Sprzedający ukrył termin dostawyDzień dobry.
Szukałem pluszowych lalek dla chrzestnicy, takich jakie chciała. Znalazłem w sklepie internetowym "Snoopy-sklep.pl". W opisie sprzedawanego towaru była informacja, że wysyłka w ciągu 24h, także złożyłem zamówienie, opłaciłem za towar Blikiem. Po dokonaniu wpłaty otrzymałem mail'a od sprzedającego, że odnotowali wpłatę i towar zostanie dostarczony w terminie od 10 do 45 dni. Biorąc pod uwagę, że lalki te miały być prezentem dla dziecka, nie mam tyle czasu na oczekiwanie, więc napisałem do sprzedającego, że nie ładnie postępuje tak oszukując, nie podając terminu dostawy. W ciągu 2-3 godzin wysłałem także oświadczenie odstąpienia od umowy z prośbą oddania pieniędzy za towar.
Dodam, że zakupu dokonałem w niedzielę (11.12.2023r.), tego samego dnia wysłałem też odstąpienie od umowy, więc towar nie został jeszcze wysłany z chin do mnie.
W poniedziałek (12.12) otrzymuje informację od sprzedającego, że nie ma możliwości oddania pieniędzy, ponieważ towar został wysłany. Mimo mojego odstąpienia twierdzą, że towar został wysłany.
Napisali również, że oczywiście mogę oddać towar, gdy do mnie przyjdzie. Ale licząc 45 dni roboczych zanim otrzymam prezent to będzie 9.02.2024r. Wtedy mam odesłać towar i czekać na zwrot środków. Czyli pieniędzy, które były przeznaczone na prezent otrzymam spowrotem w marcu.
W tej sytuacji jestem zmuszony poprosić o pomoc.
Od sprzedającego żądam natychmiastowego zwrotu środków na konto.
Gdyby sprzedający był uczciwy to napisałby, że towar idzie z chin, a czas oczekiwania to 2,5 miesiąca.
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ te pieniądze są mi potrzebne na zakup prezentu na święta.
Rezygnacja z zakupuKupiłem w tym sklepie trzy czekolady , przy kasie dowiedziałem się, że jeżeli kupię jedną więcej to kolejną otrzymam gratis. Chciałem więc zwrócić zakupione trzy czekolady i dobrać czwartą objętą promocją. Wielkie było moje zdziwienie gdy pani Kierownik poinformowała mnie o braku możliwości anulowania zakupu. Powiedziała, że regulamin sklepu zabrania zwrotów takiego towaru. Przy czym cała sytuacja miała miejsce przy kasie czyli towar nie opuścił terenu sklepu.
Brak zwrotu pieniedzyZamówiłam płaszcz na www. Po otrzymaniu przesyłki zgłosiłam chęć odstąpienia od umowy i odesłałam płaszcz poprzez Inpost. Towar w stanie idealnym, z metkami, nie noszony, dobrze spakowany.
Na moje pytanie kiedy dostanę zwrot pieniędzy dostałam informację: "Pani Katarzyno paczka dotarł do nas 14 listopada - zwroty realizowane są w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki." Jest 11 grudnia. Próbowałam się kontaktować przez telefon, mail i messenger. Pieniędzy nadal nie mam. Oczekuję bezzwłocznego zwrotu pieniędzy za płaszcz oraz zapłacenia odsetek ustawowych.
Uszkodzona przesyłka odmowa wypłacenia odszkodowanKurier inpost był w stanie ułamać mocowanie dyferencjału z bmw .Element który wytrzymuje potworne siły napędzając auto.
Reklamacja odrzucona ,wina oczywiście zwalona na opakowanie
Przesyłka w międzyczasie zaginęła dotarła uszkodzona
Nie wiem co trzeba zrobić żeby ułamać takie ucho i z którego pietra leciała paczka.
Reklamacja oraz odwołanie nie przyniosło skutku
Termin odpowiedzi był wykorzystany do ostatniego dnia ,przez co auto musiało stać miesiąc bez "dyfra"
Próbowałem się dogadać żeby zwrócili chociaż cześć kosztów,zero odpowiedzi.
