Brak zwrotu pieniędzy9.12.2023 kupiłem przez internet od firmy Opony lider 4 opony za 850,36 zł, zapłaciłem przelewem. 12.12.2023 dostałem powiadomienie że transakcja została anulowana i nastąpi zwrot kosztów. Brak kontaktu z firmą, nie mam ani opon ani zwróconych pieniędzy. Proszę o pomoc w sprawie. Pozdrawiam
Drugi produkt Domestos za 1 zł nie nalicza sięDzień dobry,
chciałem dziś skorzystać z promocji widocznej w aplikacji mobilnej: Domestos za 8zł a drugi produkt za 1zł. Kupiłem wiec 2 produkty, wskazany był też limit na maksymalnie 2. Niestety po zakupie okazało się, ze drugi produkt wcale nie kosztował 1 zł tylko tak samo jak pierwszy 8zł. Oczekuje zwrotu różnicy i zaprzestania tej praktyki, która wprowadza w błąd prawdopodobnie także innych konsumentów.
Załączam paragon i kartę Biedronki.
Towar niezgodny z opisemZamówiłem buty, które reklamowano na Facebook. Buty były z wysoką cholewką, ocieplane, na zimę. Dzisiaj tj. 15 grudnia 2023 roku, otrzymałem przesyłkę z całkiem innymi butami: bez ocieplenia, niskie, raczej na wiosnę lub lato. Zapłaciłem za nie 199 zł. Chciałbym zwrócić te buty i odzyskać pieniądze, niestety nie było w paczce żadnego paragonu, brak adresu, telefonu , żadnych danych. Uważam, że to jest celowe, jawne oszustwo i naciąganie ludzi.
ZakupNadesłano mi spodnie w innym rozmiarze niż zamówiony, zgodnie z prośbą sklepu odesłałam do reklamacji dnia 28.11.23r. Sklep odebrał paczkę 29.11.23r i nie zwrócił mi pieniędzy, nie odpowiada na e-maile.
reklamacja plecaka z tytułu rękojmidnia 5.10.2023 r. dokonałam zakupu plecaka i on się wewnątrz cały popruł. Wysłałam do firmy zgłoszenie 25.11.2023 r. reklamację z tytułu rękojmi i firma poprosiła mnie o zdjęcia dnia 27.11.2023 r. w dniu 28.11.2023 r. przesłałam do firmy zdjęcia i nie miałam odpowiedzi od firmy. W dniu 12.12.2023 r. napisałam do firmy, że już minęło ponad 14 dni i uważam, że reklamacja jest zasadna to wówczas firma mi napisała, że wiadomości były w spam i oni mogą mi naprawić plecak. Niestety nie zgodziłam się i oni reklamację dotyczącą zwrotu gotówki odrzucili. Teraz pisałam i dzwoniłam do tej firmy ale nikt nie opdbiera moich telefonów, email i sms.
Przysłanie niechcianego towaruDzień dobry, 12.12.2023 przyszedł produkt, którego nie zamawiałam i chcę go zwrócić. Paczka nie zawiera, ani ceny, faktury, i na szczęście jest z widocznym adresem zwrotnym. Zapłaciłam 170 zł. , bo myślałam , że to inna przesyłka. . Ja, jako klient mam 14 dni na zwrot, zaczęłam działać od następnego dnia. wysłałam 2 maile - bez reakcji. Mam nadzieje,że Państwo coś wskóracie. Wiem z opinii juz teraz(po czasie), że wielu jest oszukanych po dochodzeniach wskazuja InPost - faktycznie jest na adresie wymieniony, bo inna firma była kurierem. Firma jako Wola Bykowska milczy. Pozdrawiam z nadzieją na pozytywne załatwienie sprawy.
Wymuszanie płacenia za usługę gwarancyjną Wysłałem telefon na gwarancji do serwisu gwarancyjnego w trakcie trwania gwarancji , zg zgłoszenie też było w trakcie trwania gwarancji serwis tak długo trzymał telefon w naprawie aż skończyła się gwarancja i zażądał zapłaty przewyższającej wartość telefonu kiedy się nie zgodziłem na naprawę gwarancyjną z dopłatą przewyższającą wartość telefonu za odesłanie i ekspertyzę karzą mi jeszcze zapłacić 99 zł zaznaczę że jest to serwis gwarancyjny i telefon był wysłany w ramach gwarancji brak ładowania baterii telefon to realme x 50 a serwis to MTTC serwis od firmy oczekuje naprawy gwarancyjnej czyli wymiany baterii aby telefon normalnie ładował podejrzewam że podczas ekspertyzy uszkodzili szklane plecki i chcą się dorobić na mnie , trzeba pamiętać nadal że to była naprawa gwarancyjną a ekspertyza trwała aż do końca gwarancji
zwrot gotówki za zwrócony niewłasciwy towarZakupiłem przepustnicę, która okazała się inną niż była przedstawiona na złączonym do oferty zdjęciu. (Miała 6 pinów, a na zdjęciu było 8 - nie pasuje do mego auta oraz podanego nr VIN). Zwróciłem towar sprzedawcy z informacją, że oczekuję na zwrot gotówki. Przesyłka dotarła do sprzedawcy w dniu 20.11.2023r. o godz. 10.25:15. Do dnia dzisiejszego tj. 13.12.2023r. nie otrzymałem pieniędzy. Na moje emaile otrzymałem miedzy innymi w dniu 30.11.2023 r. taką odpowiedz:"Spokojnie. Wysłaliśmy towar do producenta. W tym tygodniu powinna być odpowiedź w tej sprawie.
To nie jest odstąpienie, tylko reklamacja a tutaj terminy niestety czasami się wydłużają. My to robimy raczej sprawie, więc nie powinno być problemu.'
Wadliwy towarZakupiłem przez internet garnki firmy Tefal za 850 zł. Towar przyszedł kurierem, opakowanie było nienaruszone, ale jeden z garnków był krzywy. Pojechałem do sklepu stacjonarnego w celu wymiany wadliwego towaru. Pracownik postanowił, że złożymy reklamację. Tefal stwierdził, że jest to usterka mechaniczna, a towar był używany (notatka pracownika sklepu przyjmującego reklamacje mówiła o tym, że towar jest oryginalnie zapakowany i nie nosi śladów użytkowania). Sklep zwrotu przyjąć nie chce, bo towar był reklamowany. Zostałem bez pieniędzy i z wadliwym towarem. Oczekuję od firmy wymiany towaru na pełnowartościowy.
Brak dostawy zakupionych mebliDnia 20.11.2023r dokonałem zakupu zestawu mebli kuchennych na stronie
https://marus.pl/zestaw-mebli-mediolan-bialy-polysk-p-137.html
Otrzymałem potwierdzenie zamówienia
https://marus.pl/zamowienia-szczegoly-zs-4436.html/zamowienie=ad9125a97b83fe95f0d293d379a0b15bc0fb6cc0
Wynika z niego że dostawa powinna nastąpić do dnia 25.11.2023
Na moja reklamacje mailowa w firmie w dniu 30 listopada otrzymałem informację że dostawa nastąpi w przyszłym tygodniu i zostane powiadomiony o momencie nadania.
Od tamtej pory cisza i firma się nie odzywa.
Nie zapewniają możliwości kontaktu telefonicznego.
Dzisiaj mamy 12.12.2023 a mebli dalej nie otrzymałem ani żadnej informacji o dostawie.