brak zwrotu za zwrócony towarZwróciłam do firmy Sinsay w paczce 2 sztuki spodni - oddali za jedną sztukę (tańszą) płatność. Druga jest jak by nie istniała. Zwrot zmienili status na odrzucony - bez żadnej informacji nie mogę się doprosić o jakkolwiek sprawdzenie i zwrot za oddany towar.
Mleko mm kupione na erliZamówiłam dwa zestawy mleka w promocji z 400 parę złotych na 37 za zestaw Zestaw miał zawierać 5x 550 g mleka mm i 750 g .Więc za taką cenę zamówiłam dwa takie zestawy .Sprzedawca wysłał mi dwa mleka po 550g.I tłumaczy się że źle wpisał dane ale to już nie mój problem zapłaciłam za opisany produkt .Teraz już zmienił ofertę ale mam screeny to co ja miałam w opisie .Chce odzyskać swoje mleka.
Brak realizacjiz zamówienia/brak kontaktuW dniu 24.11.2024 zamówiłem od firmy 6 par spodni o wartości 4244,00 zł. Zamówiłem różne rozmiary aby przymierzyć i wybrać odpowiednie.
Zgodnie z Regulaminem sklepu, dostawa miała nastąpić po 14 dniach. W dniu 13.12.2024 dostałem inne spodnie w celu przymiarki i wyboru odpowiedniego rozmiaru. Spodnie odesłałem wraz z formularzem zwrotu, doprecyzując, że z 6 zamówionych par proszę o dostarczenie 2, a w sprawie pozostałych proszę o zwrot środków. Od tego momentu kontakt się urwał i pomimo wielu prób kontaktu (mail, formularz kontaktowy, telefon) brak jakiejkolwiek informacji. W dniu 12.02.2025 wysłałem do firmy listem poleconym wezwanie do realizacji umowy, dając ostateczny termin 27.02.2025. To pismo również wysłałem drogą mailową. Dzisiaj dostałem informację od Poczty Polskiej, że pomimo podwójnego awizowania pismo nie została odebrane i wraca do mnie.
Planuję teraz wysłać rezygnację z zamówienia dając 14 dni na zwrot środków.
Oczekuję od firmy zwrotu wszystkich środków.
Załączam oba pisma - wezwanie do realizacji zamówienia oraz formularz zwrotu.
Brak zwrotu środków Nie otrzymałam zwrotu środków za zwrot sukienki, który dotarł do firmy 17 października. Po kilkukrotnym kontakcie mailowym dostałam odpowiedź (14.12.2024), że przelew środków został zlecony. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przelewu. Oczekuję zwrotu środków wraz z należnymi odsetkami.
Wymiana uszkodzonego towaru lub zwrot pieniędzy Zakupiłem w firmie oprzez platformę Erli kompresor. Przyszedł z uszkodzonym manometrem. Zgłosiłem zaraz sprawę, sprzedawca polecił wykonać z firmą kurierską protokół uszkodzenia i odesłać towar z tym protokołem. Po tygodniu weryfikowania otrzymałem informację że reklamacja nie uwzględniona ze względu na złe użytkowanie lub niewłaściwy transport przez kuriera i znowu informacja ze mam spisać protokół szkody lub na własny koszt odebrać kompresor z firmy. Pomimo wysłania kolejnych mail ze zdjęciem paczki oaz protokołu szkody spisanymi inpost firmą nadal upiera się przy swoim. Ja od 20 lutego jestem bez kompresora, a firmą pomimo wszystkich argumentów nie chce uznać roszczenia. Całą korespondencję mam zachowaną. W załączniku spisanymi protokół wraz ze zdjęciami.
Zwrot pieniędzy16.12.2024 zamówiłam sukienkę z firmy Lasagil która okazała się być czymś innym niż pokazana na zdjęciu .Kompletna porażka.Odesłałam poinformowałam o zwrocie Pani odpisała że dobrze proszę odesłać.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy .Pani nie odbiera wezwań do zapłaty telefonów ani nie odczytuje wiadomości .Kompletna cisza z jej strony .Nie polecam!!!Chcę odzyskać pieniądze .
