reklamacjaw styczniu 2024 otrzymałem od was przesyłkę urządzenie do bezinwazyjnego pomiaru cukru .Jest to zwykły pulsoksymetr , który w dodatku nie działa ,pomijając pomiar cukru .Choruję na cukrzycę 24 lata ,mam 72 lata i czuję się oszukany .Jeżeli w ciągu 14 dni nie otrzymam zwrotu 191 zł ,albo sprawnego urządzenia zawiadomię Policję .
Oszustwo kasierki
Dnia 06.01.2024 robiłem zakupy w sklepie żabka klient pszedemnom nie zapłacił za papierosy, nie wiedziałem o tym, zobaczyłem na paragonie że mam jakieś papierosy, kasierka zwróciła mi pieniądze za papierosy i zabrała paragon. Dnia 14.01.2024 kasierka powiedziała mi że nie skasowała kebaba i kazała mi zapłacić za kebaba, ale tamtego dnia ona zeskanowała kebaba skanerem. myśle że kasierka kazała mi zapłacić za czyjeś papierosy żeby nie była stratna.
Żabka nie odpowiedzała mi do dziś a napisałem do nich 14 stycznia.
ODRZUCENIE WYPOWIEDZENIA UMOWYDnia 25.04.2022 roku rozpoczęłam umowę członkowską. Ze względu na przeprowadzkę z miasta oraz problemy zdrowotne które zakończyły się operacją złożylam wypowiedzenie umowy dnia: 4.05. Została ona odrzucona agumentując, że złożyłam "błędne wypowiedzenie". W wypowiedzeniu które złożyłam są moje dane, opisana sytuacja o co i jaki karnet chodzi. Nie rozumiem dlaczego wypowiedzenie jest błędne. Dzwoniąc na infolinię zostałam zbywana a mailowo kazano mi płacić za członkostwo dalej. Nie byłam ani razu na siłowni ze względu na operację. Wypowiedzenie moim zdaniem było prawidłowe - nic mu nie brakowało. Proszę o rozpatrzenie sprawy. Słyszałam o bardzo nie fajnych praktykach firmy.
w regulaminie mojego karnetu jest 14 dni na odstępienie od umowy oraz zapis:
Wzór oświadczenia
o odstąpieniu od umowy zamieszczony jest na stronie internetowej Zdrofit, jednak korzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe".
Wysyłam w załączniku moje wypowiedzenie oraz umowę z regulaminem...
Brak zwrotu pieniędzy z tytułu anulowania zamówieńzamówienia złożyłam 24 listopada 2023 i miały być dostarczone przed Świętami. Łączna kwota zamówień to 3 071,89 zł. W dniu 4 stycznia 2024 odstąpiłam od obu umów (z uwagi na ogromne opóźnienia w dostawie) i zażądałam zwrotu pieniędzy. Nie dostałam odpowiedzi. Zamiast tego, w dniu 10 stycznia zostało wysłane zamówienie 479063, a następnie 15 stycznia - zamówienie 469035. Żadnego z nich nie odebrałam, rezygnując u przewoźnika z przesyłek.
Ponownie zażądałam zwrotu pieniędzy. Od tego czasu otrzymuję jedynie sprzeczne maile o tym, że być może zwrócą mi pieniądze, jak przesyłka do nich dotrze, bądź jakieś automatyczne spamy. W efekcie pieniądze są przetrzymywane ponad 8 tygodni a kontakt z formą jest praktycznie żaden (telefonów nie odbierają, komunikacja na WhatsApp zamknięta, a na maile nie można się w zasadzie doczekać odpowiedzi. Wysłałam już do firmy wezwanie do zapłaty z odsetkami ustawowymi. Oczywiście nie otrzymałam odpowiedzi.