Czuje że moja sprawa została po prostu olana
Oczekuje zwrotu kosztów
Empik premium kooperacja z ShellKorzystając z Empik Premium dodatkowo dostaje się zniżki u wybranych partnerów. Dość często z nich korzystałam ( Helios, Multikino itp.). Dziś chciałam skorzystać z promocji na stacji Shell. Po zatankowaniu okazało się, że nie wszystkie stacje w biorą udział w tej promocji. Nie było to odznaczone w żaden sposób w aplikacji ( gwiazdką lub odnośnikiem z informacją, że spis stacji, które biorą udział w promocji jest w tabeli na końcu regulaminu). I o ile w przypadku innych parterów zwrot
lub wycofanie się z zakupów byłoby możliwe to w przypadku stacje benzynowej, po zatankowaniu nie mogliśmy wycofać się z transakcji.
Koncert Muzyki Filmowej -Wojciech Kilar w GdańskuBrak zwrotu kosztów zakupu biletów na odwołany koncert w dniu 19.11.2023 godz 19:30 w ERGO ARENIE ,Plac Dwóch Miast 1.
Wszelkie monity drogą e-mail nieskuteczne.
Nieprawidłowo zawarta umowaW dniu 25.07.2023 konsultant biura obsługi klienta Play zadzwonił do mnie z ofertą przeniesienia trzech numerów z T-mobile do Play. Zgodzilem się na przedstawioną ofertę pod warunkiem ,iż przeniesienie nastąpi na koniec umowy terminowej w T-mobile czyli w listopadzie. Konsultant zapewniał mnie ,iż kara umowna nie zostanie naliczona .Stało się jednak inaczej, zostałem obciążony przez T-mobile kwotą 1201,06 zł za zerwanie umowy .Gdyż numery zostały przeniesione w sierpniu. Proszę o zwrot kosztów które muszę opłacić w T-mobile, gdyż zostały one naliczone z winy Państwa pracownika .Proszę również o udostępnienie do odsłuchu całości nagrania rozmowy z konsultantem z dniach 25.07.2023. Odpowiedź jest w dokumentach.Ponizej też dodaje zdjęcie umowy przeniesienia numerów.
Brak Zwrotu Gotówki po odesłaniu towaruDn . 14.11.2023 zostało złożone zamówienie na stronie Lacoste.pl na koszulkę Polo w kwocie 489.00PLN . Opłata za towar została uiszczona z góry za pomocą karty kredytowej . Dn . 15.11.2023 zamówienie zostało dostarczone . Po otwarciu przesyłki produkt okazał się za duży , więc został zapakowany a na przesyłka została naklejona etykieta zwrotna która znajdowała się wewnątrz przesyłki. Dn. 16.11.2023 przesyłka została zwrócona do punktu nadawczego . Dn 17.11.2023 paczka wyjechała w drogę i dostarczona do powyższej firmy 20.11.2023 .
Termin jaki mają na swojej stronie na zwrot pieniędzy wynosi 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
Termin niestety minął a pieniędzy nie zwrócono. Na różnych stronach internetowych np.ceneo.pl ale nie tylko można spotkać się z opiniami ludzi ,którzy mają również taki sam problem i ta sytuacja powtarza się kilkukrotnie i niestety nikt nie otrzymuje zwrotu za odesłany towar. Na e-mail otrzymywane są non stop odpowiedzi prawdopodobnie automatyczne „
Uprzejmie informujemy, iż wysłaliśmy zapytanie w tej sprawie do odpowiedniego działu.” Na infolinii niestety nikt nie odbiera telefonów . W związku z tym proszę o pomoc z w rozwiązaniu powyższej sprawy.
Niewłaściwa cena podana na listwie Kawa Tchibo family postawiona pod ceną, która się z nią nie zgadza. Była tam cena do pojemności 500g. Postawiona 250g.
Pomarańcze na kasie samoobsługowej wbiłam sobie niewłaściwie i nie dało się tego wycofać co jest paranoją.
Brak ceny z ostatnich 30 dni przed obniżkąW Lidlu w Pucku na etykietach jest brak ceny z przed ostatnich 30 dni