Uszkodzenje tv w serwisie. Witam.03. 11.2023 Oddalem tv do reklamacji z tytułu rękojmi. Pojawiły się czarne pasy na dole ekranu. Tv wrócił z reklamacji z uszkodzeniami matrycy, tj białe plamy, martwe pixele. Wczesnej tego nie było. Tv nie odebrałem. Pani w sklepie kazała mi Zgłosić druga reklamację z tytułu rękojmi. Więc zgłosiłem. Niestety serwis uznał ze uszkodzenia są mechaniczne. I że mogę kupić nowy tv. Tak o to media expert uszkodził mi tv i doradził kupić nowy. Nr sprawy to S33311239705. Kierownik sklepu odsyła mnie do serwisu, serwis do media expert. Media expert proponuję kuomno nowego tv
Bezpodstawne odwołanie rezerwacjiNa początku listopada dokonałam rezerwacji apartamentu na ulicy Wierzbowej we Wrocławiu w terminie 31.12-02.01.2024 (sieć AbsyntApart). Wówczas kwota do zapłaty opiewała na 1500 zł. Rezerwacji dokonywałam za pośrednictwem Booking.com. Bezpłatne odwołanie i zapłata przypadało na dzień 29.12.2023 i w tym dniu miałam dokonać płatności za apartament. Lokal nie wymagał wcześniejszej przedpłaty ani zadatku. Kilkukrotnie próbowano ściągnąć mi z konta pieniądze za pobyt przed wymaganym terminem zapłaty. Dziś tj 08.12.2023 moja rezerwacja została anulowana przez lokal z powodu ,,nieważności karty kredytowej,,-moja karta jest ważna do 2026 roku. Skoro termin płatności przypadał na 29.12 to nie rozumiem na jakiej podstawie ktokolwiek usiłował wymusić na mnie wcześniejsze zapłacenie. Zaistniała możliwość ponownej rezerwacji ale niestety kwota jest już dwukrotnie wyższa i opiewa na 3000zl. Jest to kwota nie do przyjęcia.
Po skontaktowaniu się z obiektem usłyszałam tłumaczenie, że jest to okres przed sylwestrowy i takich płatności należy dokonywać wcześniej co jest sprzeczną informacją z tą którą była podczas dokonywania rezerwacji. Po czym Pani pracująca na recepcji zerwał połączenie i nie odbierała telefonu. Gdy mówiłam, że skoro ona nie jest w stanie odpowiedzieć na moje pytania to żeby połączył mnie z osobą która będzie w stanie to zrobić bądź z kierownikiem-Pani zignorowała prośbę.
Uważam że obiekt specjalnie anulował moja rezerwację by wymusić zapłacenie podwójnej kwoty co moim zdaniem jest oszustwem. Doskonale zdawałam sobie sprawę jaki to okres i właśnie dlatego dokonałam rezerwacji miesiąc wcześniej. Jeżeli miałam możliwość zapłaty w dniu 29.12 to uważam że zostałam oszukana i pozbawiona możliwości wyjazdu do tego miejsca.
W trakcie rozmowy padło pytanie w czym obiekt może mi jeszcze pomóc. Odpowiedziałam że chce zarezerwować apartament który mi anulowano i chcę żeby była to kwota 1500 zł tak jak w mojej rezerwacji. Pani z recepcji próbował mi wmówić, że moja karta była nieważna i dlatego anulowano rezerwację co jest kłamstwem i miałam wrażenie, że obiekt próbuje obwinić mnie i tak poprowadzić rozmowę żeby wyglądało to jakbym niedotrzymanie warunków umowy i z mojej winy rezerwacja jest anulowana.
W dalszym ciągu oczekuję apartamentu który zarezerwowałam w terminie który wybrałam i w kwocie takiej jak w mojej rezerwacji, bądź niższej.
