Brak zwrotu środków za zwracany towar Witam, 2 września zrobiłam zwrot towaru do sklepu CATALINA . Otrzymalam potwierdzenie nadania zwrotu,i proźbe o akceptację nr. konta bankowego, co oczywiście zrobiłam. Myślałam że wszystko jest ok. Dzisiaj mamy 2 października a zwrotu pieniędzy ani jakiegoś powiadomienia od firmy CATALINA ,jak nie było tak nie ma. Telefon firmy nie dostępny. W żaden sposób nie można się z nimi skontaktować. Oczekuje że dzięki tej wiadomości uda mi się odzyskać pieniądze. Ale firmy CATALINA nie polecam.
Odstąpienie od umowy Zakupiłam fototapetę na wymiar,samoprzylepna, gdy odebrałam paczkę,okazało się, że jest fizelinowa,możliwe,że w systemie nastąpił błąd, że nie otrzymamam samoprzylepnej.odeslalam zakupiony towar,opłacony,zadzwoniłam,że tapeta nie spełnia moich oczekiwań,napisałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna,prosząc o zwrot poniesionych kosztów.Firma w odpowiedzi na moje oświadczenie, stwierdziła,że jestem klientem będącym jednocześnie konsumentem i nie mam takiego prawa,by odstąpić od umowy, proszę o pomoc w polubownym załatwieniu sprawy.
Inteligentny dom zero kompetencjiDzień dobry.
W dniu 20.08.2024 złożyłem zamówienie w sklepie Inteligentny Dom płacąc blikiem 219 zł za produkt (Wymienny akumulator Yale Linus® Smart Lock L2 USB-C). W dniu 15 września anulowałem zakup i poprosiłem o zwrot środków na konto, bo ile można czekać na produkt który miał być dostępny od razu. Dostałem informację ,że pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni i od tamtej pory kontakt z firmą się "urwał". W dniu 02.10.2024 wysłałem pismo z wezwaniem do zapłaty.
Sprawa nr 2616 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam koszulkę, po zapłaceniu blikiem od razu dostałam potwierdzenie płatności, nr zamówienia i... Cisza. Od miesiąca brak jakiegokolwiek kontaktu. Na maile nie odpowiadają, telefon nie istnieje. Wszystkie wiadomości, łącznie z [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], bez odzewu. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] Oczekuję zwrotu pieniędzy
KURIER [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]RZEKOMA ODMOWA PRZYJĘCIA IPR13046582
Kurier stwierdził, że pod moim adresem ktoś zadecydował o odmowie przyjęcia owej paczki. Wtedy nikt nie znajdował się w mieszkaniu. Rozmawiałem z kurierem, kolejnego dnia, który stwierdził, że paczka zostanie dostarczona po 12. Oddzwoniłem ok 12 i stwierdził że ze mną nie rozmawiał, i jakiś błąd sprawił że rozpoczeła się procedura zwrotu. Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się że jeśli paczka rozpoczyna procedurę zwrotu już nie może do mnie wrócić. Nie zostałem jakkolwiek poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji.
Moja reklamacja została odrzucona, ponadto nie otrzymałem informacji w terminie o rozpatrzeniu owej reklamacji tj. 30 dni.
Z pewnością ktoś o zdrowych zmysłach spędza swój wolny czas mozolnie wybierając ok 10 produktów specjalistycznych z Aliexpress z Chin, oczekując około 2-3 tygodni licząc się z brakiem jakiekolwiek rekompensowania w przypadku nie odebrania paczki wydając około 400 zł i rezygnując z jej odebrania bo nie. Nie ma tam jakiejkolwiek informacji o tym kto i jak odmówił odebrania, godziny odwiedzin przez kuriera ani nawet pokwitowania czy potwierdzenia.
Oczekuję rekompensaty pełnej kwoty za utracony i odesłany towar do CHIN
Zakup projektoraZakupiłem projektor 23.09.2024
Na stronie widnieje informacja, że wysyłka jest w 24h a do dnia dzisiejszego nie otrzymałem paczki. Kontakt mailowy utrudniony - dostałem tylko jedną wiadomość, że to przedsprzedaż i mam czekać. Zrezygnowałem więc z danej umowy i poprosiłem o zwrot pieniędzy - bezskutecznie. Proszę o informację kiedy otrzymam zwrot pieniędzy - nie chcę mieć już z tą „firmą” nic wspólnego.
ważność voucheraVoucher był zakupiony za 900zł w czerwcu 2023r.
W lewym dolnym rogu jest informacja o ważności vouchera przez kolejne 36 miesięcy od daty zakupu i 24 miesiące ważności w formie karty podarunkowej w wysokości zapłaconych środków. W prawym dolnym rogu jest informacja o ważności vouchera do 29 czerwca 2024. Załączam skan vouchera.
chciałem dziś zrealizować voucher, ale powiadomiono mnie, że voucher stracił ważność.
Zgodnie z art. 385 par. 2 Kodeksu cywilnego wzorzec umowy powinien być sformułowany jednoznacznie i w sposób zrozumiały. Postanowienia niejednoznaczne tłumaczy się na korzyść konsumenta.
Powołując się na powyższy przepis proszę o honorowania vouchera lub zwrot jego równowartości tytułem odszkodowania.
Odzyskanie pieniędzy - zamówienie 58591Witam,
Dnia 21.09.2024 zakupiłem buty w firmie ZALBUT - Arturo Vicci. Zgodnie z regulaminem tej firmy są zobowiązani zrealizować zamówienie od 1 do 5 dni roboczych. Realizacja nie nastąpiła. Wielokrotnie próbowałem się z tą firmą skontaktować telefonicznie oraz mailowo. Bezskutecznie. Zero odpowiedzi na każdą z form kontaktu. W międzyczasie poczytałem o tej firmie w internecie i widzę, że bardzo dużo osób ma z nimi podobne doświadczenia. W związku z tym zwracam się do Państwa o pomoc w sprawie odzyskania swoich pieniążków, które to firma ZALBUT uważa za swoje nie realizując zamówienia. Jest to po prostu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Brak zwrotu za anulowane zamowienieZamówienie zostało złożone w czerwcu, ze względu na brak produktu dostawa się przedłużała, aż po dwóch miesiącach wnioskowałam o anulowane zamówienia z którego firma się nie wywiązała, dokładnie 3 września bieżącego roku zamówienie zostało anulowane, do dnia dzisiejszego firma nie zwróciła pieniędzy, od kilkunastu dni dostaje informację od konsultantów, że jutro przelew dojdzie i że jest w realizacji, przelewu nie było i nie ma, dlatego oczekuję zwrotu wszystkich poniesionych kosztów.
Vision hubWitam zamówiłam projektor z vision hub 25 września i do tej pory nie dostałam informacji o jego wysłaniu.
Pytam w nie jednym mailu o moje zamówienie i do tej pory nie dostałam odpowiedzi . Zamówienie jest opłacone i zaczyna mnie to irytować . Kiedy zostanie ono wysłane?