Zamówienie Zamówienie, które było złożone 28.11.2024. Minęły 3 miesiące. Nie otrzymałam części zamówienia. Poinformowali mnie Państwo, że jego realizacja nie będzie możliwa, więc zostaną zwrócone pieniądze. Do dnia dzisiejszego czekam na zwrot środków, mimo napisania kilku wiadomości do firmy.
Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienieOd 1 stycznia 2025 oczekuję na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie 10803 (złożone 24.11.2024, anulowane 1 stycznia 2025) w kwocie 848,31 pln. Brak kontaktu ze sprzedającym (nie odpowiada na maile oraz telefony). Oczekuję całkowitego zwrotu pieniędzy na konto bankowe.
Brak zwrotu środków19 stycznia złożyłam zamówienie na 3 sukienki. Jedna do dzisiaj nie dotarła. Pozostałe dwie zwróciłam i otrzymałam maila że zwrot środków do mojego zamówienia został zlecony. Jednak minęło 10 dni a pieniędzy nadal nie otrzymałam. Zwrot został dostarczony 6 lutego!
Proszę zwrot moich środków za wszystkie 3 sukienki czyli 1 214,96 zł!
Przesyłka nie dostarczonaOtrzymałem informację w aplikacji że przesyłka dostarczona jednak przesyłki nie otrzymałem. Kurier twierdzi że zostawił pod drzwiami. Byłem w domu. Nie zadzwonił, ani dzwonkiem przy drzwiach ani nie poinformował mnie przez telefon. Przesyłki brak. Proszę o pomoc!
Naprawa telefonu na gwarancji Telefon samsung galaxy Z flip 4 (5G 256GB szary) zakupiony stacjonarnie w salonie plusa. W czerwcu 2025 wygaśnie gwarancja. Telefon oddany niedawno do naprawy gwarancyjnej z powodu odklejającej się powłoki ochronnej ekranu i druga sprawa do naprawy to wylał się pixel na wyświetlaczu w jednym punkcie (zielony punkt na wyświetlaczu). Tel nie upadł, nic na niego nie spadło. Powłoka ochronna zaczęła odchodzić od użytku, ale pixel to wada techniczna, nie z mojej winy. Serwis odmówił naprawy, ponieważ twierdzi, że skoro ekran/wyświetlacz jest uszkodzony, to nie będą tego wogóle naprawiać. Nie chcieli zmienić nawet powłoki ochronnej wyświetlacza. Dzwoniłam do producenta. Producent potwierdził decyzję serwisu. Chcieli za naprawę ponad 1300zł. Nie zgodziłam się. Telefon wrócił do mnie o dziwo z założoną nową powłoką ochronną wyświetlacza, ale pixel nadal nienaprawiony. Kiedy oddawałam tel w plusie do naprawy ekran nie był uszkodzony, a serwis twierdzi że była wgniotka co nie jest absolutnie prawdą, ponieważ ekran był płaski i nieuszkodzony. Nie miał ani rysy, pęknięcia... jakiegokolwiek uszkodzenia. Producent zobaczył zdjęcia tel z serwisu i stwierdził, że faktycznie ekran jest gładki i że sprawdzi co jest grane, bo być może serwis pomylił się. Oddzwonił na drugi dzień i potwierdził decyzję serwisu, powiedział, że nie mogą go naprawić na gwarancji, bo jest uszkodzony pixel. Tłumaczyłam, że to nie z mojej winy, a on na to, że takie rzeczy nie podlegają gwaracji nawet jeśli nie jest z mojej winy. Sprzedawca w salonie plusa potwierdza, że przyjmował telefon z gładkim, nieuszkodzonym ekranem. Ogólnie dowiedziałam się, że w tych telefonach jest to wada techniczna i absolutnie samsung powinien mi go naprawić na gwarancji.
Oczekuję, aby telefon był naprawiony, tzn ten pixel zielony na ekranie.
Zwrot za bluzę30 grudnia 2024 roku kupiłem bluzę xa kwotę 76.95 na stronie https://www.sferakoszulek.pl.