Zwrot dodatkowych kosztów (opłata celna)Dokonałem zakupu produktu na polskiej stronie internetowej, gdzie nie zostałem wprost poinformowany o możliwości naliczenia dodatkowych opłat celnych. Sklep nie przekazał tej informacji w sposób przejrzysty na etapie składania zamówienia – nie pojawiła się żadna wyraźna wzmianka w koszyku ani na stronie produktu.
Dopiero po fakcie okazało się, że informacja ta znajdowała się jedynie w regulaminie, co uważam za brak transparentności. Kupując na polskiej stronie, nie miałem podstaw, by przypuszczać, że produkt jest wysyłany spoza UE i że mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. W związku z tym uważam, że sklep wprowadził mnie w błąd, nie informując mnie w sposób jednoznaczny o wszystkich kosztach związanych z zamówieniem.
Dodatkowo sklep, pomimo kilkukrotnego przypomnienia o zwrocie opłaty celnej w wysokości 34,50 zł, do tej pory nie dokonał zwrotu środków. Mam korespondencję, w której sklep zaakceptował zwrot kosztów, jednak mimo to nie otrzymałem należnej kwoty. Reklamacja złożona 13.12.24, akceptacja zwrotu kosztów 15.12.24 , 11.02.25 przypominałem się w kwestii przelewu. 12.02.25 kolejny raz pytanie ze strony sprzedającego na temat kwoty zwrotu, od tamtej pory brak kontaktu i brak zwrotu środków.
GarażWitam zakupiłem w ww firmie garaż okazało sie iż po pierwszych duzych śniegach zawalił sie pod ciężarem śniegu. Na co zgłosiłem reklamację. Poproszono mnie o dosłanie zdjęć uszkodzonego garażu następnie poproszono mnie o zdjęcia przed uszkodzeniem ( dobrze że takie posiadałem). Po rozpatrzeniu stwierdzono iż jest błąd montazu z dokumentacji fotograficznej. Jak dla mnie konstrukcja sama w sobie jest bardzo niskiej jakości. Po poproszeniu ww firmy o dostosowanie garażu do naszych warunków atmosferycznych dostałem jakies badania z chin po angielsku niby certyfikat. Poprosiłem o wersję z jezyku polskim na co dzis dostałem odpowiedz iże jest to niemożliwe.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] na na sprzedaż butówWitam,
Zakupiłam buty od firmy chuanghao-pol, zamówiłam inne i inne przyszły, zupełnie nie przypominały tych zamówionych, dosyć szybka obsługa, płatność tylko za pobraniem, ale przepadło 210 zł. Napisałam maila z reklamacja, wysłałam zdjęcie etykiety z paczki, zdjecia butów jakie przyszły i jakie miały przyjść. Jaka jest szansa ze ludzie którzy to robią poniosą jakąś odpowiedzialność?
Dres od polskiej firmy Stone-SkirtsProdukt - dres zamówiony 5 grudnia 2024 (Zamówienie #1500052116),
przesyłka do konsumenta dotarła 12.12. W dniu 27.12 zgłoszenie mailowe do Stone-Skirts o decyzji zwrotu (towar także uszkodzony, co zostało opisane w formularzu) i odstąpienia od umowy. Dres został zakupiony na prezent, nie był rozpakowywany wcześniej, okres świąteczny stanowił również utrudnienie wysłania paczki wcześniej.
Paczka nadana dnia 30.12 i dostarczona sprzedawcy. Od tamtej pory brak zwrotu środków pieniężnych. Kontakt z firma tylko mailowy i składanie obietnic bez pokrycia. Zamiast przeprosin oczekuję tylko zwrotu pieniędzy za towar.