (czytaj więcej)