Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-12-16 godz: 12:57Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlP.B.
Brak zwrotu pieniędzy9.12.2023 kupiłem przez internet od firmy Opony lider 4 opony za 850,36 zł, zapłaciłem przelewem. 12.12.2023 dostałem powiadomienie że transakcja została anulowana i nastąpi zwrot kosztów. Brak kontaktu z firmą, nie mam ani opon ani zwróconych pieniędzy. Proszę o pomoc w sprawie. Pozdrawiam
2023-12-16 godz: 12:45Publiczna
Rozwiązana
Drugi produkt Domestos za 1 zł nie nalicza sięDzień dobry, chciałem dziś skorzystać z promocji widocznej w aplikacji mobilnej: Domestos za 8zł a drugi produkt za 1zł. Kupiłem wiec 2 produkty, wskazany był też limit na maksymalnie 2. Niestety po zakupie okazało się, ze drugi produkt wcale nie kosztował 1 zł tylko tak samo jak pierwszy 8zł. Oczekuje zwrotu różnicy i zaprzestania tej praktyki, która wprowadza w błąd prawdopodobnie także innych konsumentów. Załączam paragon i kartę Biedronki.
2023-12-15 godz: 19:26Publiczna
Rozwiązana
Towar niezgodny z opisemZamówiłem buty, które reklamowano na Facebook. Buty były z wysoką cholewką, ocieplane, na zimę. Dzisiaj tj. 15 grudnia 2023 roku, otrzymałem przesyłkę z całkiem innymi butami: bez ocieplenia, niskie, raczej na wiosnę lub lato. Zapłaciłem za nie 199 zł. Chciałbym zwrócić te buty i odzyskać pieniądze, niestety nie było w paczce żadnego paragonu, brak adresu, telefonu , żadnych danych. Uważam, że to jest celowe, jawne oszustwo i naciąganie ludzi.
2023-12-15 godz: 14:25Publiczna
Rozwiązana
ZakupNadesłano mi spodnie w innym rozmiarze niż zamówiony, zgodnie z prośbą sklepu odesłałam do reklamacji dnia 28.11.23r. Sklep odebrał paczkę 29.11.23r i nie zwrócił mi pieniędzy, nie odpowiada na e-maile.
2023-12-15 godz: 12:07Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlE.M.
reklamacja plecaka z tytułu rękojmidnia 5.10.2023 r. dokonałam zakupu plecaka i on się wewnątrz cały popruł. Wysłałam do firmy zgłoszenie 25.11.2023 r. reklamację z tytułu rękojmi i firma poprosiła mnie o zdjęcia dnia 27.11.2023 r. w dniu 28.11.2023 r. przesłałam do firmy zdjęcia i nie miałam odpowiedzi od firmy. W dniu 12.12.2023 r. napisałam do firmy, że już minęło ponad 14 dni i uważam, że reklamacja jest zasadna to wówczas firma mi napisała, że wiadomości były w spam i oni mogą mi naprawić plecak. Niestety nie zgodziłam się i oni reklamację dotyczącą zwrotu gotówki odrzucili. Teraz pisałam i dzwoniłam do tej firmy ale nikt nie opdbiera moich telefonów, email i sms.
2023-12-15 godz: 00:51Publiczna
Rozwiązana
Przysłanie niechcianego towaruDzień dobry, 12.12.2023 przyszedł produkt, którego nie zamawiałam i chcę go zwrócić. Paczka nie zawiera, ani ceny, faktury, i na szczęście jest z widocznym adresem zwrotnym. Zapłaciłam 170 zł. , bo myślałam , że to inna przesyłka. . Ja, jako klient mam 14 dni na zwrot, zaczęłam działać od następnego dnia. wysłałam 2 maile - bez reakcji. Mam nadzieje,że Państwo coś wskóracie. Wiem z opinii juz teraz(po czasie), że wielu jest oszukanych po dochodzeniach wskazuja InPost - faktycznie jest na adresie wymieniony, bo inna firma była kurierem. Firma jako Wola Bykowska milczy. Pozdrawiam z nadzieją na pozytywne załatwienie sprawy.
