Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-03 godz: 10:48Publiczna
Otwarta
kociol niezgodny z umowa wadliwa instalacja COFitma AC sielsia zamontowala kocilol MPM zamiast Camen jaki byl w umowie. Kociol nie spelnia wymogow instalacji budynku, jest zle dobrany, . Instalacja co buforow jest nieprawidlowo podlaczona i jeden z buforow wogole nie dziala. Zamontowana instalacja elektryczna kotlowni nie spelnia podstawowych przepisow BHP. Na prosby o poprawienie instalacji CO firma nie odpowiada. Prezes odrzuca polaczenia. Na pisemne wezwanie do usuniecia usterki nie ma odpowiedzi. Oczekuje od firmy tylko porpawienia przylacza drugiego bufora aby byl podlaczony szeregowo tak jak powinien aby prawidlowo pracowal.
Reklamacja podłączenia instalacji W związku z niewłaściwym podłączeniem instalacji zamokła i zmurszała mi ściana. Mimo wielokrotnego zwracania się do Developera nie zajął się tym. Wielokrotnie prosiłem SMS/mailowo w okresie gwarancji/renkojmi ale bezskutecznie. Chce wystąpić do Sądu i wysłałem kilka miesięcy temu reklamację oficjalnie by firma odniosła się do tego. Do dzisiaj nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Chyba to nie jest zgodne z prawem. Oczekuję wyegzekwowania naprawy ściany
2025-09-03 godz: 08:50Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlR.K.
Brak zwrotu kosztów odwołanej wycieczki Dzień dobry. Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w wyegzekwowaniu zwrotu kosztów wycieczki, którą zarezerwowałam wraz z koleżanką w biurze podróży Venua Tours. Wycieczka miała odbyć się 7.09.2025 jednak 29.08.2025 po godzinie 1:00 w nocy dostałyśmy informacje, że biuro odwołuje wycieczkę z powodu małej liczby zainteresowanych. Rano po godzinie oddzwaniania się na infolinię, usłyszałam że dostanę zwrot kosztów na konto w najbliższy poniedziałek lub wtorek, ponieważ zwroty zostają wysłane w weekend. We wtorek tj. 2.09.2025 dzwoniąc na infolinię usłyszałam, że "dzień się jeszcze nie skończy ł." Nadal nie odzyskałyśmy środków ani nie dostałam potwierdzenia przelewu o które prosiłam. Zależy mi i koleżance bardzo na szybkim zwrocie, ponieważ mamy wypisane urlopy w pracy i nie stać nas na wykupienie kolejnej wycieczki. Dodam jeszcze, że rozmowy na infolinii są nagrywane. Codziennie jest mi obiecany zwrot i nie dotrzymują słowa .
2025-09-03 godz: 08:40Publiczna
Zamknięta
Nieuzasadniona długa naprawa zasilaczaDnia 17.07.2025 kupiłem zasilacz do komputera. Dnia 31.07.2025 odesłałem go na naprawę gwarancyjną do serwisu przez salon przy ulicy Kolejowej. Do tej pory nie mam żadnych informacji na jego temat. W salonie otrzymałem odpowiedź, że nadal znajduje się w serwisie. Na tej podstawie żądam rozwiązania umowy sprzedaży oraz zwrotu pełnej kwoty na rachunek bankowy, z którego została dokonana płatność. Skarga odrzucona. Załączam fakturę zakupu, zdjęcie zlecenia serwisowego oraz zrzuty ekranu z korespondencji dotyczącej tej reklamacji
2025-09-02 godz: 22:52Publiczna
Zamknięta
Brak towaru i pieniędzyZamówienie z 14 lipca, opłacone, od tego czasu dostaje tylko kolejne ostateczne terminy dostawy, napisalem gdy minął ostatni że skoro nie są w stanie zrealizować proszę o zwrot pieniędzy... dostałem nowy termin realizacji ... w październiku. Oczekuje natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
2025-09-02 godz: 12:20Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.R.
Nieuzanana reklamacjaDzień dobry, dnia 31 lipca złożyłam reklamację do zakupionego w dniu 30.01.2025. obuwia za kwotę 1499. Sklep odrzucił reklamację dnia 13 sierpnia (uzasadnienie jak w załączniku). 14 sierpnia złożyłam odwołanie do odrzuconej reklamacji (jak w załączniku). W związku z brakiem odpowiedzi ponowiłam kontakt mailowy ze sklepem 1 sierpnia (jak w załączniku). Nadal brak odpowiedzi na odwołanie a przesłane uzasadnienie odrzucenia reklamacji jest bezzasadne. Oczekuję zwrotu pieniędzy za wadliwy produkt.
2025-09-02 godz: 12:09Publiczna
Zamknięta
Źle wykonana usługa Zamówiłam reklamę szyld, vouchery i wizytówki. Pan po ponagleniach wkoncu wykonał mi wizytówki i vouchery. Po pół roku wysłał mi szyld ale złoto było popękane i poza tym nie był zrobiony jak w projekcie. Po rozmowach pan stwierdził że mogę sobie go zostawić przyznam mi rację że złoto było popękane i upalone od lasera i zrobi mi drugi szyld. Minął łącznie rok a szyldu nie otrzymałam. Pan nie odbiera tel ode mnie. Oczekuję zwrotu przelewu za szyld. W załączniku kilka rozmów.
