nr zam C20241037524842Zamawiałem za 191zł importowany z Japonii precyzyjny glukometr firmy OMRON, a w przesyłce otrzymałem pulsometr Chinski wartości 20 zł. Jeżeli w ciągu 3 dni nie otrzymam zwrotu 191zł na moje konto nr 49 1160 2202 0000 0005 7170 5118 Sprawę oddam na policję i powiadomię biuro ochrony konsumenta.
ZwrotTowar przyjechał po miesiącu.
Z opóźnieniem.
Nie było wpisanego mojego poprawnego adresu.
Oczekuję na zwrot pieniędzy tzn 550,00 zł
C M
Nr konta: 62 1240 2890 1111 0010 7166 9691
Reklamacja paneliDzień dobry składałam reklamację w związku z zakupionymi panelami podłogowymi. Na panelach powstają plamy które wyglądają jak zarysowania wystarczy przyjechać odkurzaczem już są ślady wystarczy przeciągnąć krzesło podbite w filcem już są ślady wystarczy czymkolwiek ruszyć i natychmiast tam białe ślady wysyłałam filmiki zdjęcia jestem zmęczona myciem codziennym tych paneli i pasowaniem żeby wyglądały jak nowe... Moja reklamacja została odrzucona ponieważ rzekomo za dużo czyszczę za nimi zmyć płyny oczywiście to nic nie daje mało tego kazali mi zdjąć panele i odesłać do ekspertyzy powiedziałam że tego nie jestem w stanie zrobić ponieważ oni ich nie oddadzą jak będę wyglądać pokuj .. więc co zrzucili moją reklamację.
Zwrot pieniędzy z uwagi na brak towaru i reakcji m4 stycznia 2024 dokonałam zakupu bielizny. Dokonałam od razu zapłaty. W ciągu 1-3 dni miałam otrzymać towar za pośrednictwem dhl. Ale do dzisiaj czyli 23 stycznia nie mam ano towaru ani odpowiedzi na maila.
Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy.
DR4707Odsyłam zamówione buty, nie spełniają moich oczekiwań, a przede wszystkim otrzymałam o rozmiar mniejszy. Zamawiałam rozmiar 40, a otrzymałam 39 i są za małe. Proszę o zwrot zapłaconej przeze mnie należności za przesyłkę w kwocie 129 zł, w formie przekazu pocztowego na mój adres. D.K.
Zwrot towaruDzisiaj odebralam paczka w oddziale In Post. Paczka została przekierowana do punktu odbioru i opłacona blikiem. Chciałam dokonać zwrotu towaru, gdyż nie odpowiada mi jego rozmiar, jednak brak danych firmy uniemożliwia mi to. Środki wpłacone blikiem zostały zablokowane na moją prośbę przez In Post. Sprawa zostanie zgłoszona na Policje jako oszustwo. Oczekuje od firmy zwrotu środków a przede wszystkim podania adresu, telefonu i innych danych firmy w celu odesłania zamówionego towaru .
Paczka nr 523000013764117065301765Zamówiłam sukienke która była reklamowana na FB przez modelke.
Jednak sukienke którą otrzymałam to nie jest ten model sukienki , nie ten fason, nie ten materiał, nie ten kolor, nie tak jakość.
Dlatego w dniu jutrzejszym robie zwrot tego zakupu i proszę o zwrot pieniązków.
Sukienka kosztowała 139 zł.
Proszę wywiązać się ze zwrotu tak jak to było gwarantowane.
rozwiązaniu umowy najmuProszę o rozwiązanie ze mną umów Najmu - ponawiam tę prośbę po raz kolejny. Niestety Varsovia Apartamenty lekceważy Właścicieli, co widać już na poziomie komunikacyjnym - zbywacie Państwo Inwestorów utartymi ‘formułkami’, wybiórczymi zapisami umowy i ogólnikami z których nic nie wynika. Na konkretne niewygodne pytania nie odpowiadacie w ogóle - na ostatnią odpowiedź czekam na od października 2023
1. Model Zarządzanie obiektem działa na niekorzyść Właścicieli - w 2023 roku obłożenie obiektu na poziomie 60% w pierwszym półroczu ( nowszych danych oczywiście nie dostarczyliście ) to wynik bardzo niski w porównaniu z konkurencją na warszawskim rynku aparthoteli.
2. Od początku współpracy nie realizujecie zapisów umowy o obowiązku kwartalnego przesyłania informacji o wyniku finansowym. Po 5 latach współpracy mogę podsumować ,że polityka firmy to: trzymanie Właścicieli z daleka od jakiejkolwiek wiedzy na temat sposobu zarządzania , dostarczanie minimum konkretów z bardzo dużym - kilkumiesięcznym opóźnieniem
3. Jest również problem z wejściem do lokali - Klika miesięcy prosiłam o możliwość wglądu w moją własność .. Pęknięta terakota którą zauważyłam w 2020, po zaledwie roku działania , roku mimo obietnic nie została wymieniona do 2022. To nie jest dobre dbanie o powierzone Państwu mienie
4. Udzielacie Państwo nieprawdziwych informacji ,że nie rozwiązujecie umów przez terminem a rozwiązujecie - baza zmniejszyła się o kilkanaście apartamentów.
Ponawiam - już po raz kolejny prośbę o rozwiązanie ze mną umów Najmu. Dlaczego nie mogę rozwiązać umów skoro 'wybrańcy' mogli rozwiązać , a dodatkowo Państwa sposób zarządzania powoduje że i tak 40% lokali stoi pustych? Od października 2023 nie otrzymałam na te pytania odpowiedzi, a pisałam wielokrotnie……
Nie widzę szansy na polepszenie współpracy zarówno na poziomie finansowym jak i szacunku do ludzi którzy powierzyli Państwu swój majątek .
Nie jesteście Państwo konkurencyjni rynkowo, nie dostarczacie informacji dotyczących bieżącej działalności, nie raportujecie wyników zgodnie z zapisami umowy, nie odpowiadacie na pytania. Nie szanujecie Właścicieli, których dodatkowo traktujecie wybiórczo - jedni mogą rozwiązać umowy inni nie.. Proszę o zakończenie współpracy.
Niezgodny towarProsze o informację , co mam zrobić w sytuacji kiedy nie otrzymałam towaru , zgodnego z zamówieniem . Chciała bym go zwrócić . Czekam na informację .
Przetrzymywanie przelewu przez OLX i Pay UDzień dobry,
Sprzedałem przedmiot na OLX w miniony czwartek. Numer wysłanego przeze mnie zamówienia znajduje się w sekcji "Numer Zamówienia" Olx nadal nie wypłaciło mi należnej kwoty z sprzedany towar. Jest to wysoka wysoka kwota- 3700 zł. Olx poprosiło mnie o weryfikację danych. Miałem wprowadzić zdjęcia dowodu osobistego oraz numer PESEL, co uczyniłem w czwartek. Wczoraj, natomiast, Pay U poprzez moje konto na OLX, poprsiło mnie ponownie o wysłanie wyżej wymienionych danych. Proszę mi powiedzieć, czy tego typu sprawę zgłosić na Policję, czy wystarczy zgłosić ją u Państwa? Ogromnie proszę Państwa o pmoc
Z wyrazami szacunku,