Brak zwrotu płatności 16.05.25 zamówiłam towar na kwotę 119,70 zł, opóźniająca się wysyłka skłoniła mnie do kontaktu telefonicznego z firmą. Poinformowano mnie że zamówienie nie może być zrealizowane - nie podano przyczyny. Poproszono mnie o podanie smsem nr konta bankowego, pieniądze miały być zwrócone na konto, nie otrzymałam zwrotu do dziś. Zamówienie wciąż ma status w trakcie realizacji mimo zapewnień że jest anulowane. Oczekuję na zwrot pieniędzy.
GebeDzien dobry
27 marca złożyłam zamówienie w sklepie GEBE, ale długo nie bylo realizacji zamówienia więc 14 kwietnia anulowałam zamówienie i do dziś nie otrzymałam zwrotu środków, 13 maja wysłałam im e-mailem, wezwanie do zapłaty z terminem do 16 maja jednak to wezwanie zostało zlekceważone, pozostawione bez odpowiedzi, jakiegokolwiek kontaktu bo infolinia sklepu tez nie odpowiada, 26 maja ponownie wysyłam wezwanie do zapłaty tym razem tradycyjna drogą pocztowa i sklep do dziś milczy, zwrotu dalej nie ma podejrzewam, że nie będzie bo czytając opinie na temat Gebe jestem w szoku, że sklep może tak funkcjonować [słowa usunięte przez moderatora].
Proszę o interwencję, która by zmotywowała sklep do zwrotu moich pieniędzy.
Zwrot części kwoty zakupu15.03 zamówiłam zabawkę Zestaw zabawka dla dzieci PSI PATROL Autobus + Figurki 7szt | 439,99 zł
Przesyłkę z chin otrzymałam dopiero 16.04 -niestety nie to co zamówiłam. Zgłosiłam reklamację na adres: reklamacjeecomm@gmail.com (taki mail uzyskałam ze sklepu), zaproponowali mi rekompensatę 50% wartości zamówienia jeśli zgodzę się zostawić otrzymany przedmiot. Przystałam na propozycję. 17.04 otrzymałam informację, że zlecenie zwrotu pieniędzy zostało złożone i od tamtego dnia nic się nie zadziało. Początkowo cisza i olewanie moich mail z ponagleniami. W końcu napisałam, że sprawę zgłoszę do UOKiK i CERT. Dostałam maila, że pieniądze zostaną zwrócone ale do dnia dzisiejszego niestety nie otrzymałam zwrotu. Pisząc o problemie na adres sklepu (sklep@pilkomania.pl) otrzymuje maile, że mam się kontaktować z działem reklamacji.
Niezrealizowanie i zwodzenie klienta za z góry oplDnia 11.05 opłaciłam z góry dwa zamówienia, podczas zakupu była informacja że towar dostanę w pondz lub wtorek. Następnie informacja, że brak kilku sztuk i proszą o cierpliwość i do dwóch dni roboczych wyślą towar . Następnie w czwartek 15.05 napisałam email ze paczki są nie nadane a towar zakupiłam na wakacje i chciała bym ich tam użyć . Poinformowano mnie, że przepraszają ale dop w poniedziałek wyślą razem z kuponem rabatowym i upominkiem paczki na co odp, że ok użyję podczas drugiego wyjazdu . Dnia 20 gdy paczki nadal nie zostały nadane napisałam co z zamówieniem na co nie otrzymałam odpowiedzi . Gdy napisałam e-mail, że jestem po tylu latach już zawiedziona i proszę, żeby napisali czego brakuje to wezmę inny kolor lub zamienię produkt dostałam email zwrotny, że na sto procent w poniedziałek 26 wyjdzie jedno i drugie zamówienie . We wtorek jak nadal nic nie zostało nadane napisałam, że chce anulować zamówienie i proszę o zwrot około 4000 zł na konto zostałam przez sklep zlekceważona . Do dziś nie mam ani towaru , ani pieniędzy i tylko niesmak .
Oczekuję od sklepu natychmiastowej wysyłki obu zamówień i rekompensaty lub natychmiastowego zwrotu pieniędzy na konto .
Zakup przez internetZamówienie złożone 5 maja. Brak do tej pory nr zamówienia oraz zmieniony dostawca. Chce zrezygnować z zamówienia i zadam zwrotu pieniędzy.
