Odstąpienie od umowy Zakupiłam bazę Psi Patrol dla syna, opłatę zrobiłam przez Blik.
Później zobaczyłam fatalne opinie na temat tej firmy. Dałam ciała, że nie zweryfikowałam tego wcześniej.
Napisałam do nich pismo z odstąpieniem od umowy.
Chcę otrzymać wpłacone pieniądze bez konieczności pisania upomnień i zgłaszania sprawy na policję jak to widzę jest normą w przypadku tego sklepu :(
Zakupiłam kuchenkę elektryczną a dostałam niezgodnZakupiłam kuchenkę elektryczną przez telefon,konsultant mi zapewnił że ta kuchenka będę miała podłoczenia 230V/400V/400V
A dostałam kuchenkę 400V/400V
Jak się dowiedziałam od elektryką że kuchenką nie może być podłączona pod 230V bo tej jednej fazy nie posiada
Zadzwoniłam na infolinię pokierowali mi do sklepu stacjonarnego,w sklepie nie mogli mi pomóc zadzwoniliśmy razem na infolinię i złożyły reklamacji. Ta reklamacją została odrzucona z tego powodu że powinna mieć podłoczenia 230V
Ale faktycznie ja nie mam tego pisałam dzwoniłam prosiłam mi pomóc
Ale nic to nie daję. Koszt zwrotu towaru wynosi 940zlotych. A zakup 2240 złotych.
Zostałam wprowadzoną w błąd z stronę opisy produktu z instrukcją obsługi kuchenkę i z stronę obsługi klienta albo dostałam nie ty kuchenkę..
Proszę pomocy bo ja cały czas się kontaktuję z firmą a oni nić mi nie chcę pomoc. Nie mam siły kuchenka przejechała 12.05 a 13.05 była złożona reklamacją zdjęcia wysyłałam sprawdzaliśmy razem to mówili że faktycznie nie ta kuchenka a teraz jak dzwonię to się rozłącza. Ja zostałam bez kuchenkę miesiąc czasu
Proszę pomocy
Brak zwrotu pieniędzy za niewysłany towarW dniu 25.04.2025 r. zakupiłam buty dla syna na kwotę 358,00 PLN w sklepie internetowym winebestgift.pl.
Mimo dokonania płatności 25.04.2025 r. nie otrzymałam zakupionego towaru.
Na stronie sprzedawcy dotyczącej konkretnego modelu była informacja wysyłka w 24 godziny. W chwili zapłaty przyszła informacja, że wysyłka nastąpi w ciągu 14 dni - co jest nieuczciwe. W następnym mailu od sprzedawcy była informacja że czas oczekiwania 14 dni ale roboczych, wiec znowu czas wydłużony o tydzień. Do dnia 16.05.br. przesyłka nie dotarła. 16.05.br. zażądałam zwrotu zapłaconej kwoty. Do tej pory pieniędzy nie otrzymałam. Sklep obiecuje, że je zwróci, myślę jednak że to gra na zwłokę.
podkaszarkaZakupiłem podkaszarkę , /poprze ogłoszenie w google .zam.telefoniczne opłacono przy odbiorze/ którą zwróciłem do firmy Magazyn IN POST DC2 Wola Bykowska 31.
Sprzedawcą jest firma WAPI OU adres jw.
IN POST potwierdza przyjęcie zwrotu na magazyn w dn. 6.05.2025r oraz przekazanie dokumentów odstąpienia od umowy firmie WAPI.
Brak możliwości kontaktu z w/w firmą.
Nie odpowiadają na email oraz nikt w IN POST nie udostępnia nr tel.
Proszę o pomoc w odzyskaniu zapłaty za podkaszarkę.
Zwrot pieniędzy Dnia 03.31 zamówiłam produkty w sklepie internetowym za które zapłaciłam z góry. Po miesiącu czekania na towar nie dostałam go, firma tłumaczyła że doszywaja produkty, na stronie ich dostępność była. Poprosiłam 17 kwietnia o anulowanie zamówienia. Firma odpisała mi e-mail abym wysłała pisemny dokument odstąpienia od umowy tak też zrobiłam. Dnia 6.05.2025 wysłałam dokument, podałam numer konta. Firma odpisała że w ciągu 14 dni roboczych nastąpi zwrot środków. Minęły te dni, firma nie wie nic na ten temat.