Nieuczciwy sprzedawcaDnia 19 listopada zakupiłam w sklepie internetowym ogłaszającym się jako CCC shoes&babski buty, po upływie tygodnia zadzwoniłam na podany nr w celu uzyskania informacji dotyczącej mojego zamówienia, na początku Pani poinformowała że przesyłka jest wysłana, następnie po konsultacji z firma kurierską , która nie otrzymała zlecenia odbioru od CCC podczas kolejnej rozmowy Pani nie potrafiła udzielić informacji co dzieje się z zamówieniem. Telefonów dotyczących tego zamówienia wykonałam około cztery, poczym odstąpiłam od realizacji zamówienia i Pani poinformowała że dostanę zwrot pieniędzy do 14dni. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu, a po rozmowie telefonicznej uzyskałam informację że zwrot otrzymam za kolejne 14 dni od dnia wystawienia korekty. Proszę o interwencję w tej sprawie ponieważ jest to naciąganie i przedłużanie oraz obracanie czyimiś pieniędzmi których nadal nie otrzymałam.
Płaszcz Zakupiłam z tej „firmy” extra płaszcz „ZARA”. Czekałam na przesyłkę miesiąc, po czym po jej otwarciu w paczce, a raczej woreczku foliowym znajdowała się dosłownie „szmata” jakby z filcu nie warta 10 zł, dodam że za płaszcz zapłaciłam 260 zł 🤦🏼♀️. Nie ma kontaktu z tą firmą, nie ma skąd pobrać formularza zwrotu, ani nawet adresu, na który można by odesłać paczkę. Na maila nie odp. Czekam na jakikolwiek odzew ze strony tej firmy a po zwróceniu przesyłki zwrot pieniędzy.
Brak zwrotu z faktury korygującejBrak realizacji zamówienia. Po półtora miesiąca w końcu dostałam fv korygująca do wpłaconej wcześniej kwoty tj.2365,78 brutto.Termin zwrotu środków minął 05-12-2023
Od października( czyli od chwili przelania Santai pieniędzy i zamówienia towaru) została wystawiona reklamacja ponieważ towar nigdy nie został wysłany,do tej reklamacji w listopadzie została wystawiona korekta do FV.
Korekta wystawiona przez SANTAI jest już po terminie.
Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Nieuznana reklamacja na montaz drzwi wejsciowychSprzedawca po zgłoszeniu reklamacji na montaz drzwi gdzie wypadają śruby i zostało przez to uszkodzona powłoką drzwi nie uznał reklamacji powołując się na gwarancję producenta Wikend.
Gwarancji oraz jak konserwować drzwi nie otrzymałem od firmy w której kupowałem i która montowała drzwi. Dodatkowo składa Reklamacje na zły montaż a nie produkt.
Dom w którym są zamontowane drzwi nie jest jeszcze użytkowany a śruby w zamkach drzwi same się odkręcają i wypadają.
Po odpowiedzi z Waszdach że producent nie uznaje reklamacji odpisałem Waszdach że Reklamacje składam na montaż a nie na drzwi. Do dziś a minęło ok 2 tygodni nie dostałem odpowiedzi
Zwrot zakupionych kozakowChce zwrócić zakup kozakow z/adres na paczce, / HK jacklun CO LIMITED.97-306 Wola Bykowska ,tel.534400591. Ale wszystko jest fałszywe.pisalam na imeil potwierdzający zakup :consumer_serwice ale nie dostałam odpowedzi miałam dostać fak ale jej też nie dostalam.Pod nazwa firmy istnieje sortownia która twierdzi że ona tylko dostarcza towar a nie może mi podać adres firmy
Patrzylam w internecie na zwroty to nie mogłam dostać etykiety zwrotnej z kodem do darmoego
OszustwoZamówione buty są inne, niż przesłane za pobraniem
Zamówiłam przez internet buty firmy Tommy Hiffinger, a otrzymałam buty innej firmy. Zamiast ze skóry są z PVC w cenie 265 zł, które zapłaciłam przy odbiorze, zanim otworzyłam zawartość paczki. Napisałam do firmy gdzie mam odesłać przesłane buty ale nie dostałam odpowiedzi.
