- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

FLOTECH ŁUKASZ ŁUCZYŃSKI

Witam, w dniu 17.11.2025 złożyłam zamówienie, które miało być wysłane do 5 dni. Po tym odezwałam się do firmy, że zamówienie będzie wysłane 25.11 od tego momentu brak odzewu. Pisałam pod nr sms podany na stronie, Instagram firmy, maila - nadal brak odzewu. Coś czuję, że nie odzyskam pieniędzy ani nie otrzymam zamówienia. (czytaj więcej)
6.11. 25 r. złożyłam zamówienie na stronie Jana Butik. Od tego czasu zapomniałam, że coś w ogóle zamawiałam i kiedy sobie przypomniałam, tj. 17.11. z ciekawości weszłam na opinie o sklepie. Wtedy zorientowałam się, że mogłam paść ofiarą [usunięte przez moderatora]. Od razu zaczęłam dzwonić pod numer podany na stronie. Oczywiście nikt nie odbierał, otrzymałam jedynie sms z prośbą o wiadomość. Wysłałam wiadomość sms i mailową o anulowaniu zamówienia i żądanie zwrotu środków. Dostałam sms o zwrocie, ale rzecz jasna do dnia dzisiejszego cisza. Żądam zwrotu środków (537 zł) ! Nie mam zamiaru sponsorować[usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Zamówiłam 2 płaszcze w osobnym zamówieniu na łączną kwotę 1312,20zł minęły 2 tygodnie nie otrzymałam towaru ani zwrotu pieniędzy! Żadnego kontaktu z właścicielem firmy.(czytaj więcej)
Zamówiłam towar od sklepu Joana butik (23.10.2025) do dziś brak towaru i brak zwróconych pieniędzy. Sklep nie odpisuje na wiadomości. Napisalam e-mail z przedsądowym nakazem czekam na reakcję sklepu i zwrot pieniędzy .(czytaj więcej)
Płaszcz zakupiłam 4.10.2025 za kwotę 415 zł w sklepie internetowym i nie został wysłany. Po kontakcie sms 18.10 anulowałam zamówienie przez mail prosząc o zwrot pieniędzy. Po tygodniu nadal brak zwrotu pieniędzy za niewysłany płaszcz. (czytaj więcej)
W dniu 17.09.2025 złożyłam zamówienie nr 24128 w sklepie Joana Butik za kwotę 1288,80 zł. Płatność została dokonana przelewem blik na numer telefonu (załączam potwierdzenie). Do chwili obecnej nie otrzymałam zamówionego towaru, ani zwrotu pieniędzy. Próby kontaktu ze sklepem (e-mail, telefon) nie przyniosły rezultatu.(czytaj więcej)
w dniu 28.09.2025 zakupiłam sweter, który miał być wysłany w ciągu 5 dni, nie został, przeciągali mnie w czasie mówiąc że "w tym tygodniu wyślemy" następnie poinformowali mnie, że nie mają na stanie więc anulowałam zamówienie i poprosiłam o zwrot pieniędzy, kasy nie oddali(czytaj więcej)
Brak pieniędzy za zwracany towar (79zł!) od 3 tygodni, brak dowodu zakupu za zamówienie, jestem zbywany wiadomościami, że następnego dnia wyjdzie przelew - widmo. Pieniędzy jak nie było, tak nie ma. [usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Dnia 23.09.2025r zakupiłem w tej "firmie" 2 rzeczy, konkretnie legginsy Fame Fashion. Do dnia dzisiejszego 02.10.2025 przesyłka nie została nawet wysłana. Sprzedający zbywa mnie w korespondencji sms, że przesyłka zostanie wysłana jutro, to jutro było we wtorek 30.09.2025 było też w środę 01.10.2025. Na ich stronie internetowej była informacja czas wysyłki 5 dni. Więc te 5 dni już dawno minęło. Nie mam ani zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy na konto i pewnie ani towaru ani kasy nie dostanę sądząc po opiniach jakie przewijają się w internecie na temat tego [usunięte przez moderatora] interesu(czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie dnia 14.09.25r. na JoanaButik. Mimo zapewnienia, że paczka do dziś wyjdzie tak się nie stało. Brak paczki i zwrotu pieniędzy. Brak odpowiedzi. Byłam zbywana i zostałam [usunięte przez moderatora] jak inne osoby. Sprawę te nagłośnie u producentów na których zdjęciach bazuje Butik oraz podpisze się pod pozwem zbiorowym pod wnioskiem już innych Pań . Żądam zwrotu gotówki w wysokości 170zł. Pisałam zgodnie z regulaminem alnulację zamówienia. (czytaj więcej)