AkcesoriaBHP nie zwraca pieniędzy
15.11.2023r. Dokonałem zakupu kładki dla pieszych U-28 w sklepie internetowym Akcesoria BHP. Wartość 1989,00zł + koszty przesyłki 199,99złTowar miał być dostępny w przeciągu 3-5 dni roboczych. Po tym okresie nie dostałem żadnej informacji o planowanych opóźnieniach. Dopiero po mojej pierwszej interwencji dowiedziałem się że będzie kilkudniowy "poślizg" w dostawie , a następnie po kolejnych mailach z prośbą o potwierdzenie daty dostawy otrzymałem lakoniczną informację że zamówienie zostało anulowane, dostałem dokumenty (fakturę korygującą). Od tamtego czasu był ze sklepem utrudniony kontakt. (automatyczne odpowiedzi na maile, brak kontaktu telefonicznego). ostatni mail z informacją że pieniądze zostaną zwrócone otrzymałem 18.12.2023r.
Aktualnie z firmą nie ma żadnego kontaktu. Telefon nie działa, na emaile nie ma odpowiedzi.
29.12. wysłałem do sprzedawcy przedsądowe wezwanie do zapłaty ale to również bez reakcji.
odrzucenie reklamacji towaruDzień dobry,
złożyłam do sklepu internetowego SHOWROOM reklamację stroju kąpielowego u nich zakupionego. Strój po kilku stał się bezużyteczny, większość gumek po prostu popękała, materiał się odbarwił. Otrzymałam możliwość zwrotu części kosztu zakupu. Nie zgodziłam się na takie rozwiązanie sprawy ponieważ strój był bezużyteczny dla mnie. zażądałam wymiany na nowy bądź zwrot pełnej zapłaconej kwoty. Sprawa została odesłana do producenta który stwierdził, że nie ma on wad i musiał być źle użytkowany. Ciekawi mnie w jaki zły sposób można źle użytkować strój poza używaniem go na plaży lub wodzie. Proszę bardzo o pomoc. Co mogę zrobić? Nadmienię że strój kosztował 576zł więc nie jest to mało.
Brak zwrotu środków za zwrócony towar Dnia 16.12.2023r. zakupiłam w butiku top, który zwróciłam dnia 20.12.2023r. listem poleconym. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Wielokrotnie próbowałam skontaktować się telefonicznie, raz odebrała Pani dnia 18.01.2024r. i powiedziała że pieniążki zostały wysłane. Po tej rozmowie nikt już nie odbiera telefonu i nie odpisują na maile, które zostały wysłane 15 i 18.01.2024r. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Brak zwrotu środków za zwrócony towar Dnia 11 grudnia 2023r.zakupilam w butiku Inabell legginsy, które zwróciłam dnia 19.12 2023r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Kontaktowałam się wielokrotnie telefonicznie oraz mailowo 15 i 18.01.2024r. Niestety kompletny brak kontaktu. Bardzo proszę o pomoc, chciałabym odzyskać swoje pieniądze.
Brak zwrotu wpłaconej kwotyDnia 19.09.2023 dokonałem zamówienia nr.19326 wpłacając przelewem Blik 200,41zł . Czekałem na realizację do dn. 03.10.2023, podjąłem działania wysyłając e-maile i próby telefoniczne, jednak bez powodzenia. W dniu 9.10.2023 udało się na kontakt telefoniczny, na moje żądanie, zamówienie zostało anulowane, zwrot 200,41 PLN miało być w ciągu 14 dni, jednak do dzisiaj nie otrzymałem. Pomimo wysłanego e-maila 14.11.2023 jako skarga do sekretariatu WIF Wrocław, oraz w dniu 21.11.2023 do Apteki poleconego wezwania płatniczego z nakazem terminu 7 dni przelewu na podane konto i potwierdzonego odbioru pieczątką apteki 23.11.2023. Jednak do dzisiaj brak zwrotu wpłaconej kwoty.
Wysyłając zamówienie nie przyszło mnie do głowy że Apteka może być siedziskiem oszustów którzy żerują na chorych.
Proszę o pomoc!
Nieuczciwy mechanik samochodowyMechanik wymienial sprzęgło w samochodzie po skończonej pracy próba włączenia biegu kończy się zgrzytem w skrzyni biegów ponadto mechanik nie dał ani paragonu ani faktury o którą prosilem