2025-09-02 godz: 11:55Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.R.
REKLAMACJA Dzień dobry, złożyłam reklamację na obuwie dziecięce zakupione poprzez zalando w dniu 23.09.2024. Zgodnie z instrukcją obuwie zostało odesłane do zalando a reklamacja została odrzucona bez podania konkretnej przyczyny. Mimo licznych odwołań, zalando przesyła odpowiedź mailową na zasadzie "kopiuj wklej" a wadliwe obuwie zostało zwrócone do mnie. Przykładowe maile w odpowiedzi od zalando w załączeniu. Oczekuje zwrotu pieniędzy za wadliwe obuwie.
2025-09-02 godz: 08:17Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.C.
Brak zwrotu pieniędzy19 lipca zrobiłam zwrot w sklepie stacjonarnym w westfield mokotow, po kilku dniach otrzymałam zwrot za 2 rzeczy z 6 zwróconych. Zwrot byl realizowany przez pracownika w automacie do zwrotów. Kontaktowałam sie z infolinia, zrobili zgloszenie na początku sierpnia i od tego czasu nic sie nie dzieje, pomimo moich telefonów. Mają 14 dni na rozpatrzenie sprawy i termin juz dawno zostal przekroczony. Na maile nie odpisują. W sklepie stacjonarnym kierownik nawet nie chciał do mnie wyjść. Na infolinii jestem ciągle zbywana. Oczekuje zwrotu pieniędzy za zwrócone przedmioty, wartosc to ok. 500 zl.
opłata dodatkowa [zmodyfikowany przez moderatora]Szanowni Państwo, w nawiązaniu do otrzymanej odpowiedzi na moją reklamację dotyczącą przesyłki nr 13269325088892 przedstawiam swoje stanowisko. Reklamację złożyłem w związku z naliczeniem opłat dodatkowych, w szczególności za rzekome „przekroczenie parametrów technicznych” oraz za „aktualizację ceny usługi – opłatę paliwową”. Przesyłka przed wysyłką została przeze mnie dokładnie zmierzona i zważona, a jej parametry nie kwalifikowały jej do żadnych dopłat. Formularz serwisu Furgonetka.pl, za pośrednictwem którego nadałem paczkę, zaakceptował wskazane przeze mnie wymiary i wagę, nie naliczając żadnych dodatkowych kosztów. Uważam to za potwierdzenie poprawności podanych danych i zgodności przesyłki z wymaganiami operatora. Ponadto wysyłkę opłaciłem z góry ustaloną kwotą, a na dodatkowe opłaty, takie jak opłata paliwowa, nie wyrażałem zgody. Jako klient powinienem być jednoznacznie poinformowany o całkowitym koszcie przed zleceniem usługi. W przesłanej decyzji wskazano, że waga gabarytowa przesyłki wyniosła 35,57 kg, przy wadze rzeczywistej 3,1 kg i wymiarach 117×38×40 cm. Na tej podstawie naliczono dopłatę za wagę gabarytową oraz przekroczenie parametrów technicznych. Jednakże przy podanych wymiarach, zgodnie z wzorem stosowanym przez DPD (długość × szerokość × wysokość ÷ 6000), waga gabarytowa wynosi około 29,6 kg, a nie 35,57 kg. Budzi to poważne wątpliwości co do rzetelności pomiaru. Podkreślam również, że sama waga gabarytowa poniżej 31,5 kg nie uzasadnia naliczenia opłaty za przekroczenie parametrów technicznych, ponieważ progi te są jasno określone w regulaminach i cennikach operatora, a moja przesyłka ich nie przekroczyła. Powołuję się przy tym na przepisy ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe (Dz.U. 2020 poz. 8, art. 48), które nakładają na przewoźnika obowiązek prawidłowego wykonania usługi przewozu, w tym dokładności pomiarów oraz rzetelnego rozpatrywania reklamacji. Zgodnie z art. 48, reklamacja powinna zostać uznana w przypadku niewłaściwego naliczenia należności przewozowych lub pobrania opłat nienależnych. W tej sprawie naliczono dodatkowe opłaty bez podstaw faktycznych i prawnych, a przewoźnik nie przedstawił dowodów (zdjęć z wagi, raportu pomiarowego czy protokołu), które uzasadniałyby korektę ceny. Zasada ciężaru dowodu jednoznacznie wskazuje, że to przewoźnik powinien udowodnić prawidłowość naliczonych kosztów, a nie klient. Jestem również świadomy licznych skarg innych klientów na błędne naliczenia wag gabarytowych wynikające z automatycznych pomiarów na sorterach. Brak ręcznej weryfikacji i dokumentacji pomiarów prowadzi do sytuacji, w której klient zostaje obciążony dodatkowymi kosztami bez możliwości ich weryfikacji. Uważam, że jest to praktyka nieprzejrzysta, podważająca zaufanie do usług przewoźnika. Podtrzymuję swoją reklamację i wnoszę o: -przedstawienie dokumentacji pomiaru (zdjęcia, raport z wagi), -anulowanie błędnie naliczonych opłat za przekroczenie parametrów technicznych i opłaty paliwowej,