Towar przyszedł z Sudanu. Uważam że jest to fałszywa strona do wyłudzania kasy!!!!
Brak zwrotu pieniędzyDnia 21.10.2023 zrobiłem zwrot w sklepie firmowym w Galerii Handlowej Jurajska w Częstochowie w firmie GUESS . Sklep wysłał mój zwrot do magazynu i od dostarczenia mieli czas 14 dni na zwrócenie mi pieniędzy na konto jakie podałem przy zwrocie. Pieniędzy niestety nie mam do dziś na infolinii umywają ręce. Proszę o pomoc kwota zamówienia to 850,50 zł . Z infolinią kontaktowaliśmy się już kilka razy jednak ciągle każą czekać . To nie jest kwota 50 zł tylko dużo wyższa
Nieuczciwa praktykaPisałem do właściciela parkingu td
Dzień dobry
Chciałbym zgłosić reklamację otrzymanego mandatu za nieprawidłowe i nieuzasadnione parkowanie na terenie parkingu pod biedronką. W dniu dzisiejszym tj. 07.11.2023 zaparkowałem zrobić zakupy, wyszedłem z samochodu i wszedłem do sklepu o ok 17.33, po czym zorientowałem się, że zapomniałem wydrukować bilet (ponieważ robię w tej biedronce zakupy sporadycznie). Wyszedłem z biedronki i zauważyłem Panią wkładającą bilet za wycieraczkę. Podszedłem do Pani i powiedziałem, że zapomniałem wydrukować bilet i właśnie szedłem to zrobić - nie było mnie ok 2 min.
Zapytałem Panią co mogę z tym zrobić i Pani powiedziała abym opisał zaistniałą sytuację w odwołaniu.
Docelowo zrobiłem zakupy o godzinie 17:34, więc od zaparkowanie do wyjazdu minęło zaledwie 9 min.
W załączeniu przedstawiłem kopię paragonu i zdjęcie wezwania.
Poprosiłem na anulowanie opłaty pisząc.
Z uwagi na to, że nie parkowałem na parkingu w innym celu niż zrobienie zakupów, oraz w oparciu o fakt, że zamierzałem wydrukować bilet parkingowy proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Sytuacja taka nie miała miejsca poprzednio i nie będzie miała w przyszłości
w razie konieczności kontaktu telefonicznego
Pisałem kilkukrotnie aby firma przesłała mi regulamin parkingu. Odpisali mi raz, że mogę sobie zrobić zdjęcie tablicy przy sklepie.
Spotkałem kilka osób pod sklepem Biedronka i w wielu przypadkach odwołania są odrzucane, nawet w przypadku jak bilet został wydrukowany i przez przypadek schowany do kieszeni. W każdym przypadku odpisują, że nie został wypełniony punkt 4.1 i 4.4 Regulaminu. Odpisałem ostatecznie, że spodziewałem się takiej odpowiedzi od Państwa. Nie bez powodu na Waszej stronie w opiniach jest napisane, że pracownicy mają jak najwięcej przynieść mandatów - inaczej są zwalniani.
Ja nie uchylałem się spełnienia warunku prawidłowego parkowani, po prostu nie daliście mi szansy. Od zaparkowania do próby wydrukowania biletu minęło zaledwie - ok 2 min, każdy ma prawo wrócić się do biletomatu i wydrukować bilet ( jesteśmy tylko ludźmi). Pani z waszej firmy czeka tylko aby ktoś wszedł do sklepu i zaraz drukuje wezwanie - jest to wsze celowe działanie zarobkowe. Całość parkowania trwała ok 10 min i w tym czasie również zrobiłem zakupy nie czuje się winny zaistniałej sprawy, lecz mam podejrzenie naciągania mnie na koszty.
Proszę o pomoc lub wskazanie abym uiścił mandat – nie chciałbym zalegać z płatnościami gdziekolwiek.
Pozdrawiam