Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-02 godz: 09:49Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlI.S.
Brak zwrotu środków za zwracany towar Witam, 2 września zrobiłam zwrot towaru do sklepu CATALINA . Otrzymalam potwierdzenie nadania zwrotu,i proźbe o akceptację nr. konta bankowego, co oczywiście zrobiłam. Myślałam że wszystko jest ok. Dzisiaj mamy 2 października a zwrotu pieniędzy ani jakiegoś powiadomienia od firmy CATALINA ,jak nie było tak nie ma. Telefon firmy nie dostępny. W żaden sposób nie można się z nimi skontaktować. Oczekuje że dzięki tej wiadomości uda mi się odzyskać pieniądze. Ale firmy CATALINA nie polecam.
2024-10-02 godz: 09:01Publiczna
Otwarta
Odstąpienie od umowy Zakupiłam fototapetę na wymiar,samoprzylepna, gdy odebrałam paczkę,okazało się, że jest fizelinowa,możliwe,że w systemie nastąpił błąd, że nie otrzymamam samoprzylepnej.odeslalam zakupiony towar,opłacony,zadzwoniłam,że tapeta nie spełnia moich oczekiwań,napisałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna,prosząc o zwrot poniesionych kosztów.Firma w odpowiedzi na moje oświadczenie, stwierdziła,że jestem klientem będącym jednocześnie konsumentem i nie mam takiego prawa,by odstąpić od umowy, proszę o pomoc w polubownym załatwieniu sprawy.
2024-10-02 godz: 08:04Publiczna
Otwarta
Inteligentny dom zero kompetencjiDzień dobry. W dniu 20.08.2024 złożyłem zamówienie w sklepie Inteligentny Dom płacąc blikiem 219 zł za produkt (Wymienny akumulator Yale Linus® Smart Lock L2 USB-C). W dniu 15 września anulowałem zakup i poprosiłem o zwrot środków na konto, bo ile można czekać na produkt który miał być dostępny od razu. Dostałem informację ,że pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni i od tamtej pory kontakt z firmą się "urwał". W dniu 02.10.2024 wysłałem pismo z wezwaniem do zapłaty.
2024-10-01 godz: 19:06Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.G.
Sprawa nr 2616 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam koszulkę, po zapłaceniu blikiem od razu dostałam potwierdzenie płatności, nr zamówienia i... Cisza. Od miesiąca brak jakiegokolwiek kontaktu. Na maile nie odpowiadają, telefon nie istnieje. Wszystkie wiadomości, łącznie z [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], bez odzewu. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] Oczekuję zwrotu pieniędzy
2024-10-01 godz: 09:45Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.S.
KURIER [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]RZEKOMA ODMOWA PRZYJĘCIA IPR13046582 Kurier stwierdził, że pod moim adresem ktoś zadecydował o odmowie przyjęcia owej paczki. Wtedy nikt nie znajdował się w mieszkaniu. Rozmawiałem z kurierem, kolejnego dnia, który stwierdził, że paczka zostanie dostarczona po 12. Oddzwoniłem ok 12 i stwierdził że ze mną nie rozmawiał, i jakiś błąd sprawił że rozpoczeła się procedura zwrotu. Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się że jeśli paczka rozpoczyna procedurę zwrotu już nie może do mnie wrócić. Nie zostałem jakkolwiek poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji. Moja reklamacja została odrzucona, ponadto nie otrzymałem informacji w terminie o rozpatrzeniu owej reklamacji tj. 30 dni. Z pewnością ktoś o zdrowych zmysłach spędza swój wolny czas mozolnie wybierając ok 10 produktów specjalistycznych z Aliexpress z Chin, oczekując około 2-3 tygodni licząc się z brakiem jakiekolwiek rekompensowania w przypadku nie odebrania paczki wydając około 400 zł i rezygnując z jej odebrania bo nie. Nie ma tam jakiejkolwiek informacji o tym kto i jak odmówił odebrania, godziny odwiedzin przez kuriera ani nawet pokwitowania czy potwierdzenia. Oczekuję rekompensaty pełnej kwoty za utracony i odesłany towar do CHIN
2024-09-30 godz: 18:39Publiczna
Otwarta
Zakup projektoraZakupiłem projektor 23.09.2024 Na stronie widnieje informacja, że wysyłka jest w 24h a do dnia dzisiejszego nie otrzymałem paczki. Kontakt mailowy utrudniony - dostałem tylko jedną wiadomość, że to przedsprzedaż i mam czekać. Zrezygnowałem więc z danej umowy i poprosiłem o zwrot pieniędzy - bezskutecznie. Proszę o informację kiedy otrzymam zwrot pieniędzy - nie chcę mieć już z tą „firmą” nic wspólnego.
2024-09-30 godz: 18:20Publiczna
Otwarta
ważność voucheraVoucher był zakupiony za 900zł w czerwcu 2023r. W lewym dolnym rogu jest informacja o ważności vouchera przez kolejne 36 miesięcy od daty zakupu i 24 miesiące ważności w formie karty podarunkowej w wysokości zapłaconych środków. W prawym dolnym rogu jest informacja o ważności vouchera do 29 czerwca 2024. Załączam skan vouchera. chciałem dziś zrealizować voucher, ale powiadomiono mnie, że voucher stracił ważność. Zgodnie z art. 385 par. 2 Kodeksu cywilnego wzorzec umowy powinien być sformułowany jednoznacznie i w sposób zrozumiały. Postanowienia niejednoznaczne tłumaczy się na korzyść konsumenta. Powołując się na powyższy przepis proszę o honorowania vouchera lub zwrot jego równowartości tytułem odszkodowania.
2024-09-30 godz: 15:35Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.L.
Odzyskanie pieniędzy - zamówienie 58591Witam, Dnia 21.09.2024 zakupiłem buty w firmie ZALBUT - Arturo Vicci. Zgodnie z regulaminem tej firmy są zobowiązani zrealizować zamówienie od 1 do 5 dni roboczych. Realizacja nie nastąpiła. Wielokrotnie próbowałem się z tą firmą skontaktować telefonicznie oraz mailowo. Bezskutecznie. Zero odpowiedzi na każdą z form kontaktu. W międzyczasie poczytałem o tej firmie w internecie i widzę, że bardzo dużo osób ma z nimi podobne doświadczenia. W związku z tym zwracam się do Państwa o pomoc w sprawie odzyskania swoich pieniążków, które to firma ZALBUT uważa za swoje nie realizując zamówienia. Jest to po prostu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-09-30 godz: 14:42Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.C.
Brak zwrotu za anulowane zamowienieZamówienie zostało złożone w czerwcu, ze względu na brak produktu dostawa się przedłużała, aż po dwóch miesiącach wnioskowałam o anulowane zamówienia z którego firma się nie wywiązała, dokładnie 3 września bieżącego roku zamówienie zostało anulowane, do dnia dzisiejszego firma nie zwróciła pieniędzy, od kilkunastu dni dostaje informację od konsultantów, że jutro przelew dojdzie i że jest w realizacji, przelewu nie było i nie ma, dlatego oczekuję zwrotu wszystkich poniesionych kosztów.
2024-09-30 godz: 13:57Publiczna
Otwarta
Vision hubWitam zamówiłam projektor z vision hub 25 września i do tej pory nie dostałam informacji o jego wysłaniu. Pytam w nie jednym mailu o moje zamówienie i do tej pory nie dostałam odpowiedzi . Zamówienie jest opłacone i zaczyna mnie to irytować . Kiedy zostanie ono wysłane?