Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-04 godz: 08:14Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za zamówienie 337371zamówienie nr 337371 zostało do Państwa odesłane i dostarczone wczoraj tj.02.09.2025 a nie można się z Państwem w ogóle skontaktować w żaden sposób nie odpisujecie na maile a co dopiero mówić o włączonym telefonie. Okazujecie się oszustami jak wszędzie o was piszą bardzo proszę o zwrot pieniędzy bo po upływie czasu będzie trzeba przekazać sprawę do UOKiK.
2025-09-04 godz: 06:42Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.S.
Brak sprzedanego towaru / brak zwrotu środków Dnia 2 sie 2025, 19:39:30 złożyłem zamówienie , zakupiłem zegarek z strony internetowej. Zegarek był w ofercie z dopiskiem dostępność w 3 do 4 tygodnie . 4 ostatni tydzień kończył 30 sierpnia tego roku. Mamy 4 września a firma nadal nie nadała towaru - mało tego w zeszłym tygodniu zapewniała że wyśle go na początku tego nic takiego nie nastąpiło . Wczoraj napisałem 2 wiadomości że odstępuje od umowy i proszę o zwrot pieniędzy - pieniędzy nie ma - odpowiedzi także.
2025-09-04 godz: 06:29Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za oddany towar do sklepuW czrcu 2025 kupiłam na stronie stoneskirts.pl dwie rzeczy, niestety nie pasowały mi więc zgodnie z procedurą odesłałam towar w ciągu wymaganych dni. Paczka została dostarczona i 09.07.2025 otrzymałam maila z inf: "Twój zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność." 27.07 napisałam maila z zapytaniem kiedy otrzymam zwrot, gdyż 14 dni roboczych mija już w tym tygodniu. Napisali, że przepraszają za zwokłę i przekazują temat natychmiast do działu księgowości. Podobnego maila z przypomnieniem wysłałam 05.08 i otrzymałam maila z kolejnymi przeprosinami i zapewnieniami. 18.08 wysłałam kolejnego maila, na którego nie otrzymałam odpowiedzi. Potem wysłałam maila 22.08 w którym im oznajmiłam, że nie otrzymałam środków iwęc jest zmuszona iść na drogę sądową i zgłosić ich do UOKiK. Odpisali, że mieli reorganizacjęsystemu księgowego i część zwrotów została opóźniona z przyczy technicznych i zapewnili, że mój zwrot zostanie potraktowany priorytetowo. Dalej nie otrzymałam pieniędzy a mamy dzisiaj 04.09 prośba o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
2025-09-04 godz: 04:09Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
Koszulki CamoshopZamówiłem w internetowym sklepie sklepie Camoshop 2 koszulki , zamówienie zostało opłacone , potwierdzenie zapłaty z numerem przyszło @ 26 lipca 2025 . Po interwencji mailowej otrzymałem informację że zamówienie jest opóźnione i będzie najpóźniej do 15.08.2025 . W związku z jego nie dostarczeniem , 19 .08 oraz 02.09 wysyłałem maile z prośbą o zwrot środków . Brak jakiegokolwiek odzewu oraz kontaktu ze strony firmy Camoshop. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
2025-09-03 godz: 14:44Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy i odpowiedz na e-mailaWitam Poproszę o pomoc przy zwrocie pieniędzy za zamówienie obuwia w złym rozmiarze. Obuwie niestety ma krzywo umieszczony napis po boku stąd podejrzenie o brak oryginalności. Obuwie jest większe niż podana długość wkładki w opisie. Sprzedawca nie odpowiedział na żadne maile ani nie udzielił informacji jak przeprowadzić zwrot. Brak kontaktu. dziękuję
2025-09-03 godz: 13:13Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.S.
