MODIVO S.A.

MODIVO S.A.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-10-26 godz: 13:12
Od
avatar-urlR.G.
Publiczna
Otwarta

obuwie

Rozerwanie materialu na zgieciach w obu butach.Przyczyny sprawy j.w do zdarzenia doszlo podczas chodzenia.Sprawa zgloszona w sklepie eObuwie Katowice Silesia City Center.Odpisali mi brak odpowiedniej konserwacji i uszkodzenia w wyniku intensywnego chodzenia.Buty firmy The North Face za kwote 499,99zł.(czytaj więcej)

2025-10-09 godz: 16:04
Od
avatar-urlK.W.
Publiczna
Otwarta

Modivo

Zamówienie złożone 10.09.2025. 15.09.2025 dostałem od ich partnera realizującego zamówienie paczkę DPD 08448864026480 Nadawca: LOGISTICA STOCK Numer referencyjny przesyłki 1: 25142021741834 Numer referencyjny przesyłki 2: ModPL-50820601 w której zamiast zakupionej kurtki były naklejki Hello Kitty. Sprawa zgłoszona do modivo poprzez email . 22.09 zostałem poproszony o podesłanie zdjęć przesyłki z naklejkami, 23.09 otrzymałem informację od Modivo iż sprawa została przekazana do ich partnera. Otrzymane naklejki odesłałem 25.09 do ich parte nar (został przez nich przysłany kurier po nie). Od tamtej pory nie mam kontaktu z Modivo, nie odpisują na moje maile, i nadal nie mam zamówionego i zapłaconego towaru. (czytaj więcej)

2025-06-12 godz: 09:05
Od
avatar-urlJ.K.
Publiczna
Rozwiązana

Brak potwierdzenia zwrotu

24.04 został wysłany zwrot obuwia. Kupiłam 2 pary butów z czego jedne okazały się być za duże więc zgłosiłam zwrot do sklepu. Zwrot został wysłany w terminie ale w aplikacji widnieje jako zwrot w drodze (gdzie pan który pracuje na infolinii zapewniał że tak zwrot dotarł do nich). Płatność odbyła się przez PAYPO. Przez brak potwierdzenia zwrotu w aplikacji ,paypo żąda zapłaty całej kwoty , nie pomniejszonej o zwrot. Zgłaszałam że zrobiłam zwrot w aplikacji pay po aale czas na odzew ze strony sklepu minął a ja dostaję ponaglenie zapłaty. Oczekuje potwierdzenia otrzymania zwrotu przez sklep , by móc zapłacić za towar który zdecydowałam się kupić. (czytaj więcej)

2025-03-25 godz: 15:16
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot zaległych środków

Zwróciłam buty 16.12.2024r do partnera Modivo korzystając z etykiety zwrotnej dołączonej do paczki, mam potwierdzenie, że paczka dotarła do odbiorcy 23.01.2025r., lecz do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy. Kontaktowałam się z Modivo, natomiast odpisują, że cały czas czekają za odpowiedzią od swojego partnera.(czytaj więcej)