- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
MODIVO S.A.
24.04 został wysłany zwrot obuwia. Kupiłam 2 pary butów z czego jedne okazały się być za duże więc zgłosiłam zwrot do sklepu. Zwrot został wysłany w terminie ale w aplikacji widnieje jako zwrot w drodze (gdzie pan który pracuje na infolinii zapewniał że tak zwrot dotarł do nich). Płatność odbyła się przez PAYPO. Przez brak potwierdzenia zwrotu w aplikacji ,paypo żąda zapłaty całej kwoty , nie pomniejszonej o zwrot. Zgłaszałam że zrobiłam zwrot w aplikacji pay po aale czas na odzew ze strony sklepu minął a ja dostaję ponaglenie zapłaty. Oczekuje potwierdzenia otrzymania zwrotu przez sklep , by móc zapłacić za towar który zdecydowałam się kupić. (czytaj więcej)
Zwróciłam buty 16.12.2024r do partnera Modivo korzystając z etykiety zwrotnej dołączonej do paczki, mam potwierdzenie, że paczka dotarła do odbiorcy 23.01.2025r., lecz do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy. Kontaktowałam się z Modivo, natomiast odpisują, że cały czas czekają za odpowiedzią od swojego partnera.(czytaj więcej)