Wycofanie towaru że sprzedaży, bo ktoś go inny kupTelefonicznie zamówiłam kołdrę i ją opłaciłam, kołdry nie otrzymałam - otrzymałam zwrot kosztu z informacją anulowanie zamówienia na infolinię zostałam poinformowana, że ktoś inny ją kupił.
Chcę tą kołdrę w tej atrakcyjnej cenie.
Nie zostałam poinformowana o tym, że kto pierwszy opłaci ten lepszy. Nawet poinformowałam o dokonaniu zapłaty i wtedy nie otrzymałam inf. że nie ma tego towaru.
Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaruDzień dobry.
Zakupiłem przez Sklep Internetowy sprzedawcy 3 produkty. 2 kości pamięci marki Dell do komputera, dysk twardy marki WD i pastę termoprzewodzącą.
Link do zamówienia: "https://supertech.pl/order/0000077280/3829724/9f49894217295f49c578bf64"
Kości pamięci okazały się, że nie są marki Dell tylko jakieś "noname". Kości pamięci oddane do serwisu wraz z komputerem i serwis stwierdził że kości nie działają.
A dysk twardy okazał się nie współpracować z moim komputerem.
Chciałem zwrócić te 2 produkty sprzedawcy, jednak ten odmówił przyjęcia, tłumacząc że" Do zamówienia wystawiono fakturę VAT na Spółkę Prawa Handlowego. Taki zakup - uznawany za dokonany w obrocie profesjonalnym nie jest objęty Ustawą o Prawach Konsumenta, w tym nie podlega prawu zwrotu. W związku z tym musimy odmówić uznania prawa do zwrotu produktu".
Jednak Lukullus nie jest spółką handlową , nie ma osobowości prawnej , a wspólnicy wpisani są do CEIDG.
Zakupiony towar nie ma charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gosp.
Niejednokrotnie zamawiałem już podobne produkty od takich firm jak "xkom", czy "komputronik" i w przypadku zwrotu nie było żadnych problemów.
Zgłosiłem sprzedawcy również niezgodność kości pamięci które otrzymałem, z ofertą sprzedaży na jego stronie. Poprosił o zdjęcia kości pamięci i opakowania w celu weryfikacji, jednak do tej pory nie "zweryfikował" problemu.
Oczekiwałbym, że sprzedawca przyjmie zwrot i odda pieniądze za te produkty.
Z wyrazami szacunku.
Niewysłane zamowienie Dnia 16 kwietnia br. w „joanabutik” zamówiłam dwie sukienki na łączną kwotę 567,80 zł. 25 kwietnia skontaktowałam się ze sklepem SMS-owo z prośbą o wysyłkę zamówienia, towar miał zostać wysłany do 29 kwietnia. Kolejną wiadomość z prośbą o wysyłkę napisałam do sklepu 5 maja i znowu zostałam zwiedziona, że towar zostanie wysłany 7 maja, jednak już wtedy wydało mi się to podejrzane i poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy, otrzymałam informację zwrotną, ze mam napisać anulowanie zamówienia na maila. 6 maja wysłałam na maila firmy pismo z odstąpieniem od umowy. 20 maja poinformowałam sms-owo, ze mija termin 14-dniowy na zwrot środków oraz, ze zgłaszam sprawę do odpowiednich organów, w odpowiedzi zwrotnej otrzymałam „ok dziękuje za informacje pozdrawiam”. Do dnia dzisiejszego tj. 28 maja nie otrzymałam zwrotu środków za zakupiony towar, którego nie otrzymałam.
Brak realizacji zamówienua, brak kontaktuDnia 11.05 złożyłam zamówienie z płatniścią z góry. Po 10 dniach roboczych, zadeklarowanych jako termin realizacji wysłałam dzień po dniu dwa maile z zapytaniem o status zamówienia oraz za pośrednictwem profilu firmy na instagramie. Niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Oczekuję, że firma w końcu odpowie czy zamierza zrealizować zamówienie czy otrzymam zwrot pieniędzy.
Odstąpienie od umowy Zakupiłam bazę Psi Patrol dla syna, opłatę zrobiłam przez Blik.
Później zobaczyłam fatalne opinie na temat tej firmy. Dałam ciała, że nie zweryfikowałam tego wcześniej.
Napisałam do nich pismo z odstąpieniem od umowy.
Chcę otrzymać wpłacone pieniądze bez konieczności pisania upomnień i zgłaszania sprawy na policję jak to widzę jest normą w przypadku tego sklepu :(