Brak zwrotu za rezerwację Dzień dobry, złożyłam reklamację do booking, ponieważ kupiłyśmy pobyt w obiekcie w termine 06-12.05 opłaciłyśmy wszystko z góry a zostałyśmy przez właścielkę wyrzucone, zaatakowane, pobite i wyzwane, groziła nam,że i tak nas wyrzuci i ostatecznie wdarła się do mieszkania przez balkon w momencie gdy się pakowałyśmy, żeby opuścić apartament i wyrzuciła do basenu dużo naszych rzeczy nie pozwoliła wszystkiego zabrać. Naraziła nas na straty finansowe i moralne. Zafundowała traumę 6 letniej dziewczynce (mojej córce). Załączyłam w reklamacji do booking potwierdzenie złożenia zawiadomienia na policji. Całą konwersacje z właścicielką i nic. Do dziś nie ma odpowiedzi. A problem zaczął się w momencie prośby o czystą pościel. Od tego momentu właścicielka stwierdziła że nie da nam pościeli i że jak się nie podoba mamy się wynosić. Anulowała nam rewelację w nocy i użyła argumentu że nie dostała mojego dowodu osobistego. Miała już dowód mojej córki i przyjaciółki na której imię była zrobiona rezerwacja. Booking miał nam pomóc skontaktować się z nami zrobić zamianę lokalu a nie zrobił nic. W trakcie sporu z właścicielką jeden pan na linii poradził by wysłać jej dowody i opisać zdarzenie. I potem umyli ręce
zwrotZwróciłam towar, który był uszkodzony i w zniszczonych opakowaniach. Nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy.
[Sprawa nr 5148] w firmie BARNI[dane usunięte przez moderatora]
Do:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Wniosek o interwencję w sprawie zakupu używanego pojazdu – Audi A4 B6 1.9 TDI (2001)
Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc i interwencję w sprawie zakupu wadliwego pojazdu, którego nabyłem(-am) w komisie samochodowym dnia 10 maja 2025 roku
.
Zakupiłem samochód Audi A4 B6, rok produkcji 2001, silnik 1.9 TDI, od [BARNI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP 5243001640], znajdującego się pod adresem Zgierska 186 91-355 Łódź. Sprzedawca zapewnił mnie, że pojazd jest w pełni sprawny technicznie.
Niestety, już w następnym dniu po zakupie pojazd zaczął wykazywać poważne usterki, w tym:
• trudności z uruchamianiem silnika,
• znaczne kopcenie z rury wydechowej (czarny dym),
• brak mocy podczas jazdy,
• hałas z układu dolotowego,
• ogólny brak sprawności technicznej.
Skontaktowałem(-am) się ze sprzedawcą w celu rozwiązania problemu, jednak otrzymałem(-am) kategoryczną odmowę — sprzedawca nie zgadza się na zwrot pieniędzy, naprawę pojazdu ani jego wymianę. Uważam, że jest to rażące naruszenie moich praw jako konsumenta.
Zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego (rękojmia za wady rzeczy sprzedanej) oraz Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta przysługują mi prawa związane z reklamacją wad fizycznych towaru.
W związku z powyższym uprzejmie proszę o:
• podjęcie interwencji w moim imieniu,
• pomoc w skierowaniu sprawy do Inspekcji Handlowej lub sądu, jeśli zajdzie taka potrzeba,
• ewentualne przygotowanie oficjalnego pisma do sprzedawcy,
• poinformowanie mnie o dalszych krokach i przysługujących mi prawach.
W załączeniu przesyłam kopię umowy kupna pojazdu oraz (jeśli posiadam) dokumentację potwierdzającą wystąpienie usterek.
Z góry dziękuję za pomoc i wsparcie w rozwiązaniu tej sprawy.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Anulowanie zamówienia i zwrot pieniedzyProszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy za zamówienie nr 19797
To nie jest moja pierwsza wiadomość do Państwa.
Status zamówienia do tej pory nie zmienił sie na anulowany mimo wysłania 2 maili oraz wiadomości SMS.
Oczekuję natychmiastowego anulowania zamówienia z którego towaru i tak nie dostałam.
Błędnie rozpatrzona reklamacja, opóźniona reklacjaSzanowni Państwo,
zwracam się z prośbą o pomoc prawną w sprawie nieprawidłowej realizacji reklamacji przez sklep internetowy
https://www.gorteks.com.pl/
Dnia 18.04.2025 dostarczyłam reklamację towaru (stanika), wskazując jako żądaną formę rozpatrzenia: wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy. Sklep nie odpowiedział na reklamację w ustawowym terminie 14 dni – odpowiedź otrzymałam dopiero 06.05.2025, a więc po terminie określonym w art. 561⁵ Kodeksu cywilnego.
Zgodnie z tym przepisem, brak odpowiedzi w terminie skutkuje uznaniem reklamacji w całości, co obejmuje również mój wybór sposobu jej realizacji. Mimo to sklep poinformował mnie, że produkt został jednostronnie naprawiony, bez mojej zgody, i odmówił realizacji mojego pierwotnego żądania.
Po złożeniu przeze mnie odwołania sklep podtrzymał swoje stanowisko, twierdząc, że opóźnienie nie skutkuje przyjęciem reklamacji w całości, co – jak rozumiem – jest niezgodne z obowiązującym prawem konsumenckim.