Zwrot produktu Witam Nadałam paczkę ze zwrotem do partnera Zalando w dniu 30.07.2025 . Posiadam potwierdzenie nadania . Firma przewozowa dostarczyła paczkę do partnera Zalando w dniu 1.08.2025 czyli do Duchnice Ożarowska 40/42 hala G . Paczka została oczywiście wcześniej zważona . Zalando upomina się o zapłatę , gdyż po kontakcie z partnerem uzyskał informację , że nie otrzymali produktu. Czuje się bardzo pokrzywdzona i posądzona niesprawiedliwie o oszustwo gdyż produkt zwróciłam .Partner Zalando nie cieszy się zbyt dobrą opinią i nie ma do niego żadnego kontaktu . Proszę o pomoc
2025-09-03 godz: 11:54Publiczna
Zamknięta
Zwrot kosztów Zamówiłam rzęsy magnetyczne z tej firmy sugerując się reklamami, przyznaję-nie zapoznałam się wcześniej z opiniami w sieci. Mianowicie firma reklamuje że rzęsy będą trwałe na 300 użyć. Na jednych rzęsach po kilku próbach założenia odpadł magnesik. Więc chce od firmy zwrot pieniążków za produkt który mi nie pasuje a drugi jest uszkodzony. Firma nie chce zwrócić kosztów za 2 produkty gdyż był używany. Tylko gdybym ich nie próbowała założyć to nie posiadałabym wiedzy czy dany produkt mi odpowiada. Rzęsy się ześlizgują, oraz nie pokrywają całej szerokości naturalnych rzęs co wygląda źle. Zatem po co mi produkt który nie spełnia moich oczekiwań? Proszę o pomoc.
2025-09-03 godz: 10:48Publiczna
Otwarta
kociol niezgodny z umowa wadliwa instalacja COFitma AC sielsia zamontowala kocilol MPM zamiast Camen jaki byl w umowie. Kociol nie spelnia wymogow instalacji budynku, jest zle dobrany, . Instalacja co buforow jest nieprawidlowo podlaczona i jeden z buforow wogole nie dziala. Zamontowana instalacja elektryczna kotlowni nie spelnia podstawowych przepisow BHP. Na prosby o poprawienie instalacji CO firma nie odpowiada. Prezes odrzuca polaczenia. Na pisemne wezwanie do usuniecia usterki nie ma odpowiedzi. Oczekuje od firmy tylko porpawienia przylacza drugiego bufora aby byl podlaczony szeregowo tak jak powinien aby prawidlowo pracowal.
Reklamacja podłączenia instalacji W związku z niewłaściwym podłączeniem instalacji zamokła i zmurszała mi ściana. Mimo wielokrotnego zwracania się do Developera nie zajął się tym. Wielokrotnie prosiłem SMS/mailowo w okresie gwarancji/renkojmi ale bezskutecznie. Chce wystąpić do Sądu i wysłałem kilka miesięcy temu reklamację oficjalnie by firma odniosła się do tego. Do dzisiaj nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Chyba to nie jest zgodne z prawem. Oczekuję wyegzekwowania naprawy ściany
2025-09-03 godz: 08:50Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlR.K.
Brak zwrotu kosztów odwołanej wycieczki Dzień dobry. Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w wyegzekwowaniu zwrotu kosztów wycieczki, którą zarezerwowałam wraz z koleżanką w biurze podróży Venua Tours. Wycieczka miała odbyć się 7.09.2025 jednak 29.08.2025 po godzinie 1:00 w nocy dostałyśmy informacje, że biuro odwołuje wycieczkę z powodu małej liczby zainteresowanych. Rano po godzinie oddzwaniania się na infolinię, usłyszałam że dostanę zwrot kosztów na konto w najbliższy poniedziałek lub wtorek, ponieważ zwroty zostają wysłane w weekend. We wtorek tj. 2.09.2025 dzwoniąc na infolinię usłyszałam, że "dzień się jeszcze nie skończy ł." Nadal nie odzyskałyśmy środków ani nie dostałam potwierdzenia przelewu o które prosiłam. Zależy mi i koleżance bardzo na szybkim zwrocie, ponieważ mamy wypisane urlopy w pracy i nie stać nas na wykupienie kolejnej wycieczki. Dodam jeszcze, że rozmowy na infolinii są nagrywane. Codziennie jest mi obiecany zwrot i nie dotrzymują słowa .