Do tej pory nie dostarczono ani bluzy ani nie zwrócono kwoty za bluzę. 27 stycznia zostało przesłane oświadczenie o rezygnacji zakupu na odległość. Od tej pory brak jakiegokolwiek kontaktu emailowego. Telefon jest nieaktywny
Brak zwrotu środków za zwrócony towarDnia 27.01.2025 r zamówiłam 3 komplety dresowe. Zamówienie dotarło do mnie kompletne, ale ze względu na nietrafiony rozmiar podjęłam decyzję o zwrocie towaru. Dnia 05.02.2025r. dostałam informację od firmy Stone Skirts o przyjęciu zwrotu. W regulaminie firmy czas na zwrot środków na konto wynosi 14 dni. Termin upłynął 19.02.2025r., a do tej poru nie otrzymałam zwrotu środków. Napisałam łącznie 3 maile do z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Jednak w każdym mailu zapewniano mnie, że zwrot środków niedługo nastąpi. W ostatnim mailu, w którym poprosiłam o podanie konkretnej daty wysłania zwrotu środków poinformowano mnie, że zwrot nastąpi do końca tygodnia. Niestety zwrotu jak nie było tak nie ma. Kwota zwróconych towarów to 858,50 zł. Mam nadzieję, że uda się odzyskać pieniądze.
Oczekuję od firmy jak najszybszego zwrotu zaległych środków na konto oraz wyjaśnienia przez nich zaistniałej sytuacji. Takie traktowanie klienta jest niedorzeczne. Jeśli firma nie potrafi zwrócić środków to powinna usunąć taką opcję z regulaminu.
Wiem, że nie jestem jedyną osobą, którą to spotkało.
Brak zwrotu pieniędzy po zwrocie towaru 28.01.2025 roku dokonałam zakupu kompletu dresowego na stronie stoneskirts. Za który zapłaciłam przelewem: 295,49 zł wraz z przesyłką. 29.01.2025 roku otrzymałam maila z fakturą za zamówienie, oraz informację o wysyłce towaru. Towar otrzymałam, przymierzyłam tylko bluzę, rozmiar Xs/S a śmiało wypadał XL, w związku z czym zwróciłam towar za pośrednictwem kurier, na własny koszt. Dnia 03.02.2025 roku otrzymałam maila z informacją, że mój zwrot został przyjęty oraz przewidywany zwrot kosztów wynosi 279,50 zł ( mimo iż przy zwrocie całego zamówienia należy się zwrot również kosztów wysyłki 15,99 postanowiłam że nie będę tego dociekać). Do dnia 24.02.2025 roku mimo upłynięcia 14 dni na zwrot pieniędzy zgodnie z prawem pieniędzy nie miałam na koncie w związku z czym napisałam maila. W mailu otrzymałam przeprosiny oraz wyjaśnienia że mają dużą ilość zwrotów przez co przetwarzanie jest wydłużone i proszą o cierpliwość. Niestety wywiązywanie się z praw należy do ich obowiązku więc postanowiłam wystosować kolejnego maila z informacją że jest to niezgodne z prawem oraz że czekam na zwrot pieniędzy 3 dni robocze, na co w odpowiedzi otrzymałam:
„ Bardzo dziękujemy za kontakt i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Informujemy, że zwrot środków zostanie zrealizowany najpóźniej do końca tygodnia. Dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu przebiegł sprawnie i bez opóźnień.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za Państwa cierpliwość oraz wyrozumiałość. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości jesteśmy do dyspozycji.
Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts”
Koniec tygodnia za Nami a pieniędzy w dalszym ciągu nie ma. Wystosowałam kolejne pismo oraz informację że w przypadku braku zwrotu podejmę inne kroki prawne do odzyskania swoich pieniędzy. Natrafiłam na grupę z bardzo złymi opiniami na temat przetwarzania zwrotów przez ten sklep internetowy w związku z czym nie czekając postanowiłam poszukać pomocy tutaj.
Oczekuję od firmy zwrotu MOICH pieniędzy to wszystko. A i przestrzeganiem innych ludzi przed tą firmą zajmę się we własnym zakresie. Firma a także ich pracownicy są zwykłymi[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócona sukienkę Sukienka została zwrócona przez pocztę polską i została odebrana przez firmę 13.02.2025 roku. 27.02.2025 upłynął termin zwrotu pieniędzy wynoszący 2 tygodnie, a pieniędzy brak. Proszę o jak najszybsze zwrócenie pieniędzy.
Brak towaru, brak zwrotu środkówBluza zamówiona w sklepie Szafa Medyka w dniu 18.12.2024 na kwotę 126,93. Opłacona blikiem. Nadal brak towaru i zwrotu środków. Od 7 lutego w aplikacji do kontaktu ze sprzedawcą status "gotowe do wysyłki". Sprawa zgłoszona na policję. Żądam zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie.