apteka.sloneczna24.pl

apteka.sloneczna24.pl

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-04-25 godz: 10:38
Od
avatar-urlA.C.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie

Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie z dnia 10.10.2023r. Na przedsądowe wezwanie do zapłaty nie reagują. Kwota do zwrotu 293,30zł(czytaj więcej)

2024-02-10 godz: 16:05
Od
avatar-urlC.P.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu gotówki

Zamówiony towar nie dotarł, po kilku tygodniach i wielu monitach, poinformowano mnie, że zamówienie nie zostanie zrealizowane i poproszono o podanie mojego nr. konta, co natychmiast uczyniłam. Mijają 3 tygodnie i pomimo kolejnych monitów, zwrot gotówki nie nastąpił. Oczekuję natychmiastowego zwrotu gotówki za niezrealizowane zamówienie.(czytaj więcej)

2024-01-21 godz: 18:54
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu wpłaconej kwoty

Dnia 19.09.2023 dokonałem zamówienia nr.19326 wpłacając przelewem Blik 200,41zł . Czekałem na realizację do dn. 03.10.2023, podjąłem działania wysyłając e-maile i próby telefoniczne, jednak bez powodzenia. W dniu 9.10.2023 udało się na kontakt telefoniczny, na moje żądanie, zamówienie zostało anulowane, zwrot 200,41 PLN miało być w ciągu 14 dni, jednak do dzisiaj nie otrzymałem. Pomimo wysłanego e-maila 14.11.2023 jako skarga do sekretariatu WIF Wrocław, oraz w dniu 21.11.2023 do Apteki poleconego wezwania płatniczego z nakazem terminu 7 dni przelewu na podane konto i potwierdzonego odbioru pieczątką apteki 23.11.2023. Jednak do dzisiaj brak zwrotu wpłaconej kwoty. Wysyłając zamówienie nie przyszło mnie do głowy że Apteka może być siedziskiem oszustów którzy żerują na chorych. Proszę o pomoc!(czytaj więcej)

2024-01-07 godz: 20:01
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zamówionego towaru i zwrotu środkow

Witam Dnia 23.11.2023 przelalem 327,06zł za zamowienie online z wysylka do Niemiec. Mimo próśb telefonicznych oraz mailowych do dzis nie otrzymalem zamówionych lekarstw ani zwrotu srodków. Pozdrawiam M. K.(czytaj więcej)

2023-11-20 godz: 07:31
Od
avatar-urlD.A.
Publiczna
Rozwiązana

Nie otrzymałam zwrot pieniędzy

2023-10-03 08:18 Złożyłam zamówienie o wartości 70.83 zł. 2023-10-17 09:59 Otrzymałam informację na mail,że zamówienie anulowane, ponieważ nie mają na stanie towara. Za 14 dzi jak nie otrzymałam zwrot z 150 razu dodzwoniłam się do nich,było mi powiedziano ,że informacjia za zlot będzie przekazana księgowej ,ale do dziś tak i nie otrzymałam pieniędzy (czytaj więcej)

2023-11-13 godz: 08:30
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Rozwiązana

Rezygnacja z zakupionego towaru którego nie było

Zamówiłam leki zapłaciłam za nie online przelewem 152 zł, oczekiwałam na leki ponad dwa tygodnie okazało się że apteka nie ma tych leków na stanie i zamówienie zostało anulowane czekam na zwrot pieniędzy ponad miesiąc apteka nie odbiera telefonu ani nie odpisuje na maile , wchodząc na stronę okazuje się że osób oszukanych jest bardzo dużo i bardzo dużo ludzi nie otrzymuje swoich pieniędzy ze zwrotów .(czytaj więcej)

2023-11-02 godz: 15:14
Od
avatar-urlF.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków po reklamacji

2 miesiące temu zostały zakupione i opłacone leki z apteki na stronie apteka.sloneczna24.pl. Zamówienie nie zostało zrealizowane, do sklepu nie dało się dodzwonić, a maile były bez odpowiedzi. Po wielu próbach kontaktu udało się telefonicznie zareklamować zakup. Apteka przyjęła zgłoszenie i zobowiązała się do zwrotu środków jednak termin na zwrot minął, a pieniądze nie wpłynęły na konto, z którego poszły środki na zakupy. Na infolinię sklepu nie da się dodzwonić, maile nadal pozostają bez odpowiedzi. Zwracam się z prośbą o pomoc. W Internecie sklep ma dużo negatywnych opinii, w których setki osób twierdzą, że są w tej samej sytuacji, niektórzy od kilku lat. Załączam maile ze szczegółami zamówienia, potwierdzenie płatności oraz potwierdzenie przyjęcia reklamacji. (czytaj więcej)

2023-10-20 godz: 14:11
Od
avatar-urlS.Z.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zamówionego towaru i zwrotu środkow

Dzień dobry, 2 tygodnie temu złożyłam zamówienie internetowe w aptece. Wpłaciłam pieniądze, a do dzis nie otrzymałam zamowienia. Prosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot środków, jednak ich nie otrzymałam. Firma nie odpowiada na e-maila ani nie odbiera telefonów - jest ciagle oczekiwanie w kolejce. Odpisali tylko raz, jak powiedziałam, że zgłoszę sprawę na policję. Treść wiadomości brzmiała: „ Dzień dobry. Z przyczyn od nas niezależnych nastąpiło opóźnienie w realizacji Pani / Pana zamówienia za co przepraszamy. Aktualnie oczekujemy na dostawę , która się spóźnia jak tylko towar do nas dojedzie , od razu wyslemy zamówienie. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i liczymy na wyrozumiałość z Pani strony. Z poważaniem Apteka Słoneczna 24”. Jednak ja anulowałam e-mailowo zamówienie i proszę o zwrot środków, jednak do dziś ich nie otrzymałam. Z góry dziekuję za pomoc(czytaj więcej)