2023-12-13 godz: 10:15Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlD.A.
Wymuszanie płacenia za usługę gwarancyjną Wysłałem telefon na gwarancji do serwisu gwarancyjnego w trakcie trwania gwarancji , zg zgłoszenie też było w trakcie trwania gwarancji serwis tak długo trzymał telefon w naprawie aż skończyła się gwarancja i zażądał zapłaty przewyższającej wartość telefonu kiedy się nie zgodziłem na naprawę gwarancyjną z dopłatą przewyższającą wartość telefonu za odesłanie i ekspertyzę karzą mi jeszcze zapłacić 99 zł zaznaczę że jest to serwis gwarancyjny i telefon był wysłany w ramach gwarancji brak ładowania baterii telefon to realme x 50 a serwis to MTTC serwis od firmy oczekuje naprawy gwarancyjnej czyli wymiany baterii aby telefon normalnie ładował podejrzewam że podczas ekspertyzy uszkodzili szklane plecki i chcą się dorobić na mnie , trzeba pamiętać nadal że to była naprawa gwarancyjną a ekspertyza trwała aż do końca gwarancji
2023-12-13 godz: 07:38Publiczna
Rozwiązana
zwrot gotówki za zwrócony niewłasciwy towarZakupiłem przepustnicę, która okazała się inną niż była przedstawiona na złączonym do oferty zdjęciu. (Miała 6 pinów, a na zdjęciu było 8 - nie pasuje do mego auta oraz podanego nr VIN). Zwróciłem towar sprzedawcy z informacją, że oczekuję na zwrot gotówki. Przesyłka dotarła do sprzedawcy w dniu 20.11.2023r. o godz. 10.25:15. Do dnia dzisiejszego tj. 13.12.2023r. nie otrzymałem pieniędzy. Na moje emaile otrzymałem miedzy innymi w dniu 30.11.2023 r. taką odpowiedz:"Spokojnie. Wysłaliśmy towar do producenta. W tym tygodniu powinna być odpowiedź w tej sprawie. To nie jest odstąpienie, tylko reklamacja a tutaj terminy niestety czasami się wydłużają. My to robimy raczej sprawie, więc nie powinno być problemu.'
2023-12-12 godz: 14:35Publiczna
Rozwiązana
Wadliwy towarZakupiłem przez internet garnki firmy Tefal za 850 zł. Towar przyszedł kurierem, opakowanie było nienaruszone, ale jeden z garnków był krzywy. Pojechałem do sklepu stacjonarnego w celu wymiany wadliwego towaru. Pracownik postanowił, że złożymy reklamację. Tefal stwierdził, że jest to usterka mechaniczna, a towar był używany (notatka pracownika sklepu przyjmującego reklamacje mówiła o tym, że towar jest oryginalnie zapakowany i nie nosi śladów użytkowania). Sklep zwrotu przyjąć nie chce, bo towar był reklamowany. Zostałem bez pieniędzy i z wadliwym towarem. Oczekuję od firmy wymiany towaru na pełnowartościowy.
2023-12-12 godz: 08:32Publiczna
Rozwiązana
Brak dostawy zakupionych mebliDnia 20.11.2023r dokonałem zakupu zestawu mebli kuchennych na stronie https://marus.pl/zestaw-mebli-mediolan-bialy-polysk-p-137.html Otrzymałem potwierdzenie zamówienia https://marus.pl/zamowienia-szczegoly-zs-4436.html/zamowienie=ad9125a97b83fe95f0d293d379a0b15bc0fb6cc0 Wynika z niego że dostawa powinna nastąpić do dnia 25.11.2023 Na moja reklamacje mailowa w firmie w dniu 30 listopada otrzymałem informację że dostawa nastąpi w przyszłym tygodniu i zostane powiadomiony o momencie nadania. Od tamtej pory cisza i firma się nie odzywa. Nie zapewniają możliwości kontaktu telefonicznego. Dzisiaj mamy 12.12.2023 a mebli dalej nie otrzymałem ani żadnej informacji o dostawie.