Vision hubWitam zamówiłam projektor z vision hub 25 września i do tej pory nie dostałam informacji o jego wysłaniu.
Pytam w nie jednym mailu o moje zamówienie i do tej pory nie dostałam odpowiedzi . Zamówienie jest opłacone i zaczyna mnie to irytować . Kiedy zostanie ono wysłane?
Brak zwrotu środków za towarZa pomocą platformy Ovoko.pl zakupiłem przedmiot, otrzymałem go dnia 26 sierpnia, tego ssamego dnia odesłałem go do sprzedawcy. Sprzedawca potwierdził platformie otrzymanie zwrotu 29 sierpnia.
Od tego momentu środki nie zostały zwrócone przez platformę pomimo wielu wiadomości e-mail i wezwań. Nie było żadnej odpowiedzi prócz automatu.
Cena przedmiotu: 1275,00 zł
Koszt wysyłki: 84,96 zł
Razem 1359,96 zł + 15 zł opłati serwisowej.
Takie koszty poniosłem.
Dziś mija miesiąc. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków
Zwrot towaru Chciałam zwrócić jedną parę butów gdyż okazały się za duże a drugie były dobre. Firma nie odpowiada na email nie mam numeru telefonu. Chciałam zgłosić sprawę na policję gdyż sporo osób ma z tą firmą problem. Nie wiem co robić. Proszę o pomoc
Brak zwrotu pieniędzy Brak zwrotu pieniędzy po odesłaniu przesyłki. Od lipca próbuje odzyskać swoje pieniądze, sklep przyjął zwrot a ja nie otrzymałam pieniędzy od ponad 2 miesięcy.
Niezrealizowane zamówienie - zwrot środków- 16.05.2024 złożyłam zamówienie o wartości 1695,75zł, czas realizacji do 12 tyg.
- 8.08.2024 - wysłałam maila z pytaniem o datę dostarczenia zamówienia, dostałam odpowiedź, że zakład miał więcej zamówień niż założono i sklep oczekuje na dodatkową produkcję
- 26.08.2024 - wysłałam kolejnego maila (2 tyg po terminie realizacji) z prośbą o zwrot środków
- 28.08.2024 - mail z ponowną prośbą, dostałam odpowiedź podobną do poprzedniej, przeporsinami i podziękowaniem za okazanie cierpliwości, zero odwołania się do mojej prośby o zwrot środków
- 30.08.2024 - wysłałam kolejnego maila z prośbą o zwrot środków
- 5.09.2024 - kolejny mail z prośbą o potwierdzenie zwrotu środków
- 6.09.2024 - kolejny wraz z załączonym oficjalnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (art.27) - dalej cisza
- 9.09.2024 - kolejny mail z prośbą o potwierdzenie zwrotu środków, dwa dni później dostałam podziękowanie za cierpliwość i informację, że w najbliższych dniach sklep planuje odebrać moje zamówienie z produkcji i czy w takim przypadku jestem skłonna poczekać jeszcze kilka dni, na co odpisałam, że nie i że proszę o zwrot środków]
- 16.09.2024 - kolejny mail z tą samą prośbą
- 20.09.2024 - kolejny mail z przypomnieniem o moim prawie do odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta
Do dnia dzisiejszego (30.09.2024) nie dostałam odpowiedzi, nie dostałam również zwrotu środków.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarW dn.23.05.2024 zwróciłam zamówiony towar z zachowanym terminem zwrotu. Zwrot został uznany przez firmę. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków pomimo wielokrotnej prośby o zwrot. W ostatnim email z dn. 23.08.2024 otrzymałam informację, że przekazują sprawę do działu finansowego. Jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Oczekuję jak najszybszego zwrotu pieniędzy w kwocie 1116, 72 zł wraz z odsetkami.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarW dn.23.05.2024 zwróciłam zamówiony towar z zachowanym terminem zwrotu. Zwrot został uznany przez firmę. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków pomimo wielokrotnej prośby o zwrot. W ostatnim email z dn. 23.08.2024 otrzymałam informację, że przekazują sprawę do działu finansowego. Jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Oczekuję jak najszybszego zwrotu pieniędzy w kwocie 1116, 72 zł wraz z odsetkami.
Brak dostarczonego zamówienia Brak zamówionego towaru
inteligentnydom.co sp. z o.o nie zwróciła pieniędzFirma nie zwróciła pieniędzy w kwocie 899 zł za zwrot konsumencki.
Sprzęt został zwrócony 18.06 2024 r. Do dnia dzisiejszego pomimo upomnień firma nie zwróciła wpłaconej kwoty.
Początkowo otrzymałem przeprosiny i zapewnienie, że "księgowość zostanie ponaglona" następnie kontakt się urwał.
Odradzam zakupy w ww firmie.
Zwrot srodkowSprzedawca odebral nadany zwrot towaru 26.08.2024 i do dnia dzisiejszego nie oddal pieniędzy za towar (prawie 800 zl). Od 13.09.2024 wypisuję maile do sprzedawcy o zwrot srodkow. Zaproponowali voucher jednak odmowiłam i cisza - ani odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy.
Oczekuję zwrotu pieniędzy.