- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

SHOWROOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Showroom- brak zwrotu środków za zwrócony produkt wart ponad 1500 PLN. Butik odrzucił zwrot, sprawa jest w trakcie rozpatrywania. Produkt został dostarczony do butiku 17 dni temu. Firma zbywa informacjami o przekazaniu sprawy do odpowiedniego działu. Pomimo wielu wysłanych wiadomości, wciąż brak konkretów. Produkt został odesłany w stanie idealnym. Oczekuję pilnego zwrotu środków.(czytaj więcej)
Dzień dobry, złożyłam do sklepu internetowego SHOWROOM reklamację stroju kąpielowego u nich zakupionego. Strój po kilku stał się bezużyteczny, większość gumek po prostu popękała, materiał się odbarwił. Otrzymałam możliwość zwrotu części kosztu zakupu. Nie zgodziłam się na takie rozwiązanie sprawy ponieważ strój był bezużyteczny dla mnie. zażądałam wymiany na nowy bądź zwrot pełnej zapłaconej kwoty. Sprawa została odesłana do producenta który stwierdził, że nie ma on wad i musiał być źle użytkowany. Ciekawi mnie w jaki zły sposób można źle użytkować strój poza używaniem go na plaży lub wodzie. Proszę bardzo o pomoc. Co mogę zrobić? Nadmienię że strój kosztował 576zł więc nie jest to mało.(